IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Epica of After Forever Vorige pagina | Volgende pagina
Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 15-07-2003 9:34 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2003 9:18 schreef rajackar het volgende:
en dan zijn er nog mensen die zich afvragen warom de wat doorgewinterde ( winter, true, snapjennum?) metal heads een hekal aan deze bands hebben.

Dat er een wildgroei is aan dit soort bands en dat die eens moet gestopt worden: mee eens: maar hekel: mmmh, ik poste dit al: tussendoor kan het wel (als ik 'em echt beu wordt verkoop ik 'em wel) ,

Wat mij dan wel aan die bands stoort is dat ze er ineens staan, op weet ik veel hoeveel podia, grote zalen, en dan merk je dat andere bands verdomd goeie prestaties neerzetten en toch moeten blijven knokken om overeind te blijven.
Zo begrijp ik de beslissing van de Epica bassist Yves niet goed om Axamenta te verlaten (wel nog componeren ofzo):

Niks tegen Yves, toffe gast, maar ik vrees dat Epica leuk was voor één CD, en dat is het, als ze nog net zo een schijf gaan agfleveren mogen ze ermee stoppen voor mij.
En hopelijk gaan ze niet de industrial-invloed-achtige toer op, want er zij slechts weinige gothicmetal bands die zo'n oefening met succes voltooien: Trail of Tears is er ééntje, en Musique Van Theatre of tragedy was nog geslaagd te noemen (maar die zijn daarna totaal ontspoord)

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 15-07-2003 9:40 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

Ik kan me er behoorlijk kwaad over maken. Ik speel zelf in een band en ik weet hoe moeilijk het is om ondanks dat je zee goeie kritieken krijgt een beetje te kunnen spelen enzo. Om over cd verkoop of platenlabels nog maar te zwijgen.
En al er dan weer zo'n 13 in dozijn mutsen bandje dat naar de top geschoten wordt kan ik behoorlijk pissig worden. Wat dat betreft is de metal niks anders dan de rest van de muziek industrie ondanks dat we onzelf heel wat vinden met onze vrijgevochten gedachten, onze zelfstandigheid die niet aan grote platenmaatschappijen gebonden is en meer van dat soort geleuter.

Daarom wordt ik ook al misscelijk bij zo'n topic titel als deze. Alsof er buiten deze twee ons achterin de strot gedouwde, gehypte bands niks te krijgen is. Alsof ik een keuze MOET maken omdat ik er anders niet meer bij hoor. Donder alsjeblieft op met je klote troep. Ga de top40 lastigvallen en stop met doen alsof je de metal wereld achter je hebt!!!

[Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 15-07-2003 9:43]

De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 15-07-2003 9:50 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2003 9:40 schreef rajackar het volgende:
Ik kan me er behoorlijk kwaad over maken. Ik speel zelf in een band en ik weet hoe moeilijk het is om ondanks dat je zee goeie kritieken krijgt een beetje te kunnen spelen enzo.
......... Alsof ik een keuze MOET maken omdat ik er anders niet meer bij hoor. Donder alsjeblieft op met je klote troep. Ga de top40 lastigvallen en stop met doen alsof je de metal wereld achter je hebt!!!

Verdomme Raj!!!, zo meteen ga ik me echt nog schuldig voelen dat ik die Epica cd heb gekocht -serieus bedoeld- maar ja, ik had iets meer inbreng van Yves verwacht, want wat die kerel met zijn vorige band Axamenta presteerde was echt wel wat.

Als ze echt wat willen worden, hoop ik dat dat ook zo wat evolueerd.

ven verder: Het is ook zo dat die bands vaak bij een breed publiek in de smaak vallen en je dan van iedere bredebroeker slof moet gaan horen hoe metal moet gaan klinken.

rajackar
Usericon van rajackar
Posted 15-07-2003 9:58 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

quote:
Op 15 juli 2003 9:50 schreef Gunman het volgende:
Verdomme Raj!!!, zo meteen ga ik me echt nog schuldig voelen dat ik die Epica cd heb gekocht -serieus bedoeld- maar ja, ik had iets meer inbreng van Yves verwacht, want wat die kerel met zijn vorige band Axamenta presteerde was echt wel wat.

Als ze echt wat willen worden, hoop ik dat dat ook zo wat evolueerd.

ven verder: Het is ook zo dat die bands vaak bij een breed publiek in de smaak vallen en je dan van iedere bredebroeker slof moet gaan horen hoe metal moet gaan klinken.

Schuldig voelen is overdreven, maar denk eens vor de grap bij jezelf; had je die cd ooit gekocht als die band niet zo gehypt was? Had je dan ooit van die band gehoord. Had Yves Axamenta opgegeven om in die band te gaan spelen als ie niet al bekend was voordat er een noot muziek op papier stond?

De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar

DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 15-07-2003 10:04 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

quote:
Daarom wordt ik ook al misscelijk bij zo'n topic titel als deze. Alsof er buiten deze twee ons achterin de strot gedouwde, gehypte bands niks te krijgen is. Alsof ik een keuze MOET maken omdat ik er anders niet meer bij hoor. Donder alsjeblieft op met je klote troep. Ga de top40 lastigvallen en stop met doen alsof je de metal wereld achter je hebt!!!

Ho ho, zo heb ik het niet bedoeld he. Wat ik met dit topic wou te weten komen is wie er nu Epica beter vindt dan AF, of omgekeerd, omdat de muziek toch wel heel erg op elkaar lijkt. Je moet geen keuze maken als je ze beide crap vindt, en tuurlijk is er nog wel andere muziek out there... Neem dit nu toch eens niet zo serieus.

rajackar
Usericon van rajackar
Posted 15-07-2003 10:08 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

Als je denkt dat het om dit topic alleen gaat heb je mijn post niet goed gelezen. Het gaat me om de hele hype eromheen. Goede bands krijgen niet de kansen die ze verdienen en waarvoor ze hard werken. Deze kansen gaan naar dit soort troep bands. Je zegt zelf ook al dat ze erg op elkaar lijken. Waarom dan godverdomme zo'n band een mega contract aanbieden en meteen naar de top schieten?
En het ergste is dat het niemand schijnt te boeien.
Iedereen blijft lekker roepen dat metal voor mensen is die zelf denken enzo. Maar als je dit soort dingen aan de kaak stelt wordt je verteld dat je je niet druk moet maken. Maar kennelijk willen veel mensen liever de ogen sluiten.
Als je het er niet over hebt is het niet zo....

DarknessThere
Posted 15-07-2003 10:12 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Hmmmm. Point taken, en op zich heb je wel gelijk maar je zegt hetzelf. Goede bands verdienen een kans, en ik ben er vrij zeker van dat vele mensen Epica een goeie band vinden. Ik vindt het ene goede band, net zoals ik ook WT en AF goede bands vindt. Okee, dit subgenre wordt ongeloofelijk gehyped en ik vind het zelf ook wel een beetje spijtig, want nu luistert ineens iedereen naar de muziek waar ze vroeger niets van afwisten. Dit wil niet zeggen dat ze daarom minder goede bands zijn dan degene die die kansen niet krijgen (ieder zijn mening, he, en ja, ik zou Epica wel gekocht hebben zonder al die publiciteit er rond...)

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 15-07-2003 10:19 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2003 9:58 schreef rajackar het volgende:
Schuldig voelen is overdreven, maar denk eens vor de grap bij jezelf; had je die cd ooit gekocht als die band niet zo gehypt was? Had je dan ooit van die band gehoord. Had Yves Axamenta opgegeven om in die band te gaan spelen als ie niet al bekend was voordat er een noot muziek op papier stond?

Van die hype heb ik me geen zak aangetrokken, ik dacht dat ik de reden van mn aankoop heb duidelijk gemaakt: ik vond de eerst van AF wel redelijk goed (heb ze beide,ok) en ik dacht een iets stevigere versie te kunnen verwachten, bij vlagen lijkt dat dus wel zo.
>En over de vraag over de keuze van de bassist ga ik niet zitten mekken: dat is zijn zaak: maar het is een prima muzikant, en dat is blijkbaar geweten.

Wel één bezwerend vingertje naar de mensen van Mindview (k ga dat daar misschien ook es posten):
Ik vind 'em dus leuk voor tussendoor (ik hou 'em misschien, dunno) maar als ik me goed herinner kreeg die schijf bij jullie een dubbel-platina , in de beschrijving van een platinum- quotering lees ik "genre overschrijdend,....EN dat is het NIET, Epica steekt echt niet boven de rest uit, techninsch goed afgeleverd,maar zo'n top quotering doet me wel iets vermoeden: commerciële belangen: ik weet dat een gratis blad sterk van adverteerders afhangt, maar om daarom te gaan gatlikken, nee bedankt.

rajackar
Usericon van rajackar
Posted 15-07-2003 10:22 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

quote:
Op 15 juli 2003 10:19 schreef Gunman het volgende:
Wel één bezwerend vingertje naar de mensen van Mindview (k ga dat daar misschien ook es posten):
Ik vind 'em dus leuk voor tussendoor (ik hou 'em misschien, dunno) maar als ik me goed herinner kreeg die schijf bij jullie een dubbel-platina , in de beschrijving van een platinum- quotering lees ik "genre overschrijdend,....EN dat is het NIET, Epica steekt echt niet boven de rest uit, techninsch goed afgeleverd,maar zo'n top quotering doet me wel iets vermoeden: commerciële belangen: ik weet dat een gratis blad sterk van adverteerders afhangt, maar om daarom te gaan gatlikken, nee bedankt.

Wen er maar aan. Geld is de belangrijkste factor, ook in de metal.

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 15-07-2003 10:25 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Wat een ongelooflijk gezeik over dat het genre gehyped is.. DAN LUISTER JE ER TOCH GEWOON NIET NAAR!!! Simpel zat.. R&B komt er hier in huis ook niet in.

Raj: je gaat me toch niet vertellen dat mensen die nu After Forever of Epica CDs kopen eigenlijk als die bands niet zo gehyped waren geweest Judgement Day CDs gingen aaschaffen he? Dat geloof je toch zeker zelf niet he? Face it: jullie genre is gewoon minder toegankelijk maar om nu daarom op alle bands in het melodieuzere genre af te gaan geven is laag, heel erg laag zelfs...

In zowel het geval van WT, als AF als Epica ken ik de band al uit hun demotijdperk. Dat er voor sommige lieden pas Sky Radio nodig is om een band te leren kennen is erg jammer maar weinig aan te doen...

Verder meng ik mij niet meer in deze werkelijk compleet zinloze discussie..

El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 15-07-2003 10:25 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2003 9:40 schreef rajackar het volgende:
Ik kan me er behoorlijk kwaad over maken. Ik speel zelf in een band en ik weet hoe moeilijk het is om ondanks dat je zee goeie kritieken krijgt een beetje te kunnen spelen enzo. Om over cd verkoop of platenlabels nog maar te zwijgen.
En al er dan weer zo'n 13 in dozijn mutsen bandje dat naar de top geschoten wordt kan ik behoorlijk pissig worden.

pfff, ik proef hier toch een nogal jaloerse ondertoon. is het weleens bij je opgekomen dat er mensen zijn die gewoon van die stijl van muziek houden en gewoon niet op jouw muziek zitten te wachten?
ik weet dat mark er keihard voor heeft gewerkt om dit neer te zetten, dus het succes is wat dat betreft heus niet onverdiend.

Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 15-07-2003 10:34 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2003 10:22 schreef rajackar het volgende:
Wen er maar aan. Geld is de belangrijkste factor, ook in de metal.

Tja, helaas, gelukkig zijn er nog GROTEN die hoewel ze miljoenen verdieen als slijk, nog héél deftige muziek afleveren (Ik denk aan Maiden)

Dit terzijde: waartom koop ik nu echt zo iets?

Wel, jare,n terug toen gunman nog een rare alto was met (té) diverse smaak (smaak ) was "gothic-metal" interessant: het was eens wat anders dan Metallica, slayer en de oudere (maar goede HC iconen , en het klont vrij extreem als je het nog niet gehoord had: vooral bands als Theatre of tragedy spraken me toen aan, er was toen ook net een bandje aan het opkomen met de naam Within Temptation
en af en toe komt de zin naar zulke muziek wel piepen (de echt goede werkenb ben iok altijd reglmatig blijven draaien), zo kocht ik bijvoorbeeld onlangs eindelijk een Cd van The Sins of Thy beloved (om één of andere reden lang "net niet gekocht")
Dus ga ik af en toe hopen dat een nieuwe band dat gevoel van vroeger terug gaat oproepen, ...maar Epica slaagt daar lang niet helemaal in, een band als het Portugese Eternal Mourning (vrij onbekend ook) weet me wel beter te plezieren: het genre kan dus nog, maar met echte inzet: en dat betekent niet alleen technisch vrij goed spelen en snel bekend worden om foute redenen.

*ff knippen: wie leest dit soort tekstbrokken?*

En voor de afwisseling tussen extremere en "klassieke" metal , electro en klassiek is iets als epica nog altijd stukken beter dan walgelijke hiphop en dance-deuntjes.

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 15-07-2003 10:51]

rajackar
Usericon van rajackar
Posted 15-07-2003 10:38 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

quote:
Op 15 juli 2003 10:25 schreef Judge M. het volgende:
Wat een ongelooflijk gezeik over dat het genre gehyped is.. DAN LUISTER JE ER TOCH GEWOON NIET NAAR!!! Simpel zat.. R&B komt er hier in huis ook niet in.

Raj: je gaat me toch niet vertellen dat mensen die nu After Forever of Epica CDs kopen eigenlijk als die bands niet zo gehyped waren geweest Judgement Day CDs gingen aaschaffen he? Dat geloof je toch zeker zelf niet he? Face it: jullie genre is gewoon minder toegankelijk maar om nu daarom op alle bands in het melodieuzere genre af te gaan geven is laag, heel erg laag zelfs...

In zowel het geval van WT, als AF als Epica ken ik de band al uit hun demotijdperk. Dat er voor sommige lieden pas Sky Radio nodig is om een band te leren kennen is erg jammer maar weinig aan te doen...

Verder meng ik mij niet meer in deze werkelijk compleet zinloze discussie..

Dude, lees wat ik schrijf!

Natuurlijk kopen niet alle AF, epica en WT freaks JD cd's als bovenstaande bands niet zouden bestaan. Het bijhalen van JD deed ik alleen maar om te laten zien dat ik weet dat het moeilijk is in de metal voor een onbekende band.
Mijn punt is dat epica zich nooit heeft hoeven bewijzen voordat ze een contract, optredens, interviews kregen terwijl andere bands die zich al een tijd bewijzen dit nooit zullen krijgen.

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 15-07-2003 10:47 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Oei.. ik neem mijn woorden terug.. Toch nog maar even een reactie.

quote:
Op 15 juli 2003 10:38 schreef rajackar het volgende:
Dude, lees wat ik schrijf!

Natuurlijk kopen niet alle AF, epica en WT freaks JD cd's als bovenstaande bands niet zouden bestaan. Het bijhalen van JD deed ik alleen maar om te laten zien dat ik weet dat het moeilijk is in de metal voor een onbekende band.
Breek me de bek niet open. Ik heb met mijn 2 vorige 2 bands ook mezelf een slag in de rondte moeten werken om voet aan de grond te krijgen en wij zaten nota bene nog een beetje in hetzelfde genre als eerder genoemde bands. Het was dat ik een grote waffel had en hier en daar de nodige mensen kende want anders had ik zeer waarschijnlijk een heel stuk minder vaak op een podium gestaan..

quote:
Mijn punt is dat epica zich nooit heeft hoeven bewijzen voordat ze een contract, optredens, interviews kregen terwijl andere bands die zich al een tijd bewijzen dit nooit zullen krijgen.
Niet helemaal waar. Als Mark zich bij After Forever niet had bewezen als een begenadigd songwriter dan zou het voor Epica toch een heel stuk lastiger geworden zijn. Zowel bij label Transmission als bij de diverse zalen en zines was er dus een hoge mate van vertrouwen in het kunnen van deze band aanwezig, vaak nog voordat men de muziek gehoord had en in mijn ogen was dit vertrouwen terecht.. Dan kom je toch van verdomd goede huize als je dat voor elkaar weet te krijgen..

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-07-2003 10:48 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2003 10:38 schreef rajackar het volgende:

Dat zou dan wel zo kunnen zijn maar ik snap niet waarom een band zich eerst moet 'bewijzen'. Ik hoor vaak 'het gaat alleen maar om de muziek'. Als een King Diamond gelijk een contract bij metalblade of rodarunner had ipv in ranzige school studios ergens in Nederland zijn plaatjes op te nemen en met zijn versterker op zijn schoot door Europa crossen zou zijn muziek toch ook niet op eens minder zijn??

Ik heb trouwens dat hele Epica op Fields of Rock even gezien. Klonk wel aardig maar is niet echt mijn ding.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

rajackar
Usericon van rajackar
Posted 15-07-2003 10:51 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

quote:
Op 15 juli 2003 10:47 schreef Judge M. het volgende:
Niet helemaal waar. Als Mark zich bij After Forever niet had bewezen als een begenadigd songwriter dan zou het voor Epica toch een heel stuk lastiger geworden zijn. Zowel bij label Transmission als bij de diverse zalen en zines was er dus een hoge mate van vertrouwen in het kunnen van deze band aanwezig, vaak nog voordat men de muziek gehoord had en in mijn ogen was dit vertrouwen terecht.. Dan kom je toch van verdomd goede huize als je dat voor elkaar weet te krijgen..

Er zijn toch ook genoeg gevallen van bands waarin goed gewaardeerde personen zaten die behoorlijk tegenvielen dus dat is wat mij betreft geen excuus.

DarknessThere
Posted 15-07-2003 10:51 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2003 10:47 schreef Judge M. het volgende:

Ben ik volledig mee akkoord. Een grotere hype waaraan me erger is die rond Arachnica, de band van pornoproducent Dennis Black Magic. Ook nog geen noot op papier, maar wel al in de Mindview. Nu ja... Als het maar goede muziek is, wat maakt het dan uit?

rajackar
Usericon van rajackar
Posted 15-07-2003 10:53 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

quote:
Op 15 juli 2003 10:48 schreef Chelman het volgende:
Dat zou dan wel zo kunnen zijn maar ik snap niet waarom een band zich eerst moet 'bewijzen'. Ik hoor vaak 'het gaat alleen maar om de muziek'. Als een King Diamond gelijk een contract bij metalblade of rodarunner had ipv in ranzige school studios ergens in Nederland zijn plaatjes op te nemen en met zijn versterker op zijn schoot door Europa crossen zou zijn muziek toch ook niet op eens minder zijn??

Ik heb trouwens dat hele Epica op Fields of Rock even gezien. Klonk wel aardig maar is niet echt mijn ding.

Met bewijzen bedoel ik laten zien dat je goede muziek kan maken, niks meer en niks minder.

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 15-07-2003 10:55 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 15 juli 2003 10:51 schreef rajackar het volgende:
Er zijn toch ook genoeg gevallen van bands waarin goed gewaardeerde personen zaten die behoorlijk tegenvielen dus dat is wat mij betreft geen excuus.
Ik reageerde op een quote van jou waar je het specifiek over Epica had.

rajackar
Usericon van rajackar
Posted 15-07-2003 10:55 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

quote:
Op 15 juli 2003 10:51 schreef DarknessThere het volgende:
Ben ik volledig mee akkoord. Een grotere hype waaraan me erger is die rond Arachnica, de band van pornoproducent Dennis Black Magic. Ook nog geen noot op papier, maar wel al in de Mindview. Nu ja... Als het maar goede muziek is, wat maakt het dan uit?

Ik zal je vertellen wat het uitmaakt.
Op die plaats in de mindview had een andere band kunnen staan die al tijden hard aan de weg timmert maar waarvoor geen ruimte in bladen is omdat er aandacht wordt besteed aan bands die nog niet één noot op papier hebben.
En misschien was die andere band wel stukken beter maar daar zal je nu een stuk minder snel iets over horen. Is dat voor jou niet ook jammer?

rajackar
Usericon van rajackar
Posted 15-07-2003 10:56 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

quote:
Op 15 juli 2003 10:55 schreef Judge M. het volgende:
Ik reageerde op een quote van jou waar je het specifiek over Epica had.

het had met epica ook heel makkelijk het geval kunnen zijn. Daarom hou ik niet van vantevoren hypen.

DarknessThere
Posted 15-07-2003 10:58 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Voor mij maakt dat zo veel niet uit. Nieuwe groepen kom ik vooral te kennen door mond-aan-mond reclame, dus door vrienden, forums die ik bezoek. In de mindview of andere bladen lees ik zelfs de interviews met groepen die ik niet ken niet. Maar ja, ik neem aan dat je dus gelijk hebt, en dat voor sommige mensen dit wil zeggen dat ze een andere groep niet leren kennen. Je kan misschien zelf je gratis metalblad maken?

Joep 777
Usericon van Joep 777
Posted 15-07-2003 11:02 by Joep 777 Wijzig reactieProfiel van Joep 777Quote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2003 9:34 schreef Gunman het volgende:

Wat mij dan wel aan die bands stoort is dat ze er ineens staan, op weet ik veel hoeveel podia, grote zalen, en dan merk je dat andere bands verdomd goeie prestaties neerzetten en toch moeten blijven knokken om overeind te blijven.

Dat is niet helemaal waar. Met AF hebben we ook eerst 5 jaar lang 2 dagen per week in de repetitieruimte nummers geschreven, en we hadden genoeg optredens gedaan voor bijna geen mensen, voordat we een contract kregen aangeboden. Nadat de eerste cd is uitgekomen is t alleen heel snel gegaan, dus grote podia en festivals. dan kan t zo overkomen ja dat je er ineens staat.

Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 15-07-2003 11:05 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Hoe heette die mini-cd van Epica ook alweer?

Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )

rajackar
Usericon van rajackar
Posted 15-07-2003 11:06 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

quote:
Op 15 juli 2003 11:02 schreef Joep 777 het volgende:
Dat is niet helemaal waar. Met AF hebben we ook eerst 5 jaar lang 2 dagen per week in de repetitieruimte nummers geschreven, en we hadden genoeg optredens gedaan voor bijna geen mensen, voordat we een contract kregen aangeboden. Nadat de eerste cd is uitgekomen is t alleen heel snel gegaan, dus grote podia en festivals. dan kan t zo overkomen ja dat je er ineens staat.

Deze discussie gaat dan ook niet over AF.
Daarvan weet ik dat ze er hard voor gewerkt hebben. Ik heb ze ook nog gezien in venendaal voor een handjevol mensen voor een paar piek entree.

Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com