|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Allebij liever niet => http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
Epica zuigt After forever Ruled Vind ik... "Sehnsucht" |
|
Ik weet niet zeker of ik hier al eens antwoord op gegeven heb, maar m'n avatar zegt genoeg denk ik Epica is overigens ook niet verkeerd, vooral wat 't visuele aspect betreft |
|
quote: Yeap |
|
quote:Inderdaad ja! Op de een of andere manier komt het op Exordium toch echt niet goed over... terwijl het live nog steeds wel goed gaat, dus aan 'r stem ligt het niet in ieder geval. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Ik ken Exordium niet, FLoor zingt live echter niet vals, Simone wel. Ze is echter nog jong dat komt nog wel goed denk ik. Ik heb overigens een enorme hekel aan het meespelen met tapes, daar hebben Tristania en Within Temptation de boel al mee verneukt live. Wat leuke live bands waren zijn veranderd ineen debiele popenkast show, Samples zijn leuk maar op een gegeven moment kan je beter de cd opzetten en wat danseressen inhuren. Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
Allebei helemaal niets maar dan ook niets! |
|
*leest topic-titel* Da's net zoiets als "Heineken Bier of Euroshopper Bier?" |
|
quote: Haha, idd. Hertog-Jan dusch. Bazzio Attacks!!! |
|
quote:Epica of After Forever? Slayoorrr! |
|
Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Je kon het wat mij betreft niet beter samenvatten. Wat een kutbandjes en pisbiertjes hebben jullie zeg! |
|
quote: ik zal mezelf nog even quoten, en dit betekend dus echt alleen als mijn leven ervan af zou hangen he? Ik zou er niet eens een cd van durfen aanschaffen quote: |
|
Ik ga epica vrijdag bekijken. |
|
quote: Vergeet je oordoppen en je verrekijkers niet! |
|
geen van beiden |
|
Ik heb epica laatst live gezien, en het was best cool. Liever epica dan AF. Alhoewel ik AF niet live heb gezien. De wet van de vallende lichamen |
|
Ik heb liever After Forever, Floor heeft een betere stem en Epica is gewoon gejat van After Forever. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Mag ik er ook voor kiezen om naakt in een zwembad vol piranha's te springen? Maar goed, ik zou kiezen voor After Forever. |
|
quote:BANNEN! |
|
Sowwy de muziek doet mij 0,0...maar qua frontwrouwe zal ik altijd Floor boven 99% van de gottik zangeresjes verkiezen omdat zij echt ECHT "vrouw" uitstraalt IMO. |
|
quote: After Forever is nu gejat van Epica, want Mark is het brein achter die muziek. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Ik kies resoluut voor After Forever, veel betere zangeres dan die van Epica. De melodie blijft een beetje hetzelfde, maar ja, met Mark Jansens is dat niet moeilijk. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Ik weet of gij nog wel eens een cd'tje of concertje luistert van AF, maar euh meneertje dat is het dus nauwelijks meer. "At the age of fifteen, he had already learned silence." - from "A Child's History of Muad'Dib" by the Princess Irulan |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |