|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vind de complete muziek van After forever live een stuk beter. Maar Simone (Linger) zingt in de solo's veel beter dan Floor (Strong). Dan maar naar beide bands op z'n tijd [Dit bericht is gewijzigd door Fire op 18-07-2006 12:24] |
|
quote: Fire kiest voor de gulden middenweg Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Epica natuurlijk And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep |
|
After forever natuurlijk, alleen jammer van the final countdown |
|
De eerste 2 cd`s van After vind ik super. De mini gaat ook wel.De rest is kut. Epica is wel ok |
|
Mijn voorkeur gaat naar Epica, maar misschien komt dat alleen door de zangeres |
|
Epica boeit me eigenlijk niet zo. After forever aan de andere kant . Maar the final countdown, ja, waar dat op slaat, als ik ze ooit nog eens spreek zal ik het ze vragen, met het verzoek d'rbij een leukere cover uit te zoeken lol. check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
quote: Dat vind ik nou ook. En als ik om de muziek moest kiezen... Tja, dan toch ook maar Epica. AF staat me gewoon echt niet aan. |
|
Epica [Dit bericht is gewijzigd door Mies op 18-07-2006 18:58] |
|
Het ging toch om de muziek..... |
|
quote: Oh dan kies ik geen van beide.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Frontvrouw: Epica Anders ook Epica, hoewel ik dat alleen maar zelden luister en AF nooit |
|
candlemass [Dit bericht is gewijzigd door Flaming Fury op 21-07-2006 16:19] |
|
Slayer. |
|
quote:Dat meen je niet? Sorry, ik had de clou van dit nuttige topic niet begrepen. |
|
Ik ook niet. |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |