|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Maar met welk punt van mijn post ben je het nou niet eens? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:ja sorry verkeerde bericht hahaha |
|
quote: Het is toch niet zo verbazend dat haar uiterlijk erbij wordt gehaald, als ze halfnaakt in Aardschok staat? Lekkere wijven verkopen goed, ook in de metal. Als vrouw neem ik dan echter niet de moeite om te luisteren. Ik baal er van dat het voor mannen niet uitmaakt hoe ze eruitzien maar dat voor vrouwen het uiterlijk toch het enige is dat lijkt te tellen i.p.v. musicaal talent. Er zijn veel goeie zangeressen die geen platencontract krijgen met als enige reden dat ze niet knap genoeg zijn. |
|
quote: Waar de hel slaat dat op? Dus in de metal moet iemand aartslelijk zijn??? quote: Ja en jij bent net zo fout bezig... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: - Yesss...!!! Ik zie ook liever een lekkere, halfblote kerel als zanger. Doe ik desnoods wel oordopjes in |
|
quote: Je zit jezelf zo gruwelijk tegen te spreken dat je zelf al je eigen standpunt onderuit hebt gehaald. Maar dat scheelt mij in ieder geval weer wat moeite... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Je begrijpt niet helemaal wat ik bedoel Ik vind het erg triest dat vrouwen vaak hun muziek menen te moeten verkopen door er zo lekker mogelijk uit te zien en zo weinig mogelijk kleren aan te trekken. Ik neem Helena "serieuzer" als ze bij wijze van spreken in een t-shirtje en een spijkerbroek op de foto gestaan zou hebben. Dat bedoel ik met: "Het zou niet uit moeten maken hoe iemand eruit ziet." Niet dat het mij niet zou moeten uitmaken dat ze halfnaakt ronddartelt. Het zou om haar muziek moeten gaan. Met zichzelf te presenteren, zoals ze dat in Aardschok heeft gedaan, wekt ze bij mij de indruk dat haar muziek maar bijzaak is. Ook met betrekking tot haar verleden in T.o.T. en Sahara Dust. Ik heb van iemand gehoord die erbij betrokken was en die haar kende, dat ze zich letterlijk een platencontract en een goede engineer bij elkaar heeft geneukt. Wat mij betreft moet ze dat helemaal zelf weten. En dat jij haar een goede artiest vind; prima. Vooral houden zo. Ze heeft waarschijnlijk een erg goede stem. Maar ik zal niet de moeite nemen om het te beluisteren. |
|
Damn .. je ziet zelf echt niet in hoe dom je lult he ... |
|
quote: Ik begrijp precies wat je bedoelt. Omdat je het er niet mee eens bent dat artiesten op hun uiterlijk beoordeeld worden, doe jij precies hetzelfde... En idd beoordeel ik haar op haar stem en op de muziek die ze maakt en niet op vage roddels die mij via via ter ore komen. En als was het waar... lekker boeiend allemaal... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ach, we zijn nu eenmaal niet allemaal zo superslim als jij. |
|
quote: Ja. hoor. Je. hebt. gelijk. |
|
quote: Ik heb ALTIJD gelijk, dus da's niks bijzonders... Maar het feit dat je uitgeluld bent, zegt wat dat betreft al genoeg... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Het feit dat ik uitgeluld ben betekent dat ik geen zin meer heb om er moeite in te steken. Ik heb deze discussie al meerdere keren met mannen gevoerd en ze zijn allemaal dezelfde mening als jij toegedaan... Probleem is dat ik het moeilijk aan kan tonen met een mannelijk voorbeeld, al komt dat van M. Manson (is overigens niet mijn muziek) wel in de buurt. |
|
deze discussie is zooo zinloos praat lekker verder of After Forever en Epica en niet over wie en waarom Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote: Weer een duidelijk voorbeeld van "de hele wereld is gek behalve ik"... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Dat was mij al dertig jaar duidelijk. Ik weet dat mijn mening hierover bij de meesten niet in de smaak valt. Pech gehad Maar ik vind After Forever beter dan Epica. Ik vind het een betere zangeres. |
|
quote: ze is niet vrijgezel [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 08-02-2004 1:04] |
|
Haha, Jezz, nu ben je toch echt klemgeluld! Jij vind het verkeerd dat muzikanten hun muziek verkopen op basis van hoe lekker of geil ze eruit zien, en het zou wat jou betreft puur om de muziek moeten gaan. Maar als het een lekkere kerel betreft dan mag het natuurlijk wel, want jij bent een heteroseksuele vrouw. Bovendien neem je niet eens de moeite om één nummer van Helena Christensen (of hoe heet dat mens) te beluisteren, omdat ze zich "schuldig maakt" aan stoeipoesgedrag. Dus waar wil je nou heen? Of heb je gewoon iets tegen schaars geklede vrouwen? Zeg dat dan! Rost er lekker op los op z'n 6-snarige basbijl in FENRIS (black/viking metal) |
|
quote: Haphap... En deze maand hebben we weer een nieuwe winnaar voor de PacMan-award... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ik ga eigenlijk nooit een discussie aan over smaak, als je dit soort bands ok vind, ok. After Forever heeft een goede zangeres, maar de muziek is echt te slecht om waar te zijn, ik kan me niet voorstellen dat die lui ook maar wat dan ook hun best doen er iets creatiefs van te maken, het niveau ligt ongeveer zo hoog als F Bauer en BZN.... zet zo'n bandje neer op een Schlagerfestival à la die dingen op Nord3 en alle bejaarden klappen in hun handjes.... En dan heb ik het nog niet eens over Epica, wat ik het meest slappe aftreksel vind dat er bestaat, ongelofelijk slecht, saai, fantasieloos en sfeerloos en terend op het succes van after forever, die ik toch een paar stapjes hoger zie als die epica. De zangeres is wel slank en dikke tieten, grappig pakje uit de Large aan en andrelon kleurcode 4763fg lang rood haar, maar of ik dat nou zo boeiend vind, kan ik net zo goed de Large openslaan.... Maar het is zoals je zegt, de schaal slaat niet echt over, dat komt omjdat dit echt geen reet met goede muziek te maken heeft, doet niks met je.... Ok moiii |
|
HOer doe eens een normaale username. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Ik ben gisteren bij After Forever en Epica geweest in de Tivoli. Er was blijkbaar brand ofzo in twee huizen naast de Tivoli. Daardoor duurde het een behoorlijke tijd voordat ik naar binnen kon. Ik had wel geluk want toen ik eenmaal binnen was begon het direct. Dus toen niks gemist. Zangeresje van Epica zag er zeker erg leuk uit En Floor van After Forever ook. Die had alleen een vaag topje aan. De meiden hadden ook lol want de bassist van Epica en de gitarist van After Forever mochten er ook zijn. Verder was de muziek erg goed. Jammer genoeg had Floor een beetje moeite met inkomen en zo af en toe zoemde het geluid. Ik moest jammer genoeg voor het einde weg Maar het was wel een top avondje. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Ik heb via een niet zo legale weg 'Invisible Circles' te beluisteren gekregen. (Nee, ik verneuk de muziekindustrie niet want zaterdag ga ik hem kopen, so there ) Ik moet zeggen dat, waar Exordium tegenviel, deze cd dat toch weer rechtzet. Veel kan ik er nog niet over zeggen, ik heb hem namelijk nog maar één keer beluisterd, maar ik weet wel dat ik hem, eens ik hem gekocht heb, nog vaaaak zal spelen... jaja. |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |