IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Epica of After Forever Vorige pagina | Volgende pagina
TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 22-03-2004 11:38 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Wat is er eigenlijk met Autumn gebeurd, is die band volledig geflopt? Na Fields of Rock heb ik er niks meer van gehoord.

Ik vond er zelf iig sowieso geen zak aan, maar dat zal aan het genre liggen .

goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 22-03-2004 11:39 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2004 11:36 schreef DarknessThere het volgende:
Ik heb via een niet zo legale weg 'Invisible Circles' te beluisteren gekregen. (Nee, ik verneuk de muziekindustrie niet want zaterdag ga ik hem kopen, so there ) Ik moet zeggen dat, waar Exordium tegenviel, deze cd dat toch weer rechtzet. Veel kan ik er nog niet over zeggen, ik heb hem namelijk nog maar één keer beluisterd, maar ik weet wel dat ik hem, eens ik hem gekocht heb, nog vaaaak zal spelen... jaja.

Dan haal ik die ook maar even denk ik. Eerst die van Orphanage. Ik vond Exordium echt niet heel geweldig. Maar 6 nummers waarvan de laatste extreem slecht.

Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.

goblinjester
Posted 22-03-2004 11:40 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 22 maart 2004 11:38 schreef TNightmare het volgende:
Wat is er eigenlijk met Autumn gebeurd, is die band volledig geflopt? Na Fields of Rock heb ik er niks meer van gehoord.

Nou ik hou heel erg van het genre maar ik vind Autumn echt helemaal niks. Dus van mij hoef ik er ook niks meer van te horen.

DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 22-03-2004 11:45 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

quote:

Ik heb de naam al vaak horen vallen. Als ik het me goed herinner speelden ze eerder dit jaar of eind vorig jaar nog op het Female Voices fest, met ook Epica en Sengir. Maar ik kan me vergissen. Ik ken ze niet, en zo te horen mis ik niet veel?

~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 22-03-2004 11:47 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

Jaja, die nieuwe van After Forever is toch een stuk beter dan alles wat ze ervoor hadden gebrouwen. En beter dan Epica ook, wat nog niet wil zeggen dat ik After Forever echt goed vind.

DarknessThere
Posted 22-03-2004 11:48 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Nee, maar van jou komende betekent het alleszins wel heel veel...

Het enige waar ik me tot nu op erger op dat album is, en dit is echt wel een heel klein detail hoor, het accent van die mannelijke stem tijdens de ruzie-scenes.

[Dit bericht is gewijzigd door DarknessThere op 22-03-2004 11:49]

Vinay
Usericon van Vinay
Posted 22-03-2004 11:50 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

Ik heb een paar mp3's van after forever geluisterd ( ik luister liever vroeger werk van Theater of tragedy ,en sinds kort ook Lacuna Coil ) , Autumn geen mp3's van gevonden ,
epica nog niet geluisterd

[Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 22-03-2004 11:53]

ILOVEMETAL
Usericon van ILOVEMETAL
Posted 22-03-2004 11:52 by ILOVEMETAL Wijzig reactieProfiel van ILOVEMETALQuote dit bericht

ik heb dat nieuwe album een paar keer gehoord, en het is wel heel anders dan prison of desire of decipher. ik moet er echt aan wennen. mannelijke zang erbij, gesproken stukken, veel afwisselender, zangeres zingt anders, heel ander soort teksten. hij valt me nu nog een beetje tegen, maar ik denk dat ie beter wordt als ik hem vaker heb geluisterd.

Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 22-03-2004 11:54 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:

Lekker juist.Wat een zouteloze band is dat.

Ik ben wel heel erg benieuwd naar de nieuwe AF , zeker omdat volgens veel intervieuws de cd erg anders klinkt.

Some cause happiness wherever they go , others whenever they go

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 22-03-2004 11:56 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 22 maart 2004 11:47 schreef ~Narsil het volgende:
Jaja, die nieuwe van After Forever is toch een stuk beter dan alles wat ze ervoor hadden gebrouwen.
Beter? In muzikaal opzicht misschien... de band klinkt weer een stukje strakker. Maar qua nummers? Niet bepaald... het is een enorme dertien in een dozijn plaat geworden. En de idioot die "New Wave of Dutch Heavy Metal" verzonnen heeft mag wat mij betreft zonder licht achtergelaten worden in de mergelgroeven van Limburg

I'm not being rude. You're just insignificant.

ILOVEMETAL
Usericon van ILOVEMETAL
Posted 22-03-2004 12:13 by ILOVEMETAL Wijzig reactieProfiel van ILOVEMETALQuote dit bericht

Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 22-03-2004 12:14 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

ik zit nu naar de nieuwe plaat van ze te luisteren, en dat klinkt helemaal zo slecht niet.

So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)

goblinjester
Posted 22-03-2004 16:41 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ik heb een doel voor de aankomende week: De nieuwe CD van AF gaan luisteren. Weet iemand trouwens wanneer de nieuwe van Orphanage uitkomt?

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 22-03-2004 17:19 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

promo van IC gehoord en dat was best ok. gitaargeluid zoals gewoonlijk niet mijn sound, maar wel sterke nummers

Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 22-03-2004 17:56 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Ik vind de nieuwe AF echt wel een lekkere plaat. Redelijk afwisselend liggen goed in het gehoor en blijft ook groeien als je hem vaker hoort.

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 23-03-2004 8:03 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

wat ik ervan gehoord hebt kan mij toch in vele mindere mate boeien dan de eerste twee cd's (en de epica).
en dan die pakjes (zie foto aardschok). naar mijn mening maken ze zich hiermee zelf belachelijk. jammer.

Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 23-03-2004 8:28 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Die pakjes hadden ze wat mij betreft ook beter kunnen laten.

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 23-03-2004 8:32 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Morgen ligt de nieuwe cd toch officieel in de winkel of heb ik de datum nu verkeerd onthouden?

edit van Afterforever dus

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 23-03-2004 8:33]

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

Nameless shadow
Usericon van Nameless shadow
Posted 23-03-2004 8:39 by Nameless shadow Wijzig reactieProfiel van Nameless shadowQuote dit berichthttp://jeroendekker.com

quote:
Op 23 maart 2004 8:32 schreef FireFox het volgende:
Morgen ligt de nieuwe cd toch officieel in de winkel of heb ik de datum nu verkeerd onthouden?

edit van Afterforever dus

Zie www.afterforever.com...
25 Maart

Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 23-03-2004 20:11 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

quote:
Op 23 maart 2004 8:28 schreef Paul het volgende:

Tja, Sander (AF) was er ook niet helemaal happy mee

DarknessThere
Posted 23-03-2004 20:13 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

quote:
Op 23 maart 2004 20:11 schreef Myth of Fury het volgende:
Tja, Sander (AF) was er ook niet helemaal happy mee

Kan ik me inbeelden, ja... Inderdaad een bizarre keuze... doet geen afbreuk aan de cd, maar ziet er gewoon raar uit.

Tormentor_horst.
Usericon van Tormentor_horst.
Posted 23-03-2004 22:25 by Tormentor_horst. Wijzig reactieProfiel van Tormentor_horst.Quote dit bericht

Epica, beetje lam bandje.
Ben niet zo'n echt epica en after forever fan, maar live in wahalla was epica vet
Mark is klasse ,live had hij een betere grunt dan op de cd, voor de rest vind ik epica ma een dooie band

Or you children of today are Children of the Grave.

goblinjester
Posted 23-03-2004 22:25 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Epica en After Forever hebben beide een erg goeie show

Hollie!
Usericon van Hollie!
Posted 23-03-2004 22:39 by Hollie! Wijzig reactieProfiel van Hollie!Quote dit bericht

Ik heb gister het album helemaal beluisterd en ik ben van mening dat dit AF's sterkste album is tot nu toe. Ik denk ook dat er een duidelijk verschil met Epica ontstaat, waar Decipher stopte, is Epica verder gegaan en AF is toch een beetje een eigen weg in geslagen. Persoonlijk vind ik dat een goede keuze, de zang is minder "gothic" of hoe je het noemen wilt, meer rock- georiënteerd. Ik verwacht dat Epica en AF wat dat betreft alleen nog verder uit elkaar zullen groeien qua muziekstijl, ieder een eigen identiteit...
Zal Mark dan ook wel fijn vinden dat ze zijn band niet meer Replica noemen

~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 23-03-2004 22:56 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

quote:
Op 23 maart 2004 8:28 schreef Paul het volgende:

Hahaha, redelijk ja, ik heb me kapot gelachen met die pakjes.

Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com