|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Ach al die bands herhalen zichzelf en elkaar. Wat was nou de laatste echt goede Gothic Metal release? (Don't answer) "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Beide niet mijn ding, maar als ik moet kiezen dan Epica omdat ik die zangeres een stuk fijner vind dan die van AF You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: voor Kas. Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
Als we het nu toch over deze stijlen gaan hebben... Heeft iemand die nieuwe plaat van Amaran al gehoord? Ze zitten op Listenable Records... ik heb dr 3 dagen geleden een promo van kunnen krijgen, klinkt zeer vet. It's Too Bad Stupidity Isn't Painfull |
|
quote: Doet de buitenlands tour met AF right, Dark Moor heb ik wel gehoord.Amaran maar binnenkort een beluisteren dan misschien vind ik dat ook wel ok. "At the age of fifteen, he had already learned silence." - from "A Child's History of Muad'Dib" by the Princess Irulan |
|
Amaran is een metal band met vrouwelijke zang en dat alles gedoopt in een trash-sausje... lekker catchy dus en zeer goed luisterbaar It's Too Bad Stupidity Isn't Painfull |
|
Ik heb kaartjes voor het optreden in de Tivoli Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Refresh My Memory, waar is die zaal ook al weer... URL? It's Too Bad Stupidity Isn't Painfull |
|
quote: Vuilnis-sausje? (je zal wel thrash bedoelen...) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Is dat niet gewoon www.tivoli.nl??? Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Ik ga over 2 weken weer naar Epica |
|
quote: mijn vriendin draait regelmatig een cd van amaran. ik heb nu al een paar keer gedacht dat ik opeth hoorde, en op andere momenten lijken ze erg sterk op arch enemy. de zangeres zingt op zich wel goed, minder storend dan de meeste zangeressen, vrij neutraal eigenlijk. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: Dat van "deze stijlen" mag je me ff uitleggen... Wat is de overeenkomst tussen Epica/After Forever aan de ene kant en Amaran aan de andere kant, behalve dan het feit dat Amaran toevallig een vrouwelijke vocalist heeft? "Ze hebben een zangeres dus dan zal het wel gothic metal zijn" is niet alleen te kort door de bocht, het is gewoon complete onzin! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
geen van beiden zoals al meerdere keren vermeld in dit topic, maar ik moest toch ff mn eigen menig geven respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
als ik MOET kiezen: Epica. Maar beiden komen me onderhand de keel uit, te veel hetzelfde. |
|
quote: Jah, ik geef toe, was wat kort door de bocht... bijna de enige overeenkomst is idd dat er een zangeres bij zit. Achjah... zo houd je een breed topic It's Too Bad Stupidity Isn't Painfull |
|
quote: Ach, toch ben ik je wel dank verschuldigd. Want ik had daarvoor nog nooit van Amaran gehoord en door jouw post ben ik het ff uit gaan checken. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: |
|
quote:Beter africhten ... |
|
quote: Zo kom je nog 'ns wat te weten wat niet aan tafel besproken wordt... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: En vind je het wat? (Atropine is een goed nummer) It's Too Bad Stupidity Isn't Painfull |
|
quote: Ik vind het zeker goed. Op het eerste gehoor lijkt het een vreemde combinatie, want puur instrumentaal gezien zou je het bijna onder de noemer (melodic) death / thrash kunnen plaatsen, maar als je dan blijft luisteren, blijkt die combinatie juist heel goed te werken. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik ga maar voor Epica, want die zangeres heeft lekkerdere tieten... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ik ken ze niet, post eens een foto... |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |