|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
ik snap al die christenen niet vind ut maar aarzige zooi ze geloven in een god die zogenaamd van hun houd enzo zijn liefste zoontje blalba ging zelf dood voor ons en al die onzin meer maar nu laat hij de wereld helemaal naar tering gaan en geeft gwoon geen hol meer erom en laat christenen gwoon ook kut leven lijden enzo dus ik ben gwoon van mening dat er helemaal nix verder is in de vorm van god ofzo...en leven na de dood hmmz geen id eiglijk denk ut nie kan ut iig nie voorstellen http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote: mmmh oowk gelezen over de nieuwe wereld enzo???? yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
ow gaat onze lieve heersende god die maken als hij weer een weekje vrij heeft ofzo? http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote: Tering! Wel eens gehoord van interpunctie? Slava! Slava! Heil! Heil! Heil! |
|
um neej? maar maak er maar gerust een topic over... [Dit bericht is gewijzigd door Matthijz Filth op 21-10-2003 14:40] http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote: Hier gaan we weer Interpunc'tie v [-punksie] plaatsing der leestekens; ook i n t e r p u n k s i e Volgens Kramers Nederlands woordenboek 19de druk. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Nou, een topic over het plaatsen van lees- of zintekens lijkt mij niet echt het toppunt van boeiend... Maar goed, dat was off-topic. Slava! Slava! Heil! Heil! Heil! |
|
quote: Mooie lees-teken plaatsing, trouwens ! |
|
quote: Hehe, Nederlands was altijd al één van mijn beste vakken! Slava! Slava! Heil! Heil! Heil! |
|
quote: mmmh vage mensen hier... ik mag dan wel christen zijn maar om nou tezeggen een weekje vrij wij christenen geloven dus in een god... als jij nou iets wil afkraken van een godsdienst kom dan met feiten en niet met zon tekst "als hij een weekje vrij heeft" want als u de bijbel leest heeft u een antwoord op uw diepgaande vraag yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote: D'er is zoveel fout aan deze post |
|
quote:verbeter m dan is gwoon hoe ik dr over denk... als u da fout vind heb u waarschijnlijk hekel aan mij yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote: Let niet op hem. Als hij het licht en de waarheid niet wil zien, is dat toch zijn probleem. Als je het mij vraagt zal hij branden in de hel. And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep |
|
quote:Dus jij is christen. |
|
Ik draag zelf een omgekeerd kruis om mn nek, waar ik geen algemene betekenis aanhang. ik draag em omdat ik het nooit geheel eens ben met het christendom. ze spreken zichzelf zovaak tegen bv: heeft uw naaste lief zoals uzelf (en al die missionarissen dan die negers die niet wilden geloven in koele bloede vermoorden, en dan heb ik het niet over 1 á 2 negers maar hele stammen!) en zo ken ik er nog wel een paar maar daar ga ik jullie niet mee vervelen in deze post. respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: mmmh opvallend... alleen het negerras wordt genoemd... rest cker in andere voorbeelden... moet je maar noemen... anders geeft dat zown raar beeld yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote: lees anders oowk even zijn eerdere posts heeft ook goede iedeen... en btw waarom zijn christelijke metalheads een niet veel voorkomende diersoort... lijk wel de enigee yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote:Hij had niet eens een ras hoeven te noemen. Christendom heeft iedereen uitgemoord die tegen hen was in het verleden. |
|
Ja, zo intolerant als de pest. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: My point exactly! ik woon vlakbij het wereldbekende Staphorst, en als je er daar een beetje "niet christelijk" uitziet kijkt iedereen tegen je aan als een dikke bult stront, dan zeggen ze vast niks terug als je groet. respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: *zucht* And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep |
|
jah... toch irtant dat mensen christenen beoordelen op die groep uber gelovigen... ik luister toch oowk death/black metal... owjah... nou dan ben je natuurlijk geen christen volgens hun... en volgens mijn "stroming" mag da gewoon... dus mshien iets breder kijken yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote:Ik vraag alleen maar? Ja of Nee? |
|
quote:Ben jij het eens met het beleid van het huidige kabinet? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |