IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : omgekeerde kruizen/pentagrammen Vorige pagina | Volgende pagina
bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 17-10-2003 20:43 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 17 oktober 2003 11:23 schreef campske666 het volgende:
Dat bedoel ik dus. Als je dat hele woestijn sprookje gelooft, waarom zou je dan in gods-naam (héhéhé) voor de slechte kant kiezen ? Vooral als je weet dat je dan gedoemd bent om voor eeuwig af te zien, en er geen kans op winnen is (staat in de bijbel dat het goede uiteindelijk gaat winnen).
Een gelovend satanist zijn is nog achterlijker dan een kristen zijn, en bijna zo achterlijk als moslim zijn ( ).

moslims hebben het al helemaalniet door beetje homos afknallen omdat ze homo zijn.. als dat mag vanwege religi vint ik zelfs satanisten e.d. "slim" en over goed en kwaat en lijden e.d. laat ze dan lekker branden in de hell .. ( achter tuin van hun "heerser")


yo yo wassup nigga bitches in da house


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 19-10-2003 11:30 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

ik snap al die christenen niet vind ut maar aarzige zooi ze geloven in een god die zogenaamd van hun houd enzo zijn liefste zoontje blalba ging zelf dood voor ons en al die onzin meer maar nu laat hij de wereld helemaal naar tering gaan en geeft gwoon geen hol meer erom en laat christenen gwoon ook kut leven lijden enzo dus ik ben gwoon van mening dat er helemaal nix verder is in de vorm van god ofzo...en leven na de dood hmmz geen id eiglijk denk ut nie kan ut iig nie voorstellen



bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 19-10-2003 16:54 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 19 oktober 2003 11:30 schreef Matthijz Filth het volgende:
ik snap al die christenen niet vind ut maar aarzige zooi ze geloven in een god die zogenaamd van hun houd enzo zijn liefste zoontje blalba ging zelf dood voor ons en al die onzin meer maar nu laat hij de wereld helemaal naar tering gaan en geeft gwoon geen hol meer erom en laat christenen gwoon ook kut leven lijden enzo dus ik ben gwoon van mening dat er helemaal nix verder is in de vorm van god ofzo...en leven na de dood hmmz geen id eiglijk denk ut nie kan ut iig nie voorstellen

mmmh oowk gelezen over de nieuwe wereld enzo????


yo yo wassup nigga bitches in da house


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 21-10-2003 9:08 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

ow gaat onze lieve heersende god die maken als hij weer een weekje vrij heeft ofzo?



Sigrun
Valkyrian Dance of War
Usericon van Sigrun
Posted 21-10-2003 10:17 by Sigrun Wijzig reactieProfiel van SigrunQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2003 11:30 schreef Matthijz Filth het volgende:
ik snap al die christenen niet vind ut maar aarzige zooi ze geloven in een god die zogenaamd van hun houd enzo zijn liefste zoontje blalba ging zelf dood voor ons en al die onzin meer maar nu laat hij de wereld helemaal naar tering gaan en geeft gwoon geen hol meer erom en laat christenen gwoon ook kut leven lijden enzo dus ik ben gwoon van mening dat er helemaal nix verder is in de vorm van god ofzo...en leven na de dood hmmz geen id eiglijk denk ut nie kan ut iig nie voorstellen


Tering! Wel eens gehoord van interpunctie?


Slava! Slava! Heil! Heil! Heil!


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 21-10-2003 14:40 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

um neej?
maar maak er maar gerust een topic over...

[Dit bericht is gewijzigd door Matthijz Filth op 21-10-2003 14:40]



Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 21-10-2003 15:02 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 21 oktober 2003 14:40 schreef Matthijz Filth het volgende:
um neej?
maar maak er maar gerust een topic over...

Hier gaan we weer
Interpunc'tie v [-punksie] plaatsing der leestekens; ook i n t e r p u n k s i e
Volgens Kramers Nederlands woordenboek 19de druk.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Sigrun
Valkyrian Dance of War
Usericon van Sigrun
Posted 21-10-2003 15:06 by Sigrun Wijzig reactieProfiel van SigrunQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2003 14:40 schreef Matthijz Filth het volgende:
um neej?
maar maak er maar gerust een topic over...


Nou, een topic over het plaatsen van lees- of zintekens lijkt mij niet echt het toppunt van boeiend...

Maar goed, dat was off-topic.


Slava! Slava! Heil! Heil! Heil!


campske666
Usericon van campske666
Posted 21-10-2003 15:09 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2003 15:06 schreef Sigrun het volgende:
Nou, een topic over het plaatsen van lees- of zintekens lijkt mij niet echt het toppunt van boeiend...

Maar goed, dat was off-topic.


Mooie lees-teken plaatsing, trouwens !








Sigrun
Valkyrian Dance of War
Usericon van Sigrun
Posted 21-10-2003 15:19 by Sigrun Wijzig reactieProfiel van SigrunQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2003 15:09 schreef campske666 het volgende:
Mooie lees-teken plaatsing, trouwens !









Hehe, Nederlands was altijd al één van mijn beste vakken!


Slava! Slava! Heil! Heil! Heil!


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 21-10-2003 16:34 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 21 oktober 2003 9:08 schreef Matthijz Filth het volgende:
ow gaat onze lieve heersende god die maken als hij weer een weekje vrij heeft ofzo?

mmmh vage mensen hier... ik mag dan wel christen zijn maar om nou tezeggen een weekje vrij wij christenen geloven dus in een god... als jij nou iets wil afkraken van een godsdienst kom dan met feiten en niet met zon tekst "als hij een weekje vrij heeft" want als u de bijbel leest heeft u een antwoord op uw diepgaande vraag


yo yo wassup nigga bitches in da house


campske666
Usericon van campske666
Posted 21-10-2003 16:35 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2003 16:34 schreef bas_bin_laden het volgende:
mmmh vage mensen hier... ik mag dan wel christen zijn maar om nou tezeggen een weekje vrij wij christenen geloven dus in een god... als jij nou iets wil afkraken van een godsdienst kom dan met feiten en niet met zon tekst "als hij een weekje vrij heeft" want als u de bijbel leest heeft u een antwoord op uw diepgaande vraag


D'er is zoveel fout aan deze post


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 21-10-2003 16:46 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 21 oktober 2003 16:35 schreef campske666 het volgende:
D'er is zoveel fout aan deze post
verbeter m dan
is gwoon hoe ik dr over denk... als u da fout vind heb u waarschijnlijk hekel aan mij


yo yo wassup nigga bitches in da house


Marco_Filth
Usericon van Marco_Filth
Posted 21-10-2003 16:53 by Marco_Filth Wijzig reactieProfiel van Marco_FilthQuote dit berichthttp://www.geocities.com/marco_filth

quote:
Op 21 oktober 2003 16:46 schreef bas_bin_laden het volgende:
verbeter m dan
is gwoon hoe ik dr over denk... als u da fout vind heb u waarschijnlijk hekel aan mij


Let niet op hem. Als hij het licht en de waarheid niet wil zien, is dat toch zijn probleem. Als je het mij vraagt zal hij branden in de hel.


And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-10-2003 16:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2003 16:53 schreef Marco_Filth het volgende:
Let niet op hem. Als hij het licht en de waarheid niet wil zien, is dat toch zijn probleem. Als je het mij vraagt zal hij branden in de hel.
Dus jij is christen.


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 21-10-2003 16:54 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

Ik draag zelf een omgekeerd kruis om mn nek, waar ik geen algemene betekenis aanhang.

ik draag em omdat ik het nooit geheel eens ben met het christendom.

ze spreken zichzelf zovaak tegen bv:

heeft uw naaste lief zoals uzelf
(en al die missionarissen dan die negers die niet wilden geloven in koele bloede vermoorden, en dan heb ik het niet over 1 á 2 negers maar hele stammen!)

en zo ken ik er nog wel een paar maar daar ga ik jullie niet mee vervelen in deze post.


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 21-10-2003 17:00 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 21 oktober 2003 16:54 schreef Brujeria het volgende:
Ik draag zelf een omgekeerd kruis om mn nek, waar ik geen algemene betekenis aanhang.

ik draag em omdat ik het nooit geheel eens ben met het christendom.

ze spreken zichzelf zovaak tegen bv:

heeft uw naaste lief zoals uzelf
(en al die missionarissen dan die negers die niet wilden geloven in koele bloede vermoorden, en dan heb ik het niet over 1 á 2 negers maar hele stammen!)

en zo ken ik er nog wel een paar maar daar ga ik jullie niet mee vervelen in deze post.

mmmh opvallend... alleen het negerras wordt genoemd... rest cker in andere voorbeelden... moet je maar noemen... anders geeft dat zown raar beeld


yo yo wassup nigga bitches in da house


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 21-10-2003 17:03 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 21 oktober 2003 16:53 schreef Marco_Filth het volgende:
Let niet op hem. Als hij het licht en de waarheid niet wil zien, is dat toch zijn probleem. Als je het mij vraagt zal hij branden in de hel.

lees anders oowk even zijn eerdere posts
heeft ook goede iedeen... en btw waarom zijn christelijke metalheads een niet veel voorkomende diersoort... lijk wel de enigee


yo yo wassup nigga bitches in da house


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-10-2003 17:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2003 17:00 schreef bas_bin_laden het volgende:
mmmh opvallend... alleen het negerras wordt genoemd... rest cker in andere voorbeelden... moet je maar noemen... anders geeft dat zown raar beeld
Hij had niet eens een ras hoeven te noemen. Christendom heeft iedereen uitgemoord die tegen hen was in het verleden.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 21-10-2003 17:06 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Ja, zo intolerant als de pest.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 21-10-2003 17:12 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2003 17:05 schreef Jenje het volgende:
Hij had niet eens een ras hoeven te noemen. Christendom heeft iedereen uitgemoord die tegen hen was in het verleden.


My point exactly!

ik woon vlakbij het wereldbekende Staphorst, en als je er daar een beetje "niet christelijk" uitziet kijkt iedereen tegen je aan als een dikke bult stront, dan zeggen ze vast niks terug als je groet.


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


Marco_Filth
Usericon van Marco_Filth
Posted 21-10-2003 17:21 by Marco_Filth Wijzig reactieProfiel van Marco_FilthQuote dit berichthttp://www.geocities.com/marco_filth

quote:
Op 21 oktober 2003 16:54 schreef Jenje het volgende:
Dus jij is christen.


*zucht*


And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 21-10-2003 17:22 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

jah... toch irtant dat mensen christenen beoordelen op die groep uber gelovigen... ik luister toch oowk death/black metal... owjah... nou dan ben je natuurlijk geen christen volgens hun... en volgens mijn "stroming" mag da gewoon... dus mshien iets breder kijken


yo yo wassup nigga bitches in da house


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-10-2003 17:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2003 17:21 schreef Marco_Filth het volgende:
*zucht*
Ik vraag alleen maar?
Ja of Nee?


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 21-10-2003 17:23 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2003 16:54 schreef Brujeria het volgende:
Ik draag zelf een omgekeerd kruis om mn nek, waar ik geen algemene betekenis aanhang.

ik draag em omdat ik het nooit geheel eens ben met het christendom.

ze spreken zichzelf zovaak tegen bv:

heeft uw naaste lief zoals uzelf
(en al die missionarissen dan die negers die niet wilden geloven in koele bloede vermoorden, en dan heb ik het niet over 1 á 2 negers maar hele stammen!)

en zo ken ik er nog wel een paar maar daar ga ik jullie niet mee vervelen in deze post.
Ben jij het eens met het beleid van het huidige kabinet?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen