|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: niet in magie geloven maar geïnteresseerd zijn... |
|
quote: Daar heb je helemaal gelijk in. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Hm, ik heb een pentagram ketting met een punt naar boven, maar die draag ik niet meer... nu heb ik er een met een punt naar beneden, waar nog een ring en een puntig voorwerp aan hangen, maar dat is meer omdat het emotionele waarde voor mij heeft dan vanwege ene geloofsovertuiging... It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
ik HAD er 1 met een punt naar beneden...was meer omdat ik er ge-interesseerd in ben/was. |
|
quote: Maar die heb je nu aan miss lucifer gegeven zeker ? |
|
Ik merk al dat veel mensen echt helemaal niets snappen van symbolen... Ga eerst studeren wat het allemaal inhoudt voordat je iets draagt waarvan je niets afweet! |
|
Ja baas KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik draag geen kettingen of symbolen tegenwoordig. Mijn Mjöllnir (een hele mooi massief zilveren, met mooie ketting) ligt hier nog steeds maar ik zou nu denk ik eerder het oog van Odin omhangen o.i.d. Als ik al iets zou omhangen... Echter, een Slayer-das lijkt me wel wat... die ga ik nog wel een keer laten maken denk ik. |
|
ik heb m'n ''satans'' symbolen al een tijdje afgestoten maar ik loop ook niet meer met m'n mjollnir. een ketting staat toch niet echt op een overhemd. |
|
quote: Een das mag enkel effen of gestreept zijn. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Mijn manager heeft een das met een ballon en een rood olifantje . Dus daar moet wat tegenover staan. |
|
quote: waar werk je dan? Geitenwollensokken B.V.? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Verzekeraars he, dan kom je dat soort figuren tegen. Overigens: hij is extreem links (en gediplomeerd actuaris). En op een dag schop ik hem de laan uit . |
|
ondanks dat ik als overtuigd liberaal alle meningen graag duld heb ik diep in mijn hart een prettig gevoel als een extreem links figuur de laan uit vliegt KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik draag geen symbolen om mijn nek of wat dan ook. |
|
toen ik 16 was had ik ook een ketting met een groot pentagram, was een erg mooie en ja ik voelde me erg stoer maar dat is nu voorbij |
|
Nu doe je net of je een erg grote bek hebt en voel je je stoer |
|
quote: want nu ben je 17? |
|
Alle symbolen zijn voor naïeve zweverige types of voor wannabe's. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: heb ik een grote bek? |
|
Weet ik niet .. ng geen foto van je gezien |
|
wat bedoel je dan? |
|
wat betekend het ijzeren kruis nou precies?? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Lees het topic door zou ik zeggen Weet iemand trouwens wat dit symbool inhoudt? Heb het al redelijk vaak gezien, maar geen flauw idee waar het voor staat: [Dit bericht is gewijzigd door Babylon op 06-09-2003 16:42] zo kan ie wel weer |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |