IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : omgekeerde kruizen/pentagrammen Vorige pagina | Volgende pagina
windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 17-10-2003 11:26 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2003 11:23 schreef campske666 het volgende:
Dat bedoel ik dus. Als je dat hele woestijn sprookje gelooft, waarom zou je dan in gods-naam (héhéhé) voor de slechte kant kiezen ? Vooral als je weet dat je dan gedoemd bent om voor eeuwig af te zien, en er geen kans op winnen is (staat in de bijbel dat het goede uiteindelijk gaat winnen).
Een gelovend satanist zijn is nog achterlijker dan een kristen zijn, en bijna zo achterlijk als moslim zijn ( ).

De grootste debielen zijn die indische Hindoe's met het idiote reïncarnatie-theorie en dat walgelijke kastenstelsel dat daar het gevolg van is. Om van te
Wie daar als onaanraakbare geboren wordt, krijgt een strontbehandeling voor de rest van z'n leven.


mvg wk10


campske666
Usericon van campske666
Posted 17-10-2003 11:28 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2003 11:26 schreef windkracht10 het volgende:
De grootste debielen zijn die indische Hindoe's met het idiote reïncarnatie-theorie en dat walgelijke kastenstelsel dat daar het gevolg van is. Om van te
Wie daar als onaanraakbare geboren wordt, krijgt een strontbehandeling voor de rest van z'n leven.


Dat is onbegrijpelijk vanuit ons westerse denkbeeld dat iedereen gelijk is (een idee waar ik van moet ). Maar achterlijk zou ik de hindoes niet noemen (toch niet alle takken iig).


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 17-10-2003 11:32 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2003 11:26 schreef windkracht10 het volgende:
De grootste debielen zijn die indische Hindoe's met het idiote reïncarnatie-theorie en dat walgelijke kastenstelsel dat daar het gevolg van is. Om van te
Wie daar als onaanraakbare geboren wordt, krijgt een strontbehandeling voor de rest van z'n leven.
dat valt wel mee. de kaste waarin jegeboren wordt heeft te maken met je gedrag in je vorigeleven. Zo debiel is dus nog niet.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 17-10-2003 11:33 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Ik geloof niet in vorige levens.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 17-10-2003 11:34 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2003 11:28 schreef campske666 het volgende:
Dat is onbegrijpelijk vanuit ons westerse denkbeeld dat iedereen gelijk is (een idee waar ik van moet ). Maar achterlijk zou ik de hindoes niet noemen (toch niet alle takken iig).

Ergens in een of ander boek gelezen dat een religieuse groepering uit India potjes zand, afkomstig uit een testgebied voor atoombommen, wou verkopen als reliekwi. Er zijn daar natuurlijk veel analfabeten in dat land die je vanalles kunt wijsmaken maar hiervoor moet je toch echt achterlijk zijn.


mvg wk10


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 17-10-2003 11:37 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2003 11:32 schreef impaled succubus het volgende:
dat valt wel mee. de kaste waarin jegeboren wordt heeft te maken met je gedrag in je vorigeleven. Zo debiel is dus nog niet.

Ah nee? Je krijgt wel van bij je geboorte een stempel mee voor de rest van je leven. Riolen uitkuisen en lijken van't straat halen zijn jobs voorbehouden enkel voor de laagste kaste. Het zal je maar overkomen.


mvg wk10


campske666
Usericon van campske666
Posted 17-10-2003 11:37 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2003 11:34 schreef windkracht10 het volgende:
Ergens in een of ander boek gelezen dat een religieuse groepering uit India potjes zand, afkomstig uit een testgebied voor atoombommen, wou verkopen als reliekwi. Er zijn daar natuurlijk veel analfabeten in dat land die je vanalles kunt wijsmaken maar hiervoor moet je toch echt achterlijk zijn.


Ja, dat spreek ik niet tegen. Maar India is (naar ik heb gehoord) het land met de meest verschillende religies in de wereld. Je hebt daaar kristenen, moslims, hindoes (in 2.456.000 verschillende smaken), boedhisten en god weet hoeveel andere heidense tradities. Dus t 'is niet omdat er één of andere achterlijke secte rondloopt, dat je alle hindoes hierdoor kan oordelen.


campske666
Usericon van campske666
Posted 17-10-2003 11:38 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2003 11:37 schreef windkracht10 het volgende:
Ah nee? Je krijgt wel van bij je geboorte een stempel mee voor de rest van je leven. Riolen uitkuisen en lijken van't straat halen zijn jobs voorbehouden enkel voor de laagste kaste. Het zal je maar overkomen.


Had je maar geen kindertjes moeten verkrachten in je vorige leven, klootzak !! *schop*


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 17-10-2003 11:39 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2003 11:23 schreef campske666 het volgende:
Dat bedoel ik dus. Als je dat hele woestijn sprookje gelooft, waarom zou je dan in gods-naam (héhéhé) voor de slechte kant kiezen ? Vooral als je weet dat je dan gedoemd bent om voor eeuwig af te zien, en er geen kans op winnen is (staat in de bijbel dat het goede uiteindelijk gaat winnen).
Een gelovend satanist zijn is nog achterlijker dan een kristen zijn, en bijna zo achterlijk als moslim zijn ( ).

Je hebt het nu over Satanen ofzoiets dergelijks. Satanisme is volgensmij iets anders, andere vorm van Atheisme.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 17-10-2003 11:39 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2003 11:37 schreef windkracht10 het volgende:
Ah nee? Je krijgt wel van bij je geboorte een stempel mee voor de rest van je leven. Riolen uitkuisen en lijken van't straat halen zijn jobs voorbehouden enkel voor de laagste kaste. Het zal je maar overkomen.
dan had je in hun geloofsovertuiging in je vorige leven maar beter moeten leven. Zo geloven zei nou eenmaal en een erg achtelijke gedachte gasng vind ik het niet, als je toch al in reincarnatie gelooft.


winter throned
under the knife
Usericon van winter throned
Posted 17-10-2003 11:40 by winter throned Wijzig reactieProfiel van winter thronedQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2003 13:16 schreef irritante klootzak het volgende:
je zit zeker nog op de basis school of niet,...


ben je gek ik zit op de middelbare school 3de jaars electro techniek hat vierde jaars moeten zitten


campske666
Usericon van campske666
Posted 17-10-2003 11:40 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2003 11:39 schreef wladimir het volgende:
Je hebt het nu over Satanen ofzoiets dergelijks. Satanisme is volgensmij iets anders, andere vorm van Atheisme.


Jaja, officieel volgens www.churchofsatan.org ...blah blah blah
Het blijft kinderachtig, atheistisch of niet


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 17-10-2003 11:41 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

het klinkt voor ons misschien oneerlijk maar voor hun ligt dat heel anders. hun worden opogevoed met het idee dat als je arm bent, je een slecht leven hebt geleid. aangezien ze toch in een vorig en volgend leven geloven, denken ze dat als ze nu goed leven, ze in het volgende leven in een hogere kaste zit. het is dan nu een beetje klote maar in het volgende leven is alles weer oke.


Subtiel kamerolifantje


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 17-10-2003 11:41 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2003 11:40 schreef winter throned het volgende:
ben je gek ik zit op de middelbare school 3de jaars electro techniek hat vierde jaars moeten zitten
goedzo, eropingaan


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 17-10-2003 11:41 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2003 11:38 schreef campske666 het volgende:
Had je maar geen kindertjes moeten verkrachten in je vorige leven, klootzak !! *schop*

Dus jij kan je vinden in dat idee van reïncarnatie?


mvg wk10


campske666
Usericon van campske666
Posted 17-10-2003 11:43 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2003 11:41 schreef windkracht10 het volgende:
Dus jij kan je vinden in dat idee van reïncarnatie?


Ik geloof niks, en spreek niks tegen waar ik geen ultieme bewijzen van heb. Dus ik sluit het niet uit. En als je alle "na de dood" versies naast elkaar legt, vind ik dat de meest aanvaardbare, ja.
Nu vindt jij me achterlijk hé.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 17-10-2003 11:44 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Hoe kun je in godsnaam wel in satan geloven maar niet in god. alles heeft toch een tegenovergestelde? zwart-wit arm-rijk goed-kwaad.


Subtiel kamerolifantje


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 17-10-2003 11:45 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2003 11:41 schreef windkracht10 het volgende:
Dus jij kan je vinden in dat idee van reïncarnatie?
als het voor mij echt zo zou werken, ja natuurlijk.
Nou is het probleem volgens mij dat jij niet bedenkt dat die mensen geloven dat de wereld echt zo in elkaar zit maar als ''nuchtere'' westerling dent van ''goh dat is lullig alleen maaromdat ie in een armer gezin is geboren is ie gedoomd geen leven te hebben''


campske666
Usericon van campske666
Posted 17-10-2003 11:46 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2003 11:44 schreef stigma het volgende:
Hoe kun je in godsnaam wel in satan geloven maar niet in god. alles heeft toch een tegenovergestelde? zwart-wit arm-rijk goed-kwaad.


Dank je nu echt dat zelf-benoemde satanisten dualiteit snappen ?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-10-2003 11:53 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2003 11:46 schreef campske666 het volgende:
Dank je nu echt dat zelf-benoemde satanisten dualiteit snappen ?


Ik denk dat het woord dualiteit op zich al een uitdaging voor die gasten is. Het is immers langer dan drie lettergrepen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 17-10-2003 15:15 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

quote:
Op 17 oktober 2003 11:26 schreef windkracht10 het volgende:
De grootste debielen zijn die indische Hindoe's met het idiote reïncarnatie-theorie en dat walgelijke kastenstelsel dat daar het gevolg van is. Om van te
Wie daar als onaanraakbare geboren wordt, krijgt een strontbehandeling voor de rest van z'n leven.


Kijk, kastenstelsels zijn er overal, indiers zijn er alleen maar eerlijker in, en geven het eerlijk toe terwijl wij in het westen donders goed weten dat de wereld ongelijk verdeeld is maar toch de schijn proberen vol te houden dat dit niet zo is...

En persoonlijk geloof ik in reincarnatie dus dat vind ik niet zo debielig als jij , (hoewel ik dus absoluut geen hindoe ben ), mijn ideeen wijken nogal af van mening "established" geloof.

NP: NOFX - Kill all the white man


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 17-10-2003 15:26 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

quote:
Op 17 oktober 2003 11:46 schreef campske666 het volgende:
Dank je nu echt dat zelf-benoemde satanisten dualiteit snappen ?
(schreeuwt met volle borst) JA!


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


campske666
Usericon van campske666
Posted 17-10-2003 15:53 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2003 15:15 schreef Phriar het volgende:

NP: NOFX - Kill all the white man





Marco_Filth
Usericon van Marco_Filth
Posted 17-10-2003 16:16 by Marco_Filth Wijzig reactieProfiel van Marco_FilthQuote dit berichthttp://www.geocities.com/marco_filth

quote:
Op 17 oktober 2003 11:53 schreef Chelman het volgende:
Ik denk dat het woord dualiteit op zich al een uitdaging voor die gasten is. Het is immers langer dan drie lettergrepen.


Daar sluit ik mij bij aan. Ik zou het herformuleren als ik jou was.


And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep


campske666
Usericon van campske666
Posted 17-10-2003 16:21 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2003 15:26 schreef Possessedpacman het volgende:
(schreeuwt met volle borst) JA!


Schreeuwt met volle borst: PRUTSER !


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen