|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: volges mij heb het iets met het christenDOM te maken want het lijk op een kerk raam ofzo.... ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: http://www.wehrmacht-awards.com/iron_cross/ironcrossmain.htm KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ow, dat ijzeren kruis.. Zeg dat dan zo kan ie wel weer |
|
ja duh je weet toch op welk niveau ik denk ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: ik was bloedserieus met mijn opmerking en jou humor vat ik dus niet |
|
*leest topic door* Heel veel nobrainers en recyclers worden er hier gepost! Enkele opmerkingen: Ten eerste: Als kinderen pubers worden, gaan ze op zoek naar een eigen identiteit en verzetten zich tegen het establishment (lees school, ouders kerk etc) Dit is evolutionair een goede zaak, want de volwassen mens is nogal conservatief van aard, neigt tot inkakken en tot "things for granted nemen". Rel schoppen en "tegen zijn" houdt de discussie over onder andere: normen en waarden levendig. Ten tweede: De muziek industrie weet verekte goed dat jij best je zakgeld wilt investeren in het over de zeik helpen van je ouders of je leraar etc. Ten derde: je wilt je profileren met een eigen mening en een eigen identiteit, dat is mooi maar intussen sluit je je zonder dat je het door hebt weer aan bij een groep: namelijk die groep die dezelfde symbolen draagt (lekker veilig wat nou? individu) Ten vierde: denk even na.... een begrip als licht wordt pas zinvol als ook duisternis is gedefinïeerd. Satan behoort tot het sprookje van het christendom, dus als je met anti-symbolen rondloopt geef je aan mee te gaan in dit sprookje... En dat is zoiets van ik wil graag geile sex maar ik ben toch braaf. Ten vijfde: echte Wicca aanhangers en andere aanhangers van natuurkrachten zullen zich niet aan je opdringen met pentagrammen en of omgekeerde kruizen. Wat de exacte betekenis van dergelijke symbolen is, hangt deels af vanuit welke stroming of overtuiging je er naar kijkt. Er is op het net zat over te vinden. De betekenis van dergelijke symbolen op shirts of in de vorm van sieraden zal in 99% van de gevallen betekenen: kijk eens, ik ben een puber ik ben nog geen echt individu maar ik wil wel dat jullie me serieus nemen om mijn eigen(duh...) mening, aaaandacht..... Dus hoe harder de doosjes in deze thread roepen dat ze een omgekeerd kruisje dragen om aan te geven dat ze tegen het christendom of religie in het algemeen zijn des te naïever ze in werkelijkheid zijn: ze zijn namelijk heel erg bezig met papa en mama (te dwarsbomen) en dat wil serieus genomen worden ehh... laat je een keer serieus nemen zou ik zeggen En voor de boys die in dezelfde leeftijdscategorie vallen: die sieraden zijn ontzettend GAY |
|
staat er al haar op die doos trouwens?? |
|
sorry maar dit is net zo'n poser stukje als waar je je zo tegen verzet. imho |
|
eh aangenaam kom eens met argumenten... |
|
Voor argumenten ga je naar de rechtszaal. Op ZM wordt alleen geponeerd. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Dan is het dus strikt genomen geen forum maar meer een soort poll |
|
Dat klopt. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
jammer... |
|
quote: Voor een deel ben ik het toch wel eens met deze post blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
quote:dat is de zon. |
|
Idd. Een zonnewiel. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Wat maakt het nu uit wat voor sieraden mensen dragen? Laat ze toch lekker! Ik draag al jaren een pentagram om mijn nek met 1 punt naar boven omdat ik een bepaalde waarde/werking aan het symbool toeken (vanuit de craft) waar ik hier verder niet op in ga. Maar waarom zou iemand daar in de metalscene aan storen? Jongeren in mijn werk vragen vaak waarom ik dat symbool draag en dan leg ik het gewoon versimpeld uit, meestal hebben ze dan zoiets van: oh okay! *haalt schouders op*. Als gabberjongetjes dat kunnen accepteren dan moeten metalheads al helemaal niet moeilijk gaan doen... Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
quote: Niks verkeerds met sieraden en iedereen moet zelf weten wat hij/zij draagt. Wat mij wel stoort is dat sommige mensen niet eens weten wat ze precies dragen. Wat mij echter ook stoort is dat sommige mensen sieraden vreselijk opzichtig dragen. Vooral die grote kruizen (niet omgekeerd) zijn weer helemaal in bij die geblondeerde dozen. |
|
quote: En als je iets nou draagt omdat het mooi is? this user is dead |
|
precies! ik draag soms zulke sieraden maar vooral omdat ze mooi zijn, symbolen zeggen mij niets qua inhoud maar omdat ze zo mooi zijn draag ik ze toch. Als jullie vinden dat ik daardoor een poser ben moeten jullie dat weten maar ik wilde dit toch even kwijt. |
|
quote: ? Stel je voor!... *Nazi? Hoe bedoel je? Een swastika vind ik persoonlijk enkel een mooi figuurtje!* [Dit bericht is gewijzigd door Legatius op 08-09-2003 13:39] Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: wel als je dit symbool op iemand zen vooroofd ziet,wilt het zeggen dat ie niet lang meer zal leven |
|
http://keltischkiekenkot.fateback.com/Symbolen.html Daar vond ik meer info over het "zonnewiel". Kortom, nu in gebruik als fascistische troep zo kan ie wel weer |
|
quote: Niets verkeerd mee toch? Maar ik neem aan dat je wel eerst verder gaat kijken of onderzoeken wat je draagt. Voor je het weet draag je iets dat in is bij de plaatselijke postzegelvereniging, het gay-front, of bij de fanatieke volgers van Mohammed. Vind je het dan nog wel zo mooi? |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |