|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: nope kabinet respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Inderdaad!! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote:Loop je dan ook met een omgekeerde foto van Balkenende rond? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Haha, die is wel grappig. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: als er zo'n t-shirt verkrijgbaar is, doe ik em aan respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Ik kan misschien beter mijn username veranderen in Irony of zo. Als ik zoiets ronduit belachelijk schrijf, ga ik ervan uit dat iedereen doorheeft dat da ironisch bedoeld is. My mistake... And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep |
|
quote: Tja .. dat is niet altijd op te maken uit je schrijfjsel,of het ironisch of dom is ... |
|
quote: hervormd... metaalhoofdig christen... iets mee mis? yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote: was op opmerking van iemand over nieuwe aarde...deed over deze ook een week dus..dacht als ie dan tog eens weekje vrijaf wil nemen...en nix te doen heeft...(wat een interpunksie he? owjah ik ken de bijbel wel me ouders zijn zwaar christen [Dit bericht is gewijzigd door Matthijz Filth op 21-10-2003 20:16] http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote: Geweldige interpunctie. Je leert het wel. Slava! Slava! Heil! Heil! Heil! |
|
ik weet ut ik ben goed.<--weer een enorm gaaf voorbeeld van hoe snel ik wel niet leer! http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
HET Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Ik beoordeel kristenen niet alleen op de uber-gelovigen, maar net zo hard op de unter gelovigen, de poser-gelovigen, de schone-schijn-gelovigen, de ik-ben-zo-opgevoed gelovigen, de ik-denk-niet-na gelovigen, de ik-heb-geen-idee-waar-die-man-het-over-heeft-gelovigen, ik moet ze allemaal niet En waarom ? Omdat de hele leerstelling van het kristendom (boeit niet welke versie) anti-leven en anti-mens is. Daarom. |
|
quote: als je ouders zo zwaar christen zijn zou je toch moeten "geloven" dat de god waar ze in geloven .. neem aan dat ze niet geloven in een leven met een god die ze alleen maar n kut leven kan geven.. om nog maarus terug te komen op eerdere posts yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote: die vat ik even niet... nadere verklaring?? yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote: ok: Ik moet uber-gelovige kristenen niet omdat ze geloven in een verzinsel van een oppresieve bende sexisten uit de vroege middelleeuwen. En derhalve ook zo handelen in hun anti-leven en anti-mensen filosophie. Ik moet gematigde en poser-kristenen niet omdat ze de naam dragen en het instituut (een door en door rot instituut IMO) steunen, terwijl ze eigenlijk geen idee hebben waar het om draait, en wat de gevolgen op grote schaal zijn. Daarbij komt nog dat ik erop tegen ben dat je jezelf een label opplakt dat je niet naleeft (buiten s zondags in de kerk dan). |
|
quote: Goed gezegd! Slava! Slava! Heil! Heil! Heil! |
|
quote: neej waarom zou ik in hun god moeten geloven ik vind ut de grootste onzin er is geen god imo je merkt er niets van als hij er wel zou zijn zou de duivel sterker zijn aangezien de wereld fucked up is en god zogenaamd volgens zijn sprookjesboek de bijbel van zn mensen houd en nix uitvoerd waar je ook maar iets van merkt... http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
Godverdomme, leer schrijven man !! |
|
Ik geloof wat ik wil, en hoe ik wil. de meningen van anderen hieromtrent intereseert me dan ook hoegenaamd geen reet. Iedereen kan m'n rug op. "Datis nepis potentis negrote" Wivinicus Cornelius |
|
quote: Crucify that little bitch !! |
|
quote: Ga vis bakken. "Datis nepis potentis negrote" Wivinicus Cornelius |
|
quote: Ga vis vermenigvuldigen |
|
mvg wk10 |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |