IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : omgekeerde kruizen/pentagrammen Vorige pagina | Volgende pagina
Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 21-10-2003 17:24 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2003 17:22 schreef bas_bin_laden het volgende:
jah... toch irtant dat mensen christenen beoordelen op die groep uber gelovigen... ik luister toch oowk death/black metal... owjah... nou dan ben je natuurlijk geen christen volgens hun... en volgens mijn "stroming" mag da gewoon... dus mshien iets breder kijken


zeg "christen" kun je niet normaal typen??

PS wat voor "stroming" bedoelt u?


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 21-10-2003 17:24 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2003 17:23 schreef Misanthrope het volgende:
Ben jij het eens met het beleid van het huidige kabinet?


nope

kabinet


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 21-10-2003 17:25 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 21 oktober 2003 17:24 schreef Brujeria het volgende:
nope

kabinet

Inderdaad!!


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 21-10-2003 17:25 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2003 17:24 schreef Brujeria het volgende:
nope

kabinet
Loop je dan ook met een omgekeerde foto van Balkenende rond?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 21-10-2003 17:26 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 21 oktober 2003 17:25 schreef Misanthrope het volgende:
Loop je dan ook met een omgekeerde foto van Balkenende rond?

Haha, die is wel grappig.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 21-10-2003 17:26 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2003 17:25 schreef Misanthrope het volgende:
Loop je dan ook met een omgekeerde foto van Balkenende rond?


als er zo'n t-shirt verkrijgbaar is, doe ik em aan


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


Marco_Filth
Usericon van Marco_Filth
Posted 21-10-2003 17:26 by Marco_Filth Wijzig reactieProfiel van Marco_FilthQuote dit berichthttp://www.geocities.com/marco_filth

quote:
Op 21 oktober 2003 17:22 schreef Jenje het volgende:
Ik vraag alleen maar?
Ja of Nee?


Ik kan misschien beter mijn username veranderen in Irony of zo. Als ik zoiets ronduit belachelijk schrijf, ga ik ervan uit dat iedereen doorheeft dat da ironisch bedoeld is. My mistake...


And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-10-2003 17:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2003 17:26 schreef Marco_Filth het volgende:
Ik kan misschien beter mijn username veranderen in Irony of zo. Als ik zoiets ronduit belachelijk schrijf, ga ik ervan uit dat iedereen doorheeft dat da ironisch bedoeld is. My mistake...

Tja .. dat is niet altijd op te maken uit je schrijfjsel,of het ironisch of dom is ...


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 21-10-2003 19:37 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 21 oktober 2003 17:24 schreef Brujeria het volgende:
zeg "christen" kun je niet normaal typen??

PS wat voor "stroming" bedoelt u?

hervormd... metaalhoofdig christen... iets mee mis?


yo yo wassup nigga bitches in da house


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 21-10-2003 20:16 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2003 16:34 schreef bas_bin_laden het volgende:
mmmh vage mensen hier... ik mag dan wel christen zijn maar om nou tezeggen een weekje vrij wij christenen geloven dus in een god... als jij nou iets wil afkraken van een godsdienst kom dan met feiten en niet met zon tekst "als hij een weekje vrij heeft" want als u de bijbel leest heeft u een antwoord op uw diepgaande vraag


was op opmerking van iemand over nieuwe aarde...deed over deze ook een week dus..dacht als ie dan tog eens weekje vrijaf wil nemen...en nix te doen heeft...(wat een interpunksie he?
owjah ik ken de bijbel wel me ouders zijn zwaar christen

[Dit bericht is gewijzigd door Matthijz Filth op 21-10-2003 20:16]



Sigrun
Valkyrian Dance of War
Usericon van Sigrun
Posted 21-10-2003 20:34 by Sigrun Wijzig reactieProfiel van SigrunQuote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2003 20:16 schreef Matthijz Filth het volgende:
was op opmerking van iemand over nieuwe aarde...deed over deze ook een week dus..dacht als ie dan tog eens weekje vrijaf wil nemen...en nix te doen heeft...(wat een interpunksie he?
owjah ik ken de bijbel wel me ouders zijn zwaar christen


Geweldige interpunctie. Je leert het wel.


Slava! Slava! Heil! Heil! Heil!


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 21-10-2003 21:04 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

ik weet ut ik ben goed.<--weer een enorm gaaf voorbeeld van hoe snel ik wel niet leer!



bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 21-10-2003 21:09 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

HET


Bazzio Attacks!!!


campske666
Usericon van campske666
Posted 22-10-2003 8:25 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 21 oktober 2003 17:22 schreef bas_bin_laden het volgende:
jah... toch irtant dat mensen christenen beoordelen op die groep uber gelovigen... ik luister toch oowk death/black metal... owjah... nou dan ben je natuurlijk geen christen volgens hun... en volgens mijn "stroming" mag da gewoon... dus mshien iets breder kijken


Ik beoordeel kristenen niet alleen op de uber-gelovigen, maar net zo hard op de unter gelovigen, de poser-gelovigen, de schone-schijn-gelovigen, de ik-ben-zo-opgevoed gelovigen, de ik-denk-niet-na gelovigen, de ik-heb-geen-idee-waar-die-man-het-over-heeft-gelovigen, ik moet ze allemaal niet
En waarom ? Omdat de hele leerstelling van het kristendom (boeit niet welke versie) anti-leven en anti-mens is. Daarom.


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 22-10-2003 9:03 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 21 oktober 2003 20:16 schreef Matthijz Filth het volgende:
was op opmerking van iemand over nieuwe aarde...deed over deze ook een week dus..dacht als ie dan tog eens weekje vrijaf wil nemen...en nix te doen heeft...(wat een interpunksie he?
owjah ik ken de bijbel wel me ouders zijn zwaar christen

als je ouders zo zwaar christen zijn zou je toch moeten "geloven" dat de god waar ze in geloven .. neem aan dat ze niet geloven in een leven met een god die ze alleen maar n kut leven kan geven.. om nog maarus terug te komen op eerdere posts


yo yo wassup nigga bitches in da house


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 22-10-2003 9:04 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 22 oktober 2003 8:25 schreef campske666 het volgende:
Ik beoordeel kristenen niet alleen op de uber-gelovigen, maar net zo hard op de unter gelovigen, de poser-gelovigen, de schone-schijn-gelovigen, de ik-ben-zo-opgevoed gelovigen, de ik-denk-niet-na gelovigen, de ik-heb-geen-idee-waar-die-man-het-over-heeft-gelovigen, ik moet ze allemaal niet
En waarom ? Omdat de hele leerstelling van het kristendom (boeit niet welke versie) anti-leven en anti-mens is. Daarom.

die vat ik even niet... nadere verklaring??


yo yo wassup nigga bitches in da house


campske666
Usericon van campske666
Posted 22-10-2003 9:08 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2003 9:04 schreef bas_bin_laden het volgende:
die vat ik even niet... nadere verklaring??


ok:

Ik moet uber-gelovige kristenen niet omdat ze geloven in een verzinsel van een oppresieve bende sexisten uit de vroege middelleeuwen. En derhalve ook zo handelen in hun anti-leven en anti-mensen filosophie.

Ik moet gematigde en poser-kristenen niet omdat ze de naam dragen en het instituut (een door en door rot instituut IMO) steunen, terwijl ze eigenlijk geen idee hebben waar het om draait, en wat de gevolgen op grote schaal zijn.
Daarbij komt nog dat ik erop tegen ben dat je jezelf een label opplakt dat je niet naleeft (buiten s zondags in de kerk dan).



Sigrun
Valkyrian Dance of War
Usericon van Sigrun
Posted 22-10-2003 9:52 by Sigrun Wijzig reactieProfiel van SigrunQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2003 9:08 schreef campske666 het volgende:
ok:

Ik moet uber-gelovige kristenen niet omdat ze geloven in een verzinsel van een oppresieve bende sexisten uit de vroege middelleeuwen. En derhalve ook zo handelen in hun anti-leven en anti-mensen filosophie.

Ik moet gematigde en poser-kristenen niet omdat ze de naam dragen en het instituut (een door en door rot instituut IMO) steunen, terwijl ze eigenlijk geen idee hebben waar het om draait, en wat de gevolgen op grote schaal zijn.
Daarbij komt nog dat ik erop tegen ben dat je jezelf een label opplakt dat je niet naleeft (buiten s zondags in de kerk dan).




Goed gezegd!


Slava! Slava! Heil! Heil! Heil!


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 22-10-2003 13:02 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2003 9:03 schreef bas_bin_laden het volgende:
als je ouders zo zwaar christen zijn zou je toch moeten "geloven" dat de god waar ze in geloven .. neem aan dat ze niet geloven in een leven met een god die ze alleen maar n kut leven kan geven.. om nog maarus terug te komen op eerdere posts

neej waarom zou ik in hun god moeten geloven
ik vind ut de grootste onzin er is geen god imo je merkt er niets van als hij er wel zou zijn zou de duivel sterker zijn aangezien de wereld fucked up is en god zogenaamd volgens zijn sprookjesboek de bijbel van zn mensen houd en nix uitvoerd waar je ook maar iets van merkt...



campske666
Usericon van campske666
Posted 22-10-2003 13:08 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Godverdomme, leer schrijven man !!


Christenhond
ik blaf niet...
Usericon van Christenhond
Posted 22-10-2003 13:10 by Christenhond Wijzig reactieProfiel van ChristenhondQuote dit bericht

Ik geloof wat ik wil, en hoe ik wil. de meningen van anderen hieromtrent intereseert me dan ook hoegenaamd geen reet. Iedereen kan m'n rug op.


"Datis nepis potentis negrote" Wivinicus Cornelius


campske666
Usericon van campske666
Posted 22-10-2003 13:12 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2003 13:10 schreef Christenhond het volgende:
Ik geloof wat ik wil, en hoe ik wil. de meningen van anderen hieromtrent intereseert me dan ook hoegenaamd geen reet. Iedereen kan m'n rug op.


Crucify that little bitch !!


Christenhond
ik blaf niet...
Usericon van Christenhond
Posted 22-10-2003 13:13 by Christenhond Wijzig reactieProfiel van ChristenhondQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2003 13:12 schreef campske666 het volgende:
Crucify that little bitch !!

Ga vis bakken.


"Datis nepis potentis negrote" Wivinicus Cornelius


campske666
Usericon van campske666
Posted 22-10-2003 13:15 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2003 13:13 schreef Christenhond het volgende:
Ga vis bakken.


Ga vis vermenigvuldigen


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 22-10-2003 13:34 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht



mvg wk10


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen