IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : omgekeerde kruizen/pentagrammen Vorige pagina | Volgende pagina
winter throned
under the knife
Usericon van winter throned
Posted 16-10-2003 12:19 by winter throned Wijzig reactieProfiel van winter thronedQuote dit bericht

bij mij op school zijn mensen bang voor ons omdat we bands shirts dragen!
Dan wel van marduk en gorgoroth enz maar dat kan ik niet begrijpen

en die gothic wijven dragen van die omgekeerde pentagrammen Dom want als ik vraag hoe bid je tot satan dan zeggen dat weet ik niet na ja dan ben je toch gaar of niet? ik draag een omgekeerd kruis omdat ik tegen die graf god ben


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 16-10-2003 12:36 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht



'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 16-10-2003 13:14 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net



On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 16-10-2003 13:16 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2003 12:19 schreef winter throned het volgende:
bij mij op school zijn mensen bang voor ons omdat we bands shirts dragen!
Dan wel van marduk en gorgoroth enz maar dat kan ik niet begrijpen


je zit zeker nog op de basis school of niet,...


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


campske666
Usericon van campske666
Posted 16-10-2003 13:16 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2003 12:19 schreef winter throned het volgende:
ik draag een omgekeerd kruis omdat ik tegen die graf god ben


Kan je niet beter een symbool dragen van iets waar je voor bent dan iets waar je tegen bent ?
Ik ben ook tegen vanalles, maar dat zegt niks over mij. t zijn die dingen waar ik voor ben, die iets voor me betekenen.


Morbidaeth
Usericon van Morbidaeth
Posted 16-10-2003 13:17 by Morbidaeth Wijzig reactieProfiel van MorbidaethQuote dit bericht

you can't be serious


wuust robuust


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 16-10-2003 13:18 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht



campske666
Usericon van campske666
Posted 16-10-2003 13:18 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2003 13:17 schreef Morbidaeth het volgende:
you can't be serious


Wat nu ?


Morbidaeth
Usericon van Morbidaeth
Posted 16-10-2003 18:06 by Morbidaeth Wijzig reactieProfiel van MorbidaethQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2003 13:18 schreef campske666 het volgende:
Wat nu ?

"...en die gothic wijven dragen van die omgekeerde pentagrammen Dom want als ik vraag hoe bid je tot satan dan zeggen dat weet ik niet na ja dan ben je toch gaar of niet?..."


wuust robuust


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 17-10-2003 7:43 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Tja,

hij neemt dus kennelijk wel aan dat er een God is, anders was hij er natuurlijk niet tegen...

Hij zal vast een satanist zijn die alle moraal afzweert en daarmee de God in zijn gezicht spuugt?

Maar dan wel wijven met pentagrammen dom vinden


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


campske666
Usericon van campske666
Posted 17-10-2003 8:31 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2003 18:06 schreef Morbidaeth het volgende:
"...en die gothic wijven dragen van die omgekeerde pentagrammen Dom want als ik vraag hoe bid je tot satan dan zeggen dat weet ik niet na ja dan ben je toch gaar of niet?..."



Mijn opmerking was gericht op zijn "ik draag een omgekeert kruis omdat ik tegen die graf god ben"


campske666
Usericon van campske666
Posted 17-10-2003 8:32 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2003 7:43 schreef Phriar het volgende:
Tja,

hij neemt dus kennelijk wel aan dat er een God is, anders was hij er natuurlijk niet tegen...

Hij zal vast een satanist zijn die alle moraal afzweert en daarmee de God in zijn gezicht spuugt?

Maar dan wel wijven met pentagrammen dom vinden


Satanisten...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-10-2003 8:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

High-school-satanism

Oftewel: je hoort de klok luiden en je wete niet waar de klepel hangt.


campske666
Usericon van campske666
Posted 17-10-2003 8:35 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2003 8:33 schreef Jenje het volgende:

satanism

Oftewel: je hoort de klok luiden en je wete niet waar de klepel hangt.


(notice the modification... )


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-10-2003 8:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ach satanisme is naar mijn mening net zo lachertje als het christendom.

Iedereen weet hoe het moet en bakt er zijn eigen potje van en als je navraagt over waar ze hun ideeën vandaan halen en of ze die kunnen onderbouwen komen ze met loze spreuken aan.

Oftewel: ook satanisten maken zich er gemakkelijk vanaf, zij gooien de waarheid ook in een boek.


campske666
Usericon van campske666
Posted 17-10-2003 8:41 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2003 8:37 schreef Jenje het volgende:
Ach satanisme ...


Ik vind het gewoon nergens op slaan. De "ideologie" tot daaraan toe (ook al is ze gebrekkig gelijk een hel (pun intended)).
Maar waarom jezelf satanist noemen ?
Als je in Satan gelooft, en hem aanbid, geloof je ook in god, en ben je gewoon achterlijk (voor verschillende redenen).
Als je niet in god , nog satan gelooft, waarom dan die stomme lege woestijn mythology overnemen ?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-10-2003 8:57 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Het hele fenomeen "religie" staat mij tegen. Ik vind het meer en meer een excuus voor mensen om ongeoorloofde acties uit te halen.


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 17-10-2003 9:41 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2003 22:20 schreef ghoulliette het volgende:
ben in de afgelopen 2 weken al drie keer naar mijn omgekeerde kruisje gevraagd. Wat het betekende? Of, weet je wel wat dat betekend (en dat was dan volgens hen satanisme).

Wat er staat geschreven of wat mensen ook zeggen wat het moet betekenen boeit me geen reet. Voor mij is het gewoon als protest tegen religie.


vinnik ook


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


campske666
Usericon van campske666
Posted 17-10-2003 9:43 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2003 8:57 schreef Jenje het volgende:
Het hele fenomeen "religie" staat mij tegen. Ik vind het meer en meer een excuus voor mensen om ongeoorloofde acties uit te halen.


Het ligt er wel aan wat je onder religie verstaat. Het is eigenlijk nogal een veel omvattende en tegelijk niks-zeggende term in mijn ogen.


Sjon De Kamper
Usericon van Sjon De Kamper
Posted 17-10-2003 9:46 by Sjon De Kamper Wijzig reactieProfiel van Sjon De KamperQuote dit berichthttp://www.benikgeil.nl

FRANS BAUER!!!


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 17-10-2003 10:23 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 17 oktober 2003 8:41 schreef campske666 het volgende:

Als je in Satan gelooft, en hem AANBID,

dit vind ik dus vaag.... als je dus een satan aanbid.. is er dus een god... een satan is meestal niet een positief iest dus waarom zou je die "aanbidden" als het voor "kwaad" staat.. ik neem aan dat niemand hier het "kwade" in deze wereld ( bijv oorlogen enzo ) de bedoeling vind


yo yo wassup nigga bitches in da house


Sjon De Kamper
Usericon van Sjon De Kamper
Posted 17-10-2003 10:27 by Sjon De Kamper Profiel van Sjon De KamperQuote dit berichthttp://www.benikgeil.nl

[flame]

[Dit bericht is gemodereerd door Elfensteen op 17-10-2003 10:28]


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 17-10-2003 10:29 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2003 10:27 schreef Sjon De Kamper het volgende:
flame


zeg SJON, als je nou nog eens wat zinnigs te melden had!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door rvanderholst op 17-10-2003 10:31]


I Find That I Am Not There...


Sjon De Kamper
Usericon van Sjon De Kamper
Posted 17-10-2003 10:35 by Sjon De Kamper Profiel van Sjon De KamperQuote dit berichthttp://www.benikgeil.nl

[flame]

[Dit bericht is gemodereerd door Elfensteen op 17-10-2003 10:36]


campske666
Usericon van campske666
Posted 17-10-2003 11:23 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2003 10:23 schreef bas_bin_laden het volgende:
dit vind ik dus vaag.... als je dus een satan aanbid.. is er dus een god... een satan is meestal niet een positief iest dus waarom zou je die "aanbidden" als het voor "kwaad" staat.. ik neem aan dat niemand hier het "kwade" in deze wereld ( bijv oorlogen enzo ) de bedoeling vind


Dat bedoel ik dus. Als je dat hele woestijn sprookje gelooft, waarom zou je dan in gods-naam (héhéhé) voor de slechte kant kiezen ? Vooral als je weet dat je dan gedoemd bent om voor eeuwig af te zien, en er geen kans op winnen is (staat in de bijbel dat het goede uiteindelijk gaat winnen).
Een gelovend satanist zijn is nog achterlijker dan een kristen zijn, en bijna zo achterlijk als moslim zijn ( ).


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen