IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : omgekeerde kruizen/pentagrammen Vorige pagina | Volgende pagina
Marco_Filth
Usericon van Marco_Filth
Posted 22-10-2003 13:51 by Marco_Filth Wijzig reactieProfiel van Marco_FilthQuote dit berichthttp://www.geocities.com/marco_filth

quote:
Op 22 oktober 2003 13:15 schreef campske666 het volgende:
Ga vis vermenigvuldigen




And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 22-10-2003 14:43 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

makreel?



bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 22-10-2003 16:36 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 22 oktober 2003 9:08 schreef campske666 het volgende:
ok:

Ik moet uber-gelovige kristenen niet omdat ze geloven in een verzinsel van een oppresieve bende sexisten uit de vroege middelleeuwen. En derhalve ook zo handelen in hun anti-leven en anti-mensen filosophie.

Ik moet gematigde en poser-kristenen niet omdat ze de naam dragen en het instituut (een door en door rot instituut IMO) steunen, terwijl ze eigenlijk geen idee hebben waar het om draait, en wat de gevolgen op grote schaal zijn.
Daarbij komt nog dat ik erop tegen ben dat je jezelf een label opplakt dat je niet naleeft (buiten s zondags in de kerk dan).



lol...zit wat in... maar omdan alle christenen zo te beoordelen


yo yo wassup nigga bitches in da house


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 22-10-2003 16:39 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 22 oktober 2003 13:02 schreef Matthijz Filth het volgende:
neej waarom zou ik in hun god moeten geloven
ik vind ut de grootste onzin er is geen god imo je merkt er niets van als hij er wel zou zijn zou de duivel sterker zijn aangezien de wereld fucked up is en god zogenaamd volgens zijn sprookjesboek de bijbel van zn mensen houd en nix uitvoerd waar je ook maar iets van merkt...

lol... t is maar waar je naar kijkt... ik kijk liever naar het goede da er nog is... als er ergens oorlog is wordt het land er op aangekeken... terwijl er maar mschien 10 mensen zijn die de oorlog hebben laten voeren... heel leger moet wel mee doen


yo yo wassup nigga bitches in da house


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 22-10-2003 22:29 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2003 16:39 schreef bas_bin_laden het volgende:
lol... t is maar waar je naar kijkt... ik kijk liever naar het goede da er nog is... als er ergens oorlog is wordt het land er op aangekeken... terwijl er maar mschien 10 mensen zijn die de oorlog hebben laten voeren... heel leger moet wel mee doen

jah maar als je gwoon hier in nederland ook op straat loopt je hoeft maar langs groep mensen te fietsen of lopen en je word uitgescholden en met beetje geluk krijg je gratis een mes tussen je ribben. je hoort overal tegenwoordig van mensen die of in elkaar geslagen worden of vermoord, verkracht worden de kranten staan er vol mee. kunnen mensen niet gewoon wat minder vijandigheid de wereld in stralen ofzo
en overal zijn groepjes en mensen die ze niet aan staan worden in elkaar geslagen om huidskleur oid. maar in andre landen dr is oorlog het hele land doet mee en word via kutsmoes met een of andre vage god vechten kinderen meej om hun plaatsje in het hiernamaals te krijgen. de helft van de oorlogen gaan gewoon over godsdienst das tog belachelijk!



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 23-10-2003 22:32 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik vind het ook belageluk, matthijz vilt. De mensen weten niet meer wat RespeCKT is tegenwoordig. Eh, dug.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-10-2003 22:47 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2003 22:32 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik vind het ook belageluk, matthijz vilt. De mensen weten niet meer wat RespeCKT is tegenwoordig. Eh, dug.


He Dwaalster je zit te veel op CU2!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 23-10-2003 22:58 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2003 22:47 schreef Chelman het volgende:
He Dwaalster je zit te veel op CU2!

Nee, ik zit teveel hier .


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 23-10-2003 23:49 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2003 22:29 schreef Matthijz Filth het volgende:
jah maar als je gwoon hier in nederland ook op straat loopt je hoeft maar langs groep mensen te fietsen of lopen en je word uitgescholden en met beetje geluk krijg je gratis een mes tussen je ribben. je hoort overal tegenwoordig van mensen die of in elkaar geslagen worden of vermoord, verkracht worden de kranten staan er vol mee. kunnen mensen niet gewoon wat minder vijandigheid de wereld in stralen ofzo
en overal zijn groepjes en mensen die ze niet aan staan worden in elkaar geslagen om huidskleur oid. maar in andre landen dr is oorlog het hele land doet mee en word via kutsmoes met een of andre vage god vechten kinderen meej om hun plaatsje in het hiernamaals te krijgen. de helft van de oorlogen gaan gewoon over godsdienst das tog belachelijk!
Tjonge, heb je dat nou helemaal zelf bedacht?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


campske666
Usericon van campske666
Posted 24-10-2003 8:00 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2003 16:36 schreef bas_bin_laden het volgende:
lol...zit wat in... maar omdan alle christenen zo te beoordelen


Kijk, ik weet goed genoeg dat de meeste kristenen in Nederland en vlaanderen helemaal geen slechte mensen zijn. (Maar ze zijn wel dom.)
Dus ik ga ook echt niet elke kristen die ik tegenkom in elkaar schoppen ofzo. Maar ik behoud me wel het recht om het instituut (verbaal) met de grond gelijk te maken. De kerk heeft once cultuur vernietigd, en ik wil bloed-wraak !!


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 24-10-2003 10:21 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

Ik trek me eerlijk gezegd geen ruk aan of iemand nu christen, moslim of heiden is ... Ook niet van al die Pagan toestanden die zogezegd beter zijn. Het probleem ligt bij het schepsel mens zelf, ongeacht tijd of overtuiging.

[Dit bericht is gewijzigd door Wolveken op 24-10-2003 10:23]


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 24-10-2003 10:24 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

bla bla bla, laat ieder lekker z'n ding doen. Wil je in een god geloven, ga je gang! Kun je er kracht uit putten, succes! Puberaal gezwets allemaal, vind het hele anti-christ gedoe dikke stront, en meeloperij.

(nee, ik ben geen christen)


campske666
Usericon van campske666
Posted 24-10-2003 10:26 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2003 10:21 schreef Wolveken het volgende:
Ik trek me eerlijk gezegd geen ruk aan of iemand nu christen, moslim of heiden is ... Ook niet van al die Pagan toestanden die zogezegd beter zijn. Het probleem ligt bij het schepsel mens zelf, ongeacht tijd of overtuiging.


Ga ik niet mee akkoord. Mensen zijn makkelijk te beinvloeden. En als je een goed mens foute dingen aanpraat zal hij/zij ernaar handelen, en met goede bedoelingen slechte dingen doen.
De fout ligt niet bij jan met de pet, maar bij paulus met de mijter, en mohammed met de ...euhm...hoofd-luier (?).


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 24-10-2003 10:32 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2003 10:26 schreef campske666 het volgende:
Ga ik niet mee akkoord. Mensen zijn makkelijk te beinvloeden. En als je een goed mens foute dingen aanpraat zal hij/zij ernaar handelen, en met goede bedoelingen slechte dingen doen.
De fout ligt niet bij jan met de pet, maar bij paulus met de mijter, en mohammed met de ...euhm...hoofd-luier (?).


en dus zonder religie zou het hier veel beter zijn? geloof dat maar niet, het zit in de aard van het beestje. er is zelfs biologisch een probleem, we zijn bijvoorbeeld veel te vruchtbaar hetgeen voor de meeste miserie zorgt maar dat is weer een andere discussie.
Ik geloof echt niet in de mens ongeacht de overtuiging.


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


campske666
Usericon van campske666
Posted 24-10-2003 10:35 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2003 10:32 schreef Wolveken het volgende:
en dus zonder religie zou het hier veel beter zijn? geloof dat maar niet, het zit in de aard van het beestje. er is zelfs biologisch een probleem, we zijn bijvoorbeeld veel te vruchtbaar hetgeen voor de meeste miserie zorgt maar dat is weer een andere discussie.
Ik geloof echt niet in de mens ongeacht de overtuiging.


Nee, ik ben niet tegen religies op zich, gewoon tegen sommige woestijn religies met een anti-leven houding.

Wat dat vruchtbaar plan betreft...daar heb je vele middellen voor.


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 24-10-2003 10:40 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

[quote]Op 24 oktober 2003 10:35 schreef campske666 het volgende:
Nee, ik ben niet tegen religies op zich, gewoon tegen sommige woestijn religies met een anti-leven houding.
quote]

Wel daar heb je het, tegen "anti-leven" houding, want dat zeg je toch? We schakelen alles uit wat onze soort kan bedreigen. Het effect op lange duur is dat de mens niet meer gewoon een soort op deze planeet is maar eerder een plaag.
Ik denk dat we ons dringend moeten afvragen of we onszelf wel zonodig moeten verheerlijken, beschermen en promoten alom.


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


campske666
Usericon van campske666
Posted 24-10-2003 10:48 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2003 10:40 schreef Wolveken het volgende:

Wel daar heb je het, tegen "anti-leven" houding, want dat zeg je toch? We schakelen alles uit wat onze soort kan bedreigen. Het effect op lange duur is dat de mens niet meer gewoon een soort op deze planeet is maar eerder een plaag.
Ik denk dat we ons dringend moeten afvragen of we onszelf wel zonodig moeten verheerlijken, beschermen en promoten alom.


wat ik bedoel met "anti-leven" is niet anti-mesenleven, maar anti-wetten van het leven.
Dus Ik heb het over de negatieve houding die het kristendom en de islam aan nemen tegen vrouwen, sex, dieren, het milieu, het echt tot zelfbeschikking en andere dingen des levens die zij vervormen, verbieden, verkrachten,...


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 24-10-2003 10:54 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2003 10:48 schreef campske666 het volgende:
wat ik bedoel met "anti-leven" is niet anti-mesenleven, maar anti-wetten van het leven.
Dus Ik heb het over de negatieve houding die het kristendom en de islam aan nemen tegen vrouwen, sex, dieren, het milieu, het echt tot zelfbeschikking en andere dingen des levens die zij vervormen, verbieden, verkrachten,...



tja, goed, maar volgens mij heeft het allemaal niets te maken met religie, het zit veel dieper en fundamenteler


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 26-10-2003 11:18 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 22 oktober 2003 22:29 schreef Matthijz Filth het volgende:
jah maar als je gwoon hier in nederland ook op straat loopt je hoeft maar langs groep mensen te fietsen of lopen en je word uitgescholden en met beetje geluk krijg je gratis een mes tussen je ribben. je hoort overal tegenwoordig van mensen die of in elkaar geslagen worden of vermoord, verkracht worden de kranten staan er vol mee. kunnen mensen niet gewoon wat minder vijandigheid de wereld in stralen ofzo
en overal zijn groepjes en mensen die ze niet aan staan worden in elkaar geslagen om huidskleur oid. maar in andre landen dr is oorlog het hele land doet mee en word via kutsmoes met een of andre vage god vechten kinderen meej om hun plaatsje in het hiernamaals te krijgen. de helft van de oorlogen gaan gewoon over godsdienst das tog belachelijk!

helemaal gelijk jah maar dan nog vind ik niet dat dat een rede is om bijv niet "gelovig" te zijn in welke godsdienst dan ook, andere helfd van alle oorlogen gaat over olie... kan je ook geen auto of brommer of wat dan ook gaan berijden


yo yo wassup nigga bitches in da house


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 26-10-2003 16:22 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

De argumenten aangedragen door de meest penta/anti-kruis dragertjes tegenwoordig zijn meestal op z'n minst nogal ondoordacht te noemen.

Christelijke leer staat me volledig niet aan, de dingen die jezus heeft gezegd/gezegd zou hebben waren nog zo slecht niet (liefde voor elkaar ), maar door twee millenia heen is het gewoon langzaamaan een travestie geworden, een macht die corrumpeert, verdeling zaait, oorlog op oorlog heeft doen ontstaan, zelfs oorlogen gefinancierd (in Zuid-Amerika heeft de huidige paus i.p.v. de rebellen te steunen in hun strijd tegen verschillende dictators ze tegengewerkt, waarschijnlijk omdat hij als pool zijnde een enorme afkeer had van het communisme dat zijn land had verwoest en onderdrukt)

De christelijke kerk is altijd een instrument geweest voor mannen (vrouwen spelen geen rol in de hogere hiƫrarchie van de Kerk) die macht wilden of het nodig hadden, verder heeft de kerk altijd de geestelijk instabielen uit de samenleving aangetrokken, als men in de middeleeuwen als man voelde dat hij afweek probeerde door boetedoening en loyaliteit aan de kerk zichzelf te zuiveren van de slechte gedachten die hij had, pedofielen hebben altijd in de kerk gezeten, jaren van celibatair leven zou ze genezen, maar het maakt ze daarintegen alleen des te gevoeliger, hoe minder verleiding ze tegenkomen hoe beter, maar als die verleiding dan eindelijk komt (kinderkoortje ) is het des te moeilijker zichzelf te bedwingen.

De Kerk is imho verantwoordelijk voor enorm veel leed, en als je de doden bij elkaar opteld krijgt de kerk het communisme en fascisme er samen onder.


Maar niet "de christenen zijn dom", het is het instituut zelf wat corrupt is tot de kern, en wat imho toe is aan vernieuwing en modernisering en wel wat meer humanistisch in zijn opstlling mag zijn.


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Trevoc
An eye for an eye
Usericon van Trevoc
Posted 26-10-2003 16:46 by Trevoc Wijzig reactieProfiel van TrevocQuote dit berichthttp://www.myrkvar.nl

quote:
Op 26 oktober 2003 16:22 schreef Phriar het volgende:
De Kerk is imho verantwoordelijk voor enorm veel leed, en als je de doden bij elkaar opteld krijgt de kerk het communisme en fascisme er samen onder.


Dat ben ik niet volledig met je eens. Als je naar de afgelopen 100 jaar kijkt hebben het fascisme en het communisme veel meer moorden op hun geweten. Maar als je naar de afgelopen 2000 jaar kijkt spant het kristendom de kroon ja, nu moet je alleen kijken hoe zwaar je deze oude moorden laat wegen.



chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 26-10-2003 19:18 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

quote:
Op 22 oktober 2003 13:02 schreef Matthijz Filth het volgende:
Nee, waarom zou ik in hun god moeten geloven
ik vind het de grootste onzin. Er is geen god imo. Je merkt er niets van, als hij er wel zou zijn zou de duivel sterker zijn aangezien de wereld fucked up is en god zogenaamd volgens zijn sprookjesboek de bijbel van zn mensen houd en nix uitvoerd waar je ook maar iets van merkt...


Ik heb je post maar even wat verbetert omdat het ZWAAR irritant is om te lezen.
quote:
Op 22 oktober 2003 13:02 schreef Matthijz Filth het volgende:
Nee, waarom zou ik in hun god moeten geloven
ik vind het de grootste onzin.


Ik ben het er wel mee eens dat jij niet verplicht ben te geloven wat jouw ouders geloven. Ik vind dat iedereen dat voor zichzelf moet kunnen bepalen, en keuzes van anderen moet accepteren. Dat zou een hoop schelen.

quote:
Op 22 oktober 2003 13:02 schreef Matthijz Filth het volgende:
Er is geen god imo. Je merkt er niets van, als hij er wel zou zijn zou de duivel sterker zijn aangezien de wereld fucked up is en god zogenaamd volgens zijn sprookjesboek de bijbel van zn mensen houd en nix uitvoerd waar je ook maar iets van merkt...


Wie zegt dat er geen god is? Hoe kun je weten dat je er niks van merkt? Misschien is het bestaan zonder god wel nog meer 'fucked up'? Zijn er dan helemaal geen goede dingen in de wereld? Ja, die zijn er. Maar daar wordt god niet op aangekeken, terwijl slechte dingen gelijk gebruikt worden als argumenten tegen godsdienst.



www.error-band.tk - Melodic Death Metal


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 26-10-2003 19:20 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

OMG...waar gaat dit over?


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 26-10-2003 20:05 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

O, oeps. Beetje offtopic.


www.error-band.tk - Melodic Death Metal


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 30-10-2003 14:51 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

Als ik iemand op straat zou uitschelden omdat deze een andere huidkleur heeft ben ik de vieze rascist.
Als ik in de trein meerdere klappen krijg van een gast omdat ik een pentagram om mijn nek heb, ben ik alsnog de klootzak...


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen