|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Providers genoeg... http://provider.pagina.nl/ Als je MSN hebt moet je'm daar ook kwijtkunnen, dat heeft Angela Mortis iig ook gedaan. |
|
wat gaaf. |
|
Mijn huidige user-icon komt van onze site. Gewoon een leuk plaatje. Touché, pussycat! |
|
Mijn user icon is er een van een OVEN!!! Dit is waar hij uit komt: Muhahahaahaaaaa.... |
|
quote:Van de site: "De blokken staal uit de staalfabriek werden in de blokwalserij in putovens tot ca 1300º C verhit. " [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 07-06-2002 22:06] |
|
quote: Dat is een voorbehandeling voor staal, voor het staal te zuiveren, wanneer het staal uit de hoogovens komt is het nog enorm vervuild, met een putoven gaan ze onzuiverheden eruit halen en ook het staal de gepaste hardheid geven en de gepaste kristalsteructuur, het koolstof zal zich dan op een bepaalde manier in het staal bevinden, wat de sterkte geeft en de hardheid. Als ik het goed voorheb tenminste, das ook al weer zo lang geleden dat ik dat gezien heb Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
[quote]Op 6 juni 2002 12:52 schreef elessar het volgende: Ja ik ga ook nog moeite doen om andermans icon te bekijken zeg... /quote] dat vraag ik ook niet van je....ik reageer gewoon op dit topic! Suck my piss |
|
quote:Dus toch een oven Een putoven!! |
|
quote: inderdaad, maar die wordt gebruikt om staal voor te behandelen. Klein voorbeeldje van staal en hitte: Wanneer je staal verwarmd tot (raadpleegt documentatie) +/- 770°C en dan snel afgekoeld in water of olie waardoor het koolstof, die door de verhitting in oplossing geraakt was in het staal, zich gaan vastklemmen tussen de glijlijnen van het staal, waardoor het staal minder gemakkelijk zal vervormen en dus ook harder is. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
OK, tof Wordt gebruikt voor staal.... maar je kan er ook vast andere zaken ingooien . WHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH *maniakaal gelach* |
|
quote: Neem dan die: Een hoogoven, worden temperaturen van meer dan 1400°C in bereikt, en is ook veel groter, dus grotere voorwerpen ook mogelijk om erin te stoppen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ja, maar daar is geen tof plaatje van te maken. |
|
wanneer ik er ene vind weet ik het je te zeggen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
heb een nieuwe, nog veel mooiere: Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Heersende tekening Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Nee, maar ik bedoel dat niemand ziet wat je icon nu echt voorstelt omdat je dat pas ziet als je het plaatje op ware grootte bekijkt. Hey LinkNL... ik kan bij deze op ware grootte nog niet uitmaken wat het is: vertel [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 08-06-2002 17:57] |
|
Ik gok op: een sniper of een indiaan die rare dingen doet |
|
jah gewoon een verdekt-opgesteld-mannetje |
|
Volgens mij is het een sniper die een gekke indiaan nadoet. |
|
Mijn icons zijn altijd runes, eerst had ik Algiz, toen Tihwaz en nu heb ik Othala. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Heb je dat nodig om vliegtuigjes te maken? Hier heb ik 't mijne gevonden: http://www.someidiot.com/ p.s.: Nele was weer 1 ei gisteren |
|
die van mij is de laatste testament cd |
|
quote: De mooiste cd-hoes die ik ken, gewoon oogverblindend mmoi, en trouwens een zeer knappe cd Cruachan heerst!!!!! Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Een berg schijt??? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |