|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
op die manier smokkelde wij altijd sneeuw mee in de school (in de winter dan he?).. concierge: hee, wat heb je daar in je handen? Ik : Oh, nix meneer.. concierge: dan is het goed, laat ik het niet merken he? (en dan is die concierge ook nog eens een gast die uit de gevangenis komt of zo) bleh, lekker on topic |
|
Aerophobia betekend vliegangst, iets waar ik jaren mee geworsteld heb. Het heeft me er gelukkig nooit van weerhouden te vliegen, en pas na ruim 100 x vliegen werd het wat minder... Dit plaatje is voor mij symbool van mezelf overwinnen. M'n angst onder ogen zien en er sterker uitkomen. En het doet me denken aan de prachtige oude airport in Hongkong, waar je altijd tussen de wolkenkrabbers doorvloog alvorens te landen, en tijdens een scherpe bocht naar de landingsbaan bij mensen op 12 hoog de huiskamer in kon kijken... Om vervolgens te landen op een asfaltstrook omringd door zee. Daarom heb ik dit plaatje bewerkt en als icon gekozen. Ook een beetje uit sentiment dus, want HK heeft een nieuwe airport op het eiland Chep Lap Kok. Bla |
|
quote: Nix betekent inderdaad Sneeuw "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Zo, lekker vertrouwd mijn oude Razortje weer terug. |
|
Gewoon mooie dame..leek me beter dan een foto Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
jah daar stem ik zekr wel mee in! au mijn reet is blauw net als blind guardian, vind je ook niet? oja mijn usericon slaat op een hamster die ik ooit had..hij spoot vuur(jah dag geloof je het zelf??!! )nee eiglijk is het gewoon een leuk plaatje, leek mij.. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
ik heb er lekker nog steed sgeen een.... |
|
Mijne is simpele versie van covered in ashes logo Hail to mordheim ! |
|
Evil Ash . |
|
De O van Opeth, gewoon een super band ! geweldig, grandioos, heersend je begrijpt het nu wel denk ik, ik ben fan van opeth... The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
obituary - cause of death ben de afgelopen dagen weer helemaal in de ban van deze cd Je moeder. |
|
quote: Hm ik kan hem niet zien, jouw icon wil waarschijnlijk cookies op mijn PC zetten en dat mag ie niet van mij. |
|
quote: stout icon! ik zou het ook niet pikken! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Hij doet dat ook bij jou hoor. |
|
MIjn usericon spreekt in verband met mijn subtitle natuurlijk voor zichzelf. |
|
oh, nou zie ik het pas.... No regrets and no remorse... |
|
Mijn user icoon is gewoon van hetgene wat ik het liefste doe. Lekker hangen in de ondergaande zon is toch wel een van de mooiste dingen die ik in mijn leven ervaar. |
|
Euh, een bloemetje geloof ik... Ik vond hem wel leuk... HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
Een bloemetje 'geloof ik'?? Is dat postmodern of zo? (damn.... ik ga steeds grotere wartaal uitslaan) |
|
Nee, in dit geval ben jij niet degenen die wartaal uitslaat. En "Ik vind hem wel leuk" is geen reden om zo'n icoon te nemen. Er moet een diepere betekenis danwel een boodschap aan verbonden zijn! |
|
Jij hebt geloof ik ook een bloemetje? Ik heb een oven... dacht ik. |
|
tsss al die onzin om je naam heen....als je al die onzin nodig hebt dan heb je een foute nickname gekozen vind ik Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Haha, lol. Ik heb idd ook een bloemetje... geloof ik. Hihi! |
|
Ik geloof niet dat ik dat vind, Kramy. Maar tegen een veelzeggende nickname als Kramy kan natuurlijk geen user icon op . [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 19-07-2002 19:56] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |