|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Mijn nieuwe is een uitknipsel uit de intro van het ontiegelijk heerschende spel ALESTE 2. |
|
Nou, eindelijk een afbeelding van mijn all-time favourite schijfje gevonden, net nadat ze het "roterende" At The Gates icoontje van het net haalden. Zolang dit ding blijft staan, houd ik hem als icoontje. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
De E van Eucharist. |
|
Yupz, jij mag een klinker kopen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Heb ik al gedaan. Mag ik een medeklinker kopen? De C van Charist? |
|
mijn icoon heeft een zeer diepe en moeilijke betekenis waar ik jullie niet mee zal vervelen |
|
quote: Mijn dank is zeer groot Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
duidelijk Ik troll |
|
quote: Hij is heel mooi: Maar het is wel de bedoeling dat je icon 60x60 pixels is, zodat mensen met een slechte verbinding ook kunnen ZM'en met icoontjes. Dit geldt voor veel mensen... het kan niet heel moeilijk zijn om een plaatje te verkleinen lijkt me. |
|
hijs toch klein :D ok sorry die was flauw zal em zo ff wat kleiner maken en dan uploaden My madness, my sadness |
|
Dat zouden meer mensen moeten doen! |
|
*edit* eeuh ok als icoontje doet ie et wel maar als plaatje in een post niet... gotta love microsoft tis ff 3 seconden werk om een plaatje kleiner te maken (gewoon in paint :D ) en ff snel naar msn up te loaden dus daar ga ik echt niet over lopen zeiken hoor [Dit bericht is gewijzigd door winters rage op 19-06-2002 8:19] My madness, my sadness |
|
Mijn usericon, is me tijdens een schietdag in polen voor me oude werk. hier de ietswat grotere versie en slechts 3kb |
|
Mijne is van dat logo van Burzum.. |
|
quote: Het is idd een kleine moeite, maar het scheelt wel! Gister lag bij ons op het werk de verbinding er praktisch uit, we konden alleen op sub-casema snelheden surfen, dan merk je het wel hoor, als er veel zware icoontjes geladen moeten worden. Maargoed, het was zo onwerkbaar dat het zonder icoontjes ook niet ging. Ik heb trouwens eindelijk een random-icon, ben er best wel trots op |
|
die draak is voor mij de enige mooie die ik de laatste tijd kan vinden (die er klein ook nog redelijk uitziet dan) My madness, my sadness |
|
Dat is idd vaak een probleem. Mensen nemen een CD-hoes als icon, maar beseffen niet dat je daar op 60x60 niets van ziet. |
|
mwah kijk als als et een duidelijk hoes is maak et niet zo uit maar als et de hoes van een of ander onbekend bandje is zit ik ook soms wel van wasdanouweer??? My madness, my sadness |
|
Nou ja, deze bijvoorbeeld (check een paar posts terug, van Beli) op icon-formaat zie je er gewoon niet veel van. |
|
pracht hoes, pracht cd |
|
ik heb er nog steeds geen een en vind het ook niet echt noodzakelijk.... verzin wel een keertje iets leuks. |
|
prachthoes idd maar in klein formaat ken je net zo goed een 5000puzzelstukkies puzzel neergooien, even duidelijk... of et een goeie cd is zou ik niet meer weten, toen ik er is wat van wou downen was er nooit iemand online die ze had My madness, my sadness |
|
btw, zou een prachttekening zijn voor op een lp ipv een cd My madness, my sadness |
|
Het 8ste wereldwonder. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |