|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Jebes, sorry kerel dat ik je daarnet had uitgescholden maar dat bierdrinkende smileietje stond er daarnet niet bij. Ik had dus niet door dat het sarcastisch bedoeld was. En ik ben ook zo kort aangebonden. Een welgemeende sorry. mvg wk10 |
|
Ah mijn User Icon is een Voederbiet, dat is het! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Ah... Ik dacht een wortel waarvan het formaat was aangepast om als icon te kunne gebruiken. mvg wk10 |
|
Die van mij spreekt boekdelen, dacht ik zo ..... |
|
Die van mij stelt gewoon het oude geweldige Hockenheim-circuit (1970-2001 (R.I.P)) voor voordat het tot een walgelijk kartbaantje gedegradeerd werd. Voor een ieder die er zo ook over denkt de site "Rhapsody in Green", een eerbetoon aan het oude Hockenheim: http://hocki.supersonicsquirrel.net/ [Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 17-07-2003 15:04] gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
mijne is een zeer trueue panda die drank zuipt!! Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
<-- Jay and Silent Bob |
|
THE HAMMERS! |
|
quote: heerscht den pan uyt Die van Elfensteen ook Bruce Banner |
|
quote: En het zoveelste usericon uit WarCraft III Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Ja, maar wat is er nou true-er dan een bezopen Heos...erm...Panda |
|
quote: Met vette skills als Drunken Brawler en Storm, Earth and Fire ! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
|
|
<-- Empyrium - Weiland hoes, cd met hele mooie foto's van natuurgebieden, en is de laatste cd geweest van deze magistrale band Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
mijn icon symboliseert aids, sars en lymfeklierkanker hehe We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote:niet eens kringspiertyfus? dat stelt me teleur |
|
quote:krijg cholera We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote:dank u! weledelgeleerde heer! krijgt u dan maar de koeie-tering |
|
Het mijne stelt een hoofd voor (van boven gezien) waar het schedeldak van afgeknald is en waar nog een stuk haar ingangt. mvg wk10 |
|
quote: ow, wat interessant... en ik maar denken dat het een wolk was met wind eruit... *slaps forehead* wat ben ik tch achterlijk Bruce Banner |
|
De Ziener blijft cool! "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Asterix Zou ze allemaal dringend eens moeten herlezen. mvg wk10 |
|
Mijn usericon symboliseert de leegte in mijn leven... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: diep hoor Bruce Banner |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |