![]()  | 
    ||||||
![]()  | 
	||||||

| 	
||||||
| Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40  | 
||||
| Auteur: | 

| 
|||
  | 
 een boze elf, stukje jatwerk, hij staat namelijk op de voorkant van The Middle Kingdom (van Cruachan) inter deum et diabolum semper musica est  | 
|||||||||
  | 
 Een kat... O.o  | 
|||||||||
  | 
 quote: Dat had ik al door vanaf dat ik je icon zag. Cead mile fáilte trouwens Lowlander Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness  | 
|||||||||
  | 
 Nu weet ik precies hoelang het duurt voor ik weer jarig ben. Iedereen heeft recht op mijn mening.  | 
|||||||||
  | 
 quote: haha, die knop Congratulate Me maakt het helemaal af I can't shoot straight unless I've had a pint!  | 
|||||||||
  | 
 quote: Ja, erg he! Iedereen heeft recht op mijn mening.  | 
|||||||||
  | 
 quote: mja bij mij ook in 3 voud Ik heb gesproken  | 
|||||||||
  | 
 me naam winter throned heb ik zelf bedacht  meestal wissel van user icons,maar meestal zijn het black metal plaatjes (favo muziek nu heb ik dit plaatje van marduk omdat er nergens vrede op de wereld is en dat zal ook nooit gebeuren!!! [Dit bericht is gewijzigd door winter throned op 01-10-2003 11:49]  | 
|||||||||
  | 
 Mijn usericon betekent: master of puppets, of ook, Paster of muppets. Voor de rest zou ik ook doodgraag m'n nickname willen veranderen in Echokut. Windkracht10 klinkt te ernstig denk ik. [Dit bericht is gewijzigd door windkracht10 op 19-10-2003 17:16] mvg wk10  | 
|||||||||
  | 
 quote: je wilt Miss Blackmetal worden?  | 
|||||||||
  | 
 <-- Totale leegte I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing  | 
|||||||||
  | 
 quote: Oud Vuil.  | 
|||||||||
  | 
 Oh, shit....dat was vanmiddag...  Nu heb ik een symbolische TMF-verwijzing als icon... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing  | 
|||||||||
  | 
 quote: blijft een totale leegte! Oud Vuil.  | 
|||||||||
  | 
 <-- KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !  | 
|||||||||
  | 
 Mijn usericoon is een eerbetoon aan alle mensen met een lelijk gezicht..    | 
|||||||||
  | 
 draaaaaaaaaaaaaaaaaaaak   *zwaai* *zwaai* How can I bite the hand that feeds the strangers all around me  | 
|||||||||
  | 
 quote:  | 
|||||||||
  | 
 <-- SLAYOOORRRRRR  ♂ <o((((><                        <o((((><     <o((((>< ♀<o(((><       <o(((><  | 
|||||||||
  | 
 Een hondenschedel. Maar hij wil godverdomme niet verschijnen.   "Datis nepis potentis negrote" Wivinicus Cornelius  | 
|||||||||
  | 
 quote:Verwijder de [ img ] en [/ img] tags eens uit de url  | 
|||||||||
  | 
 Dat wil nog wel eens helpen ja.   I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing  | 
|||||||||
  | 
 Zo ziet hij er ook wel leuk uit hoor  ♂ <o((((><                        <o((((><     <o((((>< ♀<o(((><       <o(((><  | 
|||||||||
  | 
 Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje   | 
|||||||||
| Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40  | 
| Index / Algemeen |