|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: De drie basisregels m.b.t. plaatjes (en andere bestanden): 1. Je kan NIET linken naar Geocities. 2. Je kan NIET linken naar Geocities. 3. Ik meen het; je kan NIET linken naar Geocities. (Dit om de traffic load van hun servers te verminderen.) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Master Chief van het spel Halo! |
|
prozac kweet ook nie waarom "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Twee kussende meisjes, duh. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
JIPPII!!!!! eindelijk doet mijn avatar het!!! bedankt As long as there are kids who are pissed off and have no real way in venting out that anger, heavy metal will life on!!! |
|
quote: hehe wel een leuk plaatje. ik heb daar ook nog een gedicht staan op de finntroll site. Van een paar jaar geleden, grappig |
|
Mijn avatar is een gedeelte van de hoes van de nieuwe cd van Lacrimas Profundere, Fall I'll follow. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
demo tape forbidden evil http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Een EEEEVILL slak uit het computerspel 'The Lost Viking' van 'Silicon & Synapse' (die zich later maar Blizzard hebben genoemd) Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Een blij geel rondje. |
|
Ster die k zelf heb getekend, later zag k m op een of andere CD staan, best wel irri |
|
Morbid Angels Formulas Fatal to the Flesh morgen een andere, leuke, enerverende Morbid Angel CD als usericon! |
|
Need I say more? Dé ultieme King Diamond plaat!!!!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 16-12-2002 16:52] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: is dat de ceedee, met the lake als bonus erbij? heb dat nummer alleen op pic.disc, met halloween en nog een nr. uw icon's regeeren immer, count usher. Oud Vuil. |
|
Hoes van de laatste Clandestine Blaze cd. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Vet!! Ik heb hem op Drakkar Hellfest gekocht, Clandestine Blaze = . [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 16-12-2002 21:36] |
|
quote: I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
<- Dat daar is het logo van TuinfeesT dit jaar. Hij is geinspireerd door het konijn van mijn collega mentor/pappa die de kerststal van kindje jezus en figuranten ontdeed om er daarna lekker zelf in te gaan liggen . |
|
Voor de liefhebber. |
|
nee bedankt Welke MA CD zal ik vandaag is nemen als icon... Nou, slechtgeit, jij als de number 1 MA fan, wat vind jij? |
|
quote:Reetways to Anaaliation? |
|
quote: GAT-VER-DAMME I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Tsja, ooit wel eens in de efteling geweest? Bazzio Attacks!!! |
|
Abominations of Desolation |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |