|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ROFL! JIj bent echt zo waanzinnig untrue Zenial |
|
Zenial |
|
Zie je wat er op mijn icon staat? Of moet ie duidelijker? |
|
quote:Hij moet duielijker .. kan er niks van maken. Mijne ? Das mijn meisje in de ardennen |
|
quote: Euhm... Bloed! Vlees! en een euroteken Zenial |
|
cd hoes van cryptic winds/brandende kerk |
|
Kan zijn dat ik het ooit al gepost heb, mijn user icon is een roleplay personage van me. |
|
<---Dogbert, sarcastisch typetje uit de Dilbert strips, boort iedereen de grond in met enkele gevatte uitspraken, gewoon andere mensen erop wijzen dat ze niks zijn [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 16-06-2003 16:30] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Dogbert = Heerschend "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: en of, zie ook mn sig, komt ook van dat beestje, tijdens het bedenken van kaartjes die je kan sturen bij overlijdens I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
ik moet zometeen boodschappen doen, melk halen |
|
Mijn usericon is nu: HOMER!!! Mijn grote voorbeeld.. altijd een idioot, maar hij probeert het altijd toch goed te doen; net als ik FREEZE |
|
Homer is een filosoof en een satire op de (Amerikaanse) maatschappij in een... kortom = heerschend!!! "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Jij hebt ook een cool usericon FREEZE |
|
dank u "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
ahhh, eindelijk de gene gevonden die mij wel bekoren kan, het is moeilijk goede hippie tekens online te vinden die passen in de icon grootte "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Voor de liefhebber. |
|
Ik heb logo van the cascet crew |
|
Dragonforce albumcover hier Bruce Banner |
|
<<-- Mijn hoofd. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Oh, ik dacht eerst dat dat een dansende vrouw was. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: über Bruce Banner |
|
quote: Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Voorkant van mijn beste CD, namelijk Judgement van Anathema. Zo goed en zo belangrijk voor me. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |