|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ja, die bovenste. Die andere is al iets minder... |
|
dubbelpost. [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 04-06-2002 12:39] |
|
Mijne is het logo van Zyklon, niets meer, niets minder. |
|
Die van mij is het logo van The Klingon Empire. Vond ik wel een geinig tekentje. |
|
ik ben het zelf.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Die van mij is gewoon een onzin plaatje van een stoere babe die ik ergens op een website zag staan. Iemand anders heeft hem voor me erop gezet. Ik wil hem graag wijzigen voor een maf fotootje van mezelf maar heb geen URL om dit te kunnen... Dus moet ik weer iemand een gunstje gaan vragen... Bla |
|
zie http://users.pandora.be/mortifer/mortifer.htm klik "Lyrics" en dan "In the Dread of Desolation" Spreekt voor zich Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: Prachtnummer , één van mijn favo's van Mortifer Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Dat was een hint hoor! Bla |
|
quote: stuur maar naar mij |
|
mijn usericon komt van de site van anal blast, er stond bij dat het er zo uitzag na een concert van hen... No meat is sweater |
|
Ik ben het zelf I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Mijn icoontje is een foto van iemand die helemaal niet op mij lijkt. Dus als je hem ziet lopen laat hem dat met rust en spreek hem vooral niet aan. Hij is niet zo sociaal Zenial |
|
de mijne komt origineel van een metal fxp forum. ik von em wel leuk dat ik em maar heb geadopteerd. gebruik em inmiddels overal. en wat het is.... dat kunnen jullie zelf wel zien lijkt me REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
Ik heb sinds vandaag een nieuwe, ik vond het forum iets te zwart/wit worden, dus vandaar. |
|
Ramses II. althans, een uitgedroogden versie |
|
m'n usericon betekent niets, is gewoon m'n alien-kat. MuayThaigerrr!! |
|
Mijn usericon is de mooiste cd front die ik ooit heb gezien van de band Novembre Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Ik wou eigenlijk wat neerzetten, maar had dat blijkbaar 10 oktober vorig jaar al gedaan. Dus zet ik toch maar wat neer. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: me too maar dat klopt niet meer tis geen battles in the north meer.... ------------------------------------- nu TAILS het supersnelle vosje [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 04-06-2002 20:29] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Die van mij is een beeldje dat ik heb gekregen van mijn vriend voor Sinterklaas (pocketdragon). Zit voor mij heel veel emotionele waarde aan dat beeldje en voor mij weerspiegeld het denk ik ware liefde Kankerlul |
|
quote: Ik heb het altijd aangezien voor een varkentje. the only pleasure is pain |
|
quote:Wij jou ook. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Een varkentje dat moderator is geworden Greycloak. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |