|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:-off topic- Zou dat wat over ons zeggen denk je...? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
manowar http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: En bedankt hè! the only pleasure is pain |
|
quote:Met al dat off topic gelul en zo? Mwa... denk het niet. |
|
On-topic dan maar weer. the only pleasure is pain |
|
Sir Yes Sir! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Anders wordt ze knorrig! |
|
Tis een plaatje van The Iron Maiden of Nuremburg... kon er helaas geen kleurenfoto van vinden. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: haha je weet toch dat z/w icon's true zijn |
|
quote: je weet toch dat ik altijd uberuntrue wil zijn Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Gewoon een pic van Rasputin Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
jup, plaatje van mijn character met Dungeons and Dragons en zijn vrouw. wat weer het character van iemand anders was. maar ze zijn niet meer samen, DM was het beu en blies de wereld op. mijn char werd gevraagd voor een andere wereld en haar char niet. maar das besides the point. het is 1 van mijn beste ge edite plaatjes tot nu, niet zelf getekend ofzo maar voor de rest wel veel werk in gestoken met inkleuren en het orgineele plaatje zo editen dat dit eruit kwam. op http:\\www.stratos.mirrorz.com bij online plaatjes kun je er wat meer over lezen en ook het orgineele plaatje waar ik het van gemaakt heb zien. |
|
Mijn usericon? Gewoon Robert de Niro op zijn best, in TAXI DRIVER... subliem... |
|
en weer een nieuw plaatje. eerst: morbid angel - domination: geweldige cd nu: Manes - Under ein blodraut maane, ik vinnem echt vet geweldig, snel bestellen Je moeder. |
|
eeh.... METAL!!!!!!!!! |
|
Ik wilde even mededelen dat usericons niet 'true' zijn. Staat in het wetboek 'True ende Evil!' [Dit bericht is gewijzigd door Metal Mark op 04-06-2002 23:01] sebinsagoil |
|
Jammer dat je die foto met die Metallica LP hoes niet meer gebruikt. Die was bijzonder mooi. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: aaarghhhh!!! ik ben niet true. ummmm? so what /me zet het volume weer even wat harder terwijl K3 uit zijn boxen knalt. |
|
De mijne is een variatie op mijn vorige. Met deze probeer ik bij mensen epileptische aanvallen aan te sporen. Wat natuurlijk niet lukt met zo'n lage framerate. |
|
Ozzy. |
|
quote: Dan moet je mensen instrueren om hun monitor op 60 Hhz te zetten, tegelijkertijd de wasmachine, de stofzuiger en de magnetron aan te zetten zodat het stroomnet instabiel wordt en het beeldscherm dus al onbetrouwbaarder wordt. Als mensen dan ook nog gaan headbangen en heel snel met hun ogen gaan knipperen terwijl ze in een volledig donkere kamer zitten (op het licht van de monitor na) wil het denk ik wel lukken mits de aanleg daar is |
|
ja Vargen..je usericon is rasirritant. |
|
quote: je zorgt iig dat ik je stukjes lees. ik word helemaal gestoord van dat icon en zie het zo ongeveer overal. ARGHHH tis op mijn netvlies gebrand. ga zelf eens een nieuwe icon in elkaar pleuren. (en dan maak ik wel een edit van deze post, zodat hij toch nog ontopic word) -edit- told ya, en dis een kaos sphere. en heb nu geen zin om het uit te leggen. [Dit bericht is gewijzigd door StratoS op 05-06-2002 0:07] |
|
Hehe, misschien stap ik over een paar dagen weer over op mijn oude. Zie het maar als een experiment. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |