|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
doh |
|
Ik heb net een nieuw icoontje, dat was wel even schrikken om mezelf ineens aan te kijken... Helaas paste mijn haar er niet op. Bla |
|
Ik heb dit plaatje van het Iced Earth album Somthing Wicked this way comes! Omdat ik mijzelf heb vernoemd naar de gozer voorop, Seth Abominae/Watcher's eye. Bedacht door Schaffer. On the sixth day, of the sixth month in the sixth hour............................................Mankind falls, Something wicked comes!...........................Take a look to the sky just before you die, it's the last time you will!! |
|
Ik heb mijn plaatje ff zelf gemaakt.. Ik had er een nodig.. Het is de eerste letter van mn naam dus, vanzelfsprekend mijn logo Imagination, not invention, is the supreme master of art as of life - Joseph Conrad ---------- http://icedesign.org |
|
Akhenaten natuurlijk... |
|
quote: Oh deze: Hmmja, deze is eigelijk best wel true sebinsagoil |
|
ik ben et zelf maar dan behoorlijk bewerkt |
|
Hmmmm, ik ben ook es aan n nieuwe icon toe denk ik... deze heb ik al altijd gehad... [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 05-06-2002 12:42] |
|
ik ga denk ik ook eens veranderen van icon, heb al een leuk idee Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
De Satansmurf!!! Met dank aan Dwaallicht... |
|
heb er een nieuwe, met dank aan http://www.celtic-art.net Keltisch knoopwerk vind ik prachtig, had het wel liever in andere kleuren gehad, maar ja, een mens mag ook niet alles willen. Het is dus echt nie goed zichtbaar wat erop staat, dus effe verduidelijking: Prachttekening vinnik [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 05-06-2002 13:14] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
dit is die gast uit THE THING waarbij z'n hoofd eraf valt en dat er dan poten aan groeien. "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
quote: Misschien kun je'm 64x64 pixels maken. |
|
Of liever nog 60x60 |
|
quote: Uh owja. geldt ook voor Ghoulliette bijvoorbeeld: of Airwolf: [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 05-06-2002 15:11] |
|
ik moet ook weer aan een nieuwe icon deze begint een beetje afgezaagd te worden... |
|
Die van jou is niet eens vierkant: zo vervormt ie toch... waarom maken mensen niet ff zelf wat ipv zomaar ergens een plaatje vandaan te halen en niet eens de moeite te nemen om het zelf ergens te hosten... |
|
Ik bied mijn diensten aan: 10 euro voor het op maat maken van een icoon. Maar, nu ik die van Ghoulilala in het groot zie: Erg coole hoes! |
|
quote: ik heb er geen problemen mee. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 05-06-2002 15:44] |
|
De mijne heeft niet echt een betekenis.. Hij is van Luis Royo geloof ik en 'k heb 'em van Firefox gekregen... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Ik maak vanavond wel ff eentje op maat, moet je maar zien of die er mooier uitziet. |
|
quote: Je kon toch ook ergens aangeven in je profiel ofzo of je usericons wil showen? |
|
Mijne spreekt voor zich....fragment uit de film Pink Floyd The Wall SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Het heeft geen betekenis voor mij, het komt gewoon van een vette band: lockup Trieste gast |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |