IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : Een impressie van tegenwoordige -black-metalfans Vorige pagina | Volgende pagina
invictis
Usericon van invictis
Posted 20-01-2004 16:10 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2004 16:07 schreef IceQueen het volgende:
Laat dat hier maar achterwege!!!Al die kleine kindjes die "stoer" denken te zijn omdat ze naar metal luisteren,'t is echt erg!!!


uhr, nooit jong geweest


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 20-01-2004 16:11 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2004 16:10 schreef invictis het volgende:
uhr, nooit jong geweest




..."Hate can only create more hate"...


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-01-2004 16:11 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2004 15:24 schreef AESUNT het volgende:
Das waar, ze doen alles wat een BM muzikant niet hoort te doen. Die kale homo (niet de dikke)zegt op die dvd o.a. dat hij het geweldig vindt in die band te zitten, vooral vanwege de 'fun' en 'lots of beer'...


Wat ben jij een kansloze randdebiel zeg..

Wedden dat jij de CD's van DB en CoF ook gewoon in je CD kast hebt staan; of heb je ze soms voor "true blek metol" geruild?


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 20-01-2004 16:12 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2004 16:09 schreef Chelman het volgende:
Jij klinkt nu gelijk een klein kind dat stoer wil doen.



Hier is de instelling van de nOObs zo:"hoe meer pinnen je draagt hoe meer "true" je bent,hoe "cooler" je bent,hoe "stoerder" je bent.idioot toch?


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-01-2004 16:12 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2004 15:24 schreef AESUNT het volgende:
, vooral vanwege de 'fun' en 'lots of beer'...


en dat mag niet omdat?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-01-2004 16:12 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2004 16:09 schreef Chelman het volgende:
Jij klinktnu gelijk een klein kind dat stoer wil doen.


ROFL


Inderdaad


invictis
Usericon van invictis
Posted 20-01-2004 16:12 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2004 16:11 schreef Immortella het volgende:





Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


invictis
Usericon van invictis
Posted 20-01-2004 16:14 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2004 16:12 schreef Chelman het volgende:
en dat mag niet omdat?


is te true


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 20-01-2004 16:14 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2004 16:07 schreef IceQueen het volgende:
Laat dat hier maar achterwege!!!Al die kleine kindjes die "stoer" denken te zijn omdat ze naar metal luisteren,'t is echt erg!!!


Dus jij gaat nu ritueel je Falkenbach en Opera IX cd's verbranden omdat die ergens op de wereld in een bibliotheek staan?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-01-2004 16:15 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2004 16:12 schreef Chelman het volgende:
en dat mag niet omdat?


STEL JE VOOR DAT JE EEN KEER PLEZIER BELEEFT AAN OPTREDEN!! JE WEET TOCH DAT EEN TRUE BM-MUZIKANT ALLEEN MAAR GRIM TRUE ENDE EVIL MAG ZIJN!!

VAN BIER WORDT JE BLIJ DUS DAT MAG NIET!! ALLEEN SINAASAPPELRANJA MET DARKTHRONERIETJE IN EEN PLASTIC BURZUMMOK IS TOEGESTAAN!!

GRAAAAAAAAAAARGHHHHHHH


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 20-01-2004 16:16 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

LOL@SnaacK!


invictis
Usericon van invictis
Posted 20-01-2004 16:16 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2004 16:15 schreef Snaack het volgende:
STEL JE VOOR DAT JE EEN KEER PLEZIER BELEEFT AAN OPTREDEN!! JE WEET TOCH DAT EEN TRUE BM-MUZIKANT ALLEEN MAAR GRIM TRUE ENDE EVIL MAG ZIJN!!

VAN BIER WORDT JE BLIJ DUS DAT MAG NIET!! ALLEEN SINAASAPPELRANJA MET DARKTHRONERIETJE IN EEN PLASTIC BURZUMMOK IS TOEGESTAAN!!

GRAAAAAAAAAAARGHHHHHHH


hmmz dat is nieuw
moet ik me toch maar aan gaan passen als zg True ende evil BM muzikant


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 20-01-2004 16:17 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2004 16:10 schreef invictis het volgende:
uhr, nooit jong geweest


"in mijn tijd" ondekte ik zelf en ging ik niet naar iets luisteren omdat er iemand daar toevallig een shirt van aanheeft.Wat hier en nu wél het geval is...


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-01-2004 16:19 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2004 16:15 schreef Snaack het volgende:
STEL JE VOOR DAT JE EEN KEER PLEZIER BELEEFT AAN OPTREDEN!! JE WEET TOCH DAT EEN TRUE BM-MUZIKANT ALLEEN MAAR GRIM TRUE ENDE EVIL MAG ZIJN!!

VAN BIER WORDT JE BLIJ DUS DAT MAG NIET!! ALLEEN SINAASAPPELRANJA MET DARKTHRONERIETJE IN EEN PLASTIC BURZUMMOK IS TOEGESTAAN!!

GRAAAAAAAAAAARGHHHHHHH



Sorry Snaackie, vergeten.


*zit tr00 grim ende cvlt evol te zijn in zijn hoekje*


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-01-2004 16:19 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2004 16:17 schreef IceQueen het volgende:
"in mijn tijd" ondekte ik zelf en ging ik niet naar iets luisteren omdat er iemand daar toevallig een shirt van aanheeft.Wat hier en nu wél het geval is...


En hoe ontdekte je dat precies dan???


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 20-01-2004 16:20 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

dus jij liep op straat naar 2 unlimited te luisteren en bedacht spontaan dat als er een band met de naam burzum zou bestaan dat die dan het luisteren eigenlijk wel waard was?

Wat een gelul, in mijn wereldje moet je toch nog altijd op EEN manier met iets in contact komen en moet je interesse eerst door iets getrokken worden. Of dat nou een shirt, een cd hoes, mening van andere mensen, internetm review is of wat dan ook.


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


invictis
Usericon van invictis
Posted 20-01-2004 16:20 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2004 16:19 schreef Chelman het volgende:
Sorry Snaackie, vergeten.


*zit tr00 grim ende cvlt evol te zijn in zijn hoekje*



ik ben Ubertrue; ben de Zanger/Gitarist van Memorial


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 20-01-2004 16:22 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2004 16:14 schreef altx het volgende:
Dus jij gaat nu ritueel je Falkenbach en Opera IX cd's verbranden omdat die ergens op de wereld in een bibliotheek staan?


Neen,dat nu ook niet,eh.
Maar hoe tegenstrijdig ben je als je op Marckrock loopt met een maiden shirt en dan een of ander R&B nr aanvraagt?


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 20-01-2004 16:24 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2004 16:19 schreef Snaack het volgende:
En hoe ontdekte je dat precies dan???


Ouder broer had regelmatig Metallica opstaan,daar naar luisterend ging ik in de muziekwinkel zelf op zoek.halfweg tot eind jaren 90 had je "metalopolis" en "BadGRRL" op de radio,haalde ik daaruit wat ik goed vond/vind.


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 20-01-2004 16:27 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 20 januari 2004 16:24 schreef IceQueen het volgende:
Ouder broer had regelmatig Metallica opstaan,daar naar luisterend ging ik in de muziekwinkel zelf op zoek.halfweg tot eind jaren 90 had je "metalopolis" en "BadGRRL" op de radio,haalde ik daaruit wat ik goed vond/vind.


jezus he, alleen omdat andere mensen metallica ed. luisteren ga jij zelf maar even opzoek in de winkel? poser!

in ieder geval: jij bent nu hier degene die stoer en elite gaat zitten doen door mensen te beoordelen op de manier waarop ze metal zijn ontdekken.. triest... en trouwens, wat zou er volgens jou "stom" zijn aan het ontdekken van bands via tshirts??

[Dit bericht is gewijzigd door Styhn op 20-01-2004 16:29]


11.45: restate my assumptions


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 20-01-2004 16:28 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2004 16:27 schreef Styhn het volgende:
jezus he, alleen omdat andere mensen metallica ed. luisteren ga jij zelf maar even opzoek in de winkel? poser!


Ik viel niemand lastig met "ooooooooohhhhhh,jij vind........ook goed?" Terwijl ik alleen de naam ervan zou kennen,dan naar de winkel zou hollen om er een nummer van te gaan luisteren,dat slecht te vinden,maar toch te blijven volhouden dat ik het goed vind gewoon om ERBIJ TE HOREN?want DAT is de mentaliteit van de nOOb's NU


[Dit bericht is gewijzigd door IceQueen op 20-01-2004 16:32]


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-01-2004 16:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Britney Sears ? Is dat de evil twin sister van?

Die is zo treu ey das nie normaol


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 20-01-2004 16:30 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 20 januari 2004 16:28 schreef IceQueen het volgende:
JA!IK BEN EEN POSER!!!!!!!!!!!!NU GOED!!!!!!!!!
Nu even m'n britney sears cd's opzetten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



dat was het sarcastisch gedeelte van mn post, volgende keer zal ik er wel een smiley bijzetten


11.45: restate my assumptions


Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 20-01-2004 16:32 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht


wat zullen hun moeders ervan zeggen dat ze zo weggaan?


respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 20-01-2004 16:33 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2004 16:30 schreef Styhn het volgende:
dat was het sarcastisch gedeelte van mn post, volgende keer zal ik er wel een smiley bijzetten


Idd


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen