IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : Een impressie van tegenwoordige -black-metalfans Vorige pagina | Volgende pagina
Ash
over datum geraakte nozem
Usericon van Ash
Posted 27-11-2003 17:52 by Ash Wijzig reactieProfiel van AshQuote dit bericht

fantastisch die pandabeertjes ...

het heeft volgens mij er ook veel mee te maken dat 'image' alles is tegenwoordig..

bovendien is dit voor ouders minder erg lijkt me, zo komen ze overdag echt de deur niet uit!

'wij' gingen vroeger ook naar school met lang haar, gescheurde spijkerkleding en patches op je jas....

die jochies veeg je gewoon hun make-up van de smoel af en het zijn weer perfecte koorknaapjes.

overigens typisch dat tegenwoordig veel lui rondlopen in shirts van bands waar ze nog nooit een nummer van gehoord hebben....


You've got a lot of guts. Let's see what they look like!


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 27-11-2003 18:02 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2003 17:52 schreef Ash het volgende:
bla bla bla...
overigens typisch dat tegenwoordig veel lui rondlopen in shirts van bands waar ze nog nooit een nummer van gehoord hebben....


Dat is niet iets van tegenwoordig. Vroeger zag je mensen met shirts van bands waarvan ze de muziek wellicht ook nooit gehoord hadden. Maar het was wel zo dat Metallica en Anthrax ook shirts van die bands droegen...
En dat was cool volgens mij...


Morbidaeth
Usericon van Morbidaeth
Posted 27-11-2003 18:10 by Morbidaeth Wijzig reactieProfiel van MorbidaethQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2003 17:52 schreef Ash het volgende:


'wij' gingen vroeger ook naar school met lang haar, gescheurde spijkerkleding en patches op je jas....


gebeurt nog hoor.. zo loop ik er ook bij.. en ik ben ook nog jong


wuust robuust


Butcher of the Soul
Usericon van Butcher of the Soul
Posted 27-11-2003 21:14 by Butcher of the Soul Wijzig reactieProfiel van Butcher of the SoulQuote dit bericht

ik kan er altijd wel om lachen als ik van die kindjes zie lopen zo met die paint enzo


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 27-11-2003 21:22 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2003 17:52 schreef Ash het volgende:
fantastisch die pandabeertjes ...


............



overigens typisch dat tegenwoordig veel lui rondlopen in shirts van bands waar ze nog nooit een nummer van gehoord hebben....

idd, en nog oppassen als je wat draagt van, een minder bekende band: als ze het kunnen spotten zouden ze er ook nog achter gaan vissen. Maar zoals ik al zei: het grootste deel daarvan druipt wel af, dat gaat vanzelf.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 27-11-2003 21:23 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Bij de betere concerten zie je eigenlijk weinig van dit soort figuren.

Ik snap dit niet hoor. Hebben die lui dan echt niet door dat ze gewoon gigantisch voor lul staan. Als je een jaar of 16 bent kun je toch wel een beetje nadenken, zou je denken.

En dat iedereen op die leeftijd wel eens vaag doet is waar, maar dit is wel heel triest.


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 27-11-2003 21:24 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2003 21:23 schreef BurZum het volgende:
Bij de betere concerten zie je eigenlijk weinig van dit soort figuren.

Ik snap dit niet hoor. Hebben die lui dan echt niet door dat ze gewoon gigantisch voor lul staan. Als je een jaar of 16 bent kun je toch wel een beetje nadenken, zou je denken.

En dat iedereen op die leeftijd wel eens vaag doet is waar, maar dit is wel heel triest.


dit soort panda's gaan alleen naar dimmu en cradle... de goeie bands kennen ze niet eens... beetje jammere figuren


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 27-11-2003 21:25 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2003 17:52 schreef Ash het volgende:

het heeft volgens mij er ook veel mee te maken dat 'image' alles is tegenwoordig..

'wij' gingen vroeger ook naar school met lang haar, gescheurde spijkerkleding en patches op je jas....

die jochies veeg je gewoon hun make-up van de smoel af en het zijn weer perfecte koorknaapjes.




Dus volgens jou gaat het ook om image.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 27-11-2003 21:30 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 27 november 2003 17:52 schreef Ash het volgende:

overigens typisch dat tegenwoordig veel lui rondlopen in shirts van bands waar ze nog nooit een nummer van gehoord hebben....


Dit is nog erger.



Butcher of the Soul
Usericon van Butcher of the Soul
Posted 27-11-2003 21:30 by Butcher of the Soul Wijzig reactieProfiel van Butcher of the SoulQuote dit bericht

van de laatste foto ken ik nog een paar mensen van gezicht ook


winter throned
under the knife
Usericon van winter throned
Posted 27-11-2003 21:32 by winter throned Wijzig reactieProfiel van winter thronedQuote dit bericht



dit kan echt niet wat een nerd


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 27-11-2003 21:33 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2003 21:32 schreef winter throned het volgende:


dit kan echt niet wat een nerd


een jasje aan met een basketbal shirt en een t-shirt van metallica... hoe fout kan je wezen


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-11-2003 21:35 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/



Volgens mij probeerde hij naast mij in de Mcdonalds plee een kleur lens in te doen, wat niet helemaal lukte
En dan dat accent erbij
[extreem limburgs]aah nee het lukt niet [/extreem limburgs]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Butcher of the Soul
Usericon van Butcher of the Soul
Posted 27-11-2003 21:36 by Butcher of the Soul Wijzig reactieProfiel van Butcher of the SoulQuote dit bericht

dat basketbalshirt is natuurlijk een poging om metallica te verbergen MISLUKT


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 27-11-2003 21:37 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2003 21:36 schreef Butcher of the Soul het volgende:
dat basketbalshirt is natuurlijk een poging om metallica te verbergen MISLUKT


hahah inderdaad gruwelijk mislukt...


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Butcher of the Soul
Usericon van Butcher of the Soul
Posted 27-11-2003 21:38 by Butcher of the Soul Wijzig reactieProfiel van Butcher of the SoulQuote dit bericht

opzich


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 27-11-2003 21:39 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2003 21:35 schreef ElitE het volgende:
[img]Volgens mij probeerde hij naast mij in de Mcdonalds plee een kleur lens in te doen, wat niet helemaal lukte
En dan dat accent erbij
[extreem limburgs]aah nee het lukt niet [/extreem limburgs]

Héhé, zonder die paint, zou hij niet zo opvallen , maar al gezien, die ging zijn eigen drumsticks laten signeren ofzo?? Beetje triest! Ach ja, er moet nog gelachen worden hé.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-11-2003 21:40 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 27 november 2003 21:39 schreef Gunman het volgende:
Héhé, zonder die paint, zou hij niet zo opvallen , maar al gezien, die ging zijn eigen drumsticks laten signeren ofzo?? Beetje triest! Ach ja, er moet nog gelachen worden hé.

Hij wast nu nooit meer zijn drumsticks


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-11-2003 21:54 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2003 21:32 schreef winter throned het volgende:


dit kan echt niet wat een nerd


Hij is wel origineel.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-11-2003 21:55 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 27 november 2003 21:54 schreef ZelThoR het volgende:
Hij is wel origineel.

We zijn allemaal uniek


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 27-11-2003 22:01 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht



Waarom is de black metal maffia hier eigenlijk niet langs geweest? hadden ze mooi kunnen oogsten.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 27-11-2003 22:26 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Op 27 november 2003 21:23 schreef BurZum het volgende:
Ik snap dit niet hoor. Hebben die lui dan echt niet door dat ze gewoon gigantisch voor lul staan.


Die idioot op je usericon heeft dat toch ook nooit doorgehad.


mvg wk10


anonymous
Usericon van anonymous
Posted 27-11-2003 22:30 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

Laten we met zijn allen pubers gaan afzeiken, want wij zijn allemaal zo ontzettend volwassen...


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-11-2003 22:33 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 27 november 2003 22:30 schreef anonymous het volgende:
Laten we met zijn allen pubers gaan afzeiken, want wij zijn allemaal zo ontzettend volwassen...

Ja


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Candy
Usericon van Candy
Posted 27-11-2003 23:28 by Candy Wijzig reactieProfiel van CandyQuote dit bericht

misschien zijn ze zonder die paint nog lelijker?

verder kan het me geen fuck schelen wat iemand op zijn snoetje smeert, of welke kleding iemand aan heeft.


Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen