IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : Een impressie van tegenwoordige -black-metalfans Vorige pagina | Volgende pagina
Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 28-11-2003 13:44 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2003 13:42 schreef EVILinetje het volgende:
Zij zijn de toekomst eh...als er geen metalpubers meer bestaan...zal de metalscene ook met uitsterven bedreigd worden


als er geen vers vleesch komt, roest de metalscene vast en vergrijst deze


EVILinetje
Ode aan de Rubensvrouwtjes onder ons!!
Usericon van EVILinetje
Posted 28-11-2003 13:58 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2003 13:44 schreef Tormented soul het volgende:
als er geen vers vleesch komt, roest de metalscene vast en vergrijst deze


inderdaad


Llie n'vanima ar' lle atara lanneina


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 28-11-2003 17:17 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Mijn zoon van 9 gaat ook af en toe es mee naar een concertje.De meest perfecte uitvinding van de laatste jaren zijn "girlie"shirts,die ze van mij ook "jochie"shirts mogen noemen.Hij heeft shirtjes van ANCIENT,BLOOD RED THRONE,en DARKTHRONE,die hij trouw draagt.Hij heeft dan ook z'n legerkissies aan en legerbroek,maar op de manier van de foto's zou ik em nevernooit niet kleden.Wat een drama.Ik pis in m'n broek van het lachen als ik die foto's zie.

[Dit bericht is gewijzigd door varanus op 28-11-2003 17:18]


spelfout weggehaald...


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 28-11-2003 17:22 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Hey Varanus!
Waarom neem je niet eens een van je hagedissen mee naar een optreden?
In een Darkthronejasje.


mvg wk10


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 28-11-2003 17:24 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2003 17:22 schreef windkracht10 het volgende:
Hey Varanus!
Waarom neem je niet eens een van je hagedissen mee naar een optreden?
In een Darkthronejasje.


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


nemesisdivina666
At the Heart of Winter
Usericon van nemesisdivina666
Posted 28-11-2003 17:38 by nemesisdivina666 Wijzig reactieProfiel van nemesisdivina666Quote dit bericht

Duuuuuude, dat is serieus triest.
Ben ik de enige metalhead van mijn leeftijd die echt gaat voor de muziek in plaats van de lifestyle?
Ik draag meestal zwart en band shirts. Maar fok, corpsepaint is voor de bands, niet de fans. En wat heb je eigenlijk aan die homofiele spikes?


"My foes - they can't destroy my body - Colliding slow, like life itself"


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-11-2003 17:45 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2003 17:38 schreef nemesisdivina666 het volgende:
Duuuuuude, dat is serieus triest.
Ben ik de enige metalhead van mijn leeftijd die echt gaat voor de muziek in plaats van de lifestyle?
Ik draag meestal zwart en band shirts. Maar fok, corpsepaint is voor de bands, niet de fans. En wat heb je eigenlijk aan die homofiele spikes?

als je voor de COF muziek gaat ben je idd waarschijnlijk de enige ja


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 28-11-2003 18:38 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

Weet iedereen wel zeker dat die gasten ervoor Dimmu Borgir waren? Was het niet de audities voor de nieuwe Pipo de Clown film?



nemesisdivina666
At the Heart of Winter
Usericon van nemesisdivina666
Posted 28-11-2003 18:41 by nemesisdivina666 Wijzig reactieProfiel van nemesisdivina666Quote dit bericht

quote:
Op 28 november 2003 17:45 schreef ghoulliette het volgende:
als je voor de COF muziek gaat ben je idd waarschijnlijk de enige ja


Ik heb een schijthekel aan Cradle, dude. Heb je mijn forumnaam gezien?


"My foes - they can't destroy my body - Colliding slow, like life itself"


Sater
Usericon van Sater
Posted 28-11-2003 18:42 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Dude?


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 28-11-2003 18:42 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Ok die kinderen zien er niet uit, maar welke ouder laat zijn kind met mislukte corpsepaint de deur uit gaan???


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


nemesisdivina666
At the Heart of Winter
Usericon van nemesisdivina666
Posted 28-11-2003 18:44 by nemesisdivina666 Wijzig reactieProfiel van nemesisdivina666Quote dit bericht

quote:
Op 28 november 2003 18:42 schreef Sater het volgende:
Dude?


Haha, ja, dude.


"My foes - they can't destroy my body - Colliding slow, like life itself"


invictis
Usericon van invictis
Posted 28-11-2003 18:57 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

ik vindt het prima in '85 zagen de metalheads er ook aardig dip uit met al die patches en spikesbanden en kogelriemen (ja ik ook!!!)
laat die gasten lekker hun gang gaan en hun eigen ding doen, en ze moeten ook onze cd's kopen en dan hoor je mij niet klagen



The prospect of death suits me fine indeed....


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 28-11-2003 19:16 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

*kuch* Iron Maiden *kuch*

*kuch* strakke leren/spandex broeken, pony's *kuch*


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 28-11-2003 19:49 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

hoest...slayer



invictis
Usericon van invictis
Posted 28-11-2003 19:49 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

gheghe...bedoel ik dus


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 28-11-2003 19:52 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2003 17:38 schreef nemesisdivina666 het volgende:
Duuuuuude, dat is serieus triest.
Ben ik de enige metalhead van mijn leeftijd die echt gaat voor de muziek in plaats van de lifestyle?
Ik draag meestal zwart en band shirts. Maar fok, corpsepaint is voor de bands, niet de fans. En wat heb je eigenlijk aan die homofiele spikes?


Vind ik ook, de vraag is ook. Wat moet je er mee!


"This one is older than shit, heavier than time!"


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 28-11-2003 19:53 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2003 17:22 schreef windkracht10 het volgende:
Hey Varanus!
Waarom neem je niet eens een van je hagedissen mee naar een optreden?
In een Darkthronejasje.



Hehe,lijkt mij geen goed idee...


spelfout weggehaald...


valfar
Usericon van valfar
Posted 28-11-2003 19:57 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 28 november 2003 17:38 schreef nemesisdivina666 het volgende:
Duuuuuude, dat is serieus triest.
Ben ik de enige metalhead van mijn leeftijd die echt gaat voor de muziek in plaats van de lifestyle?
Ik draag meestal zwart en band shirts. Maar fok, corpsepaint is voor de bands, niet de fans. En wat heb je eigenlijk aan die homofiele spikes?


Ligt eraan hoe oud je bent, mij boeit de hele lifestyle ,zoals jij dat zo moooi noemt, ook geen ene zak. Ik draag afentoe eens een bandshirt, en dat is alles.
Maar stop eens met dat gedude, je lijkt Avril Lavigne wel



Staalman
Usericon van Staalman
Posted 28-11-2003 20:01 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Pomtiedom... ik liep vroeger ook in stretch-broeken met zogenaamde baskerbalschoenen ( lees = van die hoge modellen) en een verwassen metal shirtje. Prima toch, met mij is het ook nog goed gekomen... Dus dat zal met hun ook wel goed komen dan.
Ik vindt het nml. nog steeds wel heel erg simpel om die lui af te gaan lopen zeiken....

Voor al die zogenaamde stoere mensen hier die altijd stoer geweest zijn en ook altijd zullen blijven (in hun eigen ogen) kijk eens in de spiegel, waarschijnlijk schieten de tranen dan ook wel spontaan in jullie onderbroek als jullie je eigen clownskop zien. (neemt niet weg dat jullie nog steeds onwijs stoer zijn...... met woorden)


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-11-2003 20:04 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik denk dat iedereen hier wel de metal in is gekomen via de populaire metal, of het nu fear factory, type o negative, cradle of dimmu is.

MAAR toen wij de metal in kwamen werden we ook afgezeken door de 'grote stoere metalheads', dat zorgt voor een natuurlijke selectie voor de toekomst. Dus hiermee rechtvaardig ik het afzeiken van prutsertjes.
HOP


GRAFTAK
ZesVoetenOnder
Usericon van GRAFTAK
Posted 28-11-2003 20:05 by GRAFTAK Wijzig reactieProfiel van GRAFTAKQuote dit berichthttp://www.scrotum.tk      \m/    http://www.judgementday.nl

Godverre, & dit is echt reuzesneu. Ik liep 15 jaar geleden ook met kogelriemen en punten. Thrashertje, tuurlijk. Maar dit? Stelletje homofiele kleurdozen, goths, AAAAAAARRRGGH!



nemesisdivina666
At the Heart of Winter
Usericon van nemesisdivina666
Posted 28-11-2003 20:09 by nemesisdivina666 Wijzig reactieProfiel van nemesisdivina666Quote dit bericht

quote:
Op 28 november 2003 19:57 schreef valfar het volgende:
Ligt eraan hoe oud je bent, mij boeit de hele lifestyle ,zoals jij dat zo moooi noemt, ook geen ene zak. Ik draag afentoe eens een bandshirt, en dat is alles.
Maar stop eens met dat gedude, je lijkt Avril Lavigne wel


Haha, da's cool. Ik zou niet weten wat Lavigne allemaal zegt - kijk nooit naar de muziekzenders en geef geen fuck om al die trendy zooi - dus ik zeg het niet om op haar te lijken ofzo. Haha


"My foes - they can't destroy my body - Colliding slow, like life itself"


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 28-11-2003 20:12 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2003 20:04 schreef Jenje het volgende:
Ik denk dat iedereen hier wel de metal in is gekomen via de populaire metal, of het nu fear factory, type o negative, cradle of dimmu is.

MAAR toen wij de metal in kwamen werden we ook afgezeken door de 'grote stoere metalheads', dat zorgt voor een natuurlijke selectie voor de toekomst. Dus hiermee rechtvaardig ik het afzeiken van prutsertjes.
HOP


hehe, lijkt me een goed punt


"This one is older than shit, heavier than time!"


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 28-11-2003 20:50 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 28 november 2003 20:04 schreef Jenje het volgende:
Ik denk dat iedereen hier wel de metal in is gekomen via de populaire metal, of het nu fear factory, type o negative, cradle of dimmu is.

MAAR toen wij de metal in kwamen werden we ook afgezeken door de 'grote stoere metalheads




ik was ook zo'n grote stoere metalhead. hahahaha.

het moet me wel van het hart, dat er in de jaren '80 heel wat minder met het bekende vingertje gewezen werd. nou waren de verschillen in de metalmuziek ietwat kleiner, maar toen waren de metalheads eigenlijk zo'n beetje 1 hechte groep. dat is tegenwoordig uit elkaar gevallen tot allerlei verschillende stromingen in de muziek, en blijkbaar hebben die stromingen hun eigen "identiteit" nodig, om weer te verschillen van andere groepen metaalliefhebbers.

ik tiep: wat een gelul allemaal.


Oud Vuil.


Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen