IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : Een impressie van tegenwoordige -black-metalfans Vorige pagina | Volgende pagina
Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 27-11-2003 10:52 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Wrom zou je in godsnaam copse paint opdoen als je niet eens in een band speelt


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 27-11-2003 10:54 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2003 10:52 schreef Visor het volgende:
Wrom zou je in godsnaam copse paint opdoen als je niet eens in een band speelt

ja idd.. alleen paint als je op het pdoium staat..
maarja het is toch ook wel erg grappig om dat soort trieste personen uit te lachen


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 27-11-2003 10:55 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Paint op het podium ziet er ook niet uit


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 27-11-2003 10:58 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2003 10:55 schreef Elfensteen het volgende:
Paint op het podium ziet er ook niet uit

maar het is wel minder triest dan van die mannetjes die gewoon in het openbaar er mee lopen..


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 27-11-2003 11:01 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2003 1:45 schreef Mutilator het volgende:
Dimmu Borgir signing in de Boudisque:



Zoiets heb ik nog nooit gezien!


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 27-11-2003 11:02 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2003 10:58 schreef Digerdoden het volgende:
maar het is wel minder triest dan van die mannetjes die gewoon in het openbaar er mee lopen..
agreed, maar toch lijkt het me voor die artiesten vervelend om de hele tijd hun kisten schoon te maken na een concert (en versterkers die op het podium staan enzo)

Paint op de gezichten van die blekkies vind ik vreemd, maar niet storend (mits ze dus op het podium staan)


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 27-11-2003 11:07 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Toch moet ik wel hard lachen om alle reacties hier, want wij zijn natuurlijk allemaal op 10 jarige leeftijd met lang haar en heel stoer kijkend in 1 keer met het meest obscure bandje in de metal-scene begonnen....

Rot toch even lekker op, toen ik vijftien was deed ik soms ook bepaalde "niet doordachte" acties. (en dat deden 9 van de 10 mensen die hier posten toendertijd natuurlijk ook niet, nee want zij zijn allemaal "true" geboren ) Maar dat deed ik omdat ik toen op die manier dacht en bloed fanatiek was. Ik kan daar nu smakelijk om lachen. Ik vindt het dus niet bezwaarlijk dat mensen zo naar signeer-sessies gaan... laat ze lekker.

[Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 27-11-2003 11:07]


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


~Narsil
Usericon van ~Narsil
Posted 27-11-2003 11:15 by ~Narsil Wijzig reactieProfiel van ~NarsilQuote dit berichthttp://www.myspace.com/phobos_kim

Groot gelijk Staalman...

Toen ik 15 was zat ik op een oerconservatieve school, en ik had er ook niks beters op gevonden dan er hele dagen ronlopen met hele lange kleren/vodden met veel fluweel en kant, en n lange leren jas, daarbij maakte ik ook mn gezicht soms wit en droeg ik ook zwarte lippenstift. Als ik daar nu foto's van terugzie denk ik ook wel van 'jezus, waar was ik toen toch mee bézig?' maar wie doet er nu es niet raar als ie 15 is hé. Beter dan je hele leven zo'n zielig onopvallend grijs vlekje in de menigte blijven, hoewel enige stijl en smaak, iets dat ik toen absoluut niet had, wel op z'n plaats is dan. Ik zou es willen weten hoe iedereen hier met z'n groot bakkes er vroeger uitzag, en of niemand van het forum toevallig zichzelf herkent op die foto's... Laat die klein mannen toch es doen. Het is beter dan dat het irritante johnny'tjes zijn die ouwe omaatjes hun handtas pikken om het volgend weekend hun bollen te kunnen betalen.


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 27-11-2003 11:24 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

Ik vind het wel leuk om te kijken hoe ze eruit zien. Het kan me gewoon echt niet schelen wat ze met die make up doen.
Wij hebben hier een kroeg waar er op vrijdagmiddag ook een paar zitten. Met een bloedserieus gezicht aan de bar, zwart haar, helemaal in de corpse paint, hoge hoed op, kanten kleren, skelet handschoenen.


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 27-11-2003 11:25 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Gelukkig ben ik geen black metal liefhebber Anders was ik bang dat ik er ook zo uit zou zien


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 27-11-2003 11:35 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Volgens mij zijn die even oud als mij, maar ik loop niet zo rond..
Echt achterlijk..


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 27-11-2003 11:38 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2003 11:25 schreef Visor het volgende:
Gelukkig ben ik geen black metal liefhebber Anders was ik bang dat ik er ook zo uit zou zien


je hoeft niet bang te zijn ik zie er ook "normaal" uit



Zenial
Usericon van Zenial
Posted 27-11-2003 11:39 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 27 november 2003 11:25 schreef Visor het volgende:
Gelukkig ben ik geen black metal liefhebber Anders was ik bang dat ik er ook zo uit zou zien

Ik ben wel black metal liefhebber, maar gelukkig heb ik ook nog smaak en gezond verstand

quote:
Op 27 november 2003 11:35 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Volgens mij zijn die even oud als mij, maar ik loop niet zo rond..

Niet zo schijnheilig doen, ik zie je wel staan op die groepsfoto!

[Dit bericht is gewijzigd door Zenial op 27-11-2003 11:40]


Zenial


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 27-11-2003 11:41 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2003 11:39 schreef Zenial het volgende:
Niet zo schijnheilig doen, ik zie je wel staan op die groepsfoto!

ssst.... don´t spoil it


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 27-11-2003 11:42 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

what a bunch of muppets!!!!


I Find That I Am Not There...


Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 27-11-2003 11:49 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2003 9:55 schreef Elfensteen het volgende:
@Metallica-Freak: Ja, zelfs jou paint was beter tijdens de HMM Fest

maar inderdaad, zwaar belachelijk en ik ben het volledig met Rajackar eens.


Welke paint?


They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 27-11-2003 11:50 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

@ Staalman;
Idd, we doen allemaal wel eens stomme dingen zeker als we zo jong zijn.
Persoonlijk? Paint op m'n bakkes nur 1x tijdens karnaval en bovendien NIET als BM pik.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 27-11-2003 11:57 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

HEt enige wat ik vroeger voor "vreemds" deed was patches van Guns N Roses op mijn spijker jackie naaien, ow, en ik had lang haar. Op de 1 of andere manier vind ik jezelf verfen als clown net een stapje Te...



Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 27-11-2003 11:57 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Het probleem met groentjes (hel, ikzelf was niet echt vroeg in metal) is dat ze er direct zo EVIL mogelijk willen uitzien, zelfs voor ze weten of die muziek wel echt hun ding blijft.
Liever die gstjes dan hetzelfde soort broekjes die het net afspeuren en iedere undergroundbandnaam gaan oppikken omdat dat dan héél "true" staat Jaren terug ging je als buitenstaander vanzekf eerst eens langs de groteren om wat te proeven van BM (of wat er nogvan over bleef), toch als je niet direct mensen kende die er helemaal in zaten.

Het zelf geleidelijk "ontdekken" is eraf,....en natuurlijk ziet een groot deel van die gasten het als een soort carnaval/modeverschijnsel.
Dit splits zich in twee groepen:
-degenen die hun interesse kwijtgeraken en het later afdoen als "jeugdzonde"
-anderen die die clowntoestanden laten vallen en echt oprechte interesse behouden voor (extremere) metal.




I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


campske666
Usericon van campske666
Posted 27-11-2003 12:01 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Ach, dat zijn allemaal typisch pubers die in hun rebelse periode zitten. Voor hun is de muziek maar een bijverschijnsel (alhoewel ze dat zelf natuurlijk gaan ontkennen).
Ik weet nog goed toen ik zo oud was, en iedereen fan was van sepultura en maiden enzo.
Het zijn net diegene die toen het stoerst waren die nu met hun witte petjes in de atmoz staan te flippe.
Mij zal dat heel gezeik geweldig worst wezen. T'is niet omdat een band nu per toeval dezelfde fanbasis heeft als K3 dat ik ze daardoor ga afschrijven.
En nu zou er een "punt" moeten volgen, maar ik heb er blijkbaar geen.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 27-11-2003 12:06 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2003 12:01 schreef campske666 het volgende:

Het zijn net diegene die toen het stoerst waren die nu met hun witte petjes in de atmoz staan te flippe.


idd, als prille puber vond ik de "metals" op mijn school maar "poseurs" die iedere welgemeende interesse afwimpelden, het mag een wonder wezen dat ik toen nog de moeite heb gedaan om naar Metallica te luisteren (en AC/DC maar da's wat anders). Ik kom af en toe nog wel
zo'n type tegen die dan niks meer met metal blijkt te hebben...normaal


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


MetalHeus
Crush...
Usericon van MetalHeus
Posted 27-11-2003 12:20 by MetalHeus Wijzig reactieProfiel van MetalHeusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/adaptornl

ik ben ook niet echt een voorstander van corpsepaint.

maarja met deze foto's zijn die pubers 13 t/m 16 jaar bezig met een ontdekkings reis om hun ware ik te vinden.....

ik wil wel eens weten hoe de "klagers" van de vorige reakties waren tijdens die leeftijds periode...






windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 27-11-2003 12:22 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Hoe zouden jullie zelf zijn als je nog maar net een communie achter de rug had. Die jongeren zijn getraumatiseerd hoor.


mvg wk10


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 27-11-2003 12:29 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 27 november 2003 2:02 schreef Fedaykin het volgende:
JFrost: Wat een achterlijke domme mongole idiote doos ..


JFrost moet zijn grote bek houden. Das zelf ook zo'n wannabee.

En verder is dit weer het zoveelste "kijk eens hoe triest zij zijn. Ik voel me nu helemaal superieur" topic op ZM. Triest dat hier nog een appart topic voor wordt aangemaakt.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-11-2003 12:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Eerlijk gezegd vind ik de zogenaamd 'echte' blackmetal aanhangers lachwekkender. Deze jochies (van de foto's) proberen gewoon zichzelf te onderscheiden, part of life.


Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen