IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : Een impressie van tegenwoordige -black-metalfans Vorige pagina | Volgende pagina
Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 21-02-2004 0:11 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2004 0:09 schreef attila_de_hun het volgende:
hell yeah

wel effe de blackmetal make up van mijn vrouw pikken en ik koop morgen gelijk "stoer en grimmig kijken"voor dummies. want als je dat niet kent is het niks....

ps: is het erg als mijn gitaar maar twee snaren heeft?


Ken je meer dan drie akkoorden attila? Zoja dan heb je talent en dan ben je niet true genoeg meer


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-02-2004 0:12 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2004 0:07 schreef Borgia II het volgende:
..en de ene bandlid slaat de andere zijn hersens in? ..


dat wordt vookomen omdat politieke onderwerpen taboe zijn. anders is het na 5 minuten al raak vrees ik.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-02-2004 0:13 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2004 0:12 schreef attila_de_hun het volgende:
dat wordt vookomen omdat politieke onderwerpen taboe zijn. anders is het na 5 minuten al raak vrees ik.


Precies...

Bovendien ben ik groter dus zou ik winnen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 21-02-2004 0:17 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2004 0:13 schreef Chelman het volgende:
Precies...

Bovendien ben ik groter dus zou ik winnen.


hmm maar hoe zit het met je andere project om Tenacious D na te doen?


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-02-2004 0:18 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2004 0:17 schreef Borgia II het volgende:
hmm maar hoe zit het met je andere project om Tenacious D na te doen?


Na te doen?!?!?!?!?!

Shreddie en ik doen niemand na! Wij zijn zo geniaal en allesovertreffend dat elke vergelijking een belediging is voor ons!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-02-2004 0:19 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2004 0:11 schreef Borgia II het volgende:
Ken je meer dan drie akkoorden attila? Zoja dan heb je talent en dan ben je niet true genoeg meer


eens kijken: ik ken "a", "e", "d" en verder niks. ik voldoe dus volledig.

Maar Chelman is groter als ik dus het feest gaat niet door. Ik speel alleen maar met kleine personen in de band. Sorry, principes zijn principes.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 21-02-2004 0:20 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

dat worden een boel bans met het vernieuwde beleid.


Oud Vuil.


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 21-02-2004 0:20 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2004 0:18 schreef Chelman het volgende:
Na te doen?!?!?!?!?!

Shreddie en ik doen niemand na! Wij zijn zo geniaal en allesovertreffend dat elke vergelijking een belediging is voor ons!


Goed laten "inspireren" dan


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-02-2004 0:21 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

@webWIm: Hoezo? Wij hebben het over blackmetal, wij zijn fans en het gebeurt nu. Hoe meer ontopic kan je zijn?

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 21-02-2004 0:21]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 21-02-2004 0:21 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2004 0:04 schreef Chelman het volgende:
Lord Chelman - Infernal wails and eternal bans

Master Snaack - Skinbeater from below

Jenjeolzebub - Low tune satanic chords

Atilla The Infernal Warmaster - High pitched string wails and chords of hell


hé,zal ik aan kettingen achter de drummer gaan hangen???


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 21-02-2004 0:22 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 21 februari 2004 0:20 schreef webblaster wim het volgende:
dat worden een boel bans met het vernieuwde beleid.

Nee het zijn tegenwoordige blackmetalers


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-02-2004 0:22 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2004 0:21 schreef IceQueen het volgende:
hé,zal ik aan kettingen achter de drummer gaan hangen???


Een soort Gorgoroth foefje? Het zou iig wel goed voor de publiciteit zijn


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 21-02-2004 0:23 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2004 0:22 schreef Chelman het volgende:
Een soort Gorgoroth foefje? Het zou iig wel goed voor de publiciteit zijn




Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 21-02-2004 0:24 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 21 februari 2004 0:21 schreef Chelman het volgende:
@webWIm: Hoezo? Wij hebben het over blackmetal, wij zijn fans en het gebeurt nu. Hoe meer ontopic kan je zijn?


jaja, ik ben geen mod, ik neem je verklaring wel aan.


Oud Vuil.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 21-02-2004 0:24 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2004 0:19 schreef attila_de_hun het volgende:
eens kijken: ik ken "a", "e", "d" en verder niks. ik voldoe dus volledig.

Maar Chelman is groter als ik dus het feest gaat niet door. Ik speel alleen maar met kleine personen in de band. Sorry, principes zijn principes.


Kut. Moet ik nou een nieuwe gitarist zoeken.

Inschrijvingen open vanaf nu:

Vereisten: grim tr00 evol en kvlt uiterlijk


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 21-02-2004 0:25 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2004 0:22 schreef Chelman het volgende:
Een soort Gorgoroth foefje? Het zou iig wel goed voor de publiciteit zijn


Ga alleen dan optreden op het Sint Pieteplein in Rome..als je dan de headlines niet haalt, weet ik het ook niet meer


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 21-02-2004 0:25 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2004 0:24 schreef Chelman het volgende:
Kut. Moet ik nou een nieuwe gitarist zoeken.

Inschrijvingen open vanaf nu:

Vereisten: grim tr00 evol en kvlt uiterlijk



Ik wil graag auditie komen doen chelman


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 21-02-2004 0:57 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2004 0:25 schreef Borgia II het volgende:
Ik wil graag auditie komen doen chelman


Ik ook.Maar dan voor decorstuk


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-02-2004 9:08 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2004 0:04 schreef Chelman het volgende:
Lord Chelman - Infernal wails and eternal bans

Master Snaack - Skinbeater from below

Jenjeolzebub - Low tune satanic chords

Atilla The Infernal Warmaster - High pitched string wails and chords of hell


Hoh, ik word weer ergens bij betrokken zie ik?



Wijers
Ardek
Usericon van Wijers
Posted 17-03-2004 21:08 by Wijers Wijzig reactieProfiel van WijersQuote dit berichthttp://www.myspace.com/ardekmusic









mijn mening is wel duidelijk

[Dit bericht is gewijzigd door Wijers op 17-03-2004 21:11]



IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 17-03-2004 21:17 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

LOL

[Dit bericht is gewijzigd door IceQueen op 17-03-2004 21:17]


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 17-03-2004 21:18 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Mijn mening is dat als ze daar handtekeningen willen gaan staan uitdelen alsof ze The Backstreet Boys zijn gewoon hun bek moeten houden.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 17-03-2004 21:24 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

inderdaad, als je als een stel volwassen kerels je eigen muziek serieus neemt en er komt een stel kleuters binnen gewandeld die net de basisschool ontgroeid zijn, moet je dat als band toch aan het denken zetten...


Je moeder.


invictis
Usericon van invictis
Posted 17-03-2004 21:30 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

ik voorzie binnenkort hordes jonge mannekes en vrouwkes met Memorial shirts aan
En terecht


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 17-03-2004 21:31 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 17 maart 2004 21:30 schreef invictis het volgende:
ik voorzie binnenkort hordes jonge mannekes en vrouwkes met Memorial shirts aan
En terecht


*gaat bij het concert van Memorial en Monolith, een Monolith shirt aandoen*


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen