IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : Een impressie van tegenwoordige -black-metalfans Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-02-2004 23:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Eerste is zeker goed, die daarna ook wel, maar daarna is het een trieste herhaling


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-02-2004 23:11 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2004 23:09 schreef Chelman het volgende:
De eerste plaat van Korn is anders best vet.


sterker nog; die is erg vet.
Jammer dat het daarna een slappe rapband werd en die muzikanten een patserige rocksterren image aannamen.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 20-02-2004 23:15 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2004 23:09 schreef Chelman het volgende:
De eerste plaat van Korn is anders best vet.


De eerste van Limp Bizkit ook (en de tweede van Limp Bizkit staan stiekem ook een paar aardige nummers op).

En het eerste album van Limp Bizkit is IMHO wel degelijk metal, niet de meest hoogstaande metal, maar metal nevertheless...

Maar zoals gewoonlijk weten de mensen die *geen* Limp Bizkit luisteren, het weer het beste...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-02-2004 23:16 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Dat klopt. Die eerste van LB heb ik dus ook. Die cover van Faith is dus gewoon vet heerschend.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-02-2004 23:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

LB gaat vervelen ... eerst wordt het achtergrond muziek, dan elevator music en dan gewoonweg irritant.

Fred Durst is liever bezig met lul in hollywoodkutjes te rammen dan muziek te maken.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 20-02-2004 23:18 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2004 23:10 schreef Jenje het volgende:
Eerste is zeker goed, die daarna ook wel, maar daarna is het een trieste herhaling


Dat ben ik helemaal met je eens. Alleen is dat niet kenmerkend voor spookycore/nu-metal IMHO. Denk maar aan bands als Children of Bodom of Nightwish of ... (zijn vast nog meer voorbeelden te verzinnen) die na 2 a 3 cd's ook (bijna) irritant in herhaling beginnen te vallen.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 20-02-2004 23:18 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2004 23:08 schreef DaVinz het volgende:
goeie vraag idd




Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-02-2004 23:19 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2004 23:15 schreef altx het volgende:
De eerste van Limp Bizkit ook (en de tweede van Limp Bizkit staan stiekem ook een paar aardige nummers op).

En het eerste album van Limp Bizkit is IMHO wel degelijk metal, niet de meest hoogstaande metal, maar metal nevertheless...

Maar zoals gewoonlijk weten de mensen die *geen* Limp Bizkit luisteren, het weer het beste...


nou, ik ze cd's dus WEL beluisterd, meerdere malen zelfs. En ik kan met mijn hand op mijn har(d)t beweren dat nagenoeg al het limp bizkit materiaal drek van het zuiverst soort is (op het nummer "nookie" na dan) in mijn oren.

dan zijn bijv, Slipknot en S.O.A.D toch wel 1.000.000 keer beter.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-02-2004 23:22 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

SOAD is wel goed. Daar heb ik ze alle drie van.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 20-02-2004 23:22 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2004 23:17 schreef Jenje het volgende:
LB gaat vervelen ... eerst wordt het achtergrond muziek, dan elevator music en dan gewoonweg irritant.

Fred Durst is liever bezig met lul in hollywoodkutjes te rammen dan muziek te maken.



Damn... ik ben het alweer met je eens... Moeten we geen gewoonte van maken...

Dat ik die Limp Bizkit cd's heb gekocht, was ook nog in de periode dat ik cd's op 1 luisterbeurt beoordeelde, hetgeen ik tegenwoordig maar niet meer doe, omdat ik toentertijd echt te veel miskopen beging... Maar toen kocht ik cd's omdat ze "wel aardig" klonken. Ik moet er ook wel bij zeggen dat ik toen niet echt wist wat er verder nog was.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-02-2004 23:23 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2004 23:22 schreef Chelman het volgende:
SOAD is wel goed. Daar heb ik ze alle drie van.


jij hebt zeker instrumentale versies zonder bijgevoegd tekstvel?


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 20-02-2004 23:25 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2004 23:19 schreef attila_de_hun het volgende:
nou, ik ze cd's dus WEL beluisterd, meerdere malen zelfs. En ik kan met mijn hand op mijn har(d)t beweren dat nagenoeg al het limp bizkit materiaal drek van het zuiverst soort is (op het nummer "nookie" na dan) in mijn oren.

dan zijn bijv, Slipknot en S.O.A.D toch wel 1.000.000 keer beter.


Die opmerking was ook niet naar jou gericht.

En ik ga zeker niet ontkennen dat Limp Bizkit kwalitatief niks voorstelt, maar op zijn tijd vind ik het toch wel leuk om ff te luisteren... So sue me...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-02-2004 23:26 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2004 23:23 schreef attila_de_hun het volgende:
jij hebt zeker instrumentale versies zonder bijgevoegd tekstvel?


Steal This Album heeft geen tekstvel ja...maar het is geen instrumentale CD? Er zijn wel meerdere CD prints van beschikbaar.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 20-02-2004 23:30 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2004 23:17 schreef Jenje het volgende:
LB gaat vervelen ... eerst wordt het achtergrond muziek, dan elevator music en dan gewoonweg irritant.

Fred Durst is liever bezig met lul in hollywoodkutjes te rammen dan muziek te maken.




OHW ik moet je helemaal gelijk geven!!!


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-02-2004 23:30 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2004 23:26 schreef Chelman het volgende:
Steal This Album heeft geen tekstvel ja...maar het is geen instrumentale CD? Er zijn wel meerdere CD prints van beschikbaar.


SOAD is erg politiek en zeer links. vandaar mijn opmerking.(en nu zeker met jou reply in het grindcore topic in het achterhoofd).


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-02-2004 23:32 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2004 23:25 schreef altx het volgende:
En ik ga zeker niet ontkennen dat Limp Bizkit kwalitatief niks voorstelt, maar op zijn tijd vind ik het toch wel leuk om ff te luisteren... So sue me...


Smaken verschillen nu eenmaal. gelukkig maar.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-02-2004 23:32 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2004 23:30 schreef attila_de_hun het volgende:
SOAD is erg politiek en zeer links. vandaar mijn opmerking.(en nu zeker met jou reply in het grindcore topic in het achterhoofd).



Aha...ik nu begrijp.

Maar ik vind SOAD niet te overheersend wat hun politiek betreft. Ja, je hebt het door dat ze niet echt liberaal zijn maar het is niet storend. Ze komen minder jankerig en klagerig over dan een RATM.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-02-2004 23:34 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2004 23:32 schreef Chelman het volgende:
Aha...ik nu begrijp.

Maar ik vind SOAD niet te overheersend wat hun politiek betreft. Ja, je hebt het door dat ze niet echt liberaal zijn maar het is niet storend. Ze komen minder jankerig en klagerig over dan een RATM.


als ik aan een band wel een hekel heb/had is het RATM. waarom weet ik niet maar die band stoort mij enorm. en hun muziek is ook nog eens kut.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 20-02-2004 23:34 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2004 23:32 schreef Chelman het volgende:
Aha...ik nu begrijp.

Maar ik vind SOAD niet te overheersend wat hun politiek betreft. Ja, je hebt het door dat ze niet echt liberaal zijn maar het is niet storend. Ze komen minder jankerig en klagerig over dan een RATM.


Damn... bij mij was het kwartje ook verrekt te lang onderweg...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 20-02-2004 23:34 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 20 februari 2004 23:32 schreef Chelman het volgende:
Aha...ik nu begrijp.

Maar ik vind SOAD niet te overheersend wat hun politiek betreft. Ja, je hebt het door dat ze niet echt liberaal zijn maar het is niet storend. Ze komen minder jankerig en klagerig over dan een RATM.

SOAD doet het met ironie


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 20-02-2004 23:36 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

Waar ik me aan stoor is dat er sommige huppelkutjes Avril Lavigne als metal gaan bestempelen


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 20-02-2004 23:37 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 20 februari 2004 23:36 schreef IceQueen het volgende:
Waar ik me aan stoor is dat er sommige huppelkutjes Avril Lavigne als metal gaan bestempelen


ze probeert toch echt skate/punk over te komen hebben jullie de live versie al gehoord, dat geeft aan hoe goed ze is


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 20-02-2004 23:37 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 20 februari 2004 23:30 schreef attila_de_hun het volgende:
SOAD is erg politiek en zeer links. vandaar mijn opmerking.(en nu zeker met jou reply in het grindcore topic in het achterhoofd).


hehheh, ik zat al te wachten op een reply van chellie.

de gitarist van ratm is trouwens geweldig, wat een effecten haalt hij uit z'n gitaar.


Oud Vuil.


Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 20-02-2004 23:38 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2004 23:34 schreef ElitE het volgende:
SOAD doet het met ironie

Meen je dat nou serieus? Is mij namelijk nooit opgevallen.. Noem eens een voorbeeld.

Ik vind zelf de songtekst van Boom! wel gaaf.


zo kan ie wel weer


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-02-2004 23:40 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2004 23:34 schreef altx het volgende:
Damn... bij mij was het kwartje ook verrekt te lang onderweg...


mijn humor is gewoon te ingewikkeld. kan het ook niet helpen.


Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen