IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : Een impressie van tegenwoordige -black-metalfans Vorige pagina | Volgende pagina
Styhn
Usericon van Styhn
Posted 20-01-2004 17:17 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 20 januari 2004 17:15 schreef IceQueen het volgende:
Hier zie ik alleen maar mietjes


pfff.. is al goed, ik zal hier geen woorden meer aan verspillen


11.45: restate my assumptions


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 20-01-2004 17:17 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2004 17:15 schreef Chelman het volgende:
ssht..pas op anders maak je haar boos. En zij is cvlt!

Heb je die foto's met haar zwaard nooit gezien? (over poseurs en imitators gesproken)


Ohja!! ROFL!

[therapeutisch gebrabbel]En ik kan heel goed omgaan met boze mensen, boosheid is goed [/therapeutisch gebrabbel]


..."Hate can only create more hate"...


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 20-01-2004 17:17 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2004 17:15 schreef Chelman het volgende:
ssht..pas op anders maak je haar boos. En zij is cvlt!

Heb je die foto's met haar zwaard nooit gezien? (over poseurs en imitators gesproken)


was maar een ideetje voor de foto.En,euhm...zwaard?Kapmes,ja!


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 20-01-2004 17:19 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

Anyhow,jullie zullen het toch nooit snappen zolang je niet in deze rotstad hebt rondgelopen.


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 20-01-2004 17:23 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2004 17:19 schreef IceQueen het volgende:
Anyhow,jullie zullen het toch nooit snappen zolang je niet in deze rotstad hebt rondgelopen.


Wel, ik wil wel ruilen hoor... Wij hebben hier alleen maar van die Breezah-figuren, dus veel plezier ermee!


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 20-01-2004 17:23 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2004 17:23 schreef altx het volgende:
Wel, ik wil wel ruilen hoor... Wij hebben hier alleen maar van die Breezah-figuren, dus veel plezier ermee!

LOL Bitchfight


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 20-01-2004 17:30 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

ON TOPIC IEDEREEN EN PERSOONLIJKE ZAKEN VECHT JE MAAR UIT VIA MSN, ICQ, POSTDUIF, BRIEF, MAIL, IRC, TELEGRAM, FAX, TELEFOON,... MAAR ZEKER NIET VIA DIT FORUM!!!!!!!


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-01-2004 17:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Pfsh en nu wel moderaten.
Go Beli ...


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 20-01-2004 18:16 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Over DB
quote:
Op 20 januari 2004 15:24 schreef AESUNT het volgende:
Das waar, ze doen alles wat een BM muzikant niet hoort te doen. Die kale homo (niet de dikke)zegt op die dvd o.a. dat hij het geweldig vindt in die band te zitten, vooral vanwege de 'fun' en 'lots of beer'...

Haha, nee eh, het gaat hier om de karikaturale "rockstar" attitude die die gasten zich de laatste tijd aanmeten, terwijl ze door hun voorprogramma naar huis gespeeld worden.

quote:
Op 20 januari 2004 16:17 schreef IceQueen het volgende:
"in mijn tijd" ondekte ik zelf en ging ik niet naar iets luisteren omdat er iemand daar toevallig een shirt van aanheeft.Wat hier en nu wél het geval is...

Hmmmh, als je interesse daar ligt misschien wel, maar daar gaat het hier niet om denk ik:
Het meteen gaan bazuinen dat ze er dit en dat van weten als ze er een halve noot van gehoord hebben, da's het klotige eraan. Maar ik blijf erbij: die gastjes vallen wel weg , dat stoere is een dun laagje. Daaronder zit voor een groot deel geen interesse voor het genre, bij een klein deel allicht wel.



I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 20-01-2004 18:22 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Zo te zien ben ik weer een geniale discussie misgelopen...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-01-2004 18:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2004 18:22 schreef Voice Of Doom het volgende:
Zo te zien ben ik weer een geniale discussie misgelopen...
Zelfs jij zou er vrolijk van geworden zijn!


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 20-01-2004 18:24 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Ja...ik raak er spontaan van in de stemming om je eens in dat sterretje van je te nemen...

[Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 20-01-2004 18:29]


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-01-2004 18:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2004 18:24 schreef Voice Of Doom het volgende:
Ja...ik denk dat ik hier maar echt opkras voor het definitief gedaan is met me...
Alweer?


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 20-01-2004 18:25 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

nee...voor de eerste keer...

niet slowchatten Jenje...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 20-01-2004 18:48 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2004 16:17 schreef IceQueen het volgende:
"in mijn tijd" ondekte ik zelf en ging ik niet naar iets luisteren omdat er iemand daar toevallig een shirt van aanheeft.Wat hier en nu wél het geval is...


Ik zie in je profiel dat je ook al 24 bent....

Ik ben bijna 34 en hoe jij je gedraagd vind ik vrij kinderachtig.Ik luister vanaf m'n 12 e naar (black) metal en heb nog steeds plezier in het leven.Ik geef jou met je mentaliteit nog een paar maand en dan snij je van pure ellende je polsen door(wat natuurlijk erg troe is...)
Triest......


spelfout weggehaald...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-01-2004 18:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Shit hey, wat zeg je dat lief ...


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 20-01-2004 18:50 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Heej, we gaan er geen leeftijd bij halen he?

Godzijdank kan ik met enige zekerheid zeggen dat ik 'iets' volwassener ben dan dat 'miggel' en ook een andere mening toegedaan ben


..."Hate can only create more hate"...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-01-2004 18:50 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Wat is miggel?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-01-2004 18:50 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2004 18:50 schreef Immortella het volgende:
Heej, we gaan er geen leeftijd bij halen he?

Godzijdank kan ik met enige zekerheid zeggen dat ik 'iets' volwassener ben dan dat 'miggel' en ook een andere mening toegedaan ben
De leeftijd factor heeft ijskwien erbij gebracht ...


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 20-01-2004 18:52 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2004 18:50 schreef Chelman het volgende:
Wat is miggel?


'wicht', 'wijf', 'snollebol'..

Zei ik onbewust nou iets Twents ofzo?

@Jenje: Oh, ik heb de uiterst interessante discussie dan ook niet helemaal gevolgd..


..."Hate can only create more hate"...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-01-2004 18:52 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2004 18:52 schreef Immortella het volgende:
'wicht', 'wijf', 'snollebol'..

Zei ik onbewust nou iets Twents ofzo?



Dat weet ik niet. Iek buutenlander.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-01-2004 18:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2004 18:52 schreef Immortella het volgende:
'wicht', 'wijf', 'snollebol'..

Zei ik onbewust nou iets Twents ofzo?

@Jenje: Oh, ik heb de uiterst interessante discussie dan ook niet helemaal gevolgd..
Ah kom, was keihumor discussie


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 20-01-2004 18:53 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2004 18:52 schreef Immortella het volgende:
(...)

@Jenje: Oh, ik heb de uiterst interessante discussie dan ook niet helemaal gevolgd..


Moet je 'm nog ff nalezen. Kun je lachen!


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 20-01-2004 18:54 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2004 18:52 schreef Jenje het volgende:
Ah kom, was keihumor discussie


Heb 'm wel een groot deel gevolgd hoor, supertriest!! WHAHAHA!
Maar zoals ik al zei, niet alle mensen beneden de 25 zijn zo

Toch????



..."Hate can only create more hate"...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-01-2004 18:55 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2004 18:54 schreef Immortella het volgende:
Heb 'm wel een groot deel gevolgd hoor, supertriest!! WHAHAHA!
Maar zoals ik al zei, niet alle mensen beneden de 25 zijn zo

Toch????




Nee niet alle. Jij wel.... bwuwhuhauhuahua



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen