IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : Een impressie van tegenwoordige -black-metalfans Vorige pagina | Volgende pagina
Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 20-02-2004 22:08 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

Hmm wil niet vervelend zijn, maar het is wel nieuwe aanwas waar de metalscene het later wel van moet hebben. Als we die jonge gasten juist eerder wijzen op de goede bands in de plaats van lopen afzeiken dan is er een winst-winst situatie..en dan true geblaat gaat er na een paar jaar ook wel vanaf


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 20-02-2004 22:11 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2004 22:06 schreef Babylon het volgende:
En dat zegt iemand met Filth in z'n naam




Opeth is gewoon cool ; al die andere bands in zijn lijstje vind ik prut of ken ik niet. Finntroll uitgezonderd, dat is wel leuk.

Ik ben ook zeer untrui


hehe nou en jij bent een stomme grote toren



fintroll idd wel grappig



Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 20-02-2004 22:12 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2004 22:08 schreef Borgia II het volgende:
Hmm wil niet vervelend zijn, maar het is wel nieuwe aanwas waar de metalscene het later wel van moet hebben. Als we die jonge gasten juist eerder wijzen op de goede bands in de plaats van lopen afzeiken dan is er een winst-winst situatie..en dan true geblaat gaat er na een paar jaar ook wel vanaf


ja maar ik vind het zeer bevremend als iemand er "lichtelijk" geschminked uitziet



Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 20-02-2004 22:14 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2004 22:12 schreef Matthijz Filth het volgende:
ja maar ik vind het zeer bevremend als iemand er "lichtelijk" geschminked uitziet


Heb niet gezegd dat we zo'n pubertje niet mogen heropvoeden


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-02-2004 22:16 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Vind al die kleine wannabee's maar erg vervelend, net als toen ik net in de metalscene kwam kijken en ze mij vervelend vonden. Natuurlijke selectie heet dat proces


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 20-02-2004 22:26 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2004 20:49 schreef valfar het volgende:
http://www.cu2.nl/tageslicht

Die jongen zit bij mij op school
Hij is dus black metal gaan luisteren door de logo's op de shirts van mij en m'n vrienden te ontcijferen...en we ergeren ons dus altijd kapot aan hem, omdat hij erbij loopt als een houthakker met een corset aan. Waarschijnlijk weet hij niet eens dat Burzum en Thor's Hammer nsbm is. Ligt het nu aan mij of is hij echt erg?


Ik zie wel wat het punt van irritatie is. Maar ik kreeg jaren terug ook al "huh?" toen ik te kennen gaf dat ik weinig afwist van Burzum en consoorten. Maar ja, dan heb je van die paljassen die zich als kenner gaan profileren als ze nog maar de naam kennen. Op dat punt heb je gelijk.


quote:
Op 20 februari 2004 22:16 schreef Jenje het volgende:
Vind al die kleine wannabee's maar erg vervelend, net als toen ik net in de metalscene kwam kijken en ze mij vervelend vonden. Natuurlijke selectie heet dat proces

Wat ik dus zei, ik kreeg ook rare blikken, maar puh! ik praatte wat over die dingen, niet opscheppen. Ik stak het niet onder stoelen en baneken dat ik via mainstream bands en sporadische ontdekkingen met BM in contact was gekomen.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 20-02-2004 22:29 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2004 22:16 schreef Jenje het volgende:
Vind al die kleine wannabee's maar erg vervelend, net als toen ik net in de metalscene kwam kijken en ze mij vervelend vonden. Natuurlijke selectie heet dat proces


Naja..kan me soms ook knap ergeren aan pubers die bleren dat limp bizkit en korn metal zijn en dan vervolgens gaan afgeven op de oude waarden in de metalscene zoals Slayer..van dat is toch niet meer van deze tijd..dan heb je aan mij een verkeerde


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-02-2004 22:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

M'och ... iemand kan best een afwijkende smaak hebben, hoe hij ermee omgaat is meer een bewijs of hij het om de uistraling of om de muziek doet.


Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 20-02-2004 22:33 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2004 22:29 schreef Borgia II het volgende:
Naja..kan me soms ook knap ergeren aan pubers die bleren dat limp bizkit en korn metal zijn


Gelukkig ben ik dan via de rock (aka Guns N Roses, Rolling Stones) de metal ingerold

Naja, misschien ga ik BM ooit nog respecteren, maar tegen die tijd ben ik geen puber meer gok ik


zo kan ie wel weer


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 20-02-2004 22:39 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2004 22:33 schreef Babylon het volgende:
Gelukkig ben ik dan via de rock (aka Guns N Roses, Rolling Stones) de metal ingerold

Naja, misschien ga ik BM ooit nog respecteren, maar tegen die tijd ben ik geen puber meer gok ik


je blijft nog best lang puber als die leeftijd in je profiel klopt
en anders ben je gewoon een laatbloeier ofzo



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-02-2004 22:40 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2004 22:32 schreef Jenje het volgende:
M'och


Is dat Klingon of zo?

Maar goed, mij storen al die jonge lui me niet. Zolang ze maar niet net voor mij die cd uit de bak halen die iknet wil hebben, dan vind ik alles best.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-02-2004 22:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Die kiddo's luisteren niet naar ouwlullenmetal


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 20-02-2004 22:43 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 20 februari 2004 22:33 schreef Babylon het volgende:
Gelukkig ben ik dan via de rock (aka Guns N Roses, Rolling Stones) de metal ingerold

Naja, misschien ga ik BM ooit nog respecteren, maar tegen die tijd ben ik geen puber meer gok ik

Heb jij uberhaubt ooit gepuberd?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 20-02-2004 22:51 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2004 22:39 schreef Matthijz Filth het volgende:
je blijft nog best lang puber als die leeftijd in je profiel klopt
en anders ben je gewoon een laatbloeier ofzo


Ja die leeftijd klopt. Ach, heb ik nog lekker lang de tijd om veel bands te leren kennen En ik bloei nu al . Alleen BM gaat er bij mij niet in. Ja beetje aka Stormlord, Hypocrisy, Old Mans Child vind ik wel leuk, maar vaak hoor ik ook wat en dan vraag ik me af hoe je het muziek kan vinden.

Maar al die ventjes die zichzelf beschilderen zullen er ooit wel achter komen hoe dom ze bezig zijn hoop ik voor ze.

en @ElitE: Hoe bedoel je?.. ik ben gewoon in 1 keer volwassen geworden.


zo kan ie wel weer


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-02-2004 22:55 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2004 22:43 schreef Jenje het volgende:
Die kiddo's luisteren niet naar ouwlullenmetal


nee pas op. gelukkig heeft een deel van de huidige jeugd verstand van muziek. ik sta er zelfs van te kijken hoe fanatiek sommige snotapen die oude dingen bij elkaar trachten te rapen en in een gezonde mix luisteren naar oude en nieuwe dingen. zoals bijvoorbeeld ikzelf ook doe.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-02-2004 22:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2004 22:55 schreef attila_de_hun het volgende:
nee pas op. gelukkig heeft een deel van de huidige jeugd verstand van muziek. ik sta er zelfs van te kijken hoe fanatiek sommige snotapen die oude dingen bij elkaar trachten te rapen en in een gezonde mix luisteren naar oude en nieuwe dingen. zoals bijvoorbeeld ikzelf ook doe.
Ja, met name thrash is aan een soort come back bezig merk ik ...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 20-02-2004 22:59 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 20 februari 2004 22:56 schreef Jenje het volgende:
Ja, met name thrash is aan een soort come back bezig merk ik ...

Slayerrrr
Mja oud waardeer ik ook hoor


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 20-02-2004 22:59 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 15 februari 2004 20:49 schreef valfar het volgende:
http://www.cu2.nl/tageslicht

Die jongen zit bij mij op school
Hij is dus black metal gaan luisteren door de logo's op de shirts van mij en m'n vrienden te ontcijferen...en we ergeren ons dus altijd kapot aan hem, omdat hij erbij loopt als een houthakker met een corset aan. Waarschijnlijk weet hij niet eens dat Burzum en Thor's Hammer nsbm is. Ligt het nu aan mij of is hij echt erg?


OMFG!!!Zo is dat hier dus ook.DOOD ergerlijk gewoon!!!


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 20-02-2004 22:59 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2004 22:55 schreef attila_de_hun het volgende:
nee pas op. gelukkig heeft een deel van de huidige jeugd verstand van muziek. ik sta er zelfs van te kijken hoe fanatiek sommige snotapen die oude dingen bij elkaar trachten te rapen en in een gezonde mix luisteren naar oude en nieuwe dingen. zoals bijvoorbeeld ikzelf ook doe.


Maar dat is leuk als ze met interesse beginnen en niet meteen helemaal direct erop willen vliegen. Mijn broer luistert wel graag nr oude Iron Miaden, doet niet meer raar als ik wat heb opstaan in de auto. Hij gaat tenminste niet bazuinen dat hij een kenner is.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Sloeber
Zoembas
Usericon van Sloeber
Posted 20-02-2004 23:00 by Sloeber Wijzig reactieProfiel van SloeberQuote dit berichthttp://home.planet.nl/~fuzzbass

quote:
Op 20 februari 2004 22:29 schreef Borgia II het volgende:
Naja..kan me soms ook knap ergeren aan pubers die bleren dat limp bizkit en korn metal zijn en dan vervolgens gaan afgeven op de oude waarden in de metalscene zoals Slayer..van dat is toch niet meer van deze tijd..dan heb je aan mij een verkeerde


Bimp Lizkit en Knor zijn ook metal. Dat jij er niet van houdt (ik trouwens ook totaal niet) wil niet zeggen dat het geen metal is.

En Slayer is inderdaad niet van deze tijd. Zij worden niet jonger, jij wordt ouder!

En dat wordt alleen maar erger. Als jij 30 bent moet je je tussen de 23-jarigen heenbeuken om bij Slayer te komen.....


Rost er lekker op los op z'n 6-snarige basbijl in FENRIS (black/viking metal)


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 20-02-2004 23:03 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2004 23:00 schreef Sloeber het volgende:
Bimp Lizkit en Knor zijn ook metal. Dat jij er niet van houdt (ik trouwens ook totaal niet) wil niet zeggen dat het geen metal is.

En Slayer is inderdaad niet van deze tijd. Zij worden niet jonger, jij wordt ouder!

En dat wordt alleen maar erger. Als jij 30 bent moet je je tussen de 23-jarigen heenbeuken om bij Slayer te komen.....


Limp dipshit is dus GEEN metal, eigenlijk hoor je de 2 niet eens in dezelfde zin te zetten.


"This one is older than shit, heavier than time!"


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 20-02-2004 23:05 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

WTF doet LB in een topic over de tegenwoordige metalfans


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 20-02-2004 23:08 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2004 23:05 schreef IceQueen het volgende:
WTF doet LB in een topic over de tegenwoordige metalfans
goeie vraag idd


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 20-02-2004 23:09 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 20 februari 2004 23:03 schreef 0Tolerence het volgende:
Limp dipshit is dus GEEN metal, eigenlijk hoor je de 2 niet eens in dezelfde zin te zetten.

Knor ook niet

metal
(Eng.), stroming in de popmuziek, gekenmerkt door een zwaar en agressief klankbeeld en een hoog geluidsvolume, met een absolute hoofdrol voor de gitaar. Metal is een generieke term voor de vele varianten die in de loop der tijd ontstonden uit de hardrock.

(...)

De laatste belangrijke ontwikkeling van het decennium was de vermenging van crossovermetal en alternative rock, uitmondend in ‘spookycore’ van populaire acts Deftones, Korn en Tool.
Encarta® - Naslagbibliotheek - Winkler Prins. © 1993-2002 Microsoft Corporation/Het Spectrum. Alle rechten voorbehouden.



[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 20-02-2004 23:09]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-02-2004 23:09 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

De eerste plaat van Korn is anders best vet.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen