IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : Een impressie van tegenwoordige -black-metalfans Vorige pagina | Volgende pagina
Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 17-05-2004 17:06 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

@ Greycloak

Jongeman, dit is hoogst ongepast, en als rechtopstaand (af en toe zittend) nederlandse staatsburger eis ik dat die troep van dit bord verwijderd wordt!!!






Maar echt subtiel is het niet of wel?




"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 17-05-2004 17:23 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Hey, het hielp tegen het slowchatten dus ja... Bovendien zijn er geen duidelijk herkenbare politieke tekens op de foto te ontdekken dus ik denk dat het wel mag.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 17-05-2004 17:26 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

inderdaad was gewoon een willekeurige man met een snor



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 17-05-2004 17:30 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2004 17:26 schreef Matthijz Filth het volgende:
inderdaad was gewoon een willekeurige man met een snor
Ja, iemand met uitstraling, een vorm van charisma en autoriteit, dit in tegenstelling tot die posertjes op de andere foto's in dit topic. Die gasten kunnen nog geen snor laten staan al zouden ze het willen!

Zo, mooie link gemaakt om weer on topic te gaan.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


MutantChrist
über nerd/loser
Usericon van MutantChrist
Posted 17-05-2004 20:19 by MutantChrist Wijzig reactieProfiel van MutantChristQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2004 17:30 schreef Greycloak het volgende:
Die gasten kunnen nog geen snor laten staan al zouden ze het willen!



Die wijven daarentegen

[Dit bericht is gewijzigd door MutantChrist op 17-05-2004 20:20]


Inside crystal mountain, evil takes it's form


nekro
Usericon van nekro
Posted 17-05-2004 20:20 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

turkse vrouwen hebben een grotere snor en sik dan ik


Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 17-05-2004 20:47 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2004 13:06 schreef IceQueen het volgende:
Idem!!! ik ervan.
Onlangs nog een meisje van ong 14 gezien.Beide armen vol spikes en aan haar rugzak een spikesbroekriem hangen.
kledij: ruitjeshemd,skatebroek en sportsloffen.Kwam zo van school


Heb je nu echt niets anders te doen dan af te geven op het uiterlijk van een 14-jarige. Als ze zich daar nu prettig bij voelt...laat haar toch.



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-05-2004 20:48 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2004 20:20 schreef nekro het volgende:
turkse vrouwen hebben een grotere snor en sik dan ik



Je moet gewoon dezelfde pillen slikke als die wijven waar Rammsteiner op geilt. Krijg je vanzelf een echte baard.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 17-05-2004 23:55 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 17 mei 2004 12:30 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
ik baal persoonlijk een beetje van al dat 13-jarige gespike-te volk... en maar zeggen dat Dimmu en Cradle de beste bands zijn (de enige, wellicht? ) terwijl ze eigenlijk het liefste naar Stinkin' Krap en Snotlip luisteren

Ja, zoals bepaalde luizenventjes...


Zenial


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 18-05-2004 0:09 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Dit topic is zelf een onbedoelde impressie van tegenwoordige 'metal'fans.



Jullie zijn allemaal GAY, whoehahahahahaaaaaa!!




Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 18-05-2004 0:18 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Gelukkig heb jij tegenwoordig zo'n heterosexueel kapsel


Zenial


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 18-05-2004 0:21 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2004 14:10 schreef GRAFTAK het volgende:
Euroho oh euroho, jaj bent zo'n toffe munt.
Wij houden van Eurohopa waar je 't zelf'd betalen kunt.



Wss toch al te laat,maat kom...

Ik heb die rommel geeneens bekeken.Gunman was Finding Nemo aan't kijken.

IIIIIIIIIIII SPEAAAAAAAAAAAAAAK WHAAAAAAAAAAALLLLLLLLLEEEEEEEEEEEEEEE

Dory heerst!!!!!


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 18-05-2004 0:24 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2004 20:47 schreef Jezebel het volgende:
Heb je nu echt niets anders te doen dan af te geven op het uiterlijk van een 14-jarige. Als ze zich daar nu prettig bij voelt...laat haar toch.

Het gaat 'm niet om het uiterlijk haar "stoere" additude had je moeten zien.En dan weten dat ze verder niks mag

Kinders


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Sloeber
Zoembas
Usericon van Sloeber
Posted 25-05-2004 13:04 by Sloeber Wijzig reactieProfiel van SloeberQuote dit berichthttp://home.planet.nl/~fuzzbass

quote:
Op 18 mei 2004 0:24 schreef IceQueen het volgende:
Het gaat 'm niet om het uiterlijk haar "stoere" additude had je moeten zien.En dan weten dat ze verder niks mag

Kinders


Jij was vroeger ook zo?


Rost er lekker op los op z'n 6-snarige basbijl in FENRIS (black/viking metal)


Malekith
Usericon van Malekith
Posted 31-05-2004 16:29 by Malekith Wijzig reactieProfiel van MalekithQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2003 11:15 schreef ~Narsil het volgende:
Groot gelijk Staalman...

Toen ik 15 was zat ik op een oerconservatieve school, en ik had er ook niks beters op gevonden dan er hele dagen ronlopen met hele lange kleren/vodden met veel fluweel en kant, en n lange leren jas, daarbij maakte ik ook mn gezicht soms wit en droeg ik ook zwarte lippenstift. Als ik daar nu foto's van terugzie denk ik ook wel van 'jezus, waar was ik toen toch mee bézig?' maar wie doet er nu es niet raar als ie 15 is hé. Beter dan je hele leven zo'n zielig onopvallend grijs vlekje in de menigte blijven, hoewel enige stijl en smaak, iets dat ik toen absoluut niet had, wel op z'n plaats is dan. Ik zou es willen weten hoe iedereen hier met z'n groot bakkes er vroeger uitzag, en of niemand van het forum toevallig zichzelf herkent op die foto's... Laat die klein mannen toch es doen. Het is beter dan dat het irritante johnny'tjes zijn die ouwe omaatjes hun handtas pikken om het volgend weekend hun bollen te kunnen betalen.


Hola, voel ik mij even persoonlijk geoffendeerd daar!
Ik ben pas 15, en als je even naar de foto op mijn pagina kijkt... Nouja, je ziet wel

Nuja, ik ben wel niet zo idioot om buitenshuis zo rond te lopen, enkel op foto kan het wel eens leuk zijn. Plus dat ik niet naar signeersessies van Dimmu zou gaan..


"Obras son amores y no buenas razones"


Spuitpoep
Spreken is zilver, schreeuwen is hard
Usericon van Spuitpoep
Posted 31-05-2004 16:37 by Spuitpoep Wijzig reactieProfiel van SpuitpoepQuote dit bericht

man wat een image-building. s'avonds stoer doen en smorgens een asperientje vragen aan mama.
ochja, nog altijd beter dan die rnb-reetwijven en rapcrap


:p


EVILinetje
Ode aan de Rubensvrouwtjes onder ons!!
Usericon van EVILinetje
Posted 31-05-2004 18:45 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

ik geef ons Kimmie niet meer dan groot gelijk...(hoe zou dat komen ) Maar neemt niet weg dat we er toch wel eens kunnen om lachen eh


Llie n'vanima ar' lle atara lanneina


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 02-06-2004 22:12 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 25 mei 2004 13:04 schreef Sloeber het volgende:
Jij was vroeger ook zo?


Was?

Overigens is ze erbij vergeten te vermelden dat een bord voor je kop die even dik is als de Berlijnse muur in de breedte was ook een vereiste is.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


nekro
Usericon van nekro
Posted 02-06-2004 22:13 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht

BLACK METAL IST GAY.


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 02-06-2004 22:15 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Grindcore = ...


F*ck hippies


Nightshade
Poison
Usericon van Nightshade
Posted 09-06-2004 15:28 by Nightshade Wijzig reactieProfiel van NightshadeQuote dit bericht

Black metal is prima te smaken.Maar ik heb zoiets van :"laat de corpse paint en pinnenbanden voor diegenen die OP het podium staan"
Laat je waardering zien door een bandshirt te dragen.Krijg je eventueel de kans de band even te kunnen spreken kan je die waardering door trekken door te zeggen dat je het een gave show vond.Handtekening/foto ook wel leuk,maar laat de band daarna met rust.
Respect is een mooi begrip


You will beg me to kill you!!!


Frantic
Usericon van Frantic
Posted 10-06-2004 12:40 by Frantic Wijzig reactieProfiel van FranticQuote dit bericht

OMFG wat triest. Ik word er soms zo ziek van dat je als metal fan er op een bepaalde manier moet uitzien ik haat dat!!!!

JE bent (BLack)metal fan in je hart en niet hoe je eruit ziet


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 10-06-2004 12:42 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2004 12:40 schreef Frantic het volgende:
OMFG wat triest. Ik word er soms zo ziek van dat je als metal fan er op een bepaalde manier moet uitzien ik haat dat!!!!

JE bent (BLack)metal fan in je hart en niet hoe je eruit ziet

toevallig kortharig cradle/dimmu luisternd tuig?


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 10-06-2004 12:58 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

quote:
Op 17 mei 2004 20:20 schreef nekro het volgende:
turkse vrouwen hebben een grotere snor en sik dan mij



Rijmt het in één keer niet meer...



"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Orion
Usericon van Orion
Posted 10-06-2004 12:59 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2004 12:42 schreef Digerdoden het volgende:
toevallig kortharig cradle/dimmu luisternd tuig?


zie profiel


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen