IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : Een impressie van tegenwoordige -black-metalfans Vorige pagina | Volgende pagina
Styhn
Usericon van Styhn
Posted 20-01-2004 16:35 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 20 januari 2004 16:28 schreef IceQueen het volgende:
Ik viel niemand lastig met "ooooooooohhhhhh,jij vind........ook goed?" Terwijl ik alleen de naam ervan zou kennen,dan naar de winkel zou hollen om er een nummer van te gaan luisteren,dat slecht te vinden,maar toch te blijven volhouden dat ik het goed vind gewoon om ERBIJ TE HOREN?want DAT is de mentaliteit van de nOOb's NU



"n00bs" zijn beginnelingen he?

Dus jij zegt dat iedere beginner in de metalscene zo'n instelling heeft? Vreemd..

[Dit bericht is gewijzigd door Styhn op 20-01-2004 16:35]


11.45: restate my assumptions


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 20-01-2004 16:39 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2004 16:35 schreef Styhn het volgende:
"n00bs" zijn beginnelingen he?

Dus jij zegt dat iedere beginner in de metalscene zo'n instelling heeft? Vreemd..

gelukkig niet.Onlangs een gastje van 15 tegen het virtuele lijf gelopen,fan van Kiss,G'nR,Maiden,ed...Haat Nu-metal en gothic.Foto gezien:Niks pinnen,geen make-up,niks overdreven.Het kan dus nog wél,maar niet waar ik woon.?Kom hier na schooltijd eens rondlopen,niet te doen wat een idioten!!


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 20-01-2004 16:40 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

Tsja dat zal wel maar er zit dus een verschil tussen de mensen op jouw school en "de n00bs (kutwoord) van nu".


11.45: restate my assumptions


ranzige roel
Frisian DeathSquad
Usericon van ranzige roel
Posted 20-01-2004 16:40 by ranzige roel Wijzig reactieProfiel van ranzige roelQuote dit bericht

sukkel

[Dit bericht is gewijzigd door ranzige roel op 20-01-2004 16:40]


Striem'n op de pokkel 1227


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-01-2004 16:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Oh dus iemand die er een beetje te overdreven uitziet is niet serieus met metal bezig, knap dat jij dat aan de buitenkant kunt zien.

En ik maar denken dat metal van binnenzit, stupid me ..


invictis
Usericon van invictis
Posted 20-01-2004 16:40 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2004 16:40 schreef Jenje het volgende:
Oh dus iemand die er een beetje te overdreven uitziet is niet serieus met metal bezig, knap dat jij dat aan de buitenkant kunt zien.

En ik maar denken dat metal van binnenzit, stupid me ..



ik snap er ook niks meer van


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 20-01-2004 16:41 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2004 16:40 schreef Jenje het volgende:
Oh dus iemand die er een beetje te overdreven uitziet is niet serieus met metal bezig, knap dat jij dat aan de buitenkant kunt zien.

En ik maar denken dat metal van binnenzit, stupid me ..


Dom van je hoor, Jenje..


..."Hate can only create more hate"...


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 20-01-2004 16:42 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 20 januari 2004 16:41 schreef Immortella het volgende:
Dom van je hoor, Jenje..


Als jij zo slim bent mag je het wel even uitleggen dan. Want je zegt nu dat pinnen ed. dingen voor posers zijn. Wat zijn t-shirts dan? En zijn al die blackmetal muzikanten die corpsepaint (en ook pinnen!) gebruiken dan ook posers?



11.45: restate my assumptions


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-01-2004 16:42 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Jenje is gewoon een POSER


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-01-2004 16:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2004 16:41 schreef Immortella het volgende:
Dom van je hoor, Jenje..
Ja sorry, ik zie er wel keislim uit, maar ben het niet



Oh, ijskwien, dat heet sarcasme, en zelfs ook nog zelfspot, het is dus GEEN serieuze opmerking, in het geval ik niet geheel duidelijk over zou komen.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 20-01-2004 16:44 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2004 16:42 schreef Styhn het volgende:
Als jij zo slim bent mag je het wel even uitleggen dan. Want je zegt nu dat pinnen ed. dingen voor posers zijn. Wat zijn t-shirts dan? En zijn al die blackmetal muzikanten die corpsepaint (en ook pinnen!) gebruiken dan ook posers?




Jezus Christus zeg, ik heb nog helemaal niks gezegd hoor in dit topic en ik suggereer ook helemaal niks.. Jij moet eens leren lezen, waar bemoei je je eigenlijk mee??

Ik maak een sarcastische opmerking richting Jenje, laat hem het maar ff lezen, hij begrijpt het waarschijnlijk wel!!


..."Hate can only create more hate"...


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 20-01-2004 16:44 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2004 16:40 schreef Jenje het volgende:
Oh dus iemand die er een beetje te overdreven uitziet is niet serieus met metal bezig, knap dat jij dat aan de buitenkant kunt zien.

En ik maar denken dat metal van binnenzit, stupid me ..


Again:hier denken ze "hoe meer pinnen,hoe stoerder" Het zit idd vanbinnen,maar al die gastjes die aan mijn kop komen zaniken zijn absoluut niet met hart en ziel toegewijdt aan de metal.hoor je zo van zodra ze hun muil open doen.


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-01-2004 16:46 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2004 16:44 schreef IceQueen het volgende:
... ,maar al die gastjes die aan mijn kop komen zaniken zijn absoluut niet met hart en ziel toegewijdt aan de metal.hoor je zo van zodra ze hun muil open doen.


Dit zou zo bij jou van toepassing kunnen zijn ... djees wat raar


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 20-01-2004 16:47 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 20 januari 2004 16:44 schreef Immortella het volgende:
Jezus Christus zeg, ik heb nog helemaal niks gezegd hoor in dit topic en ik suggereer ook helemaal niks.. Jij moet eens leren lezen, waar bemoei je je eigenlijk mee??

Ik maak een sarcastische opmerking richting Jenje, laat hem het maar ff lezen, hij begrijpt het waarschijnlijk wel!!


Sorry, als je er de volgende keer even een soort disclaimer bij je posts zet zal ik er niet op reageren.



11.45: restate my assumptions


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 20-01-2004 16:48 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Hehe, ik vermaak me weer kostelijk met deze "ik ben lekker tr00er dan jij"-discussie...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-01-2004 16:49 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

IceQueen, je bent gewoon een onzeker pubertje. Over een jaar of 5 moet je nog maar eens proberen hier mee te discussiëren


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 20-01-2004 16:49 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2004 16:47 schreef Styhn het volgende:
Sorry, als je er de volgende keer even een soort disclaimer bij je posts zet zal ik er niet op reageren.




Ik weet iets beters.. Als je niet zeker weet dat je mijn post niet snapt, reageer er dan gewoon niet op..
Of doe fatsoenlijk navraag over wat ik ermee bedoel..


..."Hate can only create more hate"...


ranzige roel
Frisian DeathSquad
Usericon van ranzige roel
Posted 20-01-2004 16:50 by ranzige roel Wijzig reactieProfiel van ranzige roelQuote dit bericht

hou je huig mens..


Striem'n op de pokkel 1227


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 20-01-2004 16:50 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2004 16:48 schreef altx het volgende:
Hehe, ik vermaak me weer kostelijk met deze "ik ben lekker tr00er dan jij"-discussie...


Is geen discussie over mogelijk, ik ben gewoon de tr00-ste


..."Hate can only create more hate"...


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 20-01-2004 16:50 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2004 16:46 schreef Jenje het volgende:
Dit zou zo bij jou van toepassing kunnen zijn ... djees wat raar


Moet de "scene" dan verkloot worden door kindjes als Avril die pinnenbanden dragen omdat ze er dan oh zo stoer uitziet? DAAR vecht ik tegen!


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 20-01-2004 16:51 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 20 januari 2004 16:49 schreef Immortella het volgende:
Ik weet iets beters.. Als je niet zeker weet dat je mijn post niet snapt, reageer er dan gewoon niet op..
Of doe fatsoenlijk navraag over wat ik ermee bedoel..


wat bedoel je?


11.45: restate my assumptions


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 20-01-2004 16:51 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2004 16:50 schreef IceQueen het volgende:
Moet de "scene" dan verkloot worden door kindjes als Avril die pinnenbanden dragen omdat ze er dan oh zo stoer uitziet? DAAR vecht ik tegen!


Maak je niet zo druk... Is slecht voor je hart...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 20-01-2004 16:51 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2004 16:49 schreef Snaack het volgende:
IceQueen, je bent gewoon een onzeker pubertje. Over een jaar of 5 moet je nog maar eens proberen hier mee te discussiëren


ahum...


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 20-01-2004 16:52 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2004 16:50 schreef IceQueen het volgende:
Moet de "scene" dan verkloot worden door kindjes als Avril die pinnenbanden dragen omdat ze er dan oh zo stoer uitziet? DAAR vecht ik tegen!




Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-01-2004 16:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2004 16:50 schreef IceQueen het volgende:
Moet de "scene" dan verkloot worden door kindjes als Avril die pinnenbanden dragen omdat ze er dan oh zo stoer uitziet? DAAR vecht ik tegen!
Wahahahahaha, kom op vertel meer, heb in jaren niet zo gelachen.

Er zijn genoeg mensen echt serieus met black bezig maar ik blijf er bij 90% schreeuwt veel maar snapt er geen sars van.


Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen