IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : Een impressie van tegenwoordige -black-metalfans Vorige pagina | Volgende pagina
Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 27-11-2003 23:33 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Als ik als eens gerespecteerde blackmetal band, handtekeningen moest uitdelen aan dit soort kasplanten....


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 27-11-2003 23:38 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2003 23:33 schreef Gangrad het volgende:
Als ik als eens gerespecteerde blackmetal band, handtekeningen moest uitdelen aan dit soort kasplanten....



Dat zou je dat waarschijnlijk gewoon doen, anders was je ook niet zo gerespecteerd geweest....


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 27-11-2003 23:52 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

Het is absoluut zo dat er tegenwoordig steeds meer kinderen richtig de metal gaan. Alleen nemen ze het nogal serieus op. Ze komen net kijken en hebben geen idee hoe het eigenlijk zit. Dress like your idol . Maar dan anders. Bij mij op school zie je ze ook steeds vaker. Losertjes die zich anders kleden omdat dat bij de muziek hoort. Verder gaat denken ze niet. Tja, en aangezien er tegenwoordig meer metalband toch een klein beetje commercieel worden, komen ze daar makkelijker in aanraking mee. Terwijl dat vroeger van jezelf uit ging. Toen ontdekte je de muziek in je eentje of een select groepje. Tegenwoordig is het op tv. Dimmu is daar een voorbeeld van maar Marilyn Manson (slecht voorbeeld ) en Metallica.

Voor ziver ik daar wat over kan zeggen als 17 jarige


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 27-11-2003 23:59 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2003 23:38 schreef Staalman het volgende:
Dat zou je dat waarschijnlijk gewoon doen, anders was je ook niet zo gerespecteerd geweest....


Ja, vat het maar op als een hele domme opmerking. Ik bedoel iets anders dan wat jij denkt dat ik bedoel.


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 28-11-2003 0:03 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ik bedoel dat datgene dat jij bedoelt niet datgene is dat ik denk dat er bedoelt wordt... met al goede bedoelingen vandien denk ik.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 28-11-2003 0:05 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht



Ik doelde meer op het feit dat ik niet zo wild ben van de nieuwe Dimmu Borgir e.d. Maar aangezien ik toch geen argumenten had, kon ik wel verwachten dat er zoiets gezegd zou worden


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


campske666
Usericon van campske666
Posted 28-11-2003 7:59 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 27 november 2003 23:52 schreef Possessedpacman het volgende:

Voor ziver ik daar wat over kan zeggen als 17 jarige


Jij komt zelf net kijken. Ik wed dat je achter 2 jaar met je wit petje op staat te flippe op een rave-party!


Orion
Usericon van Orion
Posted 28-11-2003 8:06 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2003 1:45 schreef Mutilator het volgende:
Dimmu Borgir signing in de Boudisque:

Wat vind je ervan? Wat voor mensen denk je dat het zijn, ook in vergelijking met 'oude' metalfans?


eej hier was ik ook ,ik was met mn school toevallig een weekje naar amsterdam.
we zaten ook toevallig in het backpak hotel "the flying pig" (minder dan 50 meter van de Boudisque)
toen ik hoorde dat er werd gesingeerd dacht ik moet dat ook maar eens ff kijken * niet dat ik er echt veel aan vind.
maar ik kon het wel als een presentje aan een maat van me geven die die week jarig was.
als die mensen op de foto's heb ik totaal niet gezien ja mischien 1 of 2.
maar voor mijn viel het wel mee "kwa jongeren" ok ben zelf ook maar 18.
er stonden zat ouderen van 30+


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 28-11-2003 10:44 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Tegenwoordige black metal fans? Herkent u uzelve hierin?

http://www.zone.ee/blackmetal/eng/main_eng.htm




She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 28-11-2003 11:21 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Ik vind Dimmu Borgir zelf ook een geweldige band, maar zo ga ik er dus echt niet bijlopen
Maar ja, moet iedereen zelf weten natuurlijk...

[Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 28-11-2003 11:21]


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 28-11-2003 11:25 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza



Dat kruis geeft zeker aan waar de kogel moet belanden uit je AK-47.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-11-2003 11:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Je zou niet eens weten wat de voor en achterkant van zo'n ding is.


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 28-11-2003 11:55 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht



mvg wk10


Visor
Ravage, Laserbeak, Frenzy... Eject!
Usericon van Visor
Posted 28-11-2003 11:56 by Visor Wijzig reactieProfiel van VisorQuote dit bericht

Ik pak liever een desert eagle, plaas je gelijk dat hele hoofdje weg


Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 28-11-2003 11:57 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 28 november 2003 11:54 schreef Jenje het volgende:
Je zou niet eens weten wat de voor en achterkant van zo'n ding is.


Dat weet ik wel.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


campske666
Usericon van campske666
Posted 28-11-2003 11:58 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 28 november 2003 11:56 schreef Visor het volgende:
Ik pak liever een desert eagle, plaas je gelijk dat hele hoofdje weg


Doe niet zo belachelijk en laat die kindertjes met rust.


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 28-11-2003 12:00 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Die muzikanten van Dimmu lopen er toch ook zo bij?


mvg wk10


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-11-2003 12:09 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hele zwik muzikanten loopt er erger bij ... Kovenant o.a.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 28-11-2003 12:47 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 27 november 2003 21:32 schreef winter throned het volgende:


dit kan echt niet wat een nerd


Bassy from holland



neej...dit is een logisch oorzaak gevolg...je kunt het als jammer zien..ik zie het als logisch...nou en?


Suck my piss


EVILinetje
Ode aan de Rubensvrouwtjes onder ons!!
Usericon van EVILinetje
Posted 28-11-2003 12:51 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

tis triestig
ma langs den andere kant, als die gastjes zich op die manier goed voelen...wie zijn wij om te oordelen en veroordelen
Hoe zijn we zelf ooit geweest??? Toen zijn we ook wel eens bekeken geweest van "zucht, die metal/gothpuberkes toch" En al wie mij ongelijk geeft, heeft ongelijk


Llie n'vanima ar' lle atara lanneina


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 28-11-2003 13:14 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Zij zijn gay, jullie zijn gay.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 28-11-2003 13:16 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik vind het allemaal wel meevallen.
IK heb nooit corpse-paint gedragen, maar toen ik net de 'hardere' metal inkwam met bands als Immortal, Dimmu Borgir enz. ging ik wel wanabee achtig gedrag vertonen. Ik heb nogsteeds spikebanden met 5 cm lange spikes bijv. Heb zelfs een beetje oogschaduw gedragen, puur om erbij te horen. dat geef ik zo toe.

Ondertussen ben ik weer wat jaarjes verder en kan ik er hartelijk om lachen. Maar niet bespotten. Ik ben gewoon opzoek geweest naar mijn levensstijl, iets waar elke puber mee bezig is (opzoek zijn naar jezelf). Dat kan onder andere door veel uit te probreren. En mij beviel dit niet, dus ben ik ermee gekapt. Ik heb dan ookwel vertrouwen dat het ooit goed komt met deze "cliniclowntjes".

Ik heb er ook helemaal geen moeite mee dat er steeds jongeren mensen de metal inrollen. Oke, kinderen zoals op die foto's geven metal een slechte naam, maar dat doet een band zoals bijvoorbeeld Fluisterwoud (die in de underground WEL gedigtwordt) OOK. Alleen brengen ze de corpsepaint ietsje fatsoenlijker aan . Volgens mij zijn er gewoon metalheads bang een stukje exclusiviteit de verliezen door dat er steeds meer mensen naar luisteren.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 28-11-2003 13:18 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

WAT EEN KNEUZEN! JE ZAL ER MAAR TUSSENLOPEN!


hahahahahahahahahaa


"This one is older than shit, heavier than time!"


EVILinetje
Ode aan de Rubensvrouwtjes onder ons!!
Usericon van EVILinetje
Posted 28-11-2003 13:39 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2003 13:14 schreef Misanthrope het volgende:
Zij zijn gay, jullie zijn gay.

jij bent gay
(is dit een vervoeging van 'ik ben gay'..not?)


Llie n'vanima ar' lle atara lanneina


EVILinetje
Ode aan de Rubensvrouwtjes onder ons!!
Usericon van EVILinetje
Posted 28-11-2003 13:42 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2003 13:16 schreef Tormented soul het volgende:
...Ik heb er ook helemaal geen moeite mee dat er steeds jongeren mensen de metal inrollen. .


Zij zijn de toekomst eh...als er geen metalpubers meer bestaan...zal de metalscene ook met uitsterven bedreigd worden


Llie n'vanima ar' lle atara lanneina


Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen