IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : Een impressie van tegenwoordige -black-metalfans Vorige pagina | Volgende pagina
Sloeber
Zoembas
Usericon van Sloeber
Posted 16-05-2004 1:56 by Sloeber Wijzig reactieProfiel van SloeberQuote dit berichthttp://home.planet.nl/~fuzzbass

quote:
Op 15 mei 2004 21:42 schreef Chelman het volgende:
Dat is Snaack.


Getver! Wat heeft-ie op z'n kop? Snaack, jongen, beterschap hè?


Rost er lekker op los op z'n 6-snarige basbijl in FENRIS (black/viking metal)


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 16-05-2004 2:15 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht



Heersch!


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 16-05-2004 10:12 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

lol


F*ck hippies


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 16-05-2004 14:02 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

*stikt in een lachstuip en komt niet meer bij*


no text supplied


possess me
kwal-zmer
Usericon van possess me
Posted 17-05-2004 12:08 by possess me Wijzig reactieProfiel van possess meQuote dit bericht

quote:
Op 27 november 2003 1:45 schreef Mutilator het volgende:
Dimmu Borgir signing in de Boudisque:



















en last but definately not least:



Wat vind je ervan? Wat voor mensen denk je dat het zijn, ook in vergelijking met 'oude' metalfans?


waarom zie ik Malagtoth niet op een der foto's staan?

[Dit bericht is gewijzigd door possess me op 17-05-2004 12:20]


beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 17-05-2004 12:13 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Mimespeler wannabees

Beetje spikes enzo, goed (occasioneel draag ik dat nog wel eens) , maar die koppen AAAARGH!
En dan zie je van die jonkies: op een leeftijd waar de gemiddelde tiener geeneens weet wat voor muziek zij/hij leuk vindt


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


possess me
kwal-zmer
Usericon van possess me
Posted 17-05-2004 12:19 by possess me Wijzig reactieProfiel van possess meQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2004 12:13 schreef Gunman het volgende:

En dan zie je van die jonkies: op een leeftijd waar de gemiddelde tiener geeneens weet wat voor muziek zij/hij leuk vindt
dat weten ze ook niet, ze lopen mee met het collectief wat zich alto noemt en denken zodoende origineel te zijn


beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 17-05-2004 12:20 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 17 mei 2004 12:13 schreef Gunman het volgende:

En dan zie je van die jonkies: op een leeftijd waar de gemiddelde tiener geeneens weet wat voor muziek zij/hij leuk vindt

Op een leeftijd da wij gewoon nog kattekwaad aan't uithalen waren zo een beetje overal rond en nog met de lego's dingen zaten te bouwen


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


possess me
kwal-zmer
Usericon van possess me
Posted 17-05-2004 12:21 by possess me Wijzig reactieProfiel van possess meQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2004 12:20 schreef beli mawr het volgende:
Op een leeftijd da wij gewoon nog kattekwaad aan't uithalen waren zo een beetje overal rond en nog met de lego's dingen zaten te bouwen
playmobil


beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 17-05-2004 12:23 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 17 mei 2004 12:21 schreef possess me het volgende:
playmobil

Lego heerschte vroeger veel meer, maar ja, de lego is nie meer wat het ooit geweest is he, heel spijtige zaak **snif**


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 17-05-2004 12:28 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2004 12:19 schreef possess me het volgende:
dat weten ze ook niet, ze lopen mee met het collectief wat zich alto noemt en denken zodoende origineel te zijn


Ik ben blij dat alto's/metals en weetikveel wat voor kwasten (sommigen waren wel blijvers) zich vroeger nogal onsymphatiek opstelden t.o.v. mij: door mijn geringe gevoelighied voor groepsdruk (peer-pressure voor de anglofielen hé) deed ik ook geenzins mijn best om in die mensen hun "wereldje" binnen te dringen.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 17-05-2004 12:30 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

ik baal persoonlijk een beetje van al dat 13-jarige gespike-te volk... en maar zeggen dat Dimmu en Cradle de beste bands zijn (de enige, wellicht? ) terwijl ze eigenlijk het liefste naar Stinkin' Krap en Snotlip luisteren


Bruce Banner


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 17-05-2004 12:31 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

quote:
Op 17 mei 2004 12:23 schreef beli mawr het volgende:
Lego heerschte vroeger veel meer, maar ja, de lego is nie meer wat het ooit geweest is he, heel spijtige zaak **snif**



HEERSCH!!!

Iemand die het ook zo voelt, die schone tijd toen ik nog een doos lego om kon kiepen dingen gaan bouwen zonder enige vorm van restrictie is voorbij, tegenwoordig is het veel te high-tech geworden en heb je veel minder bouwvrijheid met die nouveau-lego

BRING BACK THE LEGO OF OLD!



"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 17-05-2004 12:32 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 17 mei 2004 12:30 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
ik baal persoonlijk een beetje van al dat 13-jarige gespike-te volk... en maar zeggen dat Dimmu en Cradle de beste bands zijn (de enige, wellicht? ) terwijl ze eigenlijk het liefste naar Stinkin' Krap en Snotlip luisteren

Het is echt te merken dat het met lego ferm achteruit is gegaan


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 17-05-2004 12:32 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 17 mei 2004 12:31 schreef Phriar het volgende:
HEERSCH!!!


BRING BACK THE LEGO OF OLD!


niet hier aub...
maak maar een lego-topic


Bruce Banner


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 17-05-2004 12:38 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2004 12:30 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
ik baal persoonlijk een beetje van al dat 13-jarige gespike-te volk... en maar zeggen dat Dimmu en Cradle de beste bands zijn (de enige, wellicht? ) terwijl ze eigenlijk het liefste naar Stinkin' Krap en Snotlip luisteren


hmm ik ben geen 13 draag geen spikes maar luister wel Cradle zozeer de beste band hmm nee dat misschien niet meer zozeer maar toch 1 van mn favorieten. Mag ik nu ook in dit topic



Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 17-05-2004 12:40 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2004 12:38 schreef Matthijz Filth het volgende:
hmm ik ben geen 13 draag geen spikes maar luister wel Cradle zozeer de beste band hmm nee dat misschien niet meer zozeer maar toch 1 van mn favorieten. Mag ik nu ook in dit topic

je mag je eigen foto hier posten


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 17-05-2004 12:40 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 17 mei 2004 12:38 schreef Matthijz Filth het volgende:
hmm ik ben geen 13 draag geen spikes maar luister wel Cradle zozeer de beste band hmm nee dat misschien niet meer zozeer maar toch 1 van mn favorieten. Mag ik nu ook in dit topic


ik luister ook naar Cof en DB, vind het zelfs erg leuk. Ik doelde echter op die kutventjes die denken dat dit de enige bands zijn die soortgelijke muziek maken.


Bruce Banner


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 17-05-2004 12:40 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2004 12:32 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
niet hier aub...
maak maar een lego-topic



http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=914916

ik geloof dat helmet deze niet voor nix heeft gesloten en nu wil jij van voren af aan beginnen
STOUTE MOD!!!



Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 17-05-2004 12:41 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2004 12:40 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
ik luister ook naar Cof en DB, vind het zelfs erg leuk. Ik doelde echter op die kutventjes die denken dat dit de enige bands zijn die soortgelijke muziek maken.


Ok maar CoF was bij mij ook één van de eerste "black metal" bands die ik luisterde.
Kan het nog steeds erg waarderen



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-05-2004 12:42 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2004 12:31 schreef Phriar het volgende:
HEERSCH!!!

Iemand die het ook zo voelt, die schone tijd toen ik nog een doos lego om kon kiepen dingen gaan bouwen zonder enige vorm van restrictie is voorbij, tegenwoordig is het veel te high-tech geworden en heb je veel minder bouwvrijheid met die nouveau-lego

BRING BACK THE LEGO OF OLD!




Het zal je wellicht verbazen maar TLC is momenteel bezig met een onderzoek onder volwassen Lego gebruikers over wat hun voorkeuren voor toekomstig producten zouden zijn EN wat voor lossen onderdelen zij graag makkelijk verkrijgbaar zouden willen zien.

Ze zien eindelijk in dat de AFOL community wel een belangrijke bron van hun inkomsten is.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 17-05-2004 12:42 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2004 12:40 schreef Digerdoden het volgende:
je mag je eigen foto hier posten


*zoekt foto in zustersjurkje....*

hmm toch maar niet



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-05-2004 12:42 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2004 12:40 schreef Matthijz Filth het volgende:
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=914916

ik geloof dat helmet deze niet voor nix heeft gesloten en nu wil jij van voren af aan beginnen
STOUTE MOD!!!


Het was dan ook een beetje een GAY actie van Helmster...


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 17-05-2004 12:46 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2004 12:42 schreef Chelman het volgende:
Het was dan ook een beetje een GAY actie van Helmster...


ja



Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 17-05-2004 12:48 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2004 12:40 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
ik luister ook naar Cof en DB, vind het zelfs erg leuk. Ik doelde echter op die kutventjes die denken dat dit de enige bands zijn die soortgelijke muziek maken.

Dat dat de eninge bands zijn , of beter DE bands is wel een eerste indruk die aannemelijk is, maar er dan zo blijven over doordrammen...da's erg.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen