IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : Een impressie van tegenwoordige -black-metalfans Vorige pagina | Volgende pagina
IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 17-05-2004 13:06 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2004 12:30 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
ik baal persoonlijk een beetje van al dat 13-jarige gespike-te volk... en maar zeggen dat Dimmu en Cradle de beste bands zijn (de enige, wellicht? ) terwijl ze eigenlijk het liefste naar Stinkin' Krap en Snotlip luisteren


Idem!!! ik ervan.
Onlangs nog een meisje van ong 14 gezien.Beide armen vol spikes en aan haar rugzak een spikesbroekriem hangen.
kledij: ruitjeshemd,skatebroek en sportsloffen.Kwam zo van school

[Dit bericht is gewijzigd door IceQueen op 17-05-2004 13:07]


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-05-2004 13:08 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht



IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 17-05-2004 13:08 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2004 12:38 schreef Matthijz Filth het volgende:
hmm ik ben geen 13 draag geen spikes maar luister wel Cradle zozeer de beste band hmm nee dat misschien niet meer zozeer maar toch 1 van mn favorieten. Mag ik nu ook in dit topic


Leugenaar!!!je wordt 18!!!


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


possess me
kwal-zmer
Usericon van possess me
Posted 17-05-2004 13:09 by possess me Wijzig reactieProfiel van possess meQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2004 13:06 schreef IceQueen het volgende:
Idem!!! ik ervan.
Onlangs nog een meisje van ong 14 gezien.Beide armen vol spikes en aan haar rugzak een spikesbroekriem hangen.
kledij: ruitjeshemd,skatebroek en sportsloffen.Kwam zo van school
klinkt als me ex

maarjah, in neerland en belgië heb je hetzelfde soort kutvolk rondlopen dat zegt niet op te willen vallen en zich dan toch zo kleedt


beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 17-05-2004 13:09 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2004 13:08 schreef Jenje het volgende:



'k had helaas mn digitale camera niet op zak,anders zette ik hier een foto neer van haar.Echt wel leuk om zien


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-05-2004 13:09 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2004 13:09 schreef IceQueen het volgende:
'k had helaas mn digitale camera niet op zak,anders zette ik hier een foto neer van haar.Echt wel leuk om zien
Volgens mij heb ik haar wel eens gezien, int fototopic ... maar toen had ze wat anders aan ...


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 17-05-2004 13:10 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2004 13:09 schreef possess me het volgende:
klinkt als me ex

maarjah, in neerland en belgië heb je hetzelfde soort kutvolk rondlopen dat zegt niet op te willen vallen en zich dan toch zo kleedt


wat ook grappig is...Die loopt in school dan wel de "stoere" ( ) uit te hangen,maar ze mag verder de deur niet uit van mammie en pappie


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


possess me
kwal-zmer
Usericon van possess me
Posted 17-05-2004 13:11 by possess me Wijzig reactieProfiel van possess meQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2004 13:10 schreef IceQueen het volgende:
wat ook grappig is...Die loopt in school dan wel de "stoere" ( ) uit te hangen,maar ze mag verder de deur niet uit van mammie en pappie
juistem hahaha



beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 17-05-2004 13:11 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2004 13:09 schreef Jenje het volgende:
Volgens mij heb ik haar wel eens gezien, int fototopic ... maar toen had ze wat anders aan ...



Ik denk niet dat dat kind ooit van zwaremetalen heeft gehoord


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 17-05-2004 13:12 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2004 13:11 schreef possess me het volgende:
juistem hahaha




En wss luistert ze naar hooguit Avrot,Limp bizkut en Slipkut...


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-05-2004 13:15 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2004 13:06 schreef IceQueen het volgende:
Idem!!! ik ervan.
Onlangs nog een meisje van ong 14 gezien.Beide armen vol spikes en aan haar rugzak een spikesbroekriem hangen.
kledij: ruitjeshemd,skatebroek en sportsloffen.Kwam zo van school


Je hebt je spiegel ontdekt!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 17-05-2004 13:16 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2004 13:08 schreef IceQueen het volgende:
Leugenaar!!!je wordt 18!!!


ik ben 18 en er staat dat ik geen 13 ben schat



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-05-2004 13:16 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2004 13:11 schreef IceQueen het volgende:
Ik denk niet dat dat kind ooit van zwaremetalen heeft gehoord
Jaweeelll, je kent haar wel, doet alsof ze de bijbel van blekmetul is, verafgood Vargje maar heet naar 1 van de meest commerciele kutacts van deze tijd!


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 17-05-2004 13:32 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2004 13:16 schreef Matthijz Filth het volgende:
ik ben 18 en er staat dat ik geen 13 ben schat


ohw ja :p

En nou even weer dat zusterjurkje gaan aandoen waar je zo sexy in bent

Jenje&Chelman: ga lekker gezellig een potje neuken.Raken jullie van je frustraties af


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


possess me
kwal-zmer
Usericon van possess me
Posted 17-05-2004 13:34 by possess me Wijzig reactieProfiel van possess meQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2004 13:32 schreef IceQueen het volgende:

Jenje&Chelman: ga lekker gezellig een potje neuken.Raken jullie van je frustraties af
potjes willen over het algemeen niet door mannen geneukt worden, heb je nog een ander idee voor deze 2 heren?


beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 17-05-2004 13:36 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2004 13:34 schreef possess me het volgende:
potjes willen over het algemeen niet door mannen geneukt worden, heb je nog een ander idee voor deze 2 heren?


't eurosong


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-05-2004 13:38 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2004 13:32 schreef IceQueen het volgende:
Jenje&Chelman: ga lekker gezellig een potje neuken.Raken jullie van je frustraties af



Nog steeds even hapgraag.



Enne...eurosong? Ik wist niet dat we inmiddels een liedje ter ere van de Euro hadden?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 17-05-2004 13:40 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2004 13:38 schreef Chelman het volgende:
Nog steeds even hapgraag.



Enne...eurosong? Ik wist niet dat we inmiddels een liedje ter ere van de Euro hadden?


E U R O V I S I E S O N G F E S T I V A L

maar aangezien ik eigenlijk lui van aard ben kort 'k t af tot Eurosong

anyway,wat heeft dat met (Black)metalfans van tegenwoordig te maken???


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


possess me
kwal-zmer
Usericon van possess me
Posted 17-05-2004 13:41 by possess me Wijzig reactieProfiel van possess meQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2004 13:40 schreef IceQueen het volgende:
E U R O V I S I E S O N G F E S T I V A L

maar aangezien ik eigenlijk lui van aard ben kort 'k t af tot Eurosong

anyway,wat heeft dat met (Black)metalfans van tegenwoordig te maken???
jij kwam toch aanzetten met dat eurosong? vertel ons maar wat dat ermee te maken heeft


beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 17-05-2004 13:43 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2004 13:41 schreef possess me het volgende:
jij kwam toch aanzetten met dat eurosong? vertel ons maar wat dat ermee te maken heeft


dat dat soort dingen écht wel iets is voor Jenje en Chelman...Even volgen


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-05-2004 13:44 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2004 13:40 schreef IceQueen het volgende:
E U R O V I S I E S O N G F E S T I V A L


anyway,wat heeft dat met (Black)metalfans van tegenwoordig te maken???


Je hebt het zelf gepost.....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 17-05-2004 13:48 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2004 13:44 schreef Chelman het volgende:
Je hebt het zelf gepost.....


Trek het uit zijn context ja..


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


possess me
kwal-zmer
Usericon van possess me
Posted 17-05-2004 13:51 by possess me Wijzig reactieProfiel van possess meQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2004 13:48 schreef IceQueen het volgende:
Trek het uit zijn context ja..
geef even antwoord ja..


beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 17-05-2004 14:02 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


GRAFTAK
ZesVoetenOnder
Usericon van GRAFTAK
Posted 17-05-2004 14:10 by GRAFTAK Wijzig reactieProfiel van GRAFTAKQuote dit berichthttp://www.scrotum.tk      \m/    http://www.judgementday.nl

Euroho oh euroho, jaj bent zo'n toffe munt.
Wij houden van Eurohopa waar je 't zelf'd betalen kunt.



Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen