IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Piercings Vorige pagina | Volgende pagina
Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 31-08-2004 19:31 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

huisgenoot van een ex van me had een eikelpiercing, geeft leuk geluid als ie over paaltje springt en het dan net (of net niet) haalt


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 31-08-2004 19:34 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2004 18:57 schreef Deksel het volgende:
ik zat te denken aan een eikelpiercing alleen iemand ervaring? volgensmij doet t namelijk tering veel pijn...



Zou je denken??

Ja de pijn schijnt best wel klote te zijn, maarja na de genezing ben je wel hartstikke stoer en geilen alle meiden op je.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 31-08-2004 19:34 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2004 19:31 schreef Rensykdom het volgende:
huisgenoot van een ex van me had een eikelpiercing, geeft leuk geluid als ie over paaltje springt en het dan net (of net niet) haalt




spelfout weggehaald...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 31-08-2004 19:37 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2004 19:34 schreef varanus het volgende:



Kgggg...


Zowieso een neus of een oorpiecing wat inscheurt is al ontzettend pijnlijk (understatement)...



varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 31-08-2004 19:40 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 31 augustus 2004 19:37 schreef MindlessMayo het volgende:
Kgggg...


Zowieso een neus of een oorpiecing wat inscheurt is al ontzettend pijnlijk (understatement)...




Yep,daarom voor mij nooit geen piercings op vreemde plekken


spelfout weggehaald...


judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 01-09-2004 20:13 by judge paul Wijzig reactieProfiel van judge paulQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik zat te denken aan een piercing door mijn hoofd. Een ringetje met een diameter van 50 cm. Dat is handig, want dan kan je je hoofd tenminste aan de kapstok hangen....


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 01-09-2004 20:14 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 1 september 2004 20:13 schreef judge paul het volgende:
Ik zat te denken aan een piercing door mijn hoofd. Een ringetje met een diameter van 50 cm. Dat is handig, want dan kan je je hoofd tenminste aan de kapstok hangen....

stimulating for the brain


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Dragonsfire
In Silence I Despair
Usericon van Dragonsfire
Posted 12-09-2004 0:13 by Dragonsfire Wijzig reactieProfiel van DragonsfireQuote dit berichthttp://www.silentdespair.nl

Heb in het verleden wel een berg piercings gehad maar bijna alles weer er uit gehaald.

Ik had zo'n 14 ringetjes verdeeld over beide oren, een tepelring, navelring, neusring, een ringetje bovenaan mijn bilnaad, op de bovenste knokkel van elke vinger aan beide handen zaten ringetjes (met aan elke hand een kettinkje erdoor), op beide sleutelbenen had ik een ring zitten die verbonden waren met een kettinkje en in mijn nek had ik ook een ringetje.

Nu heb ik slechts de tepelring, neusring en 2 ringetjes en een knopje (Judaskruis) in mijn linkeroor over. (ik loop nu overigens gewoon weer rechtop )


Be Patient, Death Will Come Eventually...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-09-2004 0:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

hmmm pretty sick ...


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 12-09-2004 12:42 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2004 0:19 schreef Jenje het volgende:
hmmm pretty sick ...


Idd, wie haalt ze er nu uit.


Bazzio Attacks!!!


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 12-09-2004 13:41 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2004 0:13 schreef Dragonsfire het volgende:
Heb in het verleden wel een berg piercings gehad maar bijna alles weer er uit gehaald.

Ik had zo'n 14 ringetjes verdeeld over beide oren, een tepelring, navelring, neusring, een ringetje bovenaan mijn bilnaad, op de bovenste knokkel van elke vinger aan beide handen zaten ringetjes (met aan elke hand een kettinkje erdoor), op beide sleutelbenen had ik een ring zitten die verbonden waren met een kettinkje en in mijn nek had ik ook een ringetje.

Nu heb ik slechts de tepelring, neusring en 2 ringetjes en een knopje (Judaskruis) in mijn linkeroor over. (ik loop nu overigens gewoon weer rechtop )


Nooit last gehad van uitgroeien enzo dan, zulke surface, oppervlakkige piercings? Ik wil die in me nek namelijk ook, maar hoor zoveel over uitgroeien


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-09-2004 17:30 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik ken iemand met een nek piercing en die heeft nergens last van.

maar sjezus kristus man in je bilspleet, SiCk fUcK


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-09-2004 17:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

bilspleet? dat zal prettig schijten


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-09-2004 17:32 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

elke ochtend ringsteken


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-09-2004 17:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

krijg je zo;n sliert van pleepapier en stront achter je aan .. ieuw


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 12-09-2004 17:34 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

@Dragonsfire: Ik had nooit gedacht dat dit ooit uit mijn mond zou komen maar...WTF?! Je kan ook te ver gaan hè.

En boven je bilnaad? Bang dat je onderbroek zou afzakken ofzo?

[Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 12-09-2004 17:34]


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 12-09-2004 17:34 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2004 17:31 schreef Jenje het volgende:
bilspleet? dat zal prettig schijten


Bovenaan shreef ze, en als daar de stront zit doe je toch iets verkeerd of moet je tussendoor ff doortrekken.


Bazzio Attacks!!!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-09-2004 17:36 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2004 17:34 schreef bazzio het volgende:
Bovenaan shreef ze, en als daar de stront zit doe je toch iets verkeerd of moet je tussendoor ff doortrekken.

Hoewel Dragonsblabla erg vrouwelijk klinkt hebben we het hier toch over iemand van het mannelijk geslacht.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-09-2004 17:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2004 17:34 schreef bazzio het volgende:
Bovenaan shreef ze, en als daar de stront zit doe je toch iets verkeerd of moet je tussendoor ff doortrekken.
ah .. geen zin terug te bladeren


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 12-09-2004 17:38 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

Ohja, ik weet niet of ik 't al had gepost, maar 'kheb mijn lippiercing midden vervangen voor een ringetje aan de zijkant.

En morgen gaat de piercer weer aan m'n navel knutselen.

(om maar ff ontopic te blijven )

[Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 12-09-2004 17:38]


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-09-2004 17:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

ringetje in de andere lip en dichten binden die waffel


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 12-09-2004 17:39 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2004 17:38 schreef Jenje het volgende:
ringetje in de andere lip en dichten binden die waffel


Waarom zou ik dan moeilijk doen met ringetjes? Gewoon naald en draad erdoor. HOPPAKEE!


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-09-2004 17:40 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik neem voorlopig geen piercings meer, vind het wel best allemaal. Heb er nu voor het eerst eentje die slecht geneest (langzaam vooral) en ik moet die er regelmatig uit halen dus dat ik geen pretje (groeit snel dicht--> oprekken).


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-09-2004 17:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2004 17:39 schreef Saphire het volgende:
Waarom zou ik dan moeilijk doen met ringetjes? Gewoon naald en draad erdoor. HOPPAKEE!


Pfsh, ik wil je af en toe nog laten eten, en ik denk dat je vriend ook wel eens wat zinnigs met die muil van je wilt doen ....


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 12-09-2004 17:41 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2004 17:40 schreef ghoulliette het volgende:
ik neem voorlopig geen piercings meer, vind het wel best allemaal. Heb er nu voor het eerst eentje die slecht geneest (langzaam vooral) en ik moet die er regelmatig uit halen dus dat ik geen pretje (groeit snel dicht--> oprekken).


Welke piercing heb je 't over?

Ik ben voorlopig ook uitgepierced. Kwil alleen nog wat met m'n oren, dan ben ik "klaar"
Tattooeren is veel stoerder


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen