IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Piercings Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 24-07-2004 20:16 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2004 21:31 schreef cerridwen het volgende:
haha ik denk dat hij dat zegt zodat je geen piercing zet. ik heb (dat was wel vorig jaar) een piercing gezet in heerenveen, bij studio flash. ik was ook nog geen 18, niks geen gezeur. volgens mij vragen ze in zwolle bij psychedelic inc (of ink ofzo) ook geen leeftijd, maar dat weet ik niet zeker.
maar van de wet mogen ze niet piercen onder de 18... dus daar heb je pa het denk ik van!

vage kut studio dus, waar je maar beter bij uit de buurt kunt blijven lijkt me dan.


bloody-pleasures
Usericon van bloody-pleasures
Posted 25-07-2004 14:21 by bloody-pleasures Wijzig reactieProfiel van bloody-pleasuresQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/bloody-pleasures

ik heb een labret gehad en nu heb ik in mijn onderlip een ringetje rechts


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 25-07-2004 14:24 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2004 14:21 schreef bloody-pleasures het volgende:
ik heb een labret gehad en nu heb ik in mijn onderlip een ringetje rechts
mag dat wel als je schoonmaakt in een verpleeghuis.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 25-07-2004 14:27 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

Piercings zijn maar onhandige kut dingen..

[Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 25-07-2004 14:31]


Suck my piss


cerridwen
Usericon van cerridwen
Posted 26-07-2004 11:07 by cerridwen Wijzig reactieProfiel van cerridwenQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2004 20:16 schreef ghoulliette het volgende:
vage kut studio dus, waar je maar beter bij uit de buurt kunt blijven lijkt me dan.


ik vond studio flash juist wel een goeie... nix geen gezeur gehad, wel nog dik een week met een dikke onderlip gelopen, maar geen ontstekingen of nix. alles was prima schoon.


we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven


nobassak
Usericon van nobassak
Posted 26-07-2004 11:30 by nobassak Wijzig reactieProfiel van nobassakQuote dit berichthttp://www.nobassak.nl

Piercings zijn uit hoor!!

Bij mij in ieder geval.


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 26-08-2004 20:05 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

Vanmiddag een traguspiercing laten zetten


..."Hate can only create more hate"...


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 26-08-2004 20:08 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Ik wordt echt oud geloof ik, help me eens.


Bazzio Attacks!!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-08-2004 20:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2004 20:08 schreef bazzio het volgende:
Ik wordt echt oud geloof ik, help me eens.
Ik hoop voor ons dat dat een piecring is door beide lippn tegelijk so she can SHUT THE FUCK UP!




VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 26-08-2004 20:28 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

ik had een piercing in m'n onderlip laten zetten, maar er toch uitgehaald omdat ie zo fucking onhandig was.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 26-08-2004 20:29 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

euhm, dat werkt hier niet echt geloof ik.


Bazzio Attacks!!!


DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 26-08-2004 20:30 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Ik hou niet zo van metaal in mijn lijf, buiten een paar oorbelletjes dan... Wel tattoos...

[Dit bericht is gewijzigd door DecomposingBitch op 26-08-2004 20:30]


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 26-08-2004 23:41 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2004 20:28 schreef VodeVilicious het volgende:
ik had een piercing in m'n onderlip laten zetten, maar er toch uitgehaald omdat ie zo fucking onhandig was.


Same here.. Ik vind 't wel erg mooi, maar hij schuurde ook nog 's behoorlijk langs m'n tanden en aangezien ik daar erg zuinig op ben (en ook al een tongpiercing heb) heb ik hem er dus ook uitgehaald.


quote:
Op 26 augustus 2004 20:21 schreef Jenje het volgende:
Ik hoop voor ons dat dat een piecring is door beide lippn tegelijk so she can SHUT THE FUCK UP!





Dit is een traguspiercing:


Die van mij is ietsje subtieler overigens..


..."Hate can only create more hate"...


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 26-08-2004 23:48 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

[quote]Op 26 augustus 2004 23:41 schreef Immortella het volgende:
Same here.. Ik vind 't wel erg mooi, maar hij schuurde ook nog 's behoorlijk langs m'n tanden en aangezien ik daar erg zuinig op ben (en ook al een tongpiercing heb) heb ik hem er dus ook uitgehaald.
[quote]

Idd, erg irritant. En eten ging ook moeilijk omdat de binnenkant telkens achter m'n tanden bleef hangen. OOk al kreeg ik binnen vier weken een kleiener, ik was 'm echt beu.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 26-08-2004 23:51 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2004 20:28 schreef VodeVilicious het volgende:
ik had een piercing in m'n onderlip laten zetten, maar er toch uitgehaald omdat ie zo fucking onhandig was.


Same here. 't Zelfde met mijn tongpiercing overigens.

Immortella: Pijn? (Voor mij is 't nog echt de meest pijnlijke piercing die ik ooit heb laten zetten )


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 26-08-2004 23:53 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2004 23:51 schreef Saphire het volgende:
Same here. 't Zelfde met mijn tongpiercing overigens.



Had je last van je tongpiercing dan? Ik namelijk helemaal niet, al had ik dat op den duur wel verwacht.. Ik merk nu (na 3 jaar) al tijden niet meer dat ik zo'n ding heb.

quote:
Immortella: Pijn? (Voor mij is 't nog echt de meest pijnlijke piercing die ik ooit heb laten zetten )


Nee, helemaal niet. Op het moment van zetten althans niet. Een half uurtje later deed 't aanraken van m'n wang alleen al pijn.. Dat duurde een uurtje ofzo, en nu totaal geen last meer.


..."Hate can only create more hate"...


Stringz
Usericon van Stringz
Posted 27-08-2004 11:21 by Stringz Wijzig reactieProfiel van StringzQuote dit berichthttp://www.myspace.com/petra_guijtarist

Ik wil al een tijdje een tongpiercing, maar was steeds te druk, je zit toch met een week genezing op z'n minst.
Maar nu heb ik eindelijk tijd, maarr... oh wat ben ik een mietje... ik durf eigenlijk niet meer *ahum*... doet het echt geen pijn zo'n tongpiercing?


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 27-08-2004 11:35 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Wel eens met je voet op een plank gestaan waar zo'n roestige dikke lange spijker doorheen stak? En dat dat ding vervolgens door je voet heen boorde? Nou dan 20x erger.







[Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 27-08-2004 11:36]


Bazzio Attacks!!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-08-2004 11:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Alleen dan zonder de roest he ...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 27-08-2004 11:36 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2004 11:35 schreef bazzio het volgende:
Wel eens met je voet op een plank gestaan waar zo'n roestige dikke lange spijker doorheen stak? En dat dat ding vervolgens door je voet heen boorde? Nou dan 20x erger.









Hahaha,jou idee van moed inspreken?


spelfout weggehaald...


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 27-08-2004 11:36 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 27 augustus 2004 11:36 schreef Jenje het volgende:
Alleen dan zonder de roest he ...


Nee de roest heb je niet... de pijn wel.


Bazzio Attacks!!!


judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 27-08-2004 11:54 by judge paul Wijzig reactieProfiel van judge paulQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik heb acht jaar geleden ook een tongpiercing laten zetten. Ik voelde er helemaal niets van. Alleen dat spoelen met ontsmettingsmiddel vond ik niet zo fijn. Maar dat ding heeft al wel een aantal tanden en kiezen beschadigd. Niet zo tof. Maar ik heb hem nu al een paar maanden niet meer in. Ik vergeet hem steeds weer in te doen. Misschien past hij niet meer, hahaha ! Maar ja, lekker belangrijk...

Ik zou er nog maar effe goed over nadenken, want de kans op beschadiging van de tanden is vrij groot. Mat name met eten. Als je lekker frieten aan het kanen bent, en plots op dat staafje bijt, da's niet fijn.

[Dit bericht is gewijzigd door judge paul op 27-08-2004 12:12]


Stringz
Usericon van Stringz
Posted 27-08-2004 12:00 by Stringz Wijzig reactieProfiel van StringzQuote dit berichthttp://www.myspace.com/petra_guijtarist

Hmm, ligt eraan hoe/waar je hem laat zetten, hij moet niet te ver naar voren en na het zwellen van de tong ook een kleiner exemplaar erin jassen.


judge paul
geen judge meer
Usericon van judge paul
Posted 27-08-2004 12:08 by judge paul Wijzig reactieProfiel van judge paulQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Bij mij zit hij ook vrij ver naar achter. Sterker nog, hij kon niet verder achterin. En met eten bedoel ik dan ook enthousiast vreten !


Stringz
Usericon van Stringz
Posted 27-08-2004 12:10 by Stringz Wijzig reactieProfiel van StringzQuote dit berichthttp://www.myspace.com/petra_guijtarist



okee, danmaar iedere avond niet al te lekker eten


Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen