IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Piercings Vorige pagina | Volgende pagina
Schaep
Usericon van Schaep
Posted 28-08-2007 21:12 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ahahahaha.

Het mag niet baten.


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 28-08-2007 21:18 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

Aangezien ik al heel lang een verticale sternum piercing wil en het er steeds niet van komt heb ik nu besloten hem te zetten als beloning als ik op mijn streefgewicht zit. Dus weer een doel voor ogen


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 28-08-2007 21:45 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Een wat voor piercing?


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 28-08-2007 21:49 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht


deze, alleen wil ik hem dan verticaal


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 28-08-2007 21:50 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Hmmm...


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 28-08-2007 21:51 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Hmm, dat vind ik niet zo geweldig, en ik denk verticaal ook niet.

Maar als jij m gaaf vind, zeker doen!


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 28-08-2007 21:55 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

Hehe ja gelukkig mag ik het zelf beslissen . ik twijfel nog tussen horizontaal en verticaal, omdat ik ook al een navelpiercing aan de onderkant van mijn navel verticaal heb en dan is het evenwicht misschien kwijt of ik haal die er gewoon uit.


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 28-08-2007 22:01 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2007 21:49 schreef Hagal het volgende:

deze, alleen wil ik hem dan verticaal


Nadat die krengen zijn uitgegroeid hou je echt ontzettend lelijke littekens aan over. Maar goed, ieder zo zn ding hehe.


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 28-08-2007 22:04 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2007 22:01 schreef MMayo het volgende:
Nadat die krengen zijn uitgegroeid hou je echt ontzettend lelijke littekens aan over. Maar goed, ieder zo zn ding hehe.


Ik weet het ja maar dat maakt me niet zoveel uit, heb er al wel meer van piercings en ze vallen niet eens zo op


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 28-08-2007 22:05 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2007 22:04 schreef Hagal het volgende:
Ik weet het ja maar dat maakt me niet zoveel uit, heb er al wel meer van piercings en ze vallen niet eens zo op


Bij die paar meiden die ik ermee zag rondlopen viel het behoorlijk op, iets met wild vlees groei, roodheid enzovoorts. Maar goed, die zullen wel pech hebben gehad ofzoiets.


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 28-08-2007 22:14 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2007 22:05 schreef MMayo het volgende:
Bij die paar meiden die ik ermee zag rondlopen viel het behoorlijk op, iets met wild vlees groei, roodheid enzovoorts. Maar goed, die zullen wel pech hebben gehad ofzoiets.


hm, zo erg heb ik het nog nooit gehad, hoop het dan Zie het tegen die tijd wel


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 28-08-2007 22:15 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2007 22:05 schreef MMayo het volgende:
Bij die paar meiden die ik ermee zag rondlopen viel het behoorlijk op, iets met wild vlees groei, roodheid enzovoorts. Maar goed, die zullen wel pech hebben gehad ofzoiets.
Ken een gast die dat ook heeft gehad daar. Dat zijn echt lelijke littekens. + dat die dingen kennelijk veel sneller uitgroeien dan op de wat meer standaard plekken.. Nou jah.. moeten ze zelf ook maar weten ook. Ik vind Piercings uberhaupt al verschrikkelijk lelijk.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


natassja
Usericon van natassja
Posted 28-08-2007 22:26 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

mijn zusje heeft een soort onderhuidse piercing waar ze dingen op kan schroeven

ook op die plek (waar normaal een hanger van een ketting zit zeg maar), kan niet echt uitgroeien omdat hij onderhuids vastgroeit, als hij er ooit uit gaat moet er gesneden worden


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 28-08-2007 22:31 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

Een dermal anchor. Maar die dingen kunnen ook ontsteken en dan moeten ze er alsnog uitgesneden worden. Lekker nutteloos.


Verrassend triviaal


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 28-08-2007 22:34 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Iemand die die allover gepiercete meid heeft gespot op No mercy in 013 paar maanden terug?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 28-08-2007 22:39 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2007 22:26 schreef natassja het volgende:
mijn zusje heeft een soort onderhuidse piercing waar ze dingen op kan schroeven

ook op die plek (waar normaal een hanger van een ketting zit zeg maar), kan niet echt uitgroeien omdat hij onderhuids vastgroeit, als hij er ooit uit gaat moet er gesneden worden


hm nee zoiets lijkt me dan weer helemaal niks


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


killerbarbie
Usericon van killerbarbie
Posted 29-08-2007 9:14 by killerbarbie Wijzig reactieProfiel van killerbarbieQuote dit bericht

Hagal: zo'n sternum is keivet heb hem ook gehad, is er nu uit omdat ik hem opnieuw wil laten piercen met een staafje van 35 of 40 mm ipv 22. Je ziet er nu vrijwel niets meer van. In het begin wel, maar dat trekt gewoon weg.

En dermal anchors zijn superfijn, heb er nu 5, geen last van gehad met genezen.

EDIT: met sternum wel opletten dat je een goed passende surfacebar hebt, ipv bananabell, barbell of teflon staafje. Dat leidt vaak tot onnodig uitgroeien en leleijke littekens. Merk je dat de staaf aan het uitgroeien is haal hem er dan meteen uit, dan krijg je geen lelijke bulten enzo...

[Dit bericht is gewijzigd door killerbarbie op 29-08-2007 9:16]


You suck and that's sad


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 31-08-2007 15:07 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

Ik ga mijn navelpiercings eruit halen, denk ik.


Verrassend triviaal


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 31-08-2007 15:10 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 31 augustus 2007 15:07 schreef Ohneschwanz het volgende:
Ik ga mijn navelpiercings eruit halen, denk ik.

Zonde, waarom?


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 31-08-2007 15:12 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 28 augustus 2007 22:05 schreef MMayo het volgende:
Bij die paar meiden die ik ermee zag rondlopen viel het behoorlijk op, iets met wild vlees groei, roodheid enzovoorts. Maar goed, die zullen wel pech hebben gehad ofzoiets.

Ik heb dat soort piercings ook alleen maar op die manier gezien, compleet met groene puskorstjes.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 31-08-2007 15:16 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

De linkerpiercing is echt een mietje, als er ook maar wat gebeurd ziet het ding er meteen weer beroerd uit. Hij is ook scheef gegroeid. Ik beoefen een piercing-gevaarlijke sport, dus ik blijf ook regelmatig eraan haken, ook niet echt handig. Bovendien vind ik mezelf er te vadsig voor worden (maar dat kan ook komen door de vakantie ) . Ik ben er op zich niet zat van, heb er ook nooit spijt van gehad, maar ik denk gewoon dat het beter is om ze eruit te halen.


Verrassend triviaal


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 31-08-2007 15:55 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht

hehe dat heb ik ook last van met mijn navelpiercing, mijn buik is te vadsig de laatste tijd ervoor maarja


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 31-08-2007 18:58 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Meer neuken.

Of anderszins sporten natuurlijk.



Lothar
- Der Meisterbär -
Usericon van Lothar
Posted 31-08-2007 19:25 by Lothar Wijzig reactieProfiel van LotharQuote dit bericht

helaas helaas, i.v.m. mijn werk heb ik mijn piercing gedag moeten zeggen

Dan maar weer een tattoo dr bij


killerbarbie
Usericon van killerbarbie
Posted 03-09-2007 9:15 by killerbarbie Wijzig reactieProfiel van killerbarbieQuote dit bericht

waar had j er 1?
Ik ga 24-11 voor een halfsleeve tattoo.


You suck and that's sad


Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen