IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Zinnig en soms ook minder zinnig nieuws, deel VI Vorige pagina | Volgende pagina
Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 25-10-2004 13:52 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 25 oktober 2004 13:48 schreef Chantalie het volgende:
ik snap niet dat die Marokkanen niet vervolgd worden?
Ik snap dat wel, dat is racisme...


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 25-10-2004 13:53 by MetalgirlOphelia Profiel van MetalgirlOphelia

quote:
Op 25 oktober 2004 13:52 schreef Misanthrope het volgende:
Ik snap dat wel, dat is racisme...


Waarom is dat racisme dan, leg me dat eens uit. Want dat slaat werkelijke helemaal fucking nergens op. Ze worden niet vervolgt omdat het Marokkanen zijn, wel omdat ze een gezin terroriseren en de hele boel kort en klein hebben geslagen!


Kankerlul


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 25-10-2004 13:57 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 25 oktober 2004 13:53 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Waarom is dat racisme dan, leg me dat eens uit. Want dat slaat werkelijke helemaal fucking nergens op. Ze worden niet vervolgt omdat het Marokkanen zijn, wel omdat ze een gezin terroriseren en de hele boel kort en klein hebben geslagen!
Als je mijn posts vaker hebt gelezen, kun je hieruit opmaken dat ik bedoel dat het door het gedoogbeleid en links Nederland als racisme gezien wordt. Waarom? Dat moet je niet aan mij vragen. Je moet mijn uitspraak zien als: het is 'racisme'...

Oja, en verder is het idd de bescherming van de dader ipv het slachtoffer.

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 25-10-2004 13:58]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 25-10-2004 13:58 by Chantalie Profiel van Chantalie

quote:
Op 25 oktober 2004 13:57 schreef Misanthrope het volgende:
Als je mijn posts vaker hebt gelezen, kun je hieruit opmaken dat ik bedoel dat het door het gedoogbeleid en links Nederland als racisme gezien wordt. Waarom? Dat moet je niet aan mij vragen.


Leuk, dat gegeneraliseer.
Ik schaar me toch echt onder links Nederland, maar ik zou de mensen in kwestie toch bijzonder graag berecht zien worden.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 25-10-2004 13:59 by MetalgirlOphelia Profiel van MetalgirlOphelia

quote:
Op 25 oktober 2004 13:57 schreef Misanthrope het volgende:
Als je mijn posts vaker hebt gelezen, kun je hieruit opmaken dat ik bedoel dat het door het gedoogbeleid en links Nederland als racisme gezien wordt. Waarom? Dat moet je niet aan mij vragen.

Oja, en verder is het idd de bescherming van de dader ipv het slachtoffer.


Prima. Want ik begon al te denken dat je helemaal gek geworden was oid. Zitten genoeg mensen hier die die post serieus bedoeld hadden namelijk. Dat laatste dat ben ik overigens helemaal met je eens, maar dat is al jaren zo.


Kankerlul


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 25-10-2004 14:10 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 25 oktober 2004 13:58 schreef Chantalie het volgende:
Leuk, dat gegeneraliseer.
Ik schaar me toch echt onder links Nederland, maar ik zou de mensen in kwestie toch bijzonder graag berecht zien worden.
Dat gegeneraliseer is gebaseerd op feiten, namelijk dat links Nederland ervoor heeft gezorgd dat de situatie nu zo is en aangezien jij links Nederland steunt, ben ook jij verantwoordelijk voor die situatie.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-10-2004 14:17 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 25 oktober 2004 14:10 schreef Misanthrope het volgende:
Dat gegeneraliseer is gebaseerd op feiten, namelijk dat links Nederland ervoor heeft gezorgd dat de situatie nu zo is en aangezien jij links Nederland steunt, ben ook jij verantwoordelijk voor die situatie.


hohohoho. ik heb ook wel wat linkse standpunten (niet met straffen, en politieke correctheid overigens) en voel me niet verantwoordelijk voor de huidige situatie. De generatie voor ons moet je verantwoordelijk houden. Verder hebben partijen als het CDA en de VVD zeer vaak geregeerd en zijn dus net zo verantwoordelijk.
Buiten dat denk ik zelf dat de meeste "linksen" toch een zekere mate van realisme hebben verkregen omtrend PC-heid. (ik hoop het ten minste).



Jebes
Usericon van Jebes
Posted 25-10-2004 14:18 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 25 oktober 2004 14:17 schreef attila_de_hun het volgende:
hohohoho. ik heb ook wel wat linkse standpunten (niet met straffen, en politieke correctheid overigens) en voel me niet verantwoordelijk voor de huidige situatie. De generatie voor ons moet je verantwoordelijk houden. Verder hebben partijen als het CDA en de VVD zeer vaak geregeerd en zijn dus net zo verantwoordelijk.
Buiten dat denk ik zelf dat de meeste "linksen" toch een zekere mate van realisme hebben verkregen omtrend PC-heid. (ik hoop het ten minste).




Dat jij nog de moeite neemt om op dergelijke posts in te gaan zeg...


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 25-10-2004 14:21 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Gheghe. Er is niets mis met linkse mensen laten happen, ze doen dat ook altijd.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-10-2004 14:21 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 25 oktober 2004 14:18 schreef Jebes het volgende:
Dat jij nog de moeite neemt om op dergelijke posts in te gaan zeg...


jawel. ik neem iedereen serieus (behalve Faust etc) en respecteer zelfs datgeen wat iedereen vind. En in het echte leven zou ik zonder problemen Misanthrope een drankje aanbieden mocht ik hem bij een concert tegenkomen.
Via de dialoog kan zowel ik als mogelijk de ander er iets van oppikken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-10-2004 14:22 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 25 oktober 2004 14:21 schreef attila_de_hun het volgende:
jawel. ik neem iedereen serieus (behalve Faust etc) en respecteer zelfs datgeen wat iedereen vind. En in het echte leven zou ik zonder problemen Misanthrope een drankje aanbieden mocht ik hem bij een concert tegenkomen.
Via de dialoog kan zowel ik als mogelijk de ander er iets van oppikken.


hmmm, misanthrope serieus nemen dus van mijn lijst afstrepen. gezellig ooit eens samendrinken blijft wel op de lijst staan.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 25-10-2004 14:23 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 25 oktober 2004 14:17 schreef attila_de_hun het volgende:
hohohoho. ik heb ook wel wat linkse standpunten (niet met straffen, en politieke correctheid overigens) en voel me niet verantwoordelijk voor de huidige situatie. De generatie voor ons moet je verantwoordelijk houden. Verder hebben partijen als het CDA en de VVD zeer vaak geregeerd en zijn dus net zo verantwoordelijk.
Buiten dat denk ik zelf dat de meeste "linksen" toch een zekere mate van realisme hebben verkregen omtrend PC-heid. (ik hoop het ten minste).

Hierin heb je gelijk, ik hoop dan ook dat de discussie tussen de babyboomers en de nieuwe generatie wat algemener en niet incidenteel gaat worden.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 25-10-2004 14:24 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 25 oktober 2004 14:22 schreef attila_de_hun het volgende:
hmmm, misanthrope serieus nemen dus van mijn lijst afstrepen. gezellig ooit eens samendrinken blijft wel op de lijst staan.
Strak plan, al plaats ik soms wel serieuze berichten.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 25-10-2004 14:24 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 25 oktober 2004 14:21 schreef Misanthrope het volgende:
Gheghe. Er is niets mis met linkse mensen laten happen, ze doen dat ook altijd.


Vaak wel ja, daar heb je absoluut gelijk in. In tracht me tegenwoordig zo nu en dan in te houden


quote:
Op 25 oktober 2004 14:21 schreef attila_de_hun het volgende:
jawel. ik neem iedereen serieus (behalve Faust etc) en respecteer zelfs datgeen wat iedereen vind. En in het echte leven zou ik zonder problemen Misanthrope een drankje aanbieden mocht ik hem bij een concert tegenkomen.
Via de dialoog kan zowel ik als mogelijk de ander er iets van oppikken.


Het is ook niet dat ik Misanthrope niet respecteer maar dit soort posts zijn er alleen maar om gehap uit te lokken. Hoogdravende taal met agrumenten die op z'n minst betwijfeld mogen worden.


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 25-10-2004 14:27 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 25 oktober 2004 14:24 schreef Jebes het volgende:
Het is ook niet dat ik Misanthrope niet respecteer maar dit soort posts zijn er alleen maar om gehap uit te lokken. Hoogdravende taal met agrumenten die op z'n minst betwijfeld mogen worden.
Soms zit er toch een kern van waarheid in dat soort posts en is het meer een soort overdrijving van de werkelijkheid. Nu was het om gehap van Chantallie uit te lokken.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-10-2004 14:28 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 25 oktober 2004 14:24 schreef Jebes het volgende:

Het is ook niet dat ik Misanthrope niet respecteer maar dit soort posts zijn er alleen maar om gehap uit te lokken. Hoogdravende taal met agrumenten die op z'n minst betwijfeld mogen worden.


Als je een Oebe kunt verdragen (die toch aan de linkerkant staat) is alles te tolereren.
Verder maak ik me niet zo druk om de meningen van anderen. Ze geloven maar wat ze willen, ikheb toch gelijk.


stookvogel
Höj höj
Usericon van stookvogel
Posted 25-10-2004 14:52 by stookvogel Profiel van stookvogel

quote:
Op 25 oktober 2004 14:28 schreef attila_de_hun het volgende:
Ze geloven maar wat ze willen, ikheb toch gelijk.



[Dit bericht is gewijzigd door stookvogel op 25-10-2004 14:52]


Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 25-10-2004 14:53 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 25 oktober 2004 13:48 schreef Chantalie het volgende:
ik snap niet dat die Marokkanen niet vervolgd worden?


Angst. Voor vervolging heb je getuigen nodig, maar als je belt met een melding en de politie komt aan je deur verslag optekenen, dan liggen een dag later je autoruiten eruit.

En als je denkt dat ik nu racistisch of overdreven loop te zijn; ik beschouw mezelf als links-symphatiserend en weldenkend, maar ik heb ruim 4 jaar op Kanaleneiland (Utrecht) gewoond en heb daar nog altijd vrienden wonen waar ik regelmatig langs ga en de praktijk maakt je behoorlijk cynisch bij tijd en wijle.

Ik wordt altijd een beetje moe van linkse idealisten uit Oetelboeck wiens enige contact met een Marokaan het authentiek-mediterraan groentewinkeltje op de hoek is en die dan op hoge poten iedereen maar lopen beschuldigen van rascisme en intolerantie.

En als iemand denkt dat het allemaal toch wel mee zal vallen en dat mensen in bepaalde buurten gewoon kleinzielig zijn:

Bij 2 van mijn vrienden is in een jaar tijd de schuur 4 keer opengebroken. Na de vierde keer hebben ze besloten om de boel maar gewoon van het slot af te houden omdat het toch niet hielp. Vervolgens is de schuur in de fik gestoken en is de opgeroepen brandweer door een groep marokanen dusdanig belaagd dat de ME eraan te pas moest komen om de brandweer hun werk te laten doen.

Verder is er wel 8 keer een autoruit bij diverse mensen ingetikt (de laatste gisterenmiddag op klaarlichte dag, voor de deur, met niks erin, terwijl wij met 6 man binnen zaten), diverse laptops gestolen etc.

Ook moest ik mij vroeger toe ik er zelf nog woonde bij thuiskomst van een avondje uit (lees: tussen 23.00 en 04.00) geregeld door een groep van 10 kinderen worstelen in de leeftijd van 7-15 terwijl ik afgezeken en uitgescholden werd zonder enige aanleiding. Wat doet een kind van 7 om 2 uur 's nachts op een weekdag buiten vraag ik me dan af.

Ik ben helemaal voor een evenwichtig en onbevooroordeeld beleid en discussie, maar het wordt naar mijn mening wel eens tijd dat de deelnemende sprekers onder ogen zien dat je niet per definitie een rascist bent als je onderkent dat een significant gedeelte van de allochtone jeugd in bepaalde stadswijken ronduit 'rot' is, ook in vergelijking met de daar wonende autochtone jeugd. Misschien dat de allochtone gemeenschap dit dan eindelijk ook eens oppakt in plaats van te schermen met discriminatie, en hun koters eens op tijd van de straat af plukt en een pak op hun flikker geeft.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 25-10-2004 14:56 by Chelman Profiel van Chelman

quote:

Spaanse onderzoeksrechter wil Ogrish sluiten
Maandag, 25 oktober 2004 - De Spaanse onderzoeksrechter Juan del Olmo wil de site Ogrish.com, bekend door het plaatsen van schokkende beelden van onthoofdingen, sluiten.


Door Maarten Reijnders



Del Olmo heeft de politie opgedragen om Ogrish.com te sluiten. Directe aanleiding voor de actie is de publicatie van videomateriaal en foto's van de bomaanslagen in Madrid van 11 maart. Bij deze aanslagen, die zijn opgeëist door moslimfundamentalisten, kwamen 191 mensen om het leven.

"Op dit moment is alles vanuit Spanje nog bereikbaar, de vraag is echter hoelang dat zo blijft", zo laat Dan Klinker, de Nederlandse beheerder van Ogrish.com, desgevraagd weten. "Als het tot een Spaans verbod komt, zullen we daar zeker tegen in beroep gaan en eventueel voor een Spaanse advocaat zorgen."

Volgens Klinker wil Del Olmo een wereldwijd verbod van zijn site. De beheerder van Ogrish.com denkt echter dat de Spaanse onderzoeksrechter weinig kans maakt. "De Spaanse wetgeving heeft immers geen invloed op de Amerikaanse wetgeving." Ogrish.com wordt gehost in de Verenigde Staten.

Del Olmo heeft de makers van Ogrish.com ook dringend verzocht om informatie te verstrekken over de persoon die de beelden van '11 maart' heeft geleverd. Klinker is niet van plan daaraan mee te werken. "Wij geven geen informatie prijs over onze bronnen. Als het tot een rechtszaak komt, gaan we tot het uiterste om de anonimiteit van de bronnen te waarborgen."

Klinker heeft naar eigen zeggen één klacht van een nabestaande van de aanslagen op 11 maart ontvangen. "Iemand zag een vriend op een foto." Klinker voelt er niets voor om video's of foto's van zijn site te halen. "Ogrish.com biedt mensen een keuze. Ze weten van tevoren dat het schokkende beelden zijn. Als mensen de foto's of video's bekijken, dan doen ze dat op eigen risico."

Onthoofdingsvideo's
Ogrish.com kwam de laatste maanden regelmatig in het nieuws omdat de site Iraakse onthoofdingsvideo's publiceert. Het online zetten van dergelijke beelden leidt doorgaans tot boze reacties.

Het is niet voor het eerst dat Ogrish.com botst met de autoriteiten. In 2002 drong de Amerikaanse federale recherche FBI er bij de Amerikaanse hostingprovider van Ogrish.com op aan om een video te verwijderen waarop te zien was hoe de Amerikaanse journalist Daniel Pearl werd vermoord.

Aanvankelijk gaf Ogrish.com gehoor aan het verzoek van de FBI, maar na enkele dagen besloot de site de beelden toch weer online te zetten. Volgens de Amerikaanse burgerrechtenorganisatie American Civil Liberties Union (ACLU) was er geen juridische reden om het filmpje te verwijderen.

"Ogrish.com is een van de weinige reality-pagina's die niets censureert of voor het grote publiek verborgen houdt. We willen de waarheid niet in de doofpot stoppen", aldus Klinker destijds.




Moeilijk. Principeel ben ik uiteraard net als de ACLU een voostaander van het recht om ook sites als Ogrish.com te kunnen maken.

Persoonlijk zal ik echter geen traantje laten als die walgelijke troep dichtgesmeten wordt.

Dat noemt men een dillema.



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 25-10-2004 14:56 by filosofem Profiel van filosofem

Dat past niet in de Islamitische cultuur. Zoonlief is daarin onschendbaar.


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 25-10-2004 14:57 by MetalgirlOphelia Profiel van MetalgirlOphelia

quote:
Op 25 oktober 2004 14:53 schreef Mark het volgende:
Angst. Voor vervolging heb je getuigen nodig, maar als je belt met een melding en de politie komt aan je deur verslag optekenen, dan liggen een dag later je autoruiten eruit.

En als je denkt dat ik nu racistisch of overdreven loop te zijn; ik beschouw mezelf als links-symphatiserend en weldenkend, maar ik heb ruim 4 jaar op Kanaleneiland (Utrecht) gewoond en heb daar nog altijd vrienden wonen waar ik regelmatig langs ga en de praktijk maakt je behoorlijk cynisch bij tijd en wijle.

Ik wordt altijd een beetje moe van linkse idealisten uit Oetelboeck wiens enige contact met een Marokaan het authentiek-mediterraan groentewinkeltje op de hoek is en die dan op hoge poten iedereen maar lopen beschuldigen van rascisme en intolerantie.

En als iemand denkt dat het allemaal toch wel mee zal vallen en dat mensen in bepaalde buurten gewoon kleinzielig zijn:

Bij 2 van mijn vrienden is in een jaar tijd de schuur 4 keer opengebroken. Na de vierde keer hebben ze besloten om de boel maar gewoon van het slot af te houden omdat het toch niet hielp. Vervolgens is de schuur in de fik gestoken en is de opgeroepen brandweer door een groep marokanen dusdanig belaagd dat de ME eraan te pas moest komen om de brandweer hun werk te laten doen.

Verder is er wel 8 keer een autoruit bij diverse mensen ingetikt (de laatste gisterenmiddag op klaarlichte dag, voor de deur, met niks erin, terwijl wij met 6 man binnen zaten), diverse laptops gestolen etc.

Ook moest ik mij vroeger toe ik er zelf nog woonde bij thuiskomst van een avondje uit (lees: tussen 23.00 en 04.00) geregeld door een groep van 10 kinderen worstelen in de leeftijd van 7-15 terwijl ik afgezeken en uitgescholden werd zonder enige aanleiding. Wat doet een kind van 7 om 2 uur 's nachts op een weekdag buiten vraag ik me dan af.

Ik ben helemaal voor een evenwichtig en onbevooroordeeld beleid en discussie, maar het wordt naar mijn mening wel eens tijd dat de deelnemende sprekers onder ogen zien dat je niet per definitie een rascist bent als je onderkent dat een significant gedeelte van de allochtone jeugd in bepaalde stadswijken ronduit 'rot' is, ook in vergelijking met de daar wonende autochtone jeugd. Misschien dat de allochtone gemeenschap dit dan eindelijk ook eens oppakt in plaats van te schermen met discriminatie, en hun koters eens op tijd van de straat af plukt en een pak op hun flikker geeft.


Jezus wat ben ik het met jou eens


Kankerlul


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 25-10-2004 15:00 by MetalgirlOphelia Profiel van MetalgirlOphelia

quote:
Op 25 oktober 2004 14:56 schreef Chelman het volgende:
Moeilijk. Principeel ben ik uiteraard net als de ACLU een voostaander van het recht om ook sites als Ogrish.com te kunnen maken.

Persoonlijk zal ik echter geen traantje laten als die walgelijke troep dichtgesmeten wordt.

Dat noemt men een dillema.




Ik kijk er ook niet naar, maar ik denk dat het best goed is dat dergelijke sites bestaan zodat er toch nog wegen open blijven voor eerlijke beelden. Bovendien wordt alles wat niet door de beugel kan als een gek gecensureerd. Als je er interesse in hebt om dergelijke dingen te bekijken dan vind ik dat dat gewoon moet kunnen. Niets mis mee. Orgrish heeft dan ook gewoon gelijk. Wel kan ik me voorstellen dat het niet leuk is voor familieleden om te horen dat hun dode familielid in stukjes te zien is op internet. Ik zou het dan ook meer dan rechtvaardig vinden van Ogrish om op hun beurt beelden weg te halen op verzoek van familieleden indien gewenst. Dilemma weggewerkt?


Kankerlul


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 25-10-2004 15:03 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 25 oktober 2004 14:57 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Jezus wat ben ik het met jou eens
Gelukkig begint dat idd ook bij linkse kringen door te dringen. Ik zie en hoor steeds vaker linkse mensen die voor de 'rechtse' aanpak van criminaliteit zijn.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-10-2004 15:07 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 25 oktober 2004 15:03 schreef Misanthrope het volgende:
Gelukkig begint dat idd ook bij linkse kringen door te dringen. Ik zie en hoor steeds vaker linkse mensen die voor de 'rechtse' aanpak van criminaliteit zijn.


ja. Alleen ultra politieke correcte karikaturen zoals burgemeester Cohen zijn niet meer te redden.
Verder: Als nu wat meer rechsten een "linkse" aanpak van natuur- en milieubescherming zijn we er zowaar uit!


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 25-10-2004 15:08 by MetalgirlOphelia Profiel van MetalgirlOphelia

quote:
Op 25 oktober 2004 15:07 schreef attila_de_hun het volgende:
ja. Alleen ultra politieke correcte karikaturen zoals burgemeester Cohen zijn niet meer te redden.
Verder: Als nu wat meer rechsten een "linkse" aanpak van natuur- en milieubescherming zijn we er zowaar uit!


precies!!


Kankerlul


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen