IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Drugs deel 5 Vorige pagina | Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 07-08-2007 17:26 by Snaack Profiel van Snaack

Hallucineren van MDMA?


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 07-08-2007 17:31 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

quote:
Op 7 augustus 2007 17:26 schreef Snaack het volgende:
Hallucineren van MDMA?


Ja, kan zeker gebeuren. Vooral als je serotonine al laag staat door eerder gebruik is de kans groter dat je gaat hallucineren. Maar verschilt van persoon tot persoon of je er gevoelig aan bent of niet. Volgens mij lag dat aan iets dat omgezet word naar MDA -> hallucinaties, maar dat weet ik niet zeker.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


moon1976
Stultorum infinitus numerus est
Usericon van moon1976
Posted 07-08-2007 17:31 by moon1976 Profiel van moon1976http://www.myspace.com/anemoontje

quote:
Op 7 augustus 2007 17:26 schreef Snaack het volgende:
Hallucineren van MDMA?


hahaha, nou da's mij nog nooit overkomen...
Of voegen ze tegenwoordig extra stofjes toe???


Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 07-08-2007 17:40 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 7 augustus 2007 17:31 schreef VodeVilicious het volgende:
Ja, kan zeker gebeuren. Vooral als je serotonine al laag staat door eerder gebruik is de kans groter dat je gaat hallucineren. Maar verschilt van persoon tot persoon of je er gevoelig aan bent of niet. Volgens mij lag dat aan iets dat omgezet word naar MDA -> hallucinaties, maar dat weet ik niet zeker.


Ah ok, ik heb het ook wel eens gehad namelijk, maar dacht dat er een beetje LSD in de XTC-pil zat..

Had het alleen op muziek met mijn ogen dicht.. En was ontzettend goed te sturen.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 07-08-2007 17:45 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

quote:
Op 7 augustus 2007 17:40 schreef Snaack het volgende:
Ah ok, ik heb het ook wel eens gehad namelijk, maar dacht dat er een beetje LSD in de XTC-pil zat..

Had het alleen op muziek met mijn ogen dicht.. En was ontzettend goed te sturen.


Ja, fijn is dat he. Kan je helemaal zelf de richting geven die je wilt.

Maar lsd in je pil, zou me sterk lijken, word je pil een stukkie duurder van, waarom zouden ze dat willen doen dan.

Maar idd, de keren dat het voorkomt is het erg fijn, koester ze.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 07-08-2007 17:47 by Snaack Profiel van Snaack

Ik gebruik al iets van anderhalf jaar absoluut geen drugs meer.. Ik heb veel good times beleefd maar ik vind het leuk geweest


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 07-08-2007 17:51 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

quote:
Op 7 augustus 2007 17:47 schreef Snaack het volgende:
Ik gebruik al iets van anderhalf jaar absoluut geen drugs meer.. Ik heb veel good times beleefd maar ik vind het leuk geweest


Ja, als het genoeg is is het genoeg.

Ik ben nou sinds, poeh.. februari er pas echt mee bezig, dus dat duurt nog wel een tijdje voor ik er genoeg van heb. Fijn zo'n ontdekkingstocht.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 07-08-2007 17:55 by Panzerke Profiel van Panzerkehttp://www.last.fm/user/Panzerke

LSD is spotgoedkoop, je pil wordt er echt niet duurder van.
Je gaat soms van XTC hallucineren omdat er dan geen MDMA maar MDA inzit. Lijkt heel erg op MDMA, alleen duurt het wat langer en ga je er van hallucineren. Is chemisch heel erg verwant aan elkaar, en je lichaam schijnt sowieso een gedeelte van de genomen MDMA automatisch om te zetten in MDA. Kan dus ook zijn dat je gewoon vrij veel hebt genomen



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 07-08-2007 18:02 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 7 augustus 2007 17:51 schreef VodeVilicious het volgende:
Ja, als het genoeg is is het genoeg.

Ik ben nou sinds, poeh.. februari er pas echt mee bezig, dus dat duurt nog wel een tijdje voor ik er genoeg van heb. Fijn zo'n ontdekkingstocht.


Inderdaad.. Ik heb nooit chemische drugs gebruikt, tot ik er op mijn 27e toevallig mee in aanraking kwam. (waar je mee omgaat raak je mee besmet zeg ik maar..)

Half jaartje mee geëxperimenteerd (alleen XTC/ MDMA) en toen vond ik het wel welletjes geweest. Zeker na mijn laatste MDMA trip die echt fucking zwaar en heftig was, maar ook erg fijn hehe.

Ik heb het niet afgezworen en ben ook niet anti, misschien neem ik het nog wel een keer op een speciale gelegenheid.

Hoe dan ook neem ik dan net de drempeldosis, want ook ik heb ontdekt wat "hard gaan" is, incl kotsen en dat wil ik nooit meer.

Van XTC/ MDMA vind ik de dip die je ong 2 dagen later krijgt ook zwaar kut.

Daarnaast vind ik de bodyload van MDMA/ paddo's ook absoluut niet plezierig, maar dan heb ik het wel over een forse dosis die je dan neemt hehe.

Tijdens mijn laatste trip kon ik me pas na ong een half uur over de bodyload heenzetten. Iedereen had het prima naar zijn zin en ik lag daar met mijn ogen dicht "onrustig" te zijn. Nee, niet tof.

De bad-trip die ik een keer van truffels heb gehad was voor mij de druppel nooit meer paddo's te gebruiken. Trip-report staat nog ergens in dit topic. (of een vorig deel..)


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 07-08-2007 18:16 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Ja, eens dat je het een keer hebt gedaan is de drempel zoveel lager..

Die bodyload is klote ja, al heb ik daar niet zo snel last van, ook nooit moeten kotsen. geweldig.

Maar paddo's doe ik ook niet meer snel, die ontzettende chaos is zo kut. De laatste keer dat ik het deed had ik een pass out/epileptische aanval sort of midden in m'n trip. Dan wil je die dingen niet snel opnieuw vreten.

Daarom vond ik die 2C-B zo fijn. En binnenkort LSD, dat word wat.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Eiermensch
Staring Through my Eyes That Are Red
Usericon van Eiermensch
Posted 07-08-2007 18:23 by Eiermensch Profiel van Eiermenschhttp://www.last.fm/user/DieEierVonSatan/

LSD in de vreet is okay!
LSD in de vreet is okay!
LSD in de vreet, LSD in de vreet, LSD in de vreet is okay!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 07-08-2007 18:24 by Snaack Profiel van Snaack

Hmm, schijnt stukken beter te sturen te zijn dan een paddotrip, en veel rustiger.

Alleen, je weet nooit welke dosis je binnenkrijgt.. Voor een eerste keer gelijk een zware dosis nemen lijkt me niet aan te raden.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 07-08-2007 18:27 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

quote:
Op 7 augustus 2007 18:24 schreef Snaack het volgende:
Hmm, schijnt stukken beter te sturen te zijn dan een paddotrip, en veel rustiger.

Alleen, je weet nooit welke dosis je binnenkrijgt.. Voor een eerste keer gelijk een zware dosis nemen lijkt me niet aan te raden.

Ja, je hebt helemaal gelijk. Maar ik kan wel wat hebben. De mensen waarmee ik het ga doen zijn ook gewoon zo ongelooflijk chill en grappig dat bad gaan niet eens voor te stellen is.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


moon1976
Stultorum infinitus numerus est
Usericon van moon1976
Posted 07-08-2007 18:30 by moon1976 Profiel van moon1976http://www.myspace.com/anemoontje

zowel LSD als paddo's zijn heel goed te sturen,
alleen vond ik LSD een stuk heftiger en duurde veel langer.
Maar bij allebei geldt: je maakt je eigen trip!!


Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief!


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 07-08-2007 18:32 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

quote:
Op 7 augustus 2007 18:30 schreef moon1976 het volgende:
zowel LSD als paddo's zijn heel goed te sturen,
alleen vond ik LSD een stuk heftiger en duurde veel langer.
Maar bij allebei geldt: je maakt je eigen trip!!


Ja, uiteraard. Maar paddo's goed te sturen? Vond ik niet. Alles was elke keer 1 grote chaos in m'n hoofd, niets begrijpen, alleen maar zien en voelen. En totaal niet begrijpen op welke planeet je ook alweer zat. Niets voor mij.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


moon1976
Stultorum infinitus numerus est
Usericon van moon1976
Posted 07-08-2007 18:34 by moon1976 Profiel van moon1976http://www.myspace.com/anemoontje

Da's op zich ook wel de pest met drugs,
iedereen beleeft het anders...

maar veel van mijn vroegere vrienden ervaarden het net als ik..


Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief!


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 07-08-2007 18:45 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Ja, dat is mooi als jullie er wel goed bij kunnen sturen.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


moon1976
Stultorum infinitus numerus est
Usericon van moon1976
Posted 07-08-2007 18:47 by moon1976 Profiel van moon1976http://www.myspace.com/anemoontje

nou doe maar in de verleden tijd,
doe het al 11 jaar niet meer!!
Tegenwoordig houd ik het bij alcohol.


Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief!


Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 07-08-2007 18:57 by Panzerke Profiel van Panzerkehttp://www.last.fm/user/Panzerke

Paddo's ben ik ook niet meer zo'n fan van. Nooit fout gegaan, maar de laatste keer was zo bruut en intens, als dat toen fout was gegaan was ik denk ik erin gebleven. Kon er totaal geen invloed op uitoefenen, en daar houd ik niet zo van. Wat dat betreft zijn LSD en 2C-B meer mijn ding.



Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 07-08-2007 19:29 by Pem Profiel van Pem

Ik had laatst toevallig nog een gesprek met iemand over zijn ervaringen met drugs. Die had er vooral prettige ervaringen mee, maar toch moet ik zeggen dat ik zelf niet zo'n behoefte heb aan drugs uitproberen...

Ik ben volgens mij gewoon al veel te paranoide over wat er met me gaat gebeuren als ik drugs zou nemen, nou als dat geen goede reden is om er niet mee te gaan kloten [zoals ik hier al las "Je maakt je eigen trip"]

Ik moet dan wel weer toegeven dat ik periodes vrij veel [dagelijks] geblowd heb, maar dat was om 'verkeerde' redenen en viel vaak niet goed [ging alleen maar moeilijker en negatiever denken]. Tegenwoordig komt het denk ik twee keer per jaar voor dat ik een paar hijsjes neem en dat vind ik meer dan genoeg.

Ook heb ik een aantal keer ephedra gebruikt [in kleine doses] en dat vond ik eigenlijk heel prettig Omdat ik een persoon ben die vaak energie tekort komt [door slaapprobelemen]. Het gaf me inderdaad de nodige energie, zonder me daarna extra moe te maken, en de eerste keer gaf het ook een soort tinteling en 'kippevel op mijn hoofd' ofzo. Maar ook daar ben ik gauw genoeg weer mee gekapt, ik hou me liever niet te veel bezig met dergelijke zooi. En wil me ook niet afhankelijk daarvan gaan voelen [in mijn geval dus bijvoorbeeld dat ik zou gaan denken dat ik zonder ephedra helemaal nooit meer genoeg energie zou kunnen vinden, of zoiets]

Dusch.

Ik vind het ergens altijd best verwonderlijk als mensen vanalles uit 'durven' te proberen en tegelijkertijd snap ik niet helemaal wat de lol er van is ofzo.. hehe. Ik zit nu aan meds tegen de migraine en die zijn best heftig ['zwaar kalmerend' oa volgens de bijsluiter] Nou, zo vaag als ik daar van geweest ben vind ik ècht niet relaxt hoor...


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


renYek
Usericon van renYek
Posted 07-08-2007 19:33 by renYek Profiel van renYek

Nou junkie, hoe laat kom je douchen?

Ben er vanaf 19:45 niet anders mis ik de show


Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 07-08-2007 19:40 by Pem Profiel van Pem

quote:
Op 7 augustus 2007 19:33 schreef renYek het volgende:
Nou junkie, hoe laat kom je douchen?

Ben er vanaf 19:45 niet anders mis ik de show




Oh, je bent off-topic!!! *foei*


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 07-08-2007 19:40 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Achja, ik durf ook pas dingen uyit te proberen als ik stevig in m'n schoenen sta hoor. En de lol, ja, die maak je helemaal zelf, defenities van lol verschillen gelukkig.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 07-08-2007 19:42 by Panzerke Profiel van Panzerkehttp://www.last.fm/user/Panzerke

Zo is het maar net, als je van jezelf weet dat je er niet sterk genoeg voor in je schoenen staat, als ik het zo mag zeggen, dan doe je er ook maar gewoon erg verstandig aan om je er niet mee bezig te houden.
Ik heb het zelf ook wel een beetje, ben redelijk een control freak, dus ook niet echt iemand die zich met psychedelica bezig zou moeten houden. Stiekem vind ik het toch zo leuk dat het af en toe weer begint te kriebelen, en dan moet het weer eventjes. Maar de keren die ik gebruik zijn echt heel zeldzaam, ben niet zo van het wekelijkse of zelfs maandelijkse gebruik.

Maar goed, morgen staat morfine op het programma, maar dan wel als pijnbestrijding, zal ook wel een feest worden.



VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 07-08-2007 19:50 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Ja, stevig in je schoenen staan in een pre, maar helaas besef je dat niet altijd evengoed als je niet stevig in je schoenen staat en ontdek je dat pas midden in je trip als je grandioos fout gaat.

psychedelica is zowiezo niet iets wat je wekelijks moet gaan gebruiken, brr. Lijkt me toch wat te heftig.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen