IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Drugs deel 5 Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 12-03-2007 0:57 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

kutzooi, die idoser files kun je maar 1 keer gebruiken, weet iemand nog trucjes of waar je gratis die dosesen kunt halen

edit:

http://fishki.net/comment.php?id=11318
heheh gaaf, zonder schrik ding!

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 12-03-2007 1:10]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hókenman
Alcoholocaust
Usericon van Hókenman
Posted 12-03-2007 15:00 by Hókenman Profiel van Hókenman

drugs zijn kut man kun je beter bettie zuipen


]


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 12-03-2007 18:45 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 4 maart 2007 15:53 schreef Murdering Monk het volgende:
Laatste reactie van mij in het vorige topic:
Godver, gister, nou ja vanmorgen een enge ervaring gehad...

Na een avondje verjaardag bij een maat van me, na het nodige bier, paar tequilla en wat joints, wordt ik vanmorgen ineens wakker en kan ik geen adem halen...

Duurde een paar tellen voordat het weer lukte, leek wel of mn longen vaccum zaten, volgens mij nog nooit zo hard geschrokken.

Nu schijnt het dat je weleens apneu kunt krijgen van te veel drank en drugs, zeker gemixt, dus nu toch maar eens heel erg op gaan passen, en zeker met het blowen, bier zuipen enzo doe ik toch eigenlijk al nooit.






succes met stoppen.


Edit ik lees scheef! las;verkorting~Pneumothorax

[Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 12-03-2007 18:55]


Suck my piss


waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 13-03-2007 11:07 by waterfiets Profiel van waterfiets

quote:
Op 12 maart 2007 15:00 schreef Hókenman het volgende:
drugs zijn kut man kun je beter bettie zuipen


Alcohol is ook drugs


Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 13-03-2007 11:39 by Panzerke Profiel van Panzerkehttp://www.last.fm/user/Panzerke

quote:
Op 12 maart 2007 15:00 schreef Hókenman het volgende:
drugs zijn kut man kun je beter bettie zuipen

Ja man, drugs are bad mkay.
Drugsgebruik is niet alleen heel leerzaam, maar in de meeste gevallen ook stukken minder schadelijk dan alcohol. Weinig drugs die zo verslavend zijn en zo'n grote aanslag zijn op je lichaam als alcohol. Dat bier drinken maatschappelijk geaccepteerd is betekent niet dat het ongevaarlijk is.



spectre
Usericon van spectre
Posted 13-03-2007 11:41 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 13 maart 2007 11:07 schreef waterfiets het volgende:
Alcohol is ook drugs
harddrugs zelfs


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 13-03-2007 12:15 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 13 maart 2007 11:39 schreef Panzerke het volgende:
Ja man, drugs are bad mkay.
Drugsgebruik is niet alleen heel leerzaam, maar in de meeste gevallen ook stukken minder schadelijk dan alcohol. Weinig drugs die zo verslavend zijn en zo'n grote aanslag zijn op je lichaam als alcohol. Dat bier drinken maatschappelijk geaccepteerd is betekent niet dat het ongevaarlijk is.


idd

maar het veilige aan maatschappelijk geaccepteerde drugs is dat er enorm veel ervaring mee is. Iedereen heeft wel tips en trucs en de zorg is er ook wat meer op ingespeeld.
bovendien kent iedereen de gevaren en grenzen ongeveer wel.

daarom ben ik ook voor veel soepelere regels.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 16-03-2007 13:06 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://



Suck my piss


metaalprinses1991
Usericon van metaalprinses1991
Posted 16-03-2007 13:55 by metaalprinses1991 Profiel van metaalprinses1991

omg... die 2e ...ziek onie


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-03-2007 14:24 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 13 maart 2007 11:39 schreef Panzerke het volgende:
Drugsgebruik is niet alleen heel leerzaam,


Leg uit a.u.b.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


spectre
Usericon van spectre
Posted 16-03-2007 14:27 by spectre Profiel van spectre

Joints rollen Chel, jij ontwetende!

Essentieel dat je dat leert natuurlijk.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 16-03-2007 14:43 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Kreeg laatst via msn allerlei tripmiddelen aangeboden. Ze had m'n email van zm. Dubieus


spectre
Usericon van spectre
Posted 16-03-2007 14:45 by spectre Profiel van spectre

Via Msn? Kan dat ook al tegenwoordig

(ik ben flauw vandaag)


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


metaalprinses1991
Usericon van metaalprinses1991
Posted 16-03-2007 14:54 by metaalprinses1991 Profiel van metaalprinses1991

of....de dokter schrijft je n middel voor wat onder de opiumwet valt -_-'


murtcelP
Joah!
Usericon van murtcelP
Posted 16-03-2007 14:58 by murtcelP Profiel van murtcelPhttp://www.libithum.nl

Of iets ongezond is vind ik nog geen eens zo heel belangrijk, belangrijker is hoe je er zelf door ontwricht raakt, sociaal, maatschappelijk.
Bij alcoholgebruik gebeurd dat pas bij een zeer hoge frequentie en zeer grote hoeveelheden in tegenstelling tot veel andere drugs. Daardoor is het in mij ogen een minder schadelijke soort drugs en niet omdat het algemeen geaccepteerd is.



Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 16-03-2007 15:16 by Panzerke Profiel van Panzerkehttp://www.last.fm/user/Panzerke

quote:
Op 16 maart 2007 14:24 schreef Chelman het volgende:
Leg uit a.u.b.

Ik had het niet over blowen of speed, coke en dergelijke, maar over tripmiddelen, dat had ik er even bij moeten zetten. Het gebruik van tripmiddelen vind ik vaak een uiterst leerzame ervaring. Niet omdat je geniale inzichten krijgt in grote vraagstukken en dankzij mystieke ervaringen. Wel omdat je tijdens een trip geconfronteerd kan worden met je slechte eigenschappen en dingen die je diep heb weggestopt, genegeerd of waar je simpelweg aan voorbij gaat. Als je tript heb je de mogelijkheid niet langer om deze dingen te negeren, en worden ze (en dat is niet altijd even prettig) right in your face geknald.
Het beeld dat veel mensen hebben van trippen, is onwerkelijkheden zien, maar af en toe zie je ook de werkelijkheid juist heel erg objectief, en kun je kritisch naar jezelf kijken. Na de trip zijn er deuren geopend waarvan je vantevoren niet wist dat ze bestaan. Je kan ná de trip, niet tijdens, op een betere en gerichtere manier aan jezelf gaan werken. Trippen is dus niet alleen zeer leuk, maar ook verrijkend.



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 16-03-2007 15:18 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 16 maart 2007 15:16 schreef Panzerke het volgende:
Ik had het niet over blowen of speed, coke en dergelijke, maar over tripmiddelen, dat had ik er even bij moeten zetten. Het gebruik van tripmiddelen vind ik vaak een uiterst leerzame ervaring. Niet omdat je geniale inzichten krijgt in grote vraagstukken en dankzij mystieke ervaringen. Wel omdat je tijdens een trip geconfronteerd kan worden met je slechte eigenschappen en dingen die je diep heb weggestopt, genegeerd of waar je simpelweg aan voorbij gaat. Als je tript heb je de mogelijkheid niet langer om deze dingen te negeren, en worden ze (en dat is niet altijd even prettig) right in your face geknald.
Het beeld dat veel mensen hebben van trippen, is onwerkelijkheden zien, maar af en toe zie je ook de werkelijkheid juist heel erg objectief, en kun je kritisch naar jezelf kijken. Na de trip zijn er deuren geopend waarvan je vantevoren niet wist dat ze bestaan. Je kan ná de trip, niet tijdens, op een betere en gerichtere manier aan jezelf gaan werken. Trippen is dus niet alleen zeer leuk, maar ook verrijkend.
En waarom denk jij dat het iets is dat je zelf al bent en dat het niet iets is wat door de invloed van drugs veroorzaakt wordt?

En oja, al die verslaafden die in het park liggen te stinken zijn natuurlijk nu helemaal zichzelf. Wat een leerproces maken die lui!

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 16-03-2007 15:19]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 16-03-2007 15:20 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 16 maart 2007 15:18 schreef Misanthrope het volgende:
En waarom denk jij dat het iets is dat je zelf al bent en dat het niet iets is wat door de invloed van drugs veroorzaakt wordt?
De drug gebruiken jouw hersenen; Jouw geheugen, onderbewustzijn, referentiekader. Wat je ziet, denkt, voelt en ervaart was/is dus al jouw.
Het is echter idd de drug die sommige dingen triggert.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 16-03-2007 15:20 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 16 maart 2007 15:18 schreef Misanthrope het volgende:
En oja, al die verslaafden die in het park liggen te stinken zijn natuurlijk nu helemaal zichzelf. Wat een leerproces maken die lui!
Worden geconfronteerd met hun eigen zwakke ik.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


~~**Boemba**~~
Usericon van ~~**Boemba**~~
Posted 16-03-2007 15:59 by ~~**Boemba**~~ Profiel van ~~**Boemba**~~

quote:
Op 16 maart 2007 15:20 schreef kwelgeest het volgende:
De drug gebruiken jouw hersenen; Jouw geheugen, onderbewustzijn, referentiekader. Wat je ziet, denkt, voelt en ervaart was/is dus al jouw.



maar je hebt weinig te vertellen over de volgorde, vorm en context van de ervaringen die aan je voorbij schieten. Dan kun je ervaringen uit je kindertijd bijvoorbeeld koppelen aan films die je ooit hebt gezien. Het gebeurt dan ook niet zelden dat op deze manier bijvoorbeeld ingebeeld misbruik naar voren komt. Maar ja, als dat jou nu plezier oplevert, dan wil ik je dat niet ontzeggen.

Maar dan mag je wel een erg maagdelijk brein hebben wil het geen kwalijke gevolgen krijgen...




[Dit bericht is gewijzigd door ~~**Boemba**~~ op 16-03-2007 16:00]


Davidian
Groningse ellende
Usericon van Davidian
Posted 16-03-2007 18:49 by Davidian Profiel van Davidian

Ik vind sommige dromen van mij al eng genoeg, laat staan dat ik dan zelf me zelf in zo'n trip ga helpen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-03-2007 18:52 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 16 maart 2007 15:18 schreef Misanthrope het volgende:
En waarom denk jij dat het iets is dat je zelf al bent en dat het niet iets is wat door de invloed van drugs veroorzaakt wordt?

En oja, al die verslaafden die in het park liggen te stinken zijn natuurlijk nu helemaal zichzelf. Wat een leerproces maken die lui!

damn vroeger was je niet zo kortzichtig.

haal even alle soorten drugs doorelkaar.

ik vind alcohol en wiet ook wel leerzaam, je gaat vanzelf op een hele andere manier naar dingen kijken. je ziet duidelijker je onzekerheden doordat je je iets anders gaat gedragen. en dan kun je er wat mee. Je kunt emoties daardoor op een andere manier ervaren, bier drink je toch ook niet alleen voor de smaak, dan zou je er niet zoveel van nuttigen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-03-2007 19:10 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 16 maart 2007 15:16 schreef Panzerke het volgende:
Ik had het niet over blowen of speed, coke en dergelijke, maar over tripmiddelen, dat had ik er even bij moeten zetten. Het gebruik van tripmiddelen vind ik vaak een uiterst leerzame ervaring. Niet omdat je geniale inzichten krijgt in grote vraagstukken en dankzij mystieke ervaringen. Wel omdat je tijdens een trip geconfronteerd kan worden met je slechte eigenschappen en dingen die je diep heb weggestopt, genegeerd of waar je simpelweg aan voorbij gaat. Als je tript heb je de mogelijkheid niet langer om deze dingen te negeren, en worden ze (en dat is niet altijd even prettig) right in your face geknald.
Het beeld dat veel mensen hebben van trippen, is onwerkelijkheden zien, maar af en toe zie je ook de werkelijkheid juist heel erg objectief, en kun je kritisch naar jezelf kijken. Na de trip zijn er deuren geopend waarvan je vantevoren niet wist dat ze bestaan. Je kan ná de trip, niet tijdens, op een betere en gerichtere manier aan jezelf gaan werken. Trippen is dus niet alleen zeer leuk, maar ook verrijkend.


Pardon me:

Verrijkend, verruimend, yadda, yadda, yadda. Het is echt een wonder dat trippen geen onderdeel van de curricula op universiteiten vormt.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


~~**Boemba**~~
Usericon van ~~**Boemba**~~
Posted 16-03-2007 19:19 by ~~**Boemba**~~ Profiel van ~~**Boemba**~~

quote:
Op 16 maart 2007 19:10 schreef Chelman het volgende:
Pardon me:

Verrijkend, verruimend, yadda, yadda, yadda. Het is echt een wonder dat trippen geen onderdeel van de curricula op universiteiten vormt.




en daar kun je helaas nog wel eens ongelijk in hebben...



Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 16-03-2007 19:52 by Panzerke Profiel van Panzerkehttp://www.last.fm/user/Panzerke

Ik zat toestraks nogal in tijdnood, had geen tijd om mijn verhaal af te maken.
Afgezien van al het verruimend en verrijkend, wat sommige mensen hier nogal (zonder zelf enige ervaring met tripmiddelen te hebben?) in twijfel lijken te trekken, maakt het je gewoon een ervaring rijker. Mijn allereerste trip ooit is een van de meest indrukwekkende ervaringen die ik ooit heb gehad, en ik zou, mocht ik de keuze wel of niet nemen opnieuw moeten maken, dan zou ik er 100% zeker weer voor kiezen.



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen