IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Drugs deel 5 Vorige pagina | Volgende pagina
Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 29-10-2008 15:51 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

die shit is overrated papi


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 30-10-2008 14:45 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

zitten hier ook mensen die bezig zijn met JBL??

ik heb er veel verhalen over gehoord. Bijna dood ervaringen door overdosis e.d.

shit lijkt mij echt gruwelijk papi


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 30-10-2008 14:47 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

Papi?


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 30-10-2008 14:48 by Schaep Profiel van Schaep

Je kent de status.

JBL?


Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 30-10-2008 14:53 by Panzerke Profiel van Panzerkehttp://www.last.fm/user/Panzerke

quote:
Op 30 oktober 2008 14:45 schreef Black Jew het volgende:
zitten hier ook mensen die bezig zijn met JBL??

ik heb er veel verhalen over gehoord. Bijna dood ervaringen door overdosis e.d.

shit lijkt mij echt gruwelijk papi


Ik ga er vanuit dat je GBL bedoelt, niet JBL. Zelfs Erowid weet daar niets over namelijk...

GBL werkt min of meer hetzelfde als GHB (waar GBL een ingredient van is). Effecten zijn hetzelfde, alleen is GBL een stuk zuurder en bijt het je ingewanden een beetje weg, dus pure GBL drinken is niet echt aan te raden ivm gezondheid. GHB is een stuk minder schadelijk.

Wbt bijna-dood ervaringen door overdosis: bullcrap, tenzij je echt achterlijke hoeveelheden neemt. Net als bij GHB geldt: neem je ook maar een fractie meer dan de juiste dosis dan ga je knock-out. Altijd. Dan slaap je lekker voor zes uurtjes en daarna word je weer wakker zonder enige problemen.



Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 30-10-2008 14:54 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

GBL idd.



TYPO

[Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 30-10-2008 14:55]


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 30-10-2008 14:59 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 30 oktober 2008 14:53 schreef Panzerke het volgende:
Wbt bijna-dood ervaringen door overdosis: bullcrap, tenzij je echt achterlijke hoeveelheden neemt. Net als bij GHB geldt: neem je ook maar een fractie meer dan de juiste dosis dan ga je knock-out. Altijd. Dan slaap je lekker voor zes uurtjes en daarna word je weer wakker zonder enige problemen.


Je moet niet invullen wat de ervaringen van anderen zijn duke.

Elk menselijk lichaam reageerd weer anders. Ik snap je punt maar je kan bijvoorbeel stikken in je kots of je tong. Wat ik begrepen heb is het niet een slaap maar een soort korte coma is.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 30-10-2008 15:23 by Panzerke Profiel van Panzerkehttp://www.last.fm/user/Panzerke

Slaap, coma, ik weet het niet zeker. Voor mij voelde het de enige keer dat ik het gebruikte echt aan als slaap, en ik werd ook daadwerkelijk uitgerust wakker. Ik ken mensen die het gebruiken om in slaap te komen na bijvoorbeeld speed te hebben genomen. Als je out denkt te gaan: stabiele zijligging en chillen maar.

Tuurlijk reageert elk lichaam anders, maar dit zijn de effecten zoals ze zich bij haast alle gebruikers voordoen. Er zullen vast mensen overlijden na 'normaal' gebruik (waarschijnlijk vanwege stikken in kots inderdaad), maar er is imho niet echt reden om te paniekeren vanwege zulke uitzonderingen. Begin met een te lage dosis, zodat je weet of je overgevoelig/allergisch bent, dan kan er weinig mis gaan.



Nargaroth
Usericon van Nargaroth
Posted 30-10-2008 15:40 by Nargaroth Profiel van Nargaroth

Of gebruik die troep gewoon helemaal niet


Elke dag dronken is ook een regelmatig leven.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 30-10-2008 16:27 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 30 oktober 2008 15:40 schreef Nargaroth het volgende:
Of gebruik die troep gewoon helemaal niet



zuip een stuk in je kraag en laat deze boys het woord doen.

quote:
Op 30 oktober 2008 15:23 schreef Panzerke het volgende:
Slaap, coma, ik weet het niet zeker. Voor mij voelde het de enige keer dat ik het gebruikte echt aan als slaap, en ik werd ook daadwerkelijk uitgerust wakker. Ik ken mensen die het gebruiken om in slaap te komen na bijvoorbeeld speed te hebben genomen. Als je out denkt te gaan: stabiele zijligging en chillen maar.

Tuurlijk reageert elk lichaam anders, maar dit zijn de effecten zoals ze zich bij haast alle gebruikers voordoen. Er zullen vast mensen overlijden na 'normaal' gebruik (waarschijnlijk vanwege stikken in kots inderdaad), maar er is imho niet echt reden om te paniekeren vanwege zulke uitzonderingen. Begin met een te lage dosis, zodat je weet of je overgevoelig/allergisch bent, dan kan er weinig mis gaan.


Als je alleen in je bed ligt en je bent al vaag dan ga je denk ik niet in een stabiele zijligging liggen. of je moet standaard zo gaan liggen lol

voor de rest ben ik het met je eens. Ik wil trouwens in de analoge wereld zo min mogelijk met drugs te maken hebben omdat ik veel waanzin gezien heb.

Drugs bestaat net zo langs als de mensen bestaan en het zal altijd blijven bestaan. Teh war on drugs is daarom ook gewoon een grote grap.Helemaal als je bedenkt dat veel drugs zijn uitgevonden in een lab. Al dan niet met andere bedoelingen.


Dat is ironisch.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 30-10-2008 16:32 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

leuke sit edit trouwens;

http://www.uitjebol.net/


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 30-10-2008 17:33 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 29 oktober 2008 15:48 schreef Lionheart het volgende:
Heeft iemand eens meth geprobeerd? Zag gisternacht een interessante docu daarover.


De meeste meth gebruikers hebben over het algemeen weinig tijd om te posten op een forum. Die moeten altijd scoren.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 31-10-2008 1:01 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 30 oktober 2008 14:53 schreef Panzerke het volgende:

Wbt bijna-dood ervaringen door overdosis: bullcrap, tenzij je echt achterlijke hoeveelheden neemt. Net als bij GHB geldt: neem je ook maar een fractie meer dan de juiste dosis dan ga je knock-out. Altijd. Dan slaap je lekker voor zes uurtjes en daarna word je weer wakker zonder enige problemen.


hehe herkenbaar, binnen een kwartier sliep ik, en k had misschien maar net 3 ml op. 3 uur later super fris weer wakker, wat dat betreft lijkt het totaal niet op alcohol.


Laatste tijd trouwens wat XTC geprobeerd, maar ik merk dat uppers me niet zo erg liggen. Ik weet niet echt goed wat ik met dat gevoel aan moet, bewegen neemt wel veel weg maarja dat kan ook niet lang duren. Maar het meest irritante eraan vind ik dat het zo lamng duurt, met XTC heb ik echt veel moeite om in slaap te komen en iets van eten naar binnen te werken. Dat duurt bij mij al gemakkelijk wat meer dan 12 uur.
Speed is wat dat betreft wel beter maar dat vind ik weer erg saai.

Kanna is dan toch een stuk lekkerder, helderder tijdens alcohol en wiet terwijl je daar toch ook de positieve effecten van merkt, en er is geen moment dat je niet minder zou kunnen slapen als anders terwijl je toch net ff meer energie hebt.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 31-10-2008 1:18 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 29 oktober 2008 15:48 schreef Lionheart het volgende:
Heeft iemand eens meth geprobeerd? Zag gisternacht een interessante docu daarover.


T wordt soms voor geschreven voor ADHD dus ik denk het wel. Gelukkig word het dan gemaakt door wat vakbekwamere mensen die wel de moeite nemen om schadelijke troep eruit te halen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 31-10-2008 3:28 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 31 oktober 2008 1:01 schreef ElitE het volgende:
Laatste tijd trouwens wat XTC geprobeerd, maar ik merk dat uppers me niet zo erg liggen. Ik weet niet echt goed wat ik met dat gevoel aan moet, bewegen neemt wel veel weg maarja dat kan ook niet lang duren. Maar het meest irritante eraan vind ik dat het zo lamng duurt, met XTC heb ik echt veel moeite om in slaap te komen en iets van eten naar binnen te werken. Dat duurt bij mij al gemakkelijk wat meer dan 12 uur.
Speed is wat dat betreft wel beter maar dat vind ik weer erg saai.


Herkenbaar wat betreft het eten, maar volgens mij is het toch wel de speed in de XTC die je wakker houdt. Ik vind het te lekker, ik denk dat ik al snel geen echt feestje meer heb als ik het niet gebruik en dat voorkom ik liever. Daarnaast word ik para van hartkloppingen, zeker in combinatie met wiet.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 31-10-2008 3:30]


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 31-10-2008 9:33 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

mja k heb nog maar 2 soorten op en ook noiet altijd de meest goede momenten ervoor uitgekozen, maar ik merk dat ik er erg gevoelig voor ben en met i pilletje het al teveel kan vinden terwijl anderen er met gemak meer aankunnen.
maarja met dit soort middelen ga je op je reserves werken, en die heb ik nu niet echt, en daar doe ik in het dagelijks leven al vaak genoeg aanspraak op.

jah de samenstelling van pillen is natuurlijk heel verschillend, en vaak genoeg zit er speed bij, maar XTC opzich is ook een amfetamine en geeft je energie door je sympatische zenuwstelsel te activeren.
De "uitvinder" van XTC zei trouwens dat XTC beter empathy kon heetten maar dat dat niet lekker verkoopt. Maar ik heb echt helemaal geen "knuffelgevoel" naar de mensen om me heen.
misschien maar eens MDMA(MDA liever niet) kristallen proberen volgens mij ben je dan wat zekerder van de samenstelling. En zit er geen speed bij of andere stoffen.


Over meth:

quote:
Methamfetamine kan in hoge doseringen hersenschade veroorzaken, maar onduidelijk is nog of het in lage doseringen (zoals wanneer het toegepast wordt als medicijn) schade toebrengt. Negatieve effecten van gebruik komen vooral voort uit het gebrek aan slaap, zoals geïrriteerd zijn, paranoia, slecht zien en waanbeelden. In heel extreme gevallen kan het ook de dood veroorzaken.

Methamfetamine kan zeer verslavend werken op sommige mensen. Een gebruiker kan ook in een vicieuze cirkel raken als hij zijn vermoeidheid door gebruik van methamfetamine probeert op te vangen.


Zoiets dacht ik al voor echte informatie kun je beter niet naar alleen maar amerikaanse shit kijken.
Meth is volgens mij echt niet veel gevaarlijker dan speed of XTC, alleen moet je natuurlijk nooit gaan bijnemen net nadat het is uitgewerkt. Dan verg je natuurlijk teveel van je reserves.
Al geloof ik wel dat meth toch wat verslavender is omdat het ook/meer op je dopaminereceptoren werkt en dus meer beloning geeft. En doordat het zo makkelijk te maken is en zo gordkoop is is voor velen de grens laag.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 31-10-2008 9:34 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

quote:
Op 31 oktober 2008 1:01 schreef ElitE het volgende:

Laatste tijd trouwens wat XTC geprobeerd, maar ik merk dat uppers me niet zo erg liggen. Ik weet niet echt goed wat ik met dat gevoel aan moet, bewegen neemt wel veel weg maarja dat kan ook niet lang duren. Maar het meest irritante eraan vind ik dat het zo lamng duurt, met XTC heb ik echt veel moeite om in slaap te komen en iets van eten naar binnen te werken. Dat duurt bij mij al gemakkelijk wat meer dan 12 uur.
Speed is wat dat betreft wel beter maar dat vind ik weer erg saai.


Klinkt enigszins herkenbaar, hehe. Al ben ik minder negatief over XTC dan jij. Over speed kan ik niet echt wat zeggen, al heb ik het vermoeden dat er speed in de pil die ik had zat. Hoe dan ook wel voor herhaling vatbaar, keertje bij een drum 'n bass achtig iets ofzo.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 31-10-2008 10:01 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Een portie paddo's wil ik binnenkort wel weer een keertje proberen.


Against God and Government


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 31-10-2008 10:12 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Qua poeder hou ik het maar bij poedersuiker
Qua pillen bij m´n maagzuurtabletten
Qua paddo´s bij champignons

Vroeger wel es sporadisch geblowd, maar absoluut geen behoefte meer aan. Doe mij maar een biertje, das voor mij drugs genoeg


spelfout weggehaald...


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 31-10-2008 11:12 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

Twee jaar geblowed en 2 keer paddo's gegeten.
Nu al meer dan een jaar niks.
De laatste keer dat ik blowde 3 uur hartkloppingen gehad compleet met uitstraling naar de arm en steken in de borst. Had ik nog nooit meegemaakt en na dat incident besloot ik dat ik er klaar mee was.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 31-10-2008 12:11 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 31 oktober 2008 9:34 schreef nuclearwarfare het volgende:
Klinkt enigszins herkenbaar, hehe. Al ben ik minder negatief over XTC dan jij. Over speed kan ik niet echt wat zeggen, al heb ik het vermoeden dat er speed in de pil die ik had zat. Hoe dan ook wel voor herhaling vatbaar, keertje bij een drum 'n bass achtig iets ofzo.


jah mn eerste keer had ik een andere pil, erna eigenlijk allemaal dezelfde. En mn eerste keer viel echt perfect, super relaxed gedansd op een DNB feestje, terwijl ik daarvoor helemaal kapot was omdat ik 7 uur door de duinen had gelopen. En de week erna had ik er nog plezier van ondanks dat het chemisch allang was uitgewerkt.

tot nu toe vind ik XTC niet echt geweldig maar net als met andere drugs moet je dat volgens mij leren. Ik heb het idee dat als je bij normale doseringen en een gezond lichaam je wel van het effect moet kunnen genieten alleen moet je misschien er beter mee om leren gaan. Drugs versterken een bepaald iets van je gemoedstoestand, als je daar in het dagelijks leven al ietsjes moeite mee hebt kun je met drugs dat probleem sneller vastpakken.
Natuurlijk zal je altijd voorkeuren behouden met drugs ik denk dat uppers sowieso niet heel erg gaan bevallen omdat ik niet echt in een ritme leef en het door die dingen behoorlijk verstoord raakt. En de meeste dingen duren behoorlijk lang.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 31-10-2008 12:26 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 31 oktober 2008 11:12 schreef Mottighaerd het volgende:
Twee jaar geblowed en 2 keer paddo's gegeten.
Nu al meer dan een jaar niks.
De laatste keer dat ik blowde 3 uur hartkloppingen gehad compleet met uitstraling naar de arm en steken in de borst. Had ik nog nooit meegemaakt en na dat incident besloot ik dat ik er klaar mee was.



yeah kut kan dat zijn, vroeger ook best veel gehad. Maar ik had er in mindere mate ook last van als ik nuchter was.
Heb je ook welleens last gehad van hyperventilatie buiten wiet om?
Het komt vooral door angst, van THC gaat je hartslag sowieso wel omhoog(150 in "rust" heb ik al een paar keer gehad) , maar dat hoeft niet onprettig te zijn. Het grote probleem is dat als je erop gaat letten dat dat veel erger wordt en veel erger wordt ervaren.
Wat er goed tegen helpt is bewegen want dan vang je de te snelle hartslag wel wat meer op.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 31-10-2008 12:29 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 31 oktober 2008 9:33 schreef ElitE het volgende:
jah de samenstelling van pillen is natuurlijk heel verschillend, en vaak genoeg zit er speed bij, maar XTC opzich is ook een amfetamine en geeft je energie door je sympatische zenuwstelsel te activeren.


Ah oke! Ik dacht dat de energie echt door de speed kwam, maar dat klopt dus niet. Volgens mij kan je vaak ook wel een beetje zien hoeveel speed erin zit, aan de witte vlekjes op de pillen.

quote:
Op 31 oktober 2008 11:12 schreef Mottighaerd het volgende:
Twee jaar geblowed en 2 keer paddo's gegeten.
Nu al meer dan een jaar niks.
De laatste keer dat ik blowde 3 uur hartkloppingen gehad compleet met uitstraling naar de arm en steken in de borst. Had ik nog nooit meegemaakt en na dat incident besloot ik dat ik er klaar mee was.



Voor mij ook de reden om een tijd geen wiet te hebben gerookt. Na de laatste keer XTC was mijn hart aardig ontregeld en dat werd erger als ik wiet rookte. Het schijnt redelijk normaal te zijn, maar ik schrok er toen wel van. Daardoor werd het denk ik ook erger, zoals Elite hierboven zegt. Verder is XTC wel leuk spul, maar ik zie in mijn omgeving wel dat mensen het al snel te graag willen hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 31-10-2008 12:30]


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 31-10-2008 12:30 by windkracht10 Profiel van windkracht10

Zodra het kaalkopjesseizoen is afgelopen kap ik ook met drugs.


mvg wk10


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 31-10-2008 12:42 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 31 oktober 2008 12:29 schreef Schaep het volgende:
Ah oke! Ik dacht dat de energie echt door de speed kwam, maar dat klopt dus niet. Volgens mij kan je vaak ook wel een beetje zien hoeveel speed erin zit, aan de witte vlekjes op de pillen.

T behoord tot de amphetaminen(speed, dextroamphetamine, crystal meth, MDMA, MDA, enz) die het sympatische zenuwstelsel stimuleren door onder andere meer adrenaline te maken, zo richt je je meer op vechten en vluchten, ipv rusten en verteren( dan stimuleer je het parasympatische stelsel) Die energie die je krijgt zorgt ervoor dat je dan ook niet meer kan verteren, eten kun je maar moeilijk verwerken waardoor je het er al snel uit kan gooien. en daarom is het ook best populair als afslank middel.
Het sympatische zenuwstelsel is vooral ook gemaakt voor paniek situaties en in bepaalde situaties kunnen ze je behoorlijk paranoide en angstig maken zeker na wat slaaptekort. Maar het is zeker niet zo dat een pil je direct angstig maakt want het zorgt er ook gewoon voor dat je wat langer zonder eten kan, angst moet je al in je hebben of toevallig in een gevaarlijke situatie terecht komen.



quote:
Voor mij ook de reden om een tijd geen wiet te hebben gerookt. Na de laatste keer XTC was mijn hart aardig ontregeld en dat werd erger als ik wiet rookte. Het schijnt redelijk normaal te zijn, maar ik schrok er toen wel van. Daardoor werd het denk ik ook erger, zoals Elite hierboven zegt. Verder is XTC wel leuk spul, maar ik zie in mijn omgeving wel dat mensen het al snel te graag willen hebben.


je moet niet teveel op je hart letten, veel mensen vinden dat eng, maarja juist als je het eng vind gaat die omhoog, als het gebeurt is het heel onschuldig net zoals hyperventilatie.

Hehe jah k zie het ook wel om me heen, maar als ik een pil heb gebruikt heb ik best vaak helemaal geen trek meer voor lange tijd.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen