IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Drugs deel 5 Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 29-05-2008 15:02 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

t was al weer opgeruimt maar tis bijna weer zo erg


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-05-2008 15:08 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 29 mei 2008 15:02 schreef ElitE het volgende:
t was al weer opgeruimt maar tis bijna weer zo erg
Tja, dan zou je mijn hol eens moeten zien. Dat tafereel op die foto heet bij mij opgeruimd.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 29-05-2008 15:18 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

je hebt ook nog niet de rest gezien, en dit is voor mij idd ook zo'n beetje normaal


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


spectre
Usericon van spectre
Posted 29-05-2008 15:18 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 29 mei 2008 15:08 schreef kwelgeest het volgende:
Tja, dan zou je mijn hol eens moeten zien..


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 29-05-2008 15:21 by Schaep Profiel van Schaep



1. Heroine
2. Cocaine
3. Barbituraten
4. Methadon
5. Alcohol
6. Ketamine
7. Benzodiazepines
8. Amfetamine
9. Tabak
10. Buprenorfine
11. Cannabis
12. Oplosmiddelen / lijm, gas, verf etc
13. 4-MTA (amfetamine-achtige)
14. LSD
15. Methylfenidaat (Concerta / Ritalin)
16. Anabolen Steroïden
17. GHB
18. XTC
19. Poppers
20. Khat

Beter rook je geen joint maar snuif je lijm.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 29-05-2008 15:21]


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 29-05-2008 16:43 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

hehe volgens mij hebben ze daar dan toch een foutje bij gemaakt, effect van oplosmiddelen is weinig er is zeer veel gewenning en je hersenen en neusslijmvlies lossen ook best wel op. Maargoed misschien je hebt maatschappelijkgezien wat minder problemen.

De gevaren van drugs in deze tabel zijn duidelijk niet de gevaarlijkheid van de chemische samenstelling bij werkzame dosissen. Maar vooral ook de gedragingen die erbij horen. Heroine opzich is niet schadelijk(lichaamseigen zoals zoveel drugs), maarja als je de behoefte niet meer hebt om te eten en te drinken en voor jezelf te zorgen. Dan verwaarloos je al snel jezelf. Zelfde geld voor het gevaarlijke effect van XTC, en andere pep middelen daarbij zijn de gevaarlijke verschijnselen vrijwel allemaal gerelateerd aan de uitputting van je lichaam, niet genoeg eten, niet genoeg drinken, teveel voor je hart. En geheugenstoornissen door verstoorde/geen slaap.
En daarnaast nog de giftige stoffen die al dan niet per ongeluk in je shit zijn geraakt door het productieproces of het versnijden.
En pas op met huisdieren!( )want sommige speed is versneden met theobromine, je hond of kat gaat niet zo zeer dood aan de speed maar aan dat stofje(reden waarom honden en katten geen chocola mogen)


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 29-05-2008 22:48 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Misere Nobis
Usericon van Misere Nobis
Posted 30-05-2008 12:58 by Misere Nobis Profiel van Misere Nobis

quote:
Op 29 mei 2008 16:43 schreef ElitE het volgende:
De gevaren van drugs in deze tabel zijn duidelijk niet de gevaarlijkheid van de chemische samenstelling bij werkzame dosissen. Maar vooral ook de gedragingen die erbij horen. Heroine opzich is niet schadelijk(lichaamseigen zoals zoveel drugs), maarja als je de behoefte niet meer hebt om te eten en te drinken en voor jezelf te zorgen. Dan verwaarloos je al snel jezelf. Zelfde geld voor het gevaarlijke effect van XTC, en andere pep middelen daarbij zijn de gevaarlijke verschijnselen vrijwel allemaal gerelateerd aan de uitputting van je lichaam, niet genoeg eten, niet genoeg drinken, teveel voor je hart. En geheugenstoornissen door verstoorde/geen slaap.
En daarnaast nog de giftige stoffen die al dan niet per ongeluk in je shit zijn geraakt door het productieproces of het versnijden.
En pas op met huisdieren!( )want sommige speed is versneden met theobromine, je hond of kat gaat niet zo zeer dood aan de speed maar aan dat stofje(reden waarom honden en katten geen chocola mogen)

Hier staat echt zoveel onzin dat ik bijna niet weet waar ik moet beginnen.

Heroine niet slecht voor je lichaam? Het kan de ademhaling stopzetten bij een overdosis en de tolerantie neemt toe. Daarnaast is heroine nooit (afgezien van heroine uit een lab oid.) puur. Het is altijd versneden met rotzooi die niet goed voor je is. Dat is dus geen ongeluk of uitzondering.

Heroine een lichaamseigen stof? Dat zal je echt even moeten uitleggen. En ook voor de andere drugs want dat zijn (voor zover ik weet) nooit lichaamseigenstoffen. Drugs hechten zich aan recepteren in het brein of inhiberen/stimuleren de afgifte of heropname van neurotransmitters in het brein. Dit maakt deze stoffen niet nog lichaamseigen.

Hoe weet jij dat XTC,speed etc. geen hersenschade aanrichten? Dat die bijeffecten die jij noemt schadelijk kunnen zijn betekent niet dat de stof op zich niet schadelijk is.

Geheugenstoornissen komen niet door verstoorde slaap maar door hersenschade.

[Dit bericht is gewijzigd door Misere Nobis op 30-05-2008 12:59]


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 30-05-2008 13:17 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

het zal je maar gebeuren!


Suck my piss


Misere Nobis
Usericon van Misere Nobis
Posted 30-05-2008 16:23 by Misere Nobis Profiel van Misere Nobis

Ik heb nergens gezegd dat het niet de moeite waard is haha (en nu heb ik het niet over heroine, even voor de goede orde ).

[Dit bericht is gewijzigd door Misere Nobis op 30-05-2008 16:24]


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 01-06-2008 15:19 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 30 mei 2008 12:58 schreef Misere Nobis het volgende:
Hier staat echt zoveel onzin dat ik bijna niet weet waar ik moet beginnen.

Heroine niet slecht voor je lichaam? Het kan de ademhaling stopzetten bij een overdosis en de tolerantie neemt toe. Daarnaast is heroine nooit (afgezien van heroine uit een lab oid.) puur. Het is altijd versneden met rotzooi die niet goed voor je is. Dat is dus geen ongeluk of uitzondering.


tja daar heb je het al over een overdosis, paar glaasjes water teveel en je ademhaling stopt ook. Nu is het wel zo dat je van heroine niet zoveel hoeft te hebben, en als je als niet ervaren junk de dosis van een iets ervaardere junk neemt dan leg je wel het loodje. Maar dat is met sigaretten ook al hetzelfde, 1 of 2 pakjes shag is voor een normaal mens al de dodelijke dosis nicotine.

Ik bedoel dat heroine als stofje minder schadelijk is als dat meestal verondersteld wordt. De afbraakproducten enzo zijn zo slecht nog niet het is niets een veel gebruikte pijnstiller.(naast morfine, maar heroine wordt in het lichaam omgezet in morfine, maar kan makkelijker in de hersenen.)

Die gevaarlijke overige stoffen zijn door de illegale handel, en in de praktijk hoort het wel bij het gevaar van heroine maar is het niet mogelijk om het te laten testen net als XTC en speed?
Ik weet niet of het ooit verstandig is om heroine te legaliseren, maar misschien kunnen we in de toekomst wat beter omgaan met de wat zwaardere drugs, en legalisering zou die vervuilingen iig wel oplossen.




quote:
Heroine een lichaamseigen stof? Dat zal je echt even moeten uitleggen. En ook voor de andere drugs want dat zijn (voor zover ik weet) nooit lichaamseigenstoffen. Drugs hechten zich aan recepteren in het brein of inhiberen/stimuleren de afgifte of heropname van neurotransmitters in het brein. Dit maakt deze stoffen niet nog lichaamseigen.


Oh wacht dat was even een verwarring van mij, endorfine word lichaamseigen morfine genoemd. Opiaten lijken alleen erg op endorfine waardoor ze een soortgelijk effect hebben.

Ik denk trouwens dat als je endorfine gaat gebruiken dat je op vrijwel dezelfde problemen uitkomt als met heroine of morfine.

quote:
Hoe weet jij dat XTC,speed etc. geen hersenschade aanrichten? Dat die bijeffecten die jij noemt schadelijk kunnen zijn betekent niet dat de stof op zich niet schadelijk is.



Ik zeg niet dat het helemaal geen schade vormt voor je hersenen, Het effect van xtc op de hersenen is eigenlijk nog maar slecht onderzocht.
Bij intensief gebruik ontstaat inderdaad behoorlijke hersenschade, maar het verband tussen alcohol en de combinatie is nog niet goed duidelijk. Van het effect van kleine doseringen is het ook nog niet duidelijk.


quote:
Geheugenstoornissen komen niet door verstoorde slaap maar door hersenschade.


Laat verstoorde slaap nu net hersenschade veroorzaken
Als je een nachtje doorgaat kan je toch ook niet veel meer herrineren, dat heeft zeker niet alleen met alcohol te maken.
Ik zeg niet dat XTC chemisch geen blijvende effecten geeft in het geheugen, maar uitputting, uitdroging, oververhitting, en verstoorde slaap zijn behoorlijk schadelijk voor je geheugen. Als je goed bekent ben met de effecten zou je dit behoolijk kunnen reduceren.







♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 01-06-2008 16:18 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Weer meer paddo-incidenten

Het aantal incidenten met geestverruimde paddestoelen is afgelopen jaar in Amsterdam wederom toegenomen. Ziekenauto’s moesten 149 keer uitrukken nadat iemand onwel was geworden door de consumptie van paddo's. Dat is 19% meer dan de 125 ritten in 2006.

Tachtig slachtoffers van de hallucinerende paddestoelen moesten vorig jaar daadwerkelijk naar een ziekenhuis worden vervoerd. Negen werden er opgenomen.

Het zal de meeste FOK!kers niet raar in de oren klinken dat de meeste slachtoffers buitenlandse toeristen waren (maar liefst 92%). De helft was 24 jaar of jonger en een meerderheid (79%) van het mannelijk geslacht.

Het kabinet is voornemens de verkoop van alle paddo’s (zowel vers als gedroogd) te verbieden. De gedroogde variant was overigens al illegaal. Dat noemt de wet namelijk een bewerking van het product.

Aanleiding voor het aankomende verbod dat CDA-minister Ab Klink aan het voorbereiden is, was onder meer de dood van een 17-jarig Frans meisje, dat na het eten van de drugs van een brug in Amsterdam sprong. Producenten en handelaars van de paddenstoelen willen een schadeclaim indienen tegen de overheid als het verbod er doorkomt.

Hehe je ziet de overheid proberen een zooitje negatieve berichten in de media te gooien om het toch nog te kunnen verbieden. Als ze nu eens luisteren naar de onderzoeksinstelling die ze er zelf voor hebben opgericht....


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 01-06-2008 16:27 by Borthulaz Profiel van Borthulaz

Sja..



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-06-2008 16:32 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

of (zal wel niet mogelijk zijn vermoed ik) een verbod op verkoop aan niet-ingezetenen


Je moeder.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 01-06-2008 16:37 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Dat voorstel van cohen om een wachttijd in te stellen om mensen er langer over te laten denken en impuls aankopen van toeristen minder de kans te geven wel een goed idee.

Zelf lijkt een drugsbewijs me niet echt een slecht idee, maar dat is iets voor de verre toekomst.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-06-2008 16:45 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

mwa, aan de ene kant wel maar aan de andere kant zal heel links nederlands als een opnaaibare gele ster gaan zien


Je moeder.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 01-06-2008 16:52 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Het is toch gewoon een opleiding die je genoten hebt, je vrijheid hoeft er niet door ingeperkt te worden maar juist verbreed. Je leert mensen de gevaren en plezieren van drugs(ik ben nu al behoorlijk blij met de vroege voorlichting op de basisschool), en wat ze ermee doen moeten ze zelf maar weten, maar zodra je lastig wordt kan je papiertje wel(tijdelijk) worden ingetrokken. En ook verslavingen kunnen beter gemonitord worden, en dan sneller hulp geboden krijgen.



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-06-2008 16:54 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

denk je nou echt dat men zo'n papiertje wil? en wie gaat het controleren? en hoe? de dealer om de hoek zal het iig niks boeien, die ziet zn omzet stijgen door volk wat niet meer naar de smartshop wil


Je moeder.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 01-06-2008 17:01 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 1 juni 2008 16:54 schreef karnivoor het volgende:
denk je nou echt dat men zo'n papiertje wil? en wie gaat het controleren? en hoe? de dealer om de hoek zal het iig niks boeien, die ziet zn omzet stijgen door volk wat niet meer naar de smartshop wil



ik praat over een langere termijn oplossing waar zelfs Nederland nog niet aan toe is, met speciale winkel met echt zuivere en goede drugs met misschien wel een paar harddrugs erin opgenomen zoals XTC, de dealer om de hoek zal het veel boeien omdat prijzen wel concurrerend moeten zijn en dat kan ook wel omdat kwaliteit best wat meer mag kosten, en de markt zal ook wel wat groeien als de voor en nadelen duidelijker zijn voor de bevolking.
Je moet zo'n bewijs natuurlijk niet te streng maken en vooral gespits zijn op educatie en eigenverantwoordelijkheid.
Natuurlijk houd je wat zwarte markt over, maar daarin wordt de kwaliteitseis natuurlijk veel hoger als dat het nu is.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-06-2008 17:06 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

mwa, lijkt me stug


Je moeder.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 01-06-2008 17:34 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Ik zie drugs dan ook niet als alleen recreatief met slechte effecten erbij, maar door drugs kan je ook veel leren. Door verschillende gemoedstoestanden te hebben ervaren leer je erg veel over jezelf, je leert op andere manieren naar dingen kijken, en je begrijpt signalen van je lichaam en geest beter.
Door bepaalde gemoedstoestanden gevoeld te hebben kun je die later zelf ook meer sturen. Zo heb ik na mn eerste keer XTC betere controle over mn energie, en heb ik bepaalde barrieres doorbroken dat ik durfde te dansen. Dus een langdurig effect van 1 enkele ervaring.
En dan heb ik het nog niet eens over tripmiddelen die mensen eigenlijk in een soort diepe meditatie zetten. Hersenscans wijzen uit dat prikkels van buitenaf worden geblokkeerd(je hersenen vullen missende informatie waardoor je dus hallucinaties krijgt) net zoals bij meditatie waarbij je je afsluit en met jezelf bezig kan zijn.
Ayahuacsa heeft dat wel bewezen in Brazilie, daarzo hebben sommige groepen mensen om de 2 weken een gezamelijke trip, om met zichzelf geconfronteerd te worden. De gemeenschap is opvallend rustig, mensen zijn gelukkiger omdat ze beter weten wat ze willen, en alcoholisme en verslavingen zijn er niet binnen die groep. Vandaar dat Brazilie het eeuwenoude middel van de indianen gelegaliseerd heeft.
En een van de oprichters van microsoft heeft ook toegegeven dat in de begintijd er welleens LSD werd gebruikt om op goede ideeen te komen en met problemen om te gaan. Freeware is verzonnen in een LSD trip
En Kary Mullis zegt dat hij zonder de LSD trip(s) in zn jeugd waarschijnlijk niet op het idee was gekomen van de PCR techniek waar hij de nobelprijs voor kreeg.

En daarom zie drugs als aanvulling op je zelfontplooiing , en daarom zie ik graag dat drugsgebruik in de samenleving wordt opgenomen omdat er behoorlijk veel potentie in zit.

Nog een ander argument is dat de mens momenteel beperkt is door beschermende systemen die in deze samenleving niet zo nodig zijn. We hoeven niet zorgen te maken om eten, we kunnen van te voren beter inschatten wat er op de dag gaat gebeuren. Daarom drinken we nu overdag al koffie want we weten dat we overdag meer energie kunnen gebruiken en vanavond gewoon lekker veilig kunnen slapen. Nu zeg ik niet dat wel allemaal aan de speed moeten, maar met sommige dingen kunnen we ons lichaam natuurlijk wel wat beter sturen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 01-06-2008 18:18 by BitchSlap Profiel van BitchSlap

quote:
Op 29 mei 2008 15:08 schreef kwelgeest het volgende:
Tja, dan zou je mijn hol eens moeten zien. Dat tafereel op die foto heet bij mij opgeruimd.


ga d'r maar eens een kijkje nemen


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-06-2008 18:27 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 1 juni 2008 17:34 schreef ElitE het volgende:
Ik zie drugs dan ook niet als alleen recreatief met slechte effecten erbij, maar door drugs kan je ook veel leren. Door verschillende gemoedstoestanden te hebben ervaren leer je erg veel over jezelf, je leert op andere manieren naar dingen kijken, en je begrijpt signalen van je lichaam en geest beter.
Door bepaalde gemoedstoestanden gevoeld te hebben kun je die later zelf ook meer sturen. Zo heb ik na mn eerste keer XTC betere controle over mn energie, en heb ik bepaalde barrieres doorbroken dat ik durfde te dansen. Dus een langdurig effect van 1 enkele ervaring.
En dan heb ik het nog niet eens over tripmiddelen die mensen eigenlijk in een soort diepe meditatie zetten. Hersenscans wijzen uit dat prikkels van buitenaf worden geblokkeerd(je hersenen vullen missende informatie waardoor je dus hallucinaties krijgt) net zoals bij meditatie waarbij je je afsluit en met jezelf bezig kan zijn.
Ayahuacsa heeft dat wel bewezen in Brazilie, daarzo hebben sommige groepen mensen om de 2 weken een gezamelijke trip, om met zichzelf geconfronteerd te worden. De gemeenschap is opvallend rustig, mensen zijn gelukkiger omdat ze beter weten wat ze willen, en alcoholisme en verslavingen zijn er niet binnen die groep. Vandaar dat Brazilie het eeuwenoude middel van de indianen gelegaliseerd heeft.
En een van de oprichters van microsoft heeft ook toegegeven dat in de begintijd er welleens LSD werd gebruikt om op goede ideeen te komen en met problemen om te gaan. Freeware is verzonnen in een LSD trip
En Kary Mullis zegt dat hij zonder de LSD trip(s) in zn jeugd waarschijnlijk niet op het idee was gekomen van de PCR techniek waar hij de nobelprijs voor kreeg.

En daarom zie drugs als aanvulling op je zelfontplooiing , en daarom zie ik graag dat drugsgebruik in de samenleving wordt opgenomen omdat er behoorlijk veel potentie in zit.

Nog een ander argument is dat de mens momenteel beperkt is door beschermende systemen die in deze samenleving niet zo nodig zijn. We hoeven niet zorgen te maken om eten, we kunnen van te voren beter inschatten wat er op de dag gaat gebeuren. Daarom drinken we nu overdag al koffie want we weten dat we overdag meer energie kunnen gebruiken en vanavond gewoon lekker veilig kunnen slapen. Nu zeg ik niet dat wel allemaal aan de speed moeten, maar met sommige dingen kunnen we ons lichaam natuurlijk wel wat beter sturen.


dan spreek je over die enorme minderheid die drugs als versterking gebruiken voor goeie ideeen. ik ben meer bang voor die enorme meerderheid hersenloze mongolen die het met andere redenen innemen en veranderen in nog hersenlozere mongolen.


Je moeder.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 01-06-2008 18:34 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 1 juni 2008 18:27 schreef karnivoor het volgende:
dan spreek je over die enorme minderheid die drugs als versterking gebruiken voor goeie ideeen. ik ben meer bang voor die enorme meerderheid hersenloze mongolen die het met andere redenen innemen en veranderen in nog hersenlozere mongolen.


jah klopt dat is wel een flink probleem. Maar met een drugsbewijs zou je dat wat kunnen onderdrukken omdat je hun het moeilijker maakt door dat drugbewijs, en ik denk dat je ze toch nog iets bijbrengt een rijbewijs kunnen de meeste ook halen.
En die hersenloze mongolen nemen het nu ook sowieso in het illegale circuit, moeilijk om daar grip op te krijgen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-06-2008 18:47 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 1 juni 2008 18:34 schreef ElitE het volgende:
jah klopt dat is wel een flink probleem. Maar met een drugsbewijs zou je dat wat kunnen onderdrukken omdat je hun het moeilijker maakt door dat drugbewijs, en ik denk dat je ze toch nog iets bijbrengt een rijbewijs kunnen de meeste ook halen.
En die hersenloze mongolen nemen het nu ook sowieso in het illegale circuit, moeilijk om daar grip op te krijgen.


denk je echt dat men hun drugsgebruik graag wil laten registreren? bovendien wil de gemiddelde burger al het liefst zo min mogelijk geregistreerd hebben staan, laat staan de gemiddelde drugsgebruiker die doorgaans wat vrijer van opvattingen is wat dan ook vaak weer gepaard gaat met onafhankelijkheid en vrijheid. en niet met verplichte registratie...

en je geeft nu zelf eigenlijk al aan dat legaliseren vrij kansloos werkt gezien ze andere beslisfactoren hanteren en helaas zijn zij wel de overgrote meerderheid heb ik het idee... daarnaast heb je natuurlijk ook nog het verschil tussen de soorten drugs en waar ze gebruikt worden. als iemand wil trippen, zul je diegene niet snel in de stad in een kroeg zien maar eerder thuis of buiten waar er weinig mensen in de buurt zijn. én ze hebben doorgaans geen slechte intenties. wat je van partydrugs (what's in a name) veeeel sneller kan verwachten (al dan niet met voorbedachte rade dan).


Je moeder.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen