IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Drugs deel 5 Vorige pagina | Volgende pagina
Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 31-10-2008 12:52 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 30 oktober 2008 15:23 schreef Panzerke het volgende:
Ik ken mensen die het gebruiken om in slaap te komen na bijvoorbeeld speed te hebben genomen.


ik dacht hier nog ff over na. En ik moet denken aan de psychiatrie;


Sommige medicatie heeft bijwerkingen en soms krijg je dan extra medicatie om die bijwerkingen weer te dempen.

pillen pillen pillen, ik zou wel zonder willen maar dan ben ik niet instaat om te chillen.




IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 31-10-2008 13:01 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Tja dat werkt alleen als je echt een soort antagonisten tegen over elkaar zet.

Sommigen gebruiken wiet of alcohol om van de scherpe randjes van de speed of pillen af te komen. Tja dat werkt alleen heel indirect zo, zeker bij alcohol, je dempt een aantal effecten maar je lever moet wel 2 keer zo hard werken. Bij sommige combinaties niet zo geschikt dus.

Door echte antagonisten(2 stoffen die allebij maar tegengesteld op hetzelfde systeem werken niet niet daarnaast nog veel invloeden hebben) te gebruiken kun je wel veel veiliger dingen doen. Stel dat je adrenaline zou gebruiken, dan kun je daartegenover achetylcholine gebruiken om effecten weg te nemen. In je lichaam werkt het ook zo, alleen je lichaam houd erg veel rekening met gebeurtenissen zoals lange perioden zonder eten, elk moment weg moeten kunnen rennen enz. In deze moderne tijden hebben we dat allemaal wat minder nodig en kunnen die beschermingssystemen ons behoorlijk remmen.
In principe zou je dus best voor een energieke avond wat adrenaline in kunnen spuiten en later die avond zodra je maar wilt gaan slapen wat achetylcholine innemen en gewoon zonder problemen lekker slapen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 31-10-2008 13:05 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

ik streef het liefst een natuurlijke high na tegenwoordig.

Dat is veel moeilijker te bereiken maar de kick is heftiger en langer.

Mijn dopamine huishouding is zowiezo verneukt geweest. Dat trekt nu wel weer bij.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 31-10-2008 13:15 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 31 oktober 2008 13:05 schreef Black Jew het volgende:
ik streef het liefst een natuurlijke high na tegenwoordig.

Dat is veel moeilijker te bereiken maar de kick is heftiger en langer.

Mijn dopamine huishouding is zowiezo verneukt geweest. Dat trekt nu wel weer bij.


Dat zijn ook altijd de lekkerste, en duurzaamste en gezondste zeker na een succesvolle bandavond

speed effecten zijn niet moeilijk te verkrijgen, gewoon veel bewegen en niets eten. Niet iedereen houd ervan en lukt het de eerste keren, maar ik heb met 3 dagen survival voor een halve dag gegeten geen moment honger gehad en maar voor 1 dag geslapen en nog minder last als je zou hebben van speed.


[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 31-10-2008 13:19]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 31-10-2008 13:18 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

quote:
Op 31 oktober 2008 12:26 schreef ElitE het volgende:
yeah kut kan dat zijn, vroeger ook best veel gehad. Maar ik had er in mindere mate ook last van als ik nuchter was.
Heb je ook welleens last gehad van hyperventilatie buiten wiet om?
Het komt vooral door angst, van THC gaat je hartslag sowieso wel omhoog(150 in "rust" heb ik al een paar keer gehad) , maar dat hoeft niet onprettig te zijn. Het grote probleem is dat als je erop gaat letten dat dat veel erger wordt en veel erger wordt ervaren.
Wat er goed tegen helpt is bewegen want dan vang je de te snelle hartslag wel wat meer op.


Nee, buiten dat incident om had ik het nog nooit gehad. Daarna van angst wel nog een aantal keer hartkloppingen, maar niet meer zo extreem als de eerste keer. Toen had ik er ook hallucinaties bij, en het was het meest enge dat ik tot nu toe heb mee gemaakt.
En dat na het roken van slechts 1 halve joint, terwijl ik een vrij stevige smoker was.
Kan zijn dat het vaker voorkomt, ik heb er (na die keer dat ik het had) ook meer mensen over gehoord, maar dat wist ik toen niet dus ik schrok me lam.
Voor mij hoeft het niet meer. Ik ben er gewoon mee gestopt en voel er ook niks voor om het nog eens te proberen


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 31-10-2008 13:24 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 31 oktober 2008 13:18 schreef Mottighaerd het volgende:
Nee, buiten dat incident om had ik het nog nooit gehad. Daarna van angst wel nog een aantal keer hartkloppingen, maar niet meer zo extreem als de eerste keer. Toen had ik er ook hallucinaties bij, en het was het meest enge dat ik tot nu toe heb mee gemaakt.
En dat na het roken van slechts 1 halve joint, terwijl ik een vrij stevige smoker was.
Kan zijn dat het vaker voorkomt, ik heb er (na die keer dat ik het had) ook meer mensen over gehoord, maar dat wist ik toen niet dus ik schrok me lam.
Voor mij hoeft het niet meer. Ik ben er gewoon mee gestopt en voel er ook niks voor om het nog eens te proberen


hehe yeah de hallucinaties zijn mij ook bekend , jammer genoeg heb ik dat nu al een lange periode niet meer.
Een hele joint trek ik vaak ook niet, 3 a 4 hijsen kan mij behoorlijk koekoek maken in sommige gevallen. En zeker als beginner is het slim niet veel te doen.
Wiet slaat toch net ff 5 tot 15 minuten later aan als nicotine die je vrijwel direct voelt. En beginners herkennen veel symptomen daarvan nog niet wat grenzen trekken nog moeilijker maakt.

K kan me goed voorstellen dat je zoiets niet meer wilt gewoon omdat je het zo erg associeerd met angst, en waardoor het aardig wat tijd en energie en wilskracht kost om het weer recht te trekken. Voor zoiets als een wietje snap ik dat je dat niet doet




♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 31-10-2008 13:28 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 31 oktober 2008 13:15 schreef ElitE het volgende:
Dat zijn ook altijd de lekkerste, en duurzaamste en gezondste zeker na een succesvolle bandavond

speed effecten zijn niet moeilijk te verkrijgen, gewoon veel bewegen en niets eten. Niet iedereen houd ervan en lukt het de eerste keren, maar ik heb met 3 dagen survival voor een halve dag gegeten geen moment honger gehad en maar voor 1 dag geslapen en nog minder last als je zou hebben van speed.



dat wilde ik dus net vermelden maar ik dacht, dat vind hij vast te vaag!!

de heledag neuken met af en toe een pauze, niet eten en het liefst luister ik dan noise tussen door. Dan kom ik ook in een trance achtige staat. Jammer genoeg kan niet elke vrouw dat aan. Ik heb altijd te veel energie. Dat kun je dempen met middelen maar je kan het ook gebruiken.

ik ken trouwens meerdere multigebruikers zoals ze dat soms noemen. Van sommige van die mensen hoor ik dat die opgefokte skunk ze nog het meest vaag maakt in de kop.

Ik maak ook geen verschil meer tussen soft of hard drugs.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 31-10-2008 13:35 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 31 oktober 2008 13:28 schreef Black Jew het volgende:
dat wilde ik dus net vermelden maar ik dacht, dat vind hij vast te vaag!!

de heledag neuken met af en toe een pauze, niet eten en het liefst luister ik dan noise tussen door. Dan kom ik ook in een trance achtige staat. Jammer genoeg kan niet elke vrouw dat aan. Ik heb altijd te veel energie. Dat kun je dempen met middelen maar je kan het ook gebruiken.


ik ken trouwens meerdere multigebruikers zoals ze dat soms noemen. Van sommige van die mensen hoor ik dat die opgefokte skunk ze nog het meest vaag maakt in de kop.

Ik maak ook geen verschil meer tussen soft of hard drugs.


hehe nope je lichaam zit vol met lichaamseigen drugsjes om lichaam en geest en zichzelf te sturen. met mediteren kun je een hoop vage shit uithalen, en ik kan af en toe ook gewoon het zelfde hallucineren als ik op wiet kan doen. (niet vergelijkbaar met paddo's)


hehe ik maak nog wel onderscheid, met die softdrugs moet je juist meer oppassen omdat je er veel minder snel achter komt dat je te ver gaat.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 31-10-2008 13:42 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 31 oktober 2008 13:35 schreef ElitE het volgende:
hehe nope je lichaam zit vol met lichaamseigen drugsjes om lichaam en geest en zichzelf te sturen. met mediteren kun je een hoop vage shit uithalen, en ik kan af en toe ook gewoon het zelfde hallucineren als ik op wiet kan doen. (niet vergelijkbaar met paddo's)


hehe ik maak nog wel onderscheid, met die softdrugs moet je juist meer oppassen omdat je er veel minder snel achter komt dat je te ver gaat.


ja man. Ik wil dat verder ontdekken. ook meditatie e.d. ga ik nog mee bezig!!

Daar maak je wel een heel slim punt trouwens.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 01-11-2008 17:45 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

bizar altijd hoe de Amerikaanse/(Engelse informatie over drugs zoveel verschild van de Nederlandse.

Zo zegt de Nederlandse wikipedia dat Cocaine alleen heel sterk geestelijk verslavend is. En dat de engelse wiki zegt dat het wel lichamelijk verslavend is. Zo zie je al snel dat de antidrugs cultuur in Amerika ook voor hele andere onderzoeksresultaten zorgt.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 01-11-2008 17:47 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 1 november 2008 17:45 schreef ElitE het volgende:
Zo zegt de Nederlandse wikipedia dat Cocaine alleen heel sterk geestelijk verslavend is. En dat de engelse wiki zegt dat het wel lichamelijk verslavend is. Zo zie je al snel dat de antidrugs cultuur in Amerika ook voor hele andere onderzoeksresultaten zorgt.

Hiermee neem je wel aan dat voor de NL'se wiki alleen NL'se onderzoeksresultaten zijn gebruikt. Kan ook best zijn dat ze ongeveer dezelfde bronenn hebben maar dat de NL'se wiki-gebruiker überhaupt wat milder oordeelt over cocaine


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 01-11-2008 18:25 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

hehe idd, maar het verschil is vak erg groot. In de VS wordt het toch wat kortzichtiger en bevooroordeelder naar gekeken. Als ik op sites van het trimbos en andere instituren kijk bijvoorbeeld kom ik wel erg vaak dingen tegen waarvan ik dacht dat effecten erger waren.

Zo is heroine helemaal zo verslavend niet, als advies zeggen ze dat je beter maar niet meer dan 1 keer in de maand moet gebruiken. En dat vind ik al best veel.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 01-11-2008 22:24 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Zo, de tering, wat was dat gaaf.

Ik heb ooit op een feestje een halve XTC-pil genomen om nog even door te gaan, na heel veel werk, alcohol en wiet. Dat werkte wel, maar ik kon het effect van de XTC niet onderscheiden van de wiet en alcohol.

Vannacht is daar bruut verandering in gekomen. Ik zou met ER bij vrienden gaan zuipen, filmpje kijken enzo. Eerst even Rotterdam in gegaan, omdat we eigenlijk lachgas zochten. Dat was veel te duur, dus zijn we naar de smartshop gegaan. Daar kregen de tip Liquid A te proberen, een kruidenachtig drankje ter vervaning van XTC. Allemaal een half flesje (zoals het hoort), en gewacht op resultaat. Goed, dat kwam niet. Oplichterij, kutspul, kutkruiden, kutzweverigspiritueelgedoe, niks gebeurd.

Omdat we ons wel hadden ingesteld op XTC-achtige effecten, zijn we XTC gaan halen. Ik begon met een halve pil en begon me na ruim een uur echt behoorlijk relaxed te voelen. Gelijk de andere helft genomen, en alles daarna was echt fantastisch. 2 keer 1 minuut down geweest, maar met een beetje drinken ging het wel weer. Een van de mensen daar heeft een of ander vaag downloadprogramma; we vroegen of hij Fear and Loathing in Las Vegas kon downloaden, en 20 minuten later hadden we 'm op dvd.
Ik had 'm al een paar keer, onder invloed van wiet, half gezien. Deze keer was echt onnavolgbaar! Wat een fucking extreem gave film. Heb echt uren zitten trippen, tijdens de film, maar daarna ook met hele vette muziek.

Om 4/5 uur was het weer uitgewerkt, en zijn we nog meer pillen gaan halen. Ik heb iets meer dan een halve pil genomen, maar die trip was niet echt vet. Werd héél rustig en het was lang niet zo intens als de eerste trip, maar toch nog wel ok. Uiteindelijk pas halverwege de middag gaan slapen en nu weer katerloos thuis.

Damn, wat is alles intens met XTC. Echt ongelofelijk vet. Film + hele relaxte mensen (ER voorop uiteraard) + drinken + sigaretten (!!!!!!!) = geniale avond.



De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 01-11-2008 23:55 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Niet eens geneukt? Gemiste kans, hehe.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 02-11-2008 0:01 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Haha, ik vertel niet alles natuurlijk.

Wat een bizar sfeertje ontstaat er als iedereen tript, echt onwijs gaaf.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 02-11-2008 0:02 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Hehehe, heel goed!


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 02-11-2008 0:02 by M. Profiel van M.

Een nieuwe hippie is geboren.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 02-11-2008 0:03 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 2 november 2008 0:01 schreef WhiteRider het volgende:
Haha, ik vertel niet alles natuurlijk.

Wat een bizar sfeertje ontstaat er als iedereen tript, echt onwijs gaaf.


Je had er begin jaren 90 bij moeten zijn, houseparty's ftw!

*noot* dat was voordat er gabbers waren, wat een sfeer!!!

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 02-11-2008 0:03]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 02-11-2008 0:04 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

We zijn in ieder geval wel voornemens dat vaker te doen, zo een keer per maand ofzo. Dan wel genoeg peuken en pillen halen (moesten nu 1 keer peuken halen en 1 keer nieuwe pillen, midden in de nacht). Gewoon genoeg drinken en films in huis, en helemaal los.


EDIT:
Ja, al denk ik niet dat ik een feestgebruiker zal worden. Vind het in huiselijke sfeer dan toch veel prettiger. Geen last van irritante mensen en gekut met 2 euro per drankje, terwijl je elk half uur nodig ehbt enzo, hehe.

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 02-11-2008 0:06]


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 02-11-2008 0:07 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 2 november 2008 0:04 schreef WhiteRider het volgende:
We zijn in ieder geval wel voornemens dat vaker te doen, zo een keer per maand ofzo. Dan wel genoeg peuken en pillen halen (moesten nu 1 keer peuken halen en 1 keer nieuwe pillen, midden in de nacht). Gewoon genoeg drinken en films in huis, en helemaal los.


Teveel is teveel, vergeet dat niet. Roes is roes, maar een extra kan dat niet altijd weer oproepen.

En laten testen als het even kan. Er is zoveel shitzooi, en dat was toen al, geen idee wat ze er tegenwoordig in proppen.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 02-11-2008 0:09 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 2 november 2008 0:07 schreef De Tegenpartij het volgende:
Teveel is teveel, vergeet dat niet. Roes is roes, maar een extra kan dat niet altijd weer oproepen.

En laten testen als het even kan. Er is zoveel shitzooi, en dat was toen al, geen idee wat ze er tegenwoordig in proppen.


Dat werd me wel duidelijk ja. De tweede pil deed veel minder en was minder vet.

Overigens; de mensen waarmee ik gebruikte kenden deze pillen al en hadden er héél goede ervaring mee, dus voor troep was ik niet echt bang. Die Liquid A, dat is pas troep hehe.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-11-2008 2:29 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 2 november 2008 0:09 schreef WhiteRider het volgende:
Dat werd me wel duidelijk ja. De tweede pil deed veel minder en was minder vet.

Overigens; de mensen waarmee ik gebruikte kenden deze pillen al en hadden er héél goede ervaring mee, dus voor troep was ik niet echt bang. Die Liquid A, dat is pas troep hehe.

bij XTC heeft bijslikken weinig effect, je moet het in 1 keer innemen of als het weer is uit gewerkt.
De eerste dosis die je binnen krijgt is volgens mij het belangrijkste omdat je erna niet meer extra serotonine kan aanmaken.


Edit: Cholera die space cake is echt tering sterk. Echt relaxed die buitenwietjes

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 02-11-2008 2:30]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 02-11-2008 11:27 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Ah, vandaar.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 02-11-2008 12:36 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Damn, ik voel me nu pas brak. Gister ging het wel. :')


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 02-11-2008 12:38 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 2 november 2008 12:36 schreef WhiteRider het volgende:
Damn, ik voel me nu pas brak. Gister ging het wel. :')

's avonds een vent, s'ochtends een vent, mietje.


Boeiender


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen