IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Drugs deel 5 Vorige pagina | Volgende pagina
BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 15-07-2008 23:28 by BitchSlap Profiel van BitchSlap

op de middelbareschool gaf ik een klasgenootje, xtc, noeja, zoetjes, maar ze dacht dat het xtc was en ging compleet loslachen was dat


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 15-07-2008 23:30 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 15 juli 2008 23:15 schreef skullfuck het volgende:
of in een lift vast komen te zitten terwijl je vrieden aan de paddos zijn.


Fucking niet normaal, blij dat jij redelijk helder was.

Maar inderdaad, bijna iedereen kent ze wel, de mensen van vroeger die nu verneukt zijn.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 15-07-2008 23:31 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

mijn middelbareschool periode was echt suf;veel;onzekere mensen bij elkaar

ja over drug anders ben ik offtopic.

gewoon vuil.kikkers likken,GA WERKEN!!!


Suck my piss


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-07-2008 23:54 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

of likkers kicken


signature


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 16-07-2008 22:38 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 15 juli 2008 23:30 schreef Schaep het volgende:


Maar inderdaad, bijna iedereen kent ze wel, de mensen van vroeger die nu verneukt zijn.


Of dood.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-07-2008 0:47 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

valt dat niet onder verneukt? crackhoeren iig wel.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 17-07-2008 12:50 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://



Suck my piss


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 17-07-2008 12:58 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

lachen om eens andere dood is eigenlijk niet grappig. sorry. maar die gast die dood ging in een trip waar ik over vertelde, die gast is verkracht met een stok. is dat fucked up of niet hey/


Suck my piss


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 17-07-2008 16:29 by Lionheart Profiel van Lionheart

Hij ook.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 24-07-2008 18:58 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

klopt. letterlijk en figuurlijk.


Suck my piss


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 29-07-2008 15:08 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Deze zaterdag Ayahuasca gedaan, wauw.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 29-07-2008 15:23 by Borthulaz Profiel van Borthulaz

quote:
Op 29 juli 2008 15:08 schreef VodeVilicious het volgende:
Deze zaterdag Ayahuasca gedaan, wauw.


Tof! Hoe was het? Wil ooit nog eens DMT gaan doen, en heb ook veel over Aya gelezen

Edit: ooit = verr in de toekomst

[Dit bericht is gewijzigd door Borthulaz op 29-07-2008 15:23]



VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 29-07-2008 15:26 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

quote:
Op 29 juli 2008 15:23 schreef Borthulaz het volgende:
Tof! Hoe was het? Wil ooit nog eens DMT gaan doen, en heb ook veel over Aya gelezen


Het is niet echt te vergelijken met DMT, haha. Ook al kan dat er ook inzitten. Ik weet niet of ik Aya met DMT had want hij had 7 verschillende potjes Aya staan en iedereen kreeg een andere mix.

Het was echt heel speciaal, ik kan het heel moeilijk omschrijven. Het is net zoals die quote ergens, to go to hell or fly angelic, just take a pinch of psychedelic. Zo was het ook, het was heel zwaar en moeilijk, overweldigend en het reinigende effect was ook heel erg zwaar, het kotsen. Maar nadien voel je je zo gereinigd en veel meer vrede met je problemen en innerlijke rust.

Zo werkte het iig bij mij, bij de andere mensen in de groep was er een hele grote verscheidenheid van uitwerking, heel intressant. Ik beschouw het nu echt als een medicijn, hoe zweefteverig dat ook moge klinken.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 29-07-2008 15:30 by Borthulaz Profiel van Borthulaz

quote:
Op 29 juli 2008 15:26 schreef VodeVilicious het volgende:
Het is niet echt te vergelijken met DMT, haha. Ook al kan dat er ook inzitten. Ik weet niet of ik Aya met DMT had want hij had 7 verschillende potjes Aya staan en iedereen kreeg een andere mix.

Het was echt heel speciaal, ik kan het heel moeilijk omschrijven. Het is net zoals die quote ergens, to go to hell or fly angelic, just take a pinch of psychedelic. Zo was het ook, het was heel zwaar en moeilijk, overweldigend en het reinigende effect was ook heel erg zwaar, het kotsen. Maar nadien voel je je zo gereinigd en veel meer vrede met je problemen en innerlijke rust.

Zo werkte het iig bij mij, bij de andere mensen in de groep was er een hele grote verscheidenheid van uitwerking, heel intressant. Ik beschouw het nu echt als een medicijn, hoe zweefteverig dat ook moge klinken.


Niks zweefteverig, kan me er best wat van voorstellen! Maar gaaf dan, dat kotsen schijnt onvermijdelijk te zijn heb ik idd begrepen. Mooi dat het reinigend werkte voor je, dat zijn pas medicijnen



spectre
Usericon van spectre
Posted 29-07-2008 15:36 by spectre Profiel van spectre

Wat een flauwekul. Je neemt die rotzooi om jezelf te reinigen, ja vast...

En dan kotsen, lekker dan


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 29-07-2008 15:40 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

drugs als medicijn?

doe je zelf een lol


Suck my piss


Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 29-07-2008 15:43 by Borthulaz Profiel van Borthulaz

Ayahuasca is van een plant

[Dit bericht is gewijzigd door Borthulaz op 29-07-2008 15:43]



Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 29-07-2008 15:46 by Pandora Profiel van Pandora

quote:
Op 29 juli 2008 15:40 schreef skullfuck het volgende:
drugs als medicijn?

doe je zelf een lol

dat klopt inderdaad niet.

Ik heb medicijnen die je ook als drugs kan gebruiken, das iets totaal anders.

Maar drugs als medicijn, nee zo werkt de wereld niet. Als je er op die manier vrede mee kan hebben dat je het gebruikt ga je je gang maar hoor. Verwacht alleen niet dat ik dan een woord van wat je erover te zeggen hebt ga aannemen als waar of interesant.


Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 29-07-2008 15:48 by Borthulaz Profiel van Borthulaz

Nouja medicijn is dan misschien te letterlijk idd.

Antidepressiva vind ik dan juist drugs.

ZOMBIENATION



skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 29-07-2008 15:48 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 29 juli 2008 15:43 schreef Borthulaz het volgende:
Ayahuasca is van een plant


Dat weet ik. Ik bedoelde dat het een gevaarlijke instelling is om op die manier te experimenteren.


Suck my piss


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 29-07-2008 15:50 by Pandora Profiel van Pandora

quote:
Op 29 juli 2008 15:43 schreef Borthulaz het volgende:
Ayahuasca is van een plant

En dan is het automatische ineens een medicijn?
Voor zover ik weet wordt cocaine ook gemaakt van een plant en dat noemen we toch ook drugs.

Drugs = spul dat je op de een of andere manier toe je neemt wat effect heeft op je gemoedstoestand en/of lichaam.

Alle medicijnen zijn dus ook drugs.
Enkel bij een medicijn komt er nog een zin bij de definitie.

Medicijn = spul dat je op de een of andere manier toe je neemt wat effect heeft op je gemoedstoestand en/of lichaam. Maar de effecten ten voordele overwegen altijd de nadelen en er is een medische achtergrond waarom je het spul neemt.


Dit zijn mijn eigen definities hoor, maar ga drugs nou alsjeblieft niet te snel een medicijn noemen.


Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 29-07-2008 15:50 by Borthulaz Profiel van Borthulaz

quote:
Op 29 juli 2008 15:48 schreef skullfuck het volgende:
Dat weet ik. Ik bedoelde dat het een gevaarlijke instelling is om op die manier te experimenteren.


ja dat klopt, maar goed, als men zich er gereinigd door voelt, dan zie ik niet in wat er mis mee is



Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 29-07-2008 15:52 by Pandora Profiel van Pandora

quote:
Op 29 juli 2008 15:50 schreef Borthulaz het volgende:
ja dat klopt, maar goed, als men zich er gereinigd door voelt, dan zie ik niet in wat er mis mee is

Je zou verslaafd kunnen raken aan het reinigende effect?
En ik heb persoonlijk geen idee wat de effecten van dit spul op je lichaam zijn, maar als je zowiezo een kotsreflex krijgt neem ik aan dat het giftig is, dus dat vaak gebruiken dom is.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 29-07-2008 15:53 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 29 juli 2008 15:40 schreef skullfuck het volgende:
drugs als medicijn?

doe je zelf een lol


niet voor niets dat het in amerika hetzelfde wordt genoemd want de grens is echt niet zo duidelijk.

In brazillie is ayahuasca een aantal jaren geleden gelegaliseerd omdat gebruikers zich gingen richten op dingen die ze belangrijk vonden in het leven en er geen verslavingen meer in de gemeenschap voorkwamen.

En hallucinogene middelen zijn vroeger ook vaak met succes toegepast als middel tegen verslavingen. Door enorm stomme interpretaties van andere wetenschappers in de jaren 60 is het uiteindelijk fout gegaan, maar gelukkig komt het weer op als medicijn bij verslavingen.
De voordelen zijn dat er behoorlijk veel hogere resultaten behaald kunnen worden en dat in 1 a 2 trips mogelijk is onder de juiste omstandigheden.

Daarnaast denkik dat tripmiddelen ook voor depressies en andere geestesziekten kunnen genezen omdat het zo verhelderend en/of confronterend kan zijn. Onder een MRI lijkt het op meditatie of op hypnose. Het voordeel van tripmiddelen is is dat je in 1 keer veel verder kan komen en niet perse een gigantisch concentratie vermogen hoeft te hebben/op te bouwen.
Maar net zoals bij hypnose moet je wel voorzichtig zijn.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 29-07-2008 15:58 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 29 juli 2008 15:53 schreef ElitE het volgende:
niet voor niets dat het in amerika hetzelfde wordt genoemd want de grens is echt niet zo duidelijk.

In brazillie is ayahuasca een aantal jaren geleden gelegaliseerd omdat gebruikers zich gingen richten op dingen die ze belangrijk vonden in het leven en er geen verslavingen meer in de gemeenschap voorkwamen.

En hallucinogene middelen zijn vroeger ook vaak met succes toegepast als middel tegen verslavingen. Door enorm stomme interpretaties van andere wetenschappers in de jaren 60 is het uiteindelijk fout gegaan, maar gelukkig komt het weer op als medicijn bij verslavingen.
De voordelen zijn dat er behoorlijk veel hogere resultaten behaald kunnen worden en dat in 1 a 2 trips mogelijk is onder de juiste omstandigheden.

Daarnaast denkik dat tripmiddelen ook voor depressies en andere geestesziekten kunnen genezen omdat het zo verhelderend en/of confronterend kan zijn. Onder een MRI lijkt het op meditatie of op hypnose. Het voordeel van tripmiddelen is is dat je in 1 keer veel verder kan komen en niet perse een gigantisch concentratie vermogen hoeft te hebben/op te bouwen.
Maar net zoals bij hypnose moet je wel voorzichtig zijn.


ik snap je punt en, heb zelf in een ander topic ook een vergelijkbare link gelegd. Je kan met iets als een psychoze ook vergelijkbare effecten hebben zonder drugs. Elk mens heeft een grens op zijn verbeeldingsvermogen. Die grens is niet voor iedereen bij voorbaat, duidelijk.

Als je er overheen gaat kun je blijve schade aan je hersennen overhouden.


Suck my piss


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen