IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Drugs deel 5 Vorige pagina | Volgende pagina
Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 18-10-2007 10:04 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Wat zijn favoriete weed/hasj soorten?

Weed:
Brabants Wit, NLX, White Widow, Haze

Hasj: Nepal, Afghaan


Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 18-10-2007 10:57 by Panzerke Profiel van Panzerkehttp://www.last.fm/user/Panzerke

Beiden uit eigen tuin. Heb al een kleine eeuwigheid geen geld meer uitgegeven in coffeeshops.



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 18-10-2007 10:58 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Buitenwiet is me niet sterk genoeg.


Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 18-10-2007 11:43 by Panzerke Profiel van Panzerkehttp://www.last.fm/user/Panzerke

Gewoon meer roken. Met een oogst van bijna 300 gram per jaar maakt de sterkte weinig meer uit.
-edit: niet dat ik dat allemaal opmaak hoor, bij lange na niet. Ik blow op zeer onregelmatige basis.

[Dit bericht is gewijzigd door Panzerke op 18-10-2007 11:45]



Jällö
Usericon van Jällö
Posted 18-10-2007 15:19 by Jällö Profiel van Jällö

Er gaat voor mij niks boven Black Bombay of evt. Nepal. Als het maar zwart en zacht is.

De lekkerste wiet die ik gehad heb was een Jamaicaanse buitenwiet. Sterke binnenwiet trek ik niet zo goed, liever buitenspul.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 19-10-2007 17:01 by XXL Profiel van XXL

De Aldi heeft nieuwe dropjes:



VITA TOTAAL®

Supplementen dropjes 50 g



• dropjes met actieve bestanddelen op
basis van o.a. plantenextracten
en essentiële oliën
• diverse soorten, voor
weerstand, ademhaling,
pijnlijke keel





Salvia??



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 19-10-2007 19:13 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

hehe hetzelfde zit ook in parodontax

salvia heeft erg weinig effect als je het eet, en het broertje van salvia vind je terug in de keuken als salie.
Veel drugs planten vind je terug in de keuken, en zoals de meeste planten zijn de hallucinogeen. Nootmuskaat bijvoorbeeld is een goed voorbeeld, maar je moet wel verse noten hebben met olie erin en om de smaak een beetje okee te houden moet je het inslikken met cola.

ook in de tuin staan veel verschillende planten met stevige effecten, de hortensia en de doornappel zijn ook sterk hallucinogeen, het probleem zit hem vaak in de dosering omdat die per plant heel veel kunnen verschillen, en soms stofjes die de trip minder prettig maken.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 19-10-2007 19:15]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 19-10-2007 19:34 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Doornappel zie je mij van ze leven nog niet doorslikken. Pure hel in al z'n glorie en gewoon niet meer beseffen dat je tript. Niets voor mij..

[Dit bericht is gewijzigd door VodeVilicious op 19-10-2007 19:38]


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 19-10-2007 19:37 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 19 oktober 2007 19:13 schreef ElitE het volgende:
.

ook in de tuin staan veel verschillende planten met stevige effecten, de hortensia en de doornappel zijn ook sterk hallucinogeen, h


Het is toch ook een tijd een rage geweest dat er steeds hortensia stekjes uit de tuinen jatte.. was dat daarom??


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 23-10-2007 19:23 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

Kijk eens wat ik nou van Erbrechen via de Myspace kreeg!

quote:

uit een mail van actiegroep Red de Paddo:

Beste lezer,

Ten eerste willen wij hierbij iedereen bedanken die via http://reddepaddo.nl naar onze ministers heeft gemaild. Al meer dan 35.000 mails zijn er bij de Tweede Kamer ontvangen, een mooi resultaat!

Dankzij het succes van de actie en de enthousiaste reacties, hebben wij besloten ook een demonstratie te organiseren. Deze zal worden gehouden op zaterdag 27 oktober op de Dam in Amsterdam. Van 13:00 tot 15:00 uur ben je van harte welkom met al je vrienden, spandoeken en zelfgemaakte paddestoelen! Wees creatief en gezellig! En bedachtzaam dus bewaar de echte paddo's voor thuis.

Op het podium zullen enkele deskundigen hun licht laten schijnen op de situatie waarin de paddo nu verkeert, waaronder Simon Vinkenoog (dichter), Hans Plomp (auteur), August de Loor (Adviesburo Drugs), Freek Polak (psychiater, bestuurslid Stichting Drugsbeleid). Ook zijn we bezig met diverse musici en politici. We kunnen op deze manier een mooi signaal geven aan de overheid dat we het er niet mee eens zijn!

Dus trommel je vrienden op en kom zaterdag naar de Dam. Het gaat niet alleen om de paddo, de betutteling van het huidige kabinet kent geen grenzen! Laat nu van je horen, voordat er nog meer van onze kostbare vrijheden worden afgepakt.

Met strijdbare groet,
Actiegroep Red de paddo
Kijk voor meer info over de demo op de site http://reddepaddo.nl/
Email: paddo@reddepaddo.nl

PS. Wij zijn voor de demonstratie op zoek naar nog meer BN-ers en kunstenaars die een bijdrage willen leveren. Indien je connecties hebt, mail ons!

Wil je helpen met het verspreiden van flyers in jouw stad of dorp? Download de flyer hier:
http://reddepaddo.nl/?page_id=35


LOL



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-10-2007 19:42 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 19 oktober 2007 19:34 schreef VodeVilicious het volgende:
Doornappel zie je mij van ze leven nog niet doorslikken. Pure hel in al z'n glorie en gewoon niet meer beseffen dat je tript. Niets voor mij..

daarom mijn waarschuwing hehe, het valt echt niet te doseren.
volgens mij is verstandig doseren bij veel planten alleen te doen met de daarvoor bestemde rassen.

nog veiliger is het extraheren van de stof, maarja soms verlies je daardoor stoffen die de trip aangenamer maken.

@ cadaveria : jah idd, volgens mij plukten ze hele planten uit tuinen hehe.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 02-11-2007 14:23 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 18 oktober 2007 15:19 schreef Jällö het volgende:
Er gaat voor mij niks boven Black Bombay of evt. Nepal. Als het maar zwart en zacht is.

De lekkerste wiet die ik gehad heb was een Jamaicaanse buitenwiet. Sterke binnenwiet trek ik niet zo goed, liever buitenspul.


In Suriname heb ik Surinaamse wiet (zwak en goedkoop, bedoeld om puur te roken), GT (uit Georgetown, Guyana, twee keer zo sterk en duur als Surinaamse wiet) en Jamin (uit Jamaica, twee keer zo sterk en duur als GT) gerookt, en Jamin was echt één van de beste soorten die ik ooit heb gerookt, ja.

Drugsgebruik is daar uit den boze, maar dat kan ik me voorstellen met al die fucked up mensen op straat.



[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 02-11-2007 14:26]


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 02-11-2007 18:33 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

lsd blijft da shit


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 02-11-2007 18:38 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Nee, dunno, LSD lijkt me te heftig. Mijn graadmeter zijn hawaiaanse paddo's. Iets sterkers dan dat hoef ik niet.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 02-11-2007 18:46 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Pfff, ik moet zeggen dat ik van hawaiaanse echt veel meer van de kaart ben dan met lsd. Die chaos van paddo's is er niet bij lsd, of toch anders. Ik ben iig veel helderder dan. Met lsd kan ik bv nog uitgaan, met paddo's moet ik daar niet aan denken.
Hawaiaanse zijn verder wel erg fijn, maar die body high die je ervan krijgt is imho iets te sterk voor me, ik voel dan ook echt die 'vergiftiging'.
Maarja, ervaringen kunnen verschillen. Mijn meest heftigste trip was toch op hawaiaans, niet lsd.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 02-11-2007 18:47 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Hmz, nou twijfel ik weer.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 02-11-2007 18:50 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Haha, heb je lsd al eens gedaan of niet? Anders raad ik je 2c-b aan. De hallucinaties van lsd, maar niet de verwarring van paddo's of lsd. Paar keer gedaan, en de wereld zag er echt uit als mario bros op de nintendo.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-11-2007 18:52 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 18 oktober 2007 10:04 schreef Slechtheid het volgende:
Wat zijn favoriete weed/hasj soorten?

Weed:
Brabants Wit, NLX, White Widow, Haze

Hasj: Nepal, Afghaan
Toen ik nog wel eens blowde, wegens mijn aversie tegen de blow/coffeeshop-cultuur ben ik daar geheel mee gestopt, rookte ik bijna altijd White Widow.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 02-11-2007 19:01 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Vanwaar je aversie?

@Vode: Nee, nog nooit LSD gehad nee. Dunno of dat met mijn psychosegevoeligheid sowieso een goed idee is.

[Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 02-11-2007 19:13]


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 02-11-2007 19:41 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 2 november 2007 18:52 schreef kwelgeest het volgende:
Toen ik nog wel eens blowde, wegens mijn aversie tegen de blow/coffeeshop-cultuur ben ik daar geheel mee gestopt, rookte ik bijna altijd White Widow.


Maroc was je ding niet zeker?

edit;lulfuck


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 02-11-2007 20:26 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Ik heb het liefst sterke binnenwiet, wat ik zelf het lekkerste vind: White Widow, Amnesia, Santa Maria en qua hasj: Nepal en Maxima


Against God and Government


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 03-11-2007 0:07 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 2 november 2007 18:52 schreef kwelgeest het volgende:
Toen ik nog wel eens blowde, wegens mijn aversie tegen de blow/coffeeshop-cultuur ben ik daar geheel mee gestopt, rookte ik bijna altijd White Widow.


Duizenden redenen om te stoppen met blowen hoor, maar waarom vanwege de cultuur?

De metal-cultuur is ook niet altijd mijn ding, maar dat betekend niet dat ik daarom niet meer naar de muziek luister.


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 03-11-2007 2:50 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

haha touché.

ik rook er nog een.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 03-11-2007 9:38 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 3 november 2007 0:07 schreef Schaep het volgende:
Duizenden redenen om te stoppen met blowen hoor, maar waarom vanwege de cultuur?

De metal-cultuur is ook niet altijd mijn ding, maar dat betekend niet dat ik daarom niet meer naar de muziek luister.


Laat staan de 'Black metal cultuur'.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 03-11-2007 10:24 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 3 november 2007 0:07 schreef Schaep het volgende:
Duizenden redenen om te stoppen met blowen hoor, maar waarom vanwege de cultuur?

De metal-cultuur is ook niet altijd mijn ding, maar dat betekend niet dat ik daarom niet meer naar de muziek luister.
Eigenlijk is er niets mis met af en toe een jointje. Teveel acohol gebruik heeft eveneens vervelende gevolgen voor het individu en zijn/haar omgeving. Maar als ik een coffeeshop binnenloop dan zie ik vrij weinig anders dan een berg zooi waar ik niet mee geassocieerd wil worden. Mensen die 's ochtends vroeg hun eerste joint onder het genot van een kop koffie gaan nuttigen en daarna zich 'nuttige' gaan maken. Als ze al werken dan zal dit te merken zijn aan hun prestaties. Lijkt mij kwalijk. Ook irriteer ik mij groen en geel aan de groepje minderjarigen die portiekjes vervuilen en buurtbewoners tot last zijn rijdens het uitoefenen van hun hobby. Ja, er zijn ook wel alcoholisten die voor of tijdens werktijd alcohol nuttigen maar ik heb het idee dat dit op grotere schaal voortkomt bij blowers.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen