IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Tour de France 2007 Vorige pagina | Volgende pagina
WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 16-07-2007 2:33 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ah, thanks!


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 16-07-2007 3:25 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

De schade van zondag:

Scholz (Dui): Wonde aan de rechterhand.
Arroyo (Spa): Wonde aan de linkerhand.
Rogers (Aus): Blessure aan de rechterschouder, verscheidene schaafwonden.
O'Grady (Aus): Acht gebroken ribben, gebroken rechterschouderblad, klaplong, verrekking van het rechtersleutelbeen, Blessures aan de borst en de rug.
Niermann (Dui): Verscheidene wonden en kneuzingen. Drie hechtingen aan de linkerelleboog.
Wegelius (GBr): Verscheidene wonden en oppervlakkige kneuzingen. Hoofdpijn ten gevolge van de valpartij.
Sinkewitz (Dui): Gebroken neus na botsing met supporter.

Die supporter is er trouwens ook niet goed vanaf gekomen en ligt nu in coma in het ziekenhuis.

Uitvallers:
Michael Rogers (Aus-Tmo)
Mark Cavendish (Ger-Tmo)
Stuart O'Grady (Aus-Csc)
Romain Feillu (Fra-Agr)
Ivan Parra Pinto (Col-Cof)
Robbie McEwen (Aus-Prl)
Danilo Napolitano (Ita-Lam)
Cédric Hervé (Fra-Agr)

De schaduwzijde van het wielrennen


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 16-07-2007 3:26 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Acht gebroken ribben, gebroken rechterschouderblad, klaplong, verrekking van het rechtersleutelbeen, Blessures aan de borst en de rug.




Haha, tering, hoe doe je dat?


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 16-07-2007 3:32 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

hard vallen.
maar volgens mij zijn in een dag bijna alle australiers uit de tour.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 16-07-2007 6:46 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2007 3:25 schreef Blueprint het volgende:
De schade van zondag:

Scholz (Dui): Wonde aan de rechterhand.
Arroyo (Spa): Wonde aan de linkerhand.
Rogers (Aus): Blessure aan de rechterschouder, verscheidene schaafwonden.
O'Grady (Aus): Acht gebroken ribben, gebroken rechterschouderblad, klaplong, verrekking van het rechtersleutelbeen, Blessures aan de borst en de rug.
Niermann (Dui): Verscheidene wonden en kneuzingen. Drie hechtingen aan de linkerelleboog.
Wegelius (GBr): Verscheidene wonden en oppervlakkige kneuzingen. Hoofdpijn ten gevolge van de valpartij.
Sinkewitz (Dui): Gebroken neus na botsing met supporter.

Die supporter is er trouwens ook niet goed vanaf gekomen en ligt nu in coma in het ziekenhuis.

Uitvallers:
Michael Rogers (Aus-Tmo)
Mark Cavendish (Ger-Tmo)
Stuart O'Grady (Aus-Csc)
Romain Feillu (Fra-Agr)
Ivan Parra Pinto (Col-Cof)
Robbie McEwen (Aus-Prl)
Danilo Napolitano (Ita-Lam)
Cédric Hervé (Fra-Agr)

De schaduwzijde van het wielrennen


Bedankt voor het overzichtje!

Er was eerst ook sprake van dat Hushovd (C.A.) en Burghardt (T-Mobile) ook uitgevallen waren, maar ze zijn gewoon binnengekomen.



Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 16-07-2007 9:20 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Alejandro Valverde Caisse d'Epargne 32 58
3e plaats in het eindklassement van etappe 8 32

Michael Rasmussen Rabobank 58 58
1e plaats in het eindklassement van etappe 8 40
Winnaar dagploegenklassement: 3
Drager van de gele trui: 10
Drager van de bolletjestrui: 5

Juan Miguel Mercado Agritubel 0 0
Michael Rogers T-mobile Team 0 12
Renner is uitgevallen en niet langer actief in de Tour

Cadel Evans Predictor-Lotto 25 44
6e plaats in het eindklassement van etappe 8 25

Stef Clement Bouygues Telecom 0 0
Alberto Contador Discovery Channel 21 34
8e plaats in het eindklassement van etappe 8 21

Denis Mentsjov Rabobank 22 22
9e plaats in het eindklassement van etappe 8 19
Winnaar dagploegenklassement: 3

Vladimir Karpets Caisse d'Epargne 0 25

Punten gescoord in etappe 8: 158
Punten gescoord in het spel tot en met etappe 8: 253


Positie in etappeklassement etappe 8: 11

Positie in algemeen klassement t/m etappe 8: 6007

Met dit team elfde geworden in het dagklassement van de poule in dagblad van het noorden.

Tevens de leukste poule die ik ken, omdat je 9 renners kiest met 5 reserves mbv een beperkt budget. Je moet dus goed een afweging proberen te maken.


Dear dirty delightful old drunken old days


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 16-07-2007 12:59 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Sinkewitz naar Duits ziekenhuis
Door Olga (Nuongirl) op maandag 16 juli 2007 12:53
Bron: Telesport

Patrik Sinkewitz verlaat de Ronde van Frankrijk. De Duitse renner van T-Mobile zal vandaag worden overgebracht naar een ziekenhuis in Duitsland. Sinkewitz botste gisteren na afloop van de achtste etappe bij het terugrijden naar zijn hotel op een toeschouwer.

Sinkewitz hield verwondingen aan het gelaat, schouder en knieën over aan het ongeval. De toeschouwer uit Luxemburg ligt met zwaar hoofdletsel in coma in het ziekenhuis.



spectre
Usericon van spectre
Posted 16-07-2007 13:16 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Gaaf, ik zie nu pas de samenvatting van de etappe van gister. Rasmussen


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 16-07-2007 13:20 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Bij het terugrijden naar z'n hotel?

x 283924923



:')


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 16-07-2007 13:47 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2007 13:20 schreef WhiteRider het volgende:
Bij het terugrijden naar z'n hotel?

x 283924923



:')


Het was wel in een afdaling. Plus dat je niet weet hoe het gebeurde. Voor hetzelfde geld besloot een toeschouwer over te steken zonder even achterom te kijken of er iemand aankwam.



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 16-07-2007 13:48 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Het maakt niet uit hoe het gebeurde. Heb je net een miljoen kilometer gefietst, rij je terug naar je hotel, beland je in coma.
:') x 234892398.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 16-07-2007 13:49 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2007 13:48 schreef WhiteRider het volgende:
Het maakt niet uit hoe het gebeurde. Heb je net een miljoen kilometer gefietst, rij je terug naar je hotel, beland je in coma.
:') x 234892398.


Sinkewitz is niet in een coma beland, de toeschouwer.



cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 17-07-2007 1:42 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 16 juli 2007 13:49 schreef Tenderstrike het volgende:
Sinkewitz is niet in een coma beland, de toeschouwer.


De toeschouwer zou nu buiten levensgevaar zijn

Hushovd is idd binnengekomen zondag, maar heeft wel een zware verkoudheid. Normaal gezien start hij dinsdag wel.


Faustian Spirit of the Earth


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 17-07-2007 1:45 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Mooi. Het blijft altijd prachtig om Hushovd tegen die bergen op te zien stoempen met zijn zware lijf


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 17-07-2007 2:37 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Botero was ook altijd vermakelijk vroeger


Faustian Spirit of the Earth


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 17-07-2007 7:09 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2007 2:37 schreef cataclysm child het volgende:
Botero was ook altijd vermakelijk vroeger


Ullrich ook dan.

Ik hoop dat de Astana's vandaag gewoon hun gang mogen gaan en Vino niet meer hoeven te beschermen. Dan kunnen Klöden en Kashechkin volgens mij een erg leuk klassement rijden.



Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 17-07-2007 9:01 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2007 7:09 schreef Tenderstrike het volgende:
Ullrich ook dan.

Ik hoop dat de Astana's vandaag gewoon hun gang mogen gaan en Vino niet meer hoeven te beschermen. Dan kunnen Klöden en Kashechkin volgens mij een erg leuk klassement rijden.


quote:
Ploegleider: "Vinokoerov helemaal hersteld"

TIGNES - Aleksandr Vinokoerov laat vanaf dinsdag zien dat hij de Ronde van Frankrijk gaat winnen. Dat beweerde Marc Biver, de ploegleider van Astana, maandag tijdens de rustdag in de Ronde van Frankrijk.

Vinokoerov had vrijdag, zaterdag en zondag zichtbaar last van diepe wonden in beide knieën en elleboog. Hij fietste rond met maarliefst dertig hechtingen.

"En toch heeft hij de schade beperkt gehouden", doelde Biver op de achterstand van 5.23 van de renner uit Kazachtsan op leider Michael Rasmussen.

Sterk

"Dinsdag zal iedereen tijdens de Alpenetappe zien dat Vinokoerov weer bijna helemaal de oude is. Hij is zo sterk. Vinokoerov geeft niet zo snel op. Hij blijft onze kopman. Hij zal snel laten zien waarom dat is."


Maarja, eerst maar zien


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 17-07-2007 9:44 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

heh-heh, ik wou het net gaan neerzetten hier... het wordt hoe dan ook een mooie dag vandaag!


Dear dirty delightful old drunken old days


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 17-07-2007 9:47 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

Ik ben wel benieuwd of Menchov of Boogerd nog iets gaan doen of dat ze in dienst rijden van Rasmussen.


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 17-07-2007 10:31 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Mechov staat binnen de halve minuut van Valverde. Rasmussen verloor vorig jaar 8 minuten op Landis in de laatste tijdrit. Ze zullen wel gek zijn alles op Rasmussen te spelen, ik kan me niet voorstellen dat rasmussen zijn tijdrit zo gigantisch is verbeterd in het laatste jaar.


Dear dirty delightful old drunken old days


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 17-07-2007 10:37 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

Was Rasmussen destijds niet 4 keer op z`n muil gegaan?
Maar de kans is inderdaad groot dat hij daar veel tijd verliest.


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 17-07-2007 10:41 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2007 10:37 schreef Digerdoden het volgende:
Was Rasmussen destijds niet 4 keer op z`n muil gegaan?
Maar de kans is inderdaad groot dat hij daar veel tijd verliest.

wat ik dus eigenlijk heel vreemd vind, want als tie voor iedereeen uitrijdt in de bergen ben je ook een soort tijdrit aan het doen toch?


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 17-07-2007 10:44 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2007 10:41 schreef Pandora het volgende:
wat ik dus eigenlijk heel vreemd vind, want als tie voor iedereeen uitrijdt in de bergen ben je ook een soort tijdrit aan het doen toch?

In een gewone etappe hoef je niet meteen alles te geven en ga je aan het begin nog redelijk rustig de berg op, in een tijdrit moet je heel de tijd voluit gaan. Hij zal wel moeite hebben om op gang te komen.


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 17-07-2007 10:46 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

quote:
Op 16 juli 2007 3:25 schreef Blueprint het volgende:
O'Grady (Aus): Acht gebroken ribben, gebroken rechterschouderblad, klaplong, verrekking van het rechtersleutelbeen, Blessures aan de borst en de rug.


quote:
Sinkewitz (Dui): Gebroken neus na botsing met supporter.


Dit kan ik alleen maar komisch vinden, hoe het er ook staat Natuurlijk is het wel ontzettend kut voor die supporter.



Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 17-07-2007 10:47 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2007 10:44 schreef Digerdoden het volgende:
In een gewone etappe hoef je niet meteen alles te geven en ga je aan het begin nog redelijk rustig de berg op, in een tijdrit moet je heel de tijd voluit gaan. Hij zal wel moeite hebben om op gang te komen.

kijk dat vind ik vooral voor 's ochtends vroeg een heel erg goede verklaring.


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen