IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Tour de France 2007 Vorige pagina | Volgende pagina
nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 26-07-2007 0:09 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Wat een beschamende vertoning..


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 26-07-2007 0:09 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ik neem aan de de Raboploeg zich volledig terugtrekt.

In dat geval zou het alle andere ploegen sieren als ze als collectief de stekker uit de Tour zouden trekken.

Mee eens?


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 26-07-2007 0:10 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2007 0:09 schreef WhiteRider het volgende:
Ik neem aan de de Raboploeg zich volledig terugtrekt.

In dat geval zou het alle andere ploegen sieren als ze als collectief de stekker uit de Tour zouden trekken.

Mee eens?
Tuurlijk wel, maar zoiets zullen ze nooit doen.


Fuck the world and fuck you


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 26-07-2007 0:12 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Voortaan alleen de klassiekers nog maar volgen dan...



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 26-07-2007 0:12 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2007 0:12 schreef Azagthoth het volgende:
Voortaan alleen de klassiekers nog maar volgen dan...
Dit was toch DE klassieker ?


Fuck the world and fuck you


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 26-07-2007 0:13 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 26 juli 2007 0:12 schreef mental het volgende:
Dit was toch DE klassieker ?


Je legt de nadruk op het verkeere woordje. Niet "de" maar "was" verdiend de nadruk.



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 26-07-2007 0:14 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2007 0:13 schreef Azagthoth het volgende:
Je legt de nadruk op het verkeere woordje. Niet "de" maar "was" verdiend de nadruk.
hehe.sorry.


Fuck the world and fuck you


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 26-07-2007 0:14 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 26 juli 2007 0:12 schreef Azagthoth het volgende:
Voortaan alleen de klassiekers nog maar volgen dan...
Ja alsof je daar nu nog met een schoon geweten naar kunt kijken..



Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 26-07-2007 0:15 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2007 0:05 schreef Judge M. het volgende:
Blijkbaar wel.

Maar dat de politie nu ook het hotel betreden heeft dat maakt de zaak alleen nog maar verdachter. Dan zou je haast gaan denken dat er nog meer aan de hand is.


De Franse politie is er altijd als de kippen bij, zodra er een renner verdacht is, dat zegt niet zoveel. Rasmussen zal echt niet zo stom zijn om doping op zijn hotelkamer te hebben, als hij al gebruikt zou hebben. Bij alle 14 controles in de Tour tot nu toe is er niks gevonden...


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 26-07-2007 0:16 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982



Die gast is echt erg.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 26-07-2007 0:16 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2007 0:14 schreef Judge M. het volgende:
Ja alsof je daar nu nog met een schoon geweten naar kunt kijken..


Zolang ik geen doping gebruik, kijk ik met een schoon geweten naar mensen die wellicht een minder schoon geweten hebben...


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 26-07-2007 0:17 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2007 0:16 schreef Burzum het volgende:


Die gast is echt erg.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 26-07-2007 0:17 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 26 juli 2007 0:16 schreef Blueprint het volgende:
Zolang ik geen doping gebruik, kijk ik met een schoon geweten naar mensen die wellicht een minder schoon geweten hebben...
Je snapt wat ik bedoel



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 26-07-2007 0:20 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Wordt die persconferentie nou nog uitgezonden, of wat?


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 26-07-2007 0:23 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 26 juli 2007 0:20 schreef WhiteRider het volgende:
Wordt die persconferentie nou nog uitgezonden, of wat?
Dat zal morgen bij het ontbijtnieuws worden.

Ik ga maar eens



Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 26-07-2007 0:23 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

HEt zal wel op radio 1 te horen zijn.



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 26-07-2007 0:30 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Poepoe! Mooie uitzending wel. Doffe ellende verder. Ben benieuwd wat er morgen gaat gebeuren... Ik heb al zin in de Tour van 2008!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


valfar
Usericon van valfar
Posted 26-07-2007 0:34 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Ik kom terug op mijn woorden, ik stop ook met kijken. Rasmussen uit de tour gezet door zijn eigen team, het moet niet gekker worden. Eerst zeggen hoe blij je bent met het vasthouden van de gele trui, en hem vervolgens de tour uitzetten zonder dat er geen officiele beschuldigingen zijn met bewijs? Later, Tour de France!



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 26-07-2007 0:36 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2007 17:04 schreef WhiteRider het volgende:
Moederziel alleen over de finish, knappe shit.

*Begint de Tour interessant te vinden.*

+
quote:
Op 25 juli 2007 17:22 schreef WhiteRider het volgende:
GENIAAAAAAAAAAAAL!!!!!!!


=

NIKS!


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 26-07-2007 0:44 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ik weet niet in hoeverre dit voor jullie te ontcijferen is, maar toch:

0:22 - http://www.dr.dk/Sporten/Tour_de_France/2007/07/25/231801.htm?nyheder


Løj om sin Mexico-tur
Danskeren blev trukket fra Touren, fordi han har løjet omkring sit ophold i Mexico. Han har hævdet at have befundet sig i Mexico fra den 4. til den 26. juni. Men Rasmussen har tilsyneladende også i perioder opholdt sig i Italien, hvilket han tidligere onsdag benægtede.

Den tidligere italienske toprytter Davide Cassani sagde onsdag til DR Sporten, at han havde set Michael Rasmussen i Dolomitterne i Italien 13. eller 14. juni - mens hans altså ifølge eget udsagn trænede i Mexico.

- Han har adskillige gange sagt, at han trænede i Mexico, hvilket har vist sig at være forkert. Det har ledelsen af holdet fået informationer om adskillige gange, og i dag fik vi nye informationer, siger Rabobank-direktør Theo de Rooy.

I en pressemeddelelse skriver Rabobank, at man er "chokeret og enormt skuffet over, at Rasmussen har løjet om sine whereabouts".

Jacob Bergsma, Rabobank-talsmanden, antyder, at holdet helt vil trække sig ud af Touren.


Wat punten die ik uit eerdere berichten niet haalde:

"Davide Cassani sagde onsdag til DR Sporten, at han havde set Michael Rasmussen i Dolomitterne i Italien 13. eller 14. juni."

Die pik heeft 'm dus op 13 of 14 jullie in Italië gezien, terwijl men in de veronderstelling was dat hij in Mexico was.

Wat ik hieraan niet begrijp, is wat daar anders aan is dan wat eerder gesuggereerd is. Rasmussen gaf toe dat hij niet correct heeft opgegeven waar hij was, daar is dit niets nieuws aan.


"I dag fik vi nye informationer, siger Rabobank-direktør Theo de Rooy."

Oftewel: vandaag heeft de Raboploeg nieuwe informatie gekregen. Als dat de informatie zoals hierboven vermeld is, is dat uiterst merkwaardig. Er moet meer aan de hand zijn, want echt nieuwe informatie lijkt me dit niet.


"Jacob Bergsma, Rabobank-talsmanden, antyder, at holdet helt vil trække sig ud af Touren."

Dit is het belangrijkst: aldus Jacob Bergsma trekt de volledige ploeg zich terug uit de Tour.


Nou, lekker allemaal.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 26-07-2007 0:49 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

http://www.lequipe.fr/Cyclisme/breves2007/20070725_230356Dev.html

Le maillot jaune Michael Rasmussen (Photo L'Equipe) ne sera pas au départ de la 17e étape du Tour de France, jeudi, à Pau. Son équipe, Rabobank, lui a demandé de quitter la course après avoir découvert que le Danois avait menti sur son emploi du temps. «Il nous est apparu mercredi après-midi que Michael n'était pas au Mexique alors qu'il nous a dit qu'il y était. Au vu de cette information, les responsables de l'équipe ont demandé à Michael s'il pouvait la confirmer et il a finalement confirmé qu'il était en Italie, non au Mexique. Pour Theo de Rooy, le directeur de l'équipe, c'était la goutte d'eau qui a fait déborder le vase. C'est donc pour cela que nous avons décidé de ne pas aligner Michael Rasmussen jeudi. Les autres coureurs sont en train de discuter pour savoir s'ils partent ou non. La décision sera prise jeudi matin», déclarait mercredi soir le porte-parole de la formation.

Le leader au classement avait déjà fait l'objet de plusieurs avertissements pour défaut de localisation à l'occasion de contrôles anti-dopage inopinés ratés.

Cette décision intervient quelques heures après le départ volontaire de l'équipe Cofidis dont le coureur italien Christian Moreni a été contrôlé positif à la testostérone. Mardi, c'était l'équipe espagnole Astana qui était mise à l'écart par la direction du Tour : son leader, Alexandre Vinokourov, avait été contrôlé positif aux transfusions homologues.




Hier staat ook niet echt iets schokkends in, het enige opvallende vind ik dat het onder het dopingkopje van L'Équipe staat.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 26-07-2007 0:52 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

L'Équipe heeft er alles aan gedaan om Rasmussen als een dopingzondaar af te schilderen, zoals elke niet-Franse geletruidrager, dus morgen is Contador aan de beurt. Ik zal ze een taart sturen...

[Dit bericht is gewijzigd door Blueprint op 26-07-2007 0:52]


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 26-07-2007 0:54 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2007 23:36 schreef Azagthoth het volgende:
+1

Nog even wachten, dan begint het voetbalseizoen weer.




Voetbal heeft inderdaad een betere doofpotcultuur en dus ook geen dopingprobleem. Oh nee, voetballers gebruiken geen doping


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 26-07-2007 0:57 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Verklaring de Rooij: http://www.rabosport.tv/


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 26-07-2007 0:57 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=672&a=674246

In de Zweedse krant kwam ik ook nog wat dingen tegen die ik nog niet elders gelezen had:

"Sébastien Hinault, cyklist i Crédit agricole, har inte stor tilltro till Michael Rasmussen.
- Inte ens hans farmor kan tro att han missat fyra dopningskontroller av misstag."

"Zelfs z'n oma kan niet geloven dat hij vier dopingcontroles, 'per ongeluk' heeft gemist.

:')


Ook iets nieuws, hetgeen als héél hypocriet opgevat mag worden mocht alles waar zijn:

"Rasmussen kommenterade också de burop han fick utstå under onsdagens 16:e etapp.
- Jag har buats ut eftersom det finns en så stor frustration bland fansen och cyklingen. Inte minst efter Vinokurovs positiva test och den frustrationen drabbade mig, sade Rasmussen på onsdagen."

"Rasmussen heeft ook commentaar gegeven op het boegeroep dat hij te verduren kreeg tijdens de 16e etappe. "Ik ben uitgejoeld omdat er een grote frustratie tussen fans en de wielersport bestaat. Niet te min na Vinokurovs positieve test, dat onheil heeft mij getroffen", aldus Rasmussen."

Mocht hij zelf schuldig zijn, en als we die tjap bij de Avondetappe mogen geloven is hij dat, is dit natuurlijk het toppunt.


Om de toekomst van de Raboploeg in de Tour nog helemaal open te houden:

"Rabobank funderar på att dra ur samtliga åkare från tävlingen."

"Rabobank denkt eraan alle rijders terug te rekken uit de Tour."



Waar welke krant welke informatie vandaan haalt weet ik niet, maar het verschilt echt per land geloof ik.


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen