IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Tour de France 2007 Vorige pagina | Volgende pagina
Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 26-07-2007 13:58 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 26 juli 2007 13:52 schreef Chelman het volgende:
edit: Op ESPN.com kan je dacht ik volledige webcasts kijken.
Hehe, dan ligt de bal al 3 seconden achter de hekken voordat de stream zover is



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 26-07-2007 13:59 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2007 13:58 schreef Judge M. het volgende:
Hehe, dan ligt de bal al 3 seconden achter de hekken voordat de stream zover is


Maar volgens hebben ze ook een abonneeservice met dikke broadband pijp.

edit: In de VS wordt meeste baseball tegenwoordig in HD uitgezonden trouwens.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 26-07-2007 14:00]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


bolderkar
Usericon van bolderkar
Posted 26-07-2007 14:03 by bolderkar Wijzig reactieProfiel van bolderkarQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2007 13:50 schreef Chelman het volgende:
Ik voel me vrij maar ik gok dat behalve Judge en mijzelf hier niet veel mensen rondlopen die ooit een baseball game gezien hebben m.u.v. enkele wedstrijden van Neptunus die af en toe op TV zijn.


Een HHB of twee heb ik toch wel meegemaakt... Maargoed, terug naar fietsen: ik blijf gewoon kijken..


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 26-07-2007 14:19 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 26 juli 2007 13:59 schreef Chelman het volgende:
Maar volgens hebben ze ook een abonneeservice met dikke broadband pijp.

edit: In de VS wordt meeste baseball tegenwoordig in HD uitgezonden trouwens.
Dat lijkt me vrij essentieel ja. Aan hoekige vierkante honkballen heb je niet veel

[Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 26-07-2007 14:19]



Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 26-07-2007 14:27 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Rasmussen is fout geweest en verdient ook daarvoor te worden bestraft, maar de genomen draconische maatregel en de timing van die maatregel is echter dubieus.

Er is in mijn ogen een statement gemaakt om het statement om de Fransen te plezieren. Toen Rasmussen nog niet in het geel reed was er nog geen enkele commotie rondom zijn persoon, vanaf het moment dat hij in de gele trui reed kwam er allerei berichten over hem naar boven inzake gebeurtenissen die voor de tour al bekend waren, raar.

Ik word onderhand doodmoe van dat gehuil dat de sport niet schoon is en daardoor zijn geloofwaardigheid heeft verloren, terwijl doping in de wielrennerij van alle tijden is. Doping is samen met het wielrennen geëvolueerd, zo simpel is het.

Ik blijf kijken naar de Tour, ook al gebruiken ze doping, het blijft een gigantische krachtinspanning om een etappe af te leggen, voor mij bewonderingswaardig genoeg ook al is het niet eerlijk.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 26-07-2007 14:31 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

De kannibaal was ook dopeur.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-07-2007 14:32 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 26 juli 2007 14:27 schreef Lionheart het volgende:
...
Ik blijf kijken naar de Tour, ook al gebruiken ze doping, het blijft een gigantische krachtinspanning om een etappe af te leggen, voor mij bewonderingswaardig genoeg ook al is het niet eerlijk.


Dan maken ze het toch eerlijk door het op eigen risico toe te staan; meteen van t gezeik af


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 26-07-2007 14:46 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2007 14:27 schreef Lionheart het volgende:
Rasmussen is fout geweest en verdient ook daarvoor te worden bestraft, maar de genomen draconische maatregel en de timing van die maatregel is echter dubieus.


Vandaar dat ik ook verwacht dat iedereen nu op zoek gaat naar zaken die Contador in de problemen kunnen brengen, L'Equipe voorop. Rasmussen weet echter donders goed hoe de wielerwereld in elkaar zit en hij had als professional moeten zorgen dat hij bereikbaar en vindbaar was en daar zeker niet over liegen


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 26-07-2007 14:52 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

En zo te zien heeft er niemand zin om te rijden vandaag. Het lijkt wel een bejaardentoertocht.



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 26-07-2007 14:59 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Menchov is afgestapt!

Ik geef hem groot gelijk.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 26-07-2007 15:01 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:

Following the departure of Michael Rasmussen who was withdrawn from the race and dismissed by his Rabobank squad, Patrice Clerc, the President of ASO, and Christian Prudhomme, the director of the Tour de France, have held a press conference in Pau before the start of the 17th stage. The race organizers accept the responsible decision of the Dutch team. The other riders from Rabobank will be at the start. A new yellow jersey will be presented to the leader of the general classification at the end of stage 17.
(See below for reactions from Mr Clerc and Mr Prudhomme.)

The departure of Michael Rasmussen from the Tour de France...
Patrice Clerc: “We asked Rasmussen to explain to us in Pau with total transparency about the doubts about his preparation program and his whereabouts. The information offered by the rider was enough for his Rabobank team’s management to determine that he has been lying. That’s proof that he had no place at the Tour de France and that his behaviour demonstrates that there was a clear intention to cheat.”

Rasmussen At The Start Of The Tour...
Christian Prudhomme: “He should never have been at the start. But we would have known this in advance if we had full disclosure of all the elements relating to the rider. The UCI was aware of the matters [surrounding Rasmussen] as they had issued a warning letter on 29 June to Rasmussen. They should have allowed us to avoid this crisis.”
Patrice Clerc: “The big problem is that we have declared a unified fight against doping together with the UCI and the teams. This was not respected. We should have been informed about all the anomalies relating to Rasmussen.”

The credibility of the general classification rankins in the 2007 Tour...
Christian Prudhomme: “Today the general classification is more credible than yesterday. The departure of Rasmussen is the best thing that has happened to us these past few days. The most important thing now is that we give the Tour back to the hundreds of thousands of people who follow the race and love it. Now the Tour continues with riders who love their sport and are prepared to practise it with respect to the rules.”

The Future For The Fight Against Doping...
Christian Prudhomme: “We have to break every link of the chain, not only the riders who are the final part. Now we have to pursue the doctors and managers of the riders.
“When I see riders sitting down to protest against doping at the start of the race, it’s completely different to what happened 10 years ago. It’s the absolute opposite because, at that time, they were protesting against the [doping] controls. That means that we have a part of the path [to a clean sport] has been forged.
“In the future the access to our races, which will be determined by a sporting criteria, will be primarily determined by ethics. We will create a new set of conditions involving the institutes like the French Anti-Doping Agency (AFLD). We won’t give our confidence to people who no longer deserve it.”

Patrice Clerc: “We just want to kill doping. In this sport, the presumption of innocence no longer exists. That’s why we have to make sure we go all the way to achieve clarity. This must be done to reinstate the right of a presumption of innocence.”


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 26-07-2007 15:10 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Boze tongen beweren dat Rasmussen tijdens de tour doping heeft gebruikt, hij droeg namelijk de bolletjestrui.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 26-07-2007 15:16 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2007 15:10 schreef Lionheart het volgende:
Boze tongen beweren dat Rasmussen tijdens de tour doping heeft gebruikt, hij droeg namelijk de bolletjestrui.


Doping is iets anders als drugs.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 26-07-2007 15:19 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2007 15:16 schreef Onweerwolf het volgende:
Doping is iets anders als drugs.



Ja en nee. Het doel is anders maar in essentie zeer vergelijkbaar.

Die kerel die dooging op de Mont Ventoux had toch amphetamines gebruikt?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 26-07-2007 15:21 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2007 15:19 schreef Chelman het volgende:
Ja en nee. Het doel is anders maar in essentie zeer vergelijkbaar.

Die kerel die dooging op de Mont Ventoux had toch amphetamines gebruikt?


Ja, Tom Simpson.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 26-07-2007 15:24 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2007 15:19 schreef Chelman het volgende:
Ja en nee. Het doel is anders maar in essentie zeer vergelijkbaar.

Die kerel die dooging op de Mont Ventoux had toch amphetamines gebruikt?


Daar heb je wel gelijk in natuurlijk. Het hangt er van af welke definitie je toe wilt kennen aan drugs, die is wat mij betreft contextafhankelijk als je dit soort dingen wilt vergelijken.

De inhoud van bolletjes zal uiteraard niet bijvoorbeeld EPO, testosteron of of bloed dat rijk is aan rode bloedlichaampjes zijn.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 26-07-2007 15:25 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Pssst...literje bloed van een Boliviaan die zijn hele leven op 3.000 meter hoogte leefde kopen?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


spectre
Usericon van spectre
Posted 26-07-2007 19:23 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2007 12:02 schreef M. het volgende:
LOL, drama queen. Meneer kijkt net twee weken wielrennen en serveert hier even een legioen topateleten en medewerkers af.

Alsof fietsen met doping vanzelf gaat. Ik vind al die wielrenners stuk voor stuk enorme klasbakken en ik ga het volgend jaar gewoon lekker weer volgen, de Tour is nl. vet. Ik hoop alleen dan wel op wat stabielere toestanden zodat je 2 weken niet voor niets hebt meegeleefd.

Voor de renners en de ploegen is het verder vreselijk, natuurlijk. Ik hoop maar dat ze niet allemaal gaan schaatsen, of zo, of mountainbiken...


+1. Volgend jaar dan maar weer..


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 26-07-2007 21:38 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

1 Blueprint * 5009 +288 54.652.590
2 Fietsende Kadavers 5871 -73 54.115.679
3 Tenderstrike 5933 +312 54.077.467
4 Eiersnijder 10603 -427 50.480.311
5 Pimpz 13961 -10 48.349.049
6 Op Rozen 20084 -186 39.038.397

Nog maar 3 etappes! Morgen wordt het weer lastig, maar de tijdrit en de slotetappe zullen niet meer voor grote verschillen gaan zorgen.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 26-07-2007 22:03 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Ik ben winnaar van de dag!



Een ding snap ik trouwens nog niet helemaal rond dat gebeuren met Rasmussen; Die Italiaanse ex-renner/journalist heeft tijdens de Tour pas bekendgemaakt dat hij Rasmussen een maand geleden in Italië heeft zien trainen i.p.v. in Mexico? Of was dat al bekend en zijn er gisteren nieuwe, nog onbekende feiten rondom Rasmussen bekend geworden? In het eerste geval is die Italiaan erg raar bezig geweest, tenzij hij tijdens de Tour pas hoorde dat Rasmussen beweerde dat hij Mexico zat terwijl die Italiaan hem in Italië had zien trainen.



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 26-07-2007 22:12 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Die Italiaan sprak z'n lof uit over Rasmussen tegenover een Deense journalist. Hij zei "Ik zag 'm nog fietsen in Italië, in de regen. Fantastisch! Veel renners schuilen voor de regen, terwijl hij als echte wielrenner gewoon gaat trainen."

Die Deense journalist is alle feiten op een rijtje gaan zetten, en heeft Rasmussen gevraagd of hij in Italië is geweest in juli. "Nee, in Mexico", luidde zijn antwoord.

Toen is het balletje gaan rollen.

Het was dus absoluut niet de intentie van die Italiaan om Rasmussen onderuit te halen, integendeel.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 26-07-2007 22:13 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2007 22:12 schreef WhiteRider het volgende:
Die Italiaan sprak z'n lof uit over Rasmussen tegenover een Deense journalist. Hij zei "Ik zag 'm nog fietsen in Italië, in de regen. Fantastisch! Veel renners schuilen voor de regen, terwijl hij als echte wielrenner gewoon gaat trainen."

Die Deense journalist is alle feiten op een rijtje gaan zetten, en heeft Rasmussen gevraagd of hij in Italië is geweest in juli. "Nee, in Mexico", luidde zijn antwoord.

Toen is het balletje gaan rollen.

Het was dus absoluut niet de intentie van die Italiaan om Rasmussen onderuit te halen, integendeel.


Ok, dat verhaal had ik nog nergens gehoord. Bedankt!



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 26-07-2007 22:18 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Uitgebreide reportage op Ned2 - Nova.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 26-07-2007 22:19 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Rasmussen: "Theo de Rooij liegt"
Door Gerard (RedFever007) op donderdag 26 juli 2007 13:57
Bron: FOK!frontpage

Michael Rasmussen heeft in Deense kranten laten weten niet gelogen te hebben tegen de leiding van de Rabo-wielerploeg. Gisteravond zette Theo de Rooij Rasmussen uit de Tour.

De krant B.T. tekent de woorden "Mijn baas is gek" op uit de mond van de ontslagen coureur. In de kwaliteitskrant Politiken wordt Rasmussen geciteerd met "Ik heb niet gelogen". Rasmussen houdt vol voor trainingen in Mexico te zijn geweest en niet in Italië. Hij ontkent dat hij woensdagavond aan directeur Theo de Rooij van de Raboploeg heeft toegegeven dat hij in juni in Italië verbleef in plaats van Mexico. De Rooij beweerde gisteren dat Rasmussen dat wel had toegegeven.
Rasmussen spreekt over een dollemansbesluit van de Raboploeg, genomen door Theo de Rooij. "Hij liegt", aldus Rasmussen. De renner zou in Mexico onbereikbaar zijn geweest omdat hij geen computer bij zich had en zijn mobiele telefoon geen bereik had. "Ik rijd ook niet rond met een fax op mijn rug", tekende een krant op.

Volgens een psycholoog in Jyllands Posten is Rasmussen een zenuwinzinking nabij en heeft hij hulp nodig om zijn onvrijwillige vertrek uit de Tour te verwerken. "Wielrennen is zijn wereld. Nu hem dat is afgenomen, is hij kandidaat nummer één voor crisishulp", meent de psycholoog.



MetalViking
Usericon van MetalViking
Posted 26-07-2007 23:09 by MetalViking Wijzig reactieProfiel van MetalVikingQuote dit bericht

Ach ja Rasmussen, Rabobank altijd al geweten dat die nederlanders doping gebruikten


Verlekkerd op dood metaal


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen